Goed punt, ben ff peukje doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
neem een lekker pafke schat...helpt echt
Tsja, alles voor de aantallen afgestudeerden hè?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ten noorden, bijdehandje. Shit zeg, als dit het niveau is van de huidige generatie student.
Ja maar we hebben geen krokettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan neem je een kroket bij je pasta....
Bami-blok!quote:
Ik deed het totaal niet met opzet om dom te lijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, alles voor de aantallen afgestudeerden hè?
Nijmegen....en ik ben niet zoals die kleuters hier hoor...daar ben ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te oud voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gaan we nou aardig doen he!
Ik kom uit de achterhoek, 1km van de Duitse grens. Dorpje genaamd Aalten
Jij?
Bij mij en het douchen kwam dat redelijk uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, ben ff peukje doen.
Als ik terug kom verwacht ik minstens 50 posts.
*proest*quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nijmegen....en ik ben niet zoals die kleuters hier hoor...daar ben ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te oud voor
Hehe.. mijn rots in de branding!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nijmegen....en ik ben niet zoals die kleuters hier hoor...daar ben ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te oud voor
Snap ik. Met dit weer voor je het weet sta je daar in de regen. Kom je met een soppige kroket en een kriebelhoest thuis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar we hebben geen krokettenEn IB wil geen boodschappen gaan doen
Hear, hear!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
aha! Crewbash!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij kan nog steeds de pleuris krijgen
Ik weet het nog heel goed, 1972, Congo. Hele dorpen zagen we ten onder gaan aan die ziektequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij kan nog steeds de pleuris krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |