Naar aanleiding van dit nu slaande ruziequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
FCS waarom trap ik er weer in![]()
Vrienden die altijd schuiven met afspraken enz enz zijn nu weeer bezig..
We zouden zaterdagmiddag gaan varen en dan naar festival en dan zondag weer varen.
Dat werd zaterdagmorgen en dat wordt nu vanavond.
Tsja ik ga al uit eten met een vriendin maar flauw vind ik het wel
Ja wij gaan dus gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blegh! Wat irritant Ml!
Ik zou gewoon mijn poot stijf houden, maar ik ben dan ook rete eigenwijs.
Wordt het mooi weer dit weekend?
Mooi! Het lijkt me een stuk fijner rennen door weilanden en slootjes heen als het mooi weer is.
Oh, van het weekend is je modderloop?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wordt het mooi weer dit weekend?
Mooi! Het lijkt me een stuk fijner rennen door weilanden en slootjes heen als het mooi weer is.
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Ik wil ook altijd best wel flexibel doen, maar er zit een grens aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Vol me overigens wel flauw maar mijn Mr is er echt klaar mee geloof ik
Ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, van het weekend is je modderloop?
Ik snap niet precies wat steeds verschuift? 't varen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Niks mis met grensbewaking.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ja, gaan we ook doen. Krijgen later deze week het betalingsvoorstelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
MoBlo: vraag termijnbetaling aan bij de BD! Even formulier dl op de site en de info invullen die van toepassing is, en meestal krijg je dan gewoon toestemming om het bijv. in drie maandelijkse termijnen te mogen betalen. Kan behoorlijk schelen.
Wij doen dat altijd, ook al hebben we het geld gewoon - op deze manier kunnen we het gewoon van onze lopende rekening betalen en hoeft het niet van de spaarrekening af.
Oh stom, die raak je waarschijnlijk heel moeilijk kwijt..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:09 schreef Ml-etje het volgende:
Thnx ladies, ik heb altijd het idee dat het aan mij ligt.
En ja ze krabbelen nu ineens terug met nou ja dan gaan we toch morgen met zijn allen..
Iemand kaartjes voor Zand@ Almere?http://www.zandalmere.nl/
Nog niet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:17 schreef loveli het volgende:
Zit te wachten bij de garage. Coco, jij al vorderingen gemaakt op dat gebied?
quote:
Het gros van wat jij noemt zijn weer dingen die ik uitstel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nog niet...
Maar mijn dag is om ongeveer half elf begonnen pas. Toen zijn we opgestaan, hebben ontbeten en daarna even gegamedWe hebben net gewonnen (
), en nu ga ik beginnen met mezelf nuttig maken.
Wat ik in ieder geval wil doen:
* boodschappen
* afspraak maken voor de auto als ik vandaag niet terecht kan
* de was afhalen & inruimen (het is zo veel)
* de was doen
* wc poetsen
* badkamer poetsen
* beneden vegen
Cocktail?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Probability het volgende:
Ik geef een etentje, wat is een leuke thema/dresscode? (iets met sexy jurkjes hoge hakken maar dat klinkt niet lekker..)
Ja, maar, ik heb dit alweer ikweetniethoelang uitgesteldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gros van wat jij noemt zijn weer dingen die ik uitstel.
Heb nu al een hekel aan deze garage....
Heroes and heels, sterren en stelten, up where we belong, class galore, pakken en palen, ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Probability het volgende:
Ik geef een etentje, wat is een leuke thema/dresscode? (iets met sexy jurkjes hoge hakken maar dat klinkt niet lekker..)
SPOILER: doktersupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben helemaal verkleumd! Onderweg naar de huisarts zag ik allemaal mensen met de jas los of in t-shirt en volgens mij zijn ze allemaal gek. HET IS KOUD! (in mijn trui en broek en laarsjes en leren jasje en sjaaltje zelfs) Ik zit nu met dekbed op de bank en ben na 2 uren nog niet goed opgewarmd
gelukkig zitten we volgende week in Spanje met 30 graden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:45 schreef progje het volgende:
nieuwe schoenen
Nice!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe gaan jullie het nu oplossen? Gaan jullie alleen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
Mehh ik vind het echt niet leuk.
[..]
Naar aanleiding van dit nu slaande ruzie
We hebben eens aangegeven dat het "samen uit samen thuis" gedeelte wat eerst belangrijk was en nu ineens niet meer flauw vinden.
Maarja ik had moeten weten dat mensen niet vaak in de spiegel kijken of dat wij gewoon te goed onze afspraken nakomen ofzo.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
Ik verveel me en mn batterij is bijna leeg. Als ze zich aan hun woord houden ben ik over 4 minuten aan de beurt. Moet me steeds inhouden om geen onaardig dingen over Franse auto's te zeggen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:44 schreef MarMar het volgende:
MI ik vind het altijd reuze irritant als mensen hun afspraken maar verschuiven en verwachten dat jij er dan maar achteraan hobbelt, ik vind je echt niet flauw! Oftewel, wat loveli zegt
Ik heb een topic gemist, dat zal ik zo even proberen door te lezen. Ik beloof niet dat ik niets mis.hmmz, Bechterew = bamboo spine disease = k*tSPOILER: doktersupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben helemaal verkleumd! Onderweg naar de huisarts zag ik allemaal mensen met de jas los of in t-shirt en volgens mij zijn ze allemaal gek. HET IS KOUD! (in mijn trui en broek en laarsjes en leren jasje en sjaaltje zelfs) Ik zit nu met dekbed op de bank en ben na 2 uren nog niet goed opgewarmd
gelukkig zitten we volgende week in Spanje met 30 graden
Hopelijk is dat het niet, zit ook nog een erfelijkheidskwestie aan gekoppeld. Dus heeft iemand anders in je fam. de klachten die jij hebt?Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
hell no. Wij delen de mening over de Franse meukquote:
Aan mijn moeders kant hebben alle ooms en tantes inclusief mijn moeder zelf wel iets van een ontstekingsaandoening of reumatische aandoening of beide. Me dunkt dat eea wel aan elkaar gerelateerd is, ookal heeft niemand precíes dezelfde klachten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hmmz, Bechterew = bamboo spine disease = k*t
Hopelijk is dat het niet, zit ook nog een erfelijkheidskwestie aan gekoppeld. Dus heeft iemand anders in je fam. de klachten die jij hebt?
beterschapquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:57 schreef Perruche het volgende:
Progje ik vind het niets maarvoor nieuw schoenen.
Ik voel me ziekig, bleuh.
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... ik heb volgende week een teamuitje. En nu hebben ze bedacht dat het leuk is om te gaan skiën in Landgraaf.
Ben ik heel lullig als ik geen zin heb om naar Landgraaf af te reizen om iets te gaan doen wat ik niet kan, in de kou waar ik niet van hou, en wat volgens mij vrij blessuregevoelig is en ik 7 weken daarna een halve marathon ga lopen?
eens dan zou ik het ook echt niet doen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neeik zou het ook niet doen, doeiii.
Ah, gelukkig maar! Al mijn collega's vinden me lullig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neeik zou het ook niet doen, doeiii.
Nou ja wat mijn probleem zou zijn is niet het skieeen (lijkt me best leuk), maar dat het helemaal in landgraaf is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar! Al mijn collega's vinden me lullig.
Ik wil evt. wel mee om te gaan hardlopen ofzo, maar skieers begrijpen niet dat sommige mensen gewoon geen zin hebben in skieen.
En ze vinden mijn gebroken enkel een stomme smoes.Zal eens een een paar schroeven in hun enkel draaien!
naja zeg, lijkt me niet meer dan een geldige reden. En kom op zeg je moet het toch zelf weten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik wil evt. wel mee om te gaan hardlopen ofzo, maar skieers begrijpen niet dat sommige mensen gewoon geen zin hebben in skieen.
En ze vinden mijn gebroken enkel een stomme smoes.Zal eens een een paar schroeven in hun enkel draaien!
Mwoah, ik ben ook weer volop aan het hardlopen en voetballen en diequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef MarMar het volgende:
Ik zou je denk ik uitfoeteren als je het wel ging doen HPKW, juist vanwege je enkel!
^^quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef MarMar het volgende:
Eens met hpkw en beterschap voor proesj
Al kan ik me voorstellen dat ze je enkel dan geen goed 'excuus' vinden, want voetbal is volgens mij ook behoorlijk blessuregevoeligquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben ook weer volop aan het hardlopen en voetballen en diedrekrees
van morgen is vast ook niet heel erg relaxed ofzo.
![]()
Maar dat is tenminste nog mijn eigen keuze.
De keuze voor Landgraaf was overigens omdat "alle andere indoor skibanen" gesloten waren ofzo.
Nouja, niet skiën iig!
ja, maar voetbal kan ze al en skieen moet ze gaan leren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Al kan ik me voorstellen dat ze je enkel dan geen goed 'excuus' vinden, want voetbal is volgens mij ook behoorlijk blessuregevoelig
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef progje het volgende:
http://soundcloud.com/djsandeman/the-rough-guide-to-lowlands
En ik irriteer me weer aan dat ene mens op facebookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat ik in ieder geval wil doen:
* boodschappen
* afspraak maken voor de auto als ik vandaag niet terecht kan
* de was afhalen & inruimen (het is zo veel)
* de was doen
* wc poetsen
* badkamer poetsen
* beneden vegen
* afwassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoe tof Landgraaf is, maar het zijn niet de Alpen en het is wel ver weg. Deze skier snapt het wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lief van jequote:En ze vinden mijn gebroken enkel een stomme smoes.Zal eens een een paar schroeven in hun enkel draaien!
Oh, ik zou ook niet gaan hoor & van mij hoeft ze helemaal geen excuus op te gevenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, maar voetbal kan ze al en skieen moet ze gaan leren.
Met dat verschil dat ik bij voetbal wat meer controle heb.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Al kan ik me voorstellen dat ze je enkel dan geen goed 'excuus' vinden, want voetbal is volgens mij ook behoorlijk blessuregevoelig
Het is best een mooie indoor skibaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee hoe tof Landgraaf is, maar het zijn niet de Alpen en het is wel ver weg. Deze skier snapt het wel.
[..]
Lief van je
Oh, maar ik vind ook helemaal niet dat je moet gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik bij voetbal wat meer controle heb.
Maar ik geloof dat ik nu gewoon ga hardlopen ofzo in Landgraaf. En dan doe ik verder wel gezellig ofzo.
Had ik al verteld dat ik niet van kou hou?
Niet geluktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
Moet me steeds inhouden om geen onaardig dingen over Franse auto's te zeggen.
^^quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:34 schreef renzell het volgende:
En nieuwe schoenen zijn altijd fijn!!!
wut?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
test omdat ik wil weten hoe laat het is
Ik vind teamuitjes altijd heel erg leuk, en wel leuk voor je band met je collega's enz? Er is vast nog wel iemand die daar geen zin in heeft, kunnen jullie samen mopperen en warme chocomel drinken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... ik heb volgende week een teamuitje. En nu hebben ze bedacht dat het leuk is om te gaan skiën in Landgraaf.
Ben ik heel lullig als ik geen zin heb om naar Landgraaf af te reizen om iets te gaan doen wat ik niet kan, in de kou waar ik niet van hou, en wat volgens mij vrij blessuregevoelig is en ik 7 weken daarna een halve marathon ga lopen?
Haha, dat klinkt ook allemaal bloedje ordinair en totaal niet chique. Lastig!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Heroes and heels, sterren en stelten, up where we belong, class galore, pakken en palen, ...
mijn manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt ook allemaal bloedje ordinair en totaal niet chique. Lastig!!!
Wie kan hier italiaans?
Ik vond Cocktail wel een leuk thema. Ik denk dan aan chique/casual, sexy jurkjes, hakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt ook allemaal bloedje ordinair en totaal niet chique. Lastig!!!
Wie kan hier italiaans?
Cocktail is toch gewoon een bestaande dresscode? Net als white tie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik vond Cocktail wel een leuk thema. Ik denk dan aan chique/casual, sexy jurkjes, hakken.
Jurkje weet ik zo niet, hakken = tacchi, tacchi alti = hoge hakken. Sexy is gewoon sexyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Probability het volgende:
Volgens mij klinkt: 'sexy jurkjes, hoge hakken' in het italiaans best chique
O die is wel leuk hahaha! Wat was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
Bunga bunga is zeker ook niet chique en een tikje ordi?
Berlusconi's classy feestjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Probability het volgende:
[..]
O die is wel leuk hahaha! Wat was dat ook alweer?
sexy is attraente toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jurkje weet ik zo niet, hakken = tacchi, tacchi alti = hoge hakken. Sexy is gewoon sexy
Ja ik vind het ook echt een prachtige taalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:
En italiaans. Ik moet eigenlijk spaans leren met m'n kerel maar
italiaans
.
Jurkje als in kort of mag lang ook? En is het girls only?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef Probability het volgende:
Ik wil gewoon dat ze hun allerleukste jurkje aandoen haha
Vriendin van mij is twee weken naar Sicilie op vakantie geweest voor corso Italiano. Lijkt me geweldig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef progje het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt een prachtige taal![]()
Ik wil wel graag knieën zien en ja alleen meisjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Jurkje als in kort of mag lang ook? En is het girls only?
Ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:56 schreef loveli het volgende:
Weet niet meer wie er pas een messenset zocht, er staat er nu eentje op iBood die volgens mij best OK is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh dat lijkt me ook geweldig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vriendin van mij is twee weken naar Sicilie op vakantie geweest voor corso Italiano. Lijkt me geweldig!
Maar dan zou ik zonder il mio ragazzo gaan en dat vind hij niet bueno.
Ragazziquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vriendin van mij is twee weken naar Sicilie op vakantie geweest voor corso Italiano. Lijkt me geweldig!
Maar dan zou ik zonder il mio ragazzo gaan en dat vind hij niet bueno.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt fijn zo, Amsel! Hou het vast
Bwoh, afwijzingsbrief binnen. Wel netjes, heulemaal zo'n brief enzo
Ciao bella! Inclusief Vespaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Perruche het volgende:
Oef ik krijg heimwee naar mijn italiaanse periode
Maar toch niet leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
hoe gaat het met je plan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is een WIP!quote:
Gekkie!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is een WIP!Heb iig mijn hoeveelheid uur vacatures zoeken vast omlaag geschroefd (
) en moet nog even op een rijtje krijgen wat ik allemaal wil/kan doen
![]()
Ik ben iig vandaag al minder een Negativo dan gisteraaf, dus da's alweer een vooruitgang he!Ik schaam me nu ook een beetje voor mijn mekkermoment, hehe
![]()
SPOILER: nog meer psych-praatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:54 schreef Amsel het volgende:
Hč balen van die afwijzing Maria! Wat zoek je eigenlijk precies? Dan hou ik ook m'n ogen voor je open.SPOILER: nog meer psych-praatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Twee keer accent circonflexe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef loveli het volgende:
Darling, spuien met die handel! Op plaatsen waar het voor jou vertrouwd/ok is.
Fare un passeggiato geloof ik (wandelingetje maken toch? Hoevaak ik die woorden niet heb gezegdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:56 schreef anna82 het volgende:
Haha! Attraversare was ook een van mijn favo's tijdens mijn Italiaanse cursus tanti anni fa!
Sowieso vond ik de 'verkeerslessen' leuk: fare passeggiataof was het fare passeggiare?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Fare un passeggiato geloof ik (wandelingetje maken toch? Hoevaak ik die woorden niet heb gezegd).
Amore, facciamo un passeggiato?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Fare un passeggiato geloof ik (wandelingetje maken toch? Hoevaak ik die woorden niet heb gezegd).
Amore, facciamo un passeggiato?ahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef anna82 het volgende:
On the bright side:
Ik en mijn expressieve gezicht, vandaag zonder groene haarband, leefden mee, dus toen ik "ahw" typte trok ik een pruillipje. Mijn passerende collega vroeg al wat er toch met me aan de hand was dat ik zo sipjes keek
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef anna82 het volgende:
On the bright side:
Ik en mijn expressieve gezicht, vandaag zonder groene haarband, leefden mee, dus toen ik "ahw" typte trok ik een pruillipje. Mijn passerende collega vroeg al wat er toch met me aan de hand was dat ik zo sipjes keek
Deze week heb ik drie dagen achter elkaar zalm gegeten dus here goes:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
wat zal ik vanavond gaan eten, jongens?
M'n lijstje ziet er zo uit:
O: yoghurt met banaan en muesli
L1: 2 volkorenboterhammen met kaas en sla
L2: restje gegrilde groenten met worst
T: bakje vruchtenyoghurt
Ik heb zin in vis, zalm ofzo. En in carbs...wie helpt me?
oeh, het zal optie 2 of 3 worden, of een variatie daarop!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Deze week heb ik drie dagen achter elkaar zalm gegeten dus here goes:
dag 1: pasta met zalm, broccoli en roomkaas (al heb ik geen recept, vriendje kookte)
dag 2: zalmpakketjes met haricots vert, cherrytomaatjes, ui en wijn in een pakketje uit de oven met daarbij gebakken aardappeltjes
dag 3: zalm uit de oven met dille en knoflook met een spinaziesalade en gekookte krieltjes
Pil: zit oestrogeen in, oestrogeenlevels bij pilgebruik zijn inprincipe zo hoog, dat je eigen oestrogeenproductie stopt (er is >genoeg, dus niet bijmaken). Oestrogeen is verantwoordelijk voor rijping eitje en opbouw slijmvlies.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:54 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij had ik ook altijd wel eisprong en ik was altijd virtueel ongesteld (zo noem ik het dan he : P ). Wel gevoelige borsten en wat gewichtsschommeling, maar daar bleef het dan ook bij.
Ik heb ook geen idee wat mijn cyclus is, want ik ben 7 jaar niet ongesteld geweest....
Maar hoelang blijft die vermoeidheid van mijn eigen progesteron aanmaak? Want ik vind het nu al best![]()
En thanks Li
Noop, gewichtstoename van de pil komt iha door oestrogeen, dat zit niet in de mirena.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wie weet val je dan nu wel ineens af, Aurum! Toen ik stopte met de pil was ik in no-time (een maand) drie kilo kwijt, terwijl ik daarvoor standaard hetzelfde woog (ging van 64 naar 61 kilo).
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik ben nu vanaf maandag gezond aan het eten, een unicum in de afgelopen tijd eigenlijk. Dus ik peer hem maar weer een week ofzo.
Eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:
Ik moest lachen toen ik in dieet iets las in de trant van "van een maat 54 naar een maatje 50". Imo is maat 50, ondanks dat het kleiner is dan 54, nog steeds geen maatJE...
/slechtekantvanperruche.
Herenmaat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:
Ik moest lachen toen ik in dieet iets las in de trant van "van een maat 54 naar een maatje 50". Imo is maat 50, ondanks dat het kleiner is dan 54, nog steeds geen maatJE...
/slechtekantvanperruche.
Hm dat zou kunnen? Alhoewel ik mannen nooit het woord "maatje" heb horen bezigen.quote:
Dan zou ik maat 34/36 hebben, ik doe het ze ook niet naquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef loveli het volgende:
Twee kledingmaten afvallen, dat doe ik niet na
Ja dat snap ik wel, maar hoe noem je het dan als je "gewoon" een maat 44 ofzo hebt uiteindelijk?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef MarMar het volgende:
Hm maar dat het voelt als maatje als je van 54 komt kan ik me dan weer wel voorstellen en dat het positief stimulerend werkt om het maatje te noemen ook
Ik vind maat 44 eigenlijk wel te dik ja. Ok, misschien niet als je superlang bent, maar voor de gemiddelde vrouw (1.72?) wel. Ik heb 38/40 en vind mezelf al niet slank... Het is niet dat omdat iets "normaal" is dat het gelijk "goed" isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef MarMar het volgende:
Vind je 44 per sé te dik?
De gemiddelde vrouwenmaat is 42 en natuurlijk wil iedereen liever 36/38 en ben je niet meteen slank met maat 44 maar ook niet per sé té dik imho.
De grens van wat je een maatje noemt zal wel verschuiven, als je maat 44 hebt zal je die 50 vast geen maatje meer noemen, maar als het nu goed voelt, ey, prima toch? Blij zijn met je behaalde resultaat stimuleert denk ik goed om door te gaan!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
schoonheidsspecialiste geweest
Ik heb knalmake-up
Zal straks even foto's laten maken
@Perruche,het gaat me er niet om dat ze eerder gaan.Het gaat me erom dat ze eerst alles op alles zetten om "samen uit, samen thuis" te zijn en dat als zij eerder willen dat ze dan wel gaan.
Doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:20 schreef Perruche het volgende:
[..]supervet! Ik wil binnenkort manicure/pedicure... lijkt me heerlijk en ik heb vieze voeten
![]()
En ok ja begrijpelijk. Ga je nu helemaal niet meer of ga je later?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag pas een pedicure in een winkelcentrum, paar stoelen op een rij, voetenbad erbij, lijkt me heerlijk. Pedicure lijkt me een vreselijk beroep.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:20 schreef Perruche het volgende:
supervet! Ik wil binnenkort manicure/pedicure... lijkt me heerlijk en ik heb vieze voeten
![]()
Heb jij dat nodig? In mijn herinnering heb je van jezelf perfecte wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net voor de aller-allereerste keer mijn wenkbrauwen niet alleen geëpileerd, maar ook bijgeknipt. Ziet er nog goed uit ook
"No, you are NOT big boned"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Zag pas een pedicure in een winkelcentrum, paar stoelen op een rij, voetenbad erbij, lijkt me heerlijk. Pedicure lijkt me een vreselijk beroep.
Ben het wel met je eens dat maat 44 te dik is, hoewel bouw ook een rol speelt. Maar kan me niet echt voorstellen dat iemand met maat 44 alleen brede botten heeft.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net voor de aller-allereerste keer mijn wenkbrauwen niet alleen geëpileerd, maar ook bijgeknipt. Ziet er nog goed uit ook
^^quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Amsel, ik vind dat je goed bezig bent![]()
Als die valt breekt ze d'r heup iig niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
"No, you are NOT big boned"
[ afbeelding ]
Hier moest ik om gniffelen laatst, omdat ik vroeger ook nog wel eens de neiging had om te zeggen dat ik 'zware botten' had]
Oh, ik kan goed dan alsof, denk ik. Van mezelf heb ik namelijk borstelsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij dat nodig? In mijn herinnering heb je van jezelf perfecte wenkbrauwen.
Moet die van mij weer eens gaan kleuren.
SPOILER: maat44Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een heel klein schaartjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
[..]hoe heb je dat gedaan?
pedicure zijn lijkt mij ook verschrikkelijk beroep, al die vieze kalknagels, bah!
Ik zal straks eens een voor en na fotootje doen van mijn wenkbrauwen/ogen. Dan zie je het verschil wel best goed, denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij dat nodig? In mijn herinnering heb je van jezelf perfecte wenkbrauwen.
Moet die van mij weer eens gaan kleuren.
1.80 en ik heb nu maat 38/40 en ja dat vind ik wel mooier, maar als dat niet gelukt was, was het ook prima geweestquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:38 schreef Perruche het volgende:
Goh ik wist dat er zoiets zou komendit is in de categorie "roken is niet slecht want mijn opa heeft zijn hele leven gerookt en die is ook al 102"
marmar, ik vind dit inderdaad niet echt TE dik, maar nog wel een beetje dik, misschien mollig. En ja nou eigenlijk vind ik het jammer als mensen (mezelf incluis!!!) zoveel extra "vet" hebben. Maar goed daarom zijn we hier toch ook?
Ik vind overigens dat je er wel heel goed uitziet, maar jij bent ook wel langer dan a.72 toch?
Dat is het ook. Maar het maakt maat 44 niet [gezond]slank.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het een hele prestatie als je van 54 naar 44 komt en als je dan kiest daar te blijven omdat je je er prettig bij voelt en je dan ruim uit de gevarenzone bent vind ik prima.
Ja daarom zeg ik, bij de gemiddelde (zeg 1.72 ofzo, dat ben ik zelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
1.80 en ik heb nu maat 38/40 en ja dat vind ik wel mooier, maar als dat niet gelukt was, was het ook prima geweest![]()
Ik vind het een hele prestatie als je van 54 naar 44 komt en als je dan kiest daar te blijven omdat je je er prettig bij voelt en je dan ruim uit de gevarenzone bent vind ik prima. Of je het nog mooier en nog strakker wil is imho vooral estetisch en niet per sé gezonder voor de persooon in kwestie.
Ja dat dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar het maakt maat 44 niet [gezond]slank.
Ik weet het!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar het maakt maat 44 niet [gezond]slank.
Echt? Dat had ik niet gedacht!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet het!![]()
Maar ik ben weer normaal aan het eten. En ga vanavond ook niet snacken ofzo.
Wel heel veel sporten.
Jij dik?? Haha, natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Perruche het volgende:
Anna, welke maat heb je nu dan? Ik vind jou helemaal niet dik, eerder slank met billen![]()
ik ben meer "overal een beetje dik"
.
Wat ik heb gezien aan foto's kan ik me die maat 44 nauwlijks voorstellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Perruche het volgende:
Anna, welke maat heb je nu dan? Ik vind jou helemaal niet dik, eerder slank met billen![]()
.
Broeken heb ik nu meestal maat 40 en jasjes/shirtjes/blouses 36. Spijkerbroeken 31 en soms 32. Billen heb ik wel ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Perruche het volgende:
.
Goede redding.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
Oh en Henk en Anna zijn ook best wel lang. Ik had het dus over wat minder lange vrouwen, zo rond de 1.70. Dat is natuurlijk not comparable
Ze draagt erg goede kleding en heeft mooie proporties.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwens, heb Karin Bloemen altijd een mooie vrouw gevonden terwijl ze toch niet echt de ideale maten heeft..
Bij ouder worden en gelijkblijvend gewicht verandert de vet/spierverdeling bij vrouwen in het nadeel van spier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Het ligt ook aan de leeftijd, denk ik. Mijn moeder heeft maat 40/42 en iedereen roept continu hoe slank ze is, maar als ik dat zou hebben, zou ik echt wel te dik zijn (ik heb maat 36, 34 vaak voor shirtjes). Als je figuur wat verandert (door kinderen krijgen bijvoorbeeld), kun je vaak zomaar één of twee maten omhoog gaan, zonder dat je er echt dikker uitziet.
Broeken heb ik nu meestal maat 36 en jasjes/shirtjes/blouses 40quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:51 schreef anna82 het volgende:
Broeken heb ik nu meestal maat 40 en jasjes/shirtjes/blouses 36.
Sporten is sowieso goed, omdat je dan botontkalking tegengaat/vertraagt. Maarhelaas zijn wij vrouwen veroordeeld tot het hebben van bepaalde hormonen enzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:55 schreef Perruche het volgende:
Zou je dat kunnen opvangen door voldoende te blijven sporten? Bij mij op de bodycombat zit een vrouw van ik denk, begin 50, en die heeft denk ik maat 42 maar ziet er echt goed uit hoor!!!
In die tijd woog ik ongeveer 85 kiloquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien aan foto's kan ik me die maat 44 nauwlijks voorstellen.
Maar als ik me foto's van Co herinner met 5 kilo meer dan ik ooit gewogen heb, zag ik ook geen dikke vrouw.
Als ik ooit twee bikini's in setjes moet kopen, weet ik je te vinden!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Broeken heb ik nu meestal maat 36 en jasjes/shirtjes/blouses 40
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:56 schreef anna82 het volgende:
Als ik ooit twee bikini's in setjes moet kopen, weet ik je te vinden!
Ik denk dat ik ook zoiets woog op de foto van net. Scheelt ook 15 kg met nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
In die tijd woog ik ongeveer 85 kilo. Mozes kriebel, toen was ik 17 kg zwaarder dan nu!
Iets op FB, maar nu nier meer geloof ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Watdanwatdanwatdanwatdanwatdan?
Misschien is mijn weegschaal wel kapot!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
anna weeg jij maar 68 kilo? ik ben gewoon 10 cm kleiner en 2 kg zwaarder
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Watdanwatdanwatdanwatdanwatdan?
quote:
We zijn vriendjes, die kwam gewoon langs in m'n nieuwsberichten. Doh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:04 schreef V1z0R het volgende:
Nu weet ik wel dat loveli mijn FB stalkt![]()
Ik had toen maat 42. Vond het zelf echt lelijk, maar objectief gezien was ik niet moddervet nee. Behoorlijk mollig, dat zeker, maar wel vrij goed verdeeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien aan foto's kan ik me die maat 44 nauwlijks voorstellen.
Maar als ik me foto's van Co herinner met 5 kilo meer dan ik ooit gewogen heb, zag ik ook geen dikke vrouw.
Nee hoor, maak je maar niet druk. Al was m'n laatste toch wel tegen een Couric aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Niet dat hij geen gelijk heeft, want daar is geen speld tussen te krijgen, maar wáárom zou dat in het verslag staan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:17 schreef Amsel het volgende:
Mag ik dan even melden dat ik in het verslag van de psych omschreven sta "slanke vrouw"? Ja mooi dank u
Nou ik weeg op dit moment 70 kilo en dat zijn er 7 te veel, heb me echt een beetje laten gaan de laatste tijd. Maar komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet dat hij geen gelijk heeft, want daar is geen speld tussen te krijgen, maar wáárom zou dat in het verslag staan?
bij mij stond er "gezet" toen ik een jaar of 17 was. Mocht die psych meteen niet meer, want ze was zelf ook gezetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:17 schreef Amsel het volgende:
Mag ik dan even melden dat ik in het verslag van de psych omschreven sta "slanke vrouw"? Ja mooi dank u
Dat had ik nou ook nooit gedacht!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet dat hij geen gelijk heeft, want daar is geen speld tussen te krijgen, maar wáárom zou dat in het verslag staan?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
bij mij stond er "gezet" toen ik een jaar of 17 was. Mocht die psych meteen niet meer, want ze was zelf ook gezet![]()
^^2quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:29 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tervol--ging-a2.html
Wat een eikel!
Jemigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:29 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tervol--ging-a2.html
Wat een eikel!
Ik ook.. Loveless85, die ik goed ken, was daar met z'n vriendin. Gesmst gelijk, maar natuurlijk niks terug gekregen omdat het netwerk toen plat lag. Vlak voor ik ging slapen kreeg ik gelukkig een smsje van 'mquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef Amsel het volgende:
[..]
JemigEn heel anders, maar ik schrok ook heel erg van Pukkelpop!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
bij mij stond er "gezet" toen ik een jaar of 17 was. Mocht die psych meteen niet meer, want ze was zelf ook gezet![]()
Welke criteria hanteer je? Gaat dat volgens protocol of naar eigen inzicht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pfoe het was weer vrijdag...
Maar nu: weekend!
[..]
Ik noem dikke patienten ook gewoon obees hoorhoe ik eruit zie verandert daar niets aan!
Ik! Ik ben 1.74! Jaaaaa echtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
Oh en Henk en Anna zijn ook best wel lang. Ik had het dus over wat minder lange vrouwen, zo rond de 1.70. Dat is natuurlijk not comparable
Naar criteria als ik de cijfertjes bij de hand heb en anders op het oog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke criteria hanteer je? Gaat dat volgens protocol of naar eigen inzicht?
Artsen zijn niet dik, ze hebben een 'bourgondische buik'quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef MarMar het volgende:
Njah hij had zelf het postuur van de kerstman, misschien dat dat zijn oordelingsvermogen vertroebelde
En een bourgondische nek en bourgondische worstevingers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Artsen zijn niet dik, ze hebben een 'bourgondische buik'
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
En een bourgondische nek en bourgondische worstevingers.
Nah, jij bent tenminste een échte artsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
* MevrouwPuff zal wel dineren met een blaadje sla .
Zat pas in een steakhouse naast een stel. Zij een bak sla, hij een stuk vlees + toebehoren. Dat vind ik bijna nog ergerlijker dan een vrouw in een kleine roze auto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff zal wel dineren met een blaadje sla .
Hey, ik heb een blauwe bumabak!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Zat pas in een steakhouse naast een stel. Zij een bak sla, hij een stuk vlees + toebehoren. Dat vind ik bijna nog ergerlijker dan een vrouw in een kleine roze auto.
*duikt weg*
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Allebei mooi Coco:
/Aan mij heb je niets
Queen Latifahquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:55 schreef Perruche het volgende:
Oh en in het geval van karin bloemers: je kledingmaat zegt natuurlijk niets over hoe mooi/lelijk iemand is. Mooie mensen komen in alle vormen en maten.
QFTquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Zat pas in een steakhouse naast een stel. Zij een bak sla, hij een stuk vlees + toebehoren. Dat vind ik bijna nog ergerlijker dan een vrouw in een kleine roze auto.
*duikt weg*
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wenkbrauwen![]()
Lichtinval is op de voor-foto's anders dan de na-foto's, dus daar moet je dan een beetje doorheen kijken, zeg maar.mag ik een totaalfoto van na?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief heeft de muur ingesmeerd met voorbehandelingsmiddel.... Dus dat was 'm niet. Ik heb geen verdoving gehad bij verwijderen en dat was ook niet nodig. Verwijderen is 10x aangenamer dan plaatsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:46 schreef loveli het volgende:
Nog even een reply op wat dingen uit een 'oud' topic:
[..]
Pil: zit oestrogeen in, oestrogeenlevels bij pilgebruik zijn inprincipe zo hoog, dat je eigen oestrogeenproductie stopt (er is >genoeg, dus niet bijmaken). Oestrogeen is verantwoordelijk voor rijping eitje en opbouw slijmvlies.
Progestageen houdt slijmvlies in stand (geen menstruatie, die komt pas als progestageen wegvalt) en voorkomt rijpen van een nieuw eitje. Omdat progesteron moe maakt, zit in geen enkel AC-middel lichaamseigen progesteron, maar een (synthetisch) progestageen.
Bij de Mirena is er geen oestrogeen, alleen een progestageen. Omdat er geen toegevoegd oestrogeen is, krijgen niet alle vrouwen een bloeding. Na verwijderen van de mirena zou je verwachten dat progesterongehalte laag is, want niet zwanger. Dus eigenlijk een lang verhaal om niks.
Maar... die vermoeidheid kan ook ergens anders vandaan komen. Eetpatroon was dan wel onveranderd, maar je bent aan het stucen geweest. Weet niet of je iets hebt voorbehandeld met een oplosmiddel, dat komt bij sommigen ook verkeerd aan. Misschien was de mirena niet het enige dat veranderd is (een evt verdovign tijdens verwijderen kan ook effect hebben, of het ligt gewoon aan het weer).
Jij bent gevoelig voor ontstekingen, ik zou ermee oppassen. Heb me 2 keer door de schoonheidsspecialiste laten overhalen en 2 keer met rode vlekken rondgelopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef MarMar het volgende:
Oeh voor was al mooi, maar ik zie het verschil wel coco, zal het ook eens vragen bij de schoonheidsspecialiste, ik trek de te lange haren er altijd uit maar dan worden ze wel minder vol
Ik ben dus volgens jouw beeldvorming te dik. I beg to differquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind maat 44 eigenlijk wel te dik ja. Ok, misschien niet als je superlang bent, maar voor de gemiddelde vrouw (1.72?) wel. Ik heb 38/40 en vind mezelf al niet slank... Het is niet dat omdat iets "normaal" is dat het gelijk "goed" is.
En het ging eigenlijk sowieso meer in mijn hoofd van - wow, je kan gewoon 10 maten afvallen en nog steeds niet superduperdun zijn. Dat vind ik verbazingwekkend.
Oh heb ik iets gemist? Dacht dat het om bijknippen gingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij bent gevoelig voor ontstekingen, ik zou ermee oppassen. Heb me 2 keer door de schoonheidsspecialiste laten overhalen en 2 keer met rode vlekken rondgelopen.
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet, nooit een foto van top tot teen gezien, maar als jij maat 44 hebt; grote kans dat ik je wel te dik vind dan ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik ben dus volgens jouw beeldvorming te dik. I beg to differ
Of ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh heb ik iets gemist? Dacht dat het om bijknippen ginglaten epileren doe ik wel en hou ik zelf ook bij, idd wel is met een dag rode vlekken als gevolg, maar ik moet toch al smeerseltjes gebruiken wegens eczeemachtige shizzle en die werken dan ook wel prima.
je bent weer net in Sweden en je bent weer net zonder lief/familie. Is niet meer dan logischquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb maat 42, bij 1.88... Ik wil terug naar 38/40, maar niet minder...
Enne, vanavond ben ik een sad camper. Belde net even naar m'n ouders, en die gaan zeilen morgen met m'n kleine zusje. Hartstikke leuk, maar nu wil ik ook. Soms vraag ik me af of ik de goede keuze gemaakt heb door hier te blijven, was ik niet veel gelukkiger geweest in Nederland/Duitsland, ergens op niet zoveel afstand van vrienden en familie? Geloof dat ik vandaag wat last van de afstand heb...
Dat!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je bent weer net in Sweden en je bent weer net zonder lief/familie. Is niet meer dan logisch
*knuf* en morgen wordt het beter
Die ene die zo goed kan koken wint!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
OJa, helemaal niks zeggen over Masterchef want dat kijk ik pas later vanavond terug... ssssssssssstttt. Heb wel een voorkeur en dat is niet Poh
Naja, ieder zijn meningquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef conleche het volgende:
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet, nooit een foto van top tot teen gezien, maar als jij maat 44 hebt; grote kans dat ik je wel te dik vind dan ja.Ligt wel een beetje aan je verhoudingen en je lengte of dat behoorlijk te dik is, of maar een klein beetje.
En nuancering: Ik geloof niet dat het heel ongezond is om maat 44 te hebben. Als het vet zich tenminste niet voornamelijk op de buik-area bevindt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Enne, vanavond ben ik een sad camper. Belde net even naar m'n ouders, en die gaan zeilen morgen met m'n kleine zusje. Hartstikke leuk, maar nu wil ik ook. Soms vraag ik me af of ik de goede keuze gemaakt heb door hier te blijven, was ik niet veel gelukkiger geweest in Nederland/Duitsland, ergens op niet zoveel afstand van vrienden en familie? Geloof dat ik vandaag wat last van de afstand heb...
Ja, dit is, like totally worth nothing without pica's young lady!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Naja, ieder zijn meningIk heb curves en de mazzel dat het redelijk in verhouding is....denk ik.
Ik kom er iig goed mee weg
Als het doordeweeks was geweest had ik ja gezegd, maar morgen werk ik niet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef Amsel het volgende:
Oh en iemand zin in een kop koffie ofzo ergens in centrum Utrecht morgenmiddag?
I iz undercover on zhe interwebbz *grote zonnebril opzet*quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dit is, like totally worth nothing without pica's young lady!!
Via Utrecht naar mij en dan naar Coquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Amsel het volgende:
Nou ik ben morgenochtend in Utrecht en daarna kan ik overal heen hoor
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Amsel het volgende:
Nou ik ben morgenochtend in Utrecht en daarna kan ik overal heen hoor
nee..ik weet niet meer zo goed hoe dat moet. De enige mensen die ik dagelijks zie zijn m'n collega's, en die wil ik niet al te vaak zien. Hartstikke leuk en lief, maar collega's zijn collega's. Eens een biertje, okay, maar meer niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Het idee was toch ook doordat je juist nu bewust voor Zweden gekozen hebt, je ook van plan was om daar wat meer vriendschappen e.d. op te bouwen? Lukt dat een beetje?
Oh misschien doe ik dat wel! Laat ik morgen nog wel even wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:41 schreef conleche het volgende:
[..]Nou bel maar als je klaar bent en zin hebt in een terrasje. Spring ik op de fiets. In principe ben ik overdag gewoon thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |