abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100932787
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php

[ Bericht 3% gewijzigd door Ml-etje op 19-08-2011 12:15:48 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100932848
Mehh ik vind het echt niet leuk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
FCS waarom trap ik er weer in :|W
Vrienden die altijd schuiven met afspraken enz enz zijn nu weeer bezig..

We zouden zaterdagmiddag gaan varen en dan naar festival en dan zondag weer varen.

Dat werd zaterdagmorgen en dat wordt nu vanavond.
Tsja ik ga al uit eten met een vriendin maar flauw vind ik het wel :@
Naar aanleiding van dit nu slaande ruzie :')
We hebben eens aangegeven dat het "samen uit samen thuis" gedeelte wat eerst belangrijk was en nu ineens niet meer flauw vinden.
Maarja ik had moeten weten dat mensen niet vaak in de spiegel kijken of dat wij gewoon te goed onze afspraken nakomen ofzo.
pi_100932921
Blegh! Wat irritant Ml!
Ik zou gewoon mijn poot stijf houden, maar ik ben dan ook rete eigenwijs. :P

Wordt het mooi weer dit weekend?
Mooi! Het lijkt me een stuk fijner rennen door weilanden en slootjes heen als het mooi weer is. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_100933002
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blegh! Wat irritant Ml!
Ik zou gewoon mijn poot stijf houden, maar ik ben dan ook rete eigenwijs. :P

Mooi! Het lijkt me een stuk fijner rennen door weilanden en slootjes heen als het mooi weer is. *)
Ja wij gaan dus gewoon niet.
Ze halen de kaartjes maar op.

Eerst was het we gaan zaterdagmiddag, toen werd het zaterdagmorgen 9 uur.
En nu vanavond.
pi_100933063
Vol me overigens wel flauw maar mijn Mr is er echt klaar mee geloof ik :o
pi_100933323
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Oh, van het weekend is je modderloop?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:04:53 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100933361
Vervelend, Ml! -O- Raar ook dat dingen zo snel verplaatst worden enzo. Ik bedoel, je hebt nu natuurlijk al plannen, dat hadden ze ook wel kunnen bedenken toch :o Vooral omdat je ook al kaartjes had enzo, beetje raar om dan last minute dingen te gaan veranderen...

:*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100933389
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Ik wil ook altijd best wel flexibel doen, maar er zit een grens aan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, van het weekend is je modderloop?
Ja! B-) Zin in! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100933540
Thnx ladies, ik heb altijd het idee dat het aan mij ligt.
En ja ze krabbelen nu ineens terug met nou ja dan gaan we toch morgen met zijn allen..

Iemand kaartjes voor Zand@ Almere?http://www.zandalmere.nl/
pi_100933568
MoBlo: vraag termijnbetaling aan bij de BD! Even formulier dl op de site en de info invullen die van toepassing is, en meestal krijg je dan gewoon toestemming om het bijv. in drie maandelijkse termijnen te mogen betalen. Kan behoorlijk schelen.

Wij doen dat altijd, ook al hebben we het geld gewoon - op deze manier kunnen we het gewoon van onze lopende rekening betalen en hoeft het niet van de spaarrekening af. :)
pi_100933749
quote:
Ik snap niet precies wat steeds verschuift? 't varen?
Als je iets hebt afgesproken dan is dat een afspraak. punt. of er moet iets tussen komen wat je echt niet kon weten??
wel zo fijn weet je tenminste waar je van op aan kunt?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:16:16 #12
70532 loveli
N
pi_100933755
quote:
Niks mis met grensbewaking.
crap in = crap out
pi_100933759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
MoBlo: vraag termijnbetaling aan bij de BD! Even formulier dl op de site en de info invullen die van toepassing is, en meestal krijg je dan gewoon toestemming om het bijv. in drie maandelijkse termijnen te mogen betalen. Kan behoorlijk schelen.

Wij doen dat altijd, ook al hebben we het geld gewoon - op deze manier kunnen we het gewoon van onze lopende rekening betalen en hoeft het niet van de spaarrekening af. :)
Ja, gaan we ook doen. Krijgen later deze week het betalingsvoorstel :) :Y
Ja doei.
pi_100933785
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:09 schreef Ml-etje het volgende:
Thnx ladies, ik heb altijd het idee dat het aan mij ligt.
En ja ze krabbelen nu ineens terug met nou ja dan gaan we toch morgen met zijn allen..

Iemand kaartjes voor Zand@ Almere?http://www.zandalmere.nl/
Oh stom, die raak je waarschijnlijk heel moeilijk kwijt..
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:17:54 #15
70532 loveli
N
pi_100933806
Zit te wachten bij de garage. Coco, jij al vorderingen gemaakt op dat gebied?
crap in = crap out
pi_100934014
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:17 schreef loveli het volgende:
Zit te wachten bij de garage. Coco, jij al vorderingen gemaakt op dat gebied?
Nog niet...

Maar mijn dag is om ongeveer half elf begonnen pas. Toen zijn we opgestaan, hebben ontbeten en daarna even gegamed :s) We hebben net gewonnen ( :') ), en nu ga ik beginnen met mezelf nuttig maken.

Wat ik in ieder geval wil doen:
* boodschappen
* afspraak maken voor de auto als ik vandaag niet terecht kan
* de was afhalen & inruimen (het is zo veel ;( )
* de was doen
* wc poetsen
* badkamer poetsen
* beneden vegen
pi_100934055
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Niks mis met grensbewaking.
_O- we hadden het zelfs kunnen halen.
Ze moeten tot 20h werken blijkt. En ik heb een etentje van 18:30 tot...
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:28:51 #18
70532 loveli
N
pi_100934176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nog niet...

Maar mijn dag is om ongeveer half elf begonnen pas. Toen zijn we opgestaan, hebben ontbeten en daarna even gegamed :s) We hebben net gewonnen ( :') ), en nu ga ik beginnen met mezelf nuttig maken.

* boodschappen
* de was doen
* wc poetsen
* badkamer poetsen
* beneden vegen
Het gros van wat jij noemt zijn weer dingen die ik uitstel.

Heb nu al een hekel aan deze garage....
crap in = crap out
pi_100934238
Ik geef een etentje, wat is een leuke thema/dresscode? (iets met sexy jurkjes hoge hakken maar dat klinkt niet lekker..)
pi_100934242
Het enige wat ik van mezelf moet als ik thuis kom is koken en eten. Daarna mag ik instorten! _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100934257
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Probability het volgende:
Ik geef een etentje, wat is een leuke thema/dresscode? (iets met sexy jurkjes hoge hakken maar dat klinkt niet lekker..)
Cocktail?
pi_100934303
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Het gros van wat jij noemt zijn weer dingen die ik uitstel.

Heb nu al een hekel aan deze garage....
Ja, maar, ik heb dit alweer ikweetniethoelang uitgesteld :') Dus ik MOET wel :P
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:37:36 #23
70532 loveli
N
pi_100934445
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Probability het volgende:
Heroes and heels, sterren en stelten, up where we belong, class galore, pakken en palen, ...
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:43:31 #24
70532 loveli
N
pi_100934625
Ik verveel me en mn batterij is bijna leeg. Als ze zich aan hun woord houden ben ik over 4 minuten aan de beurt. Moet me steeds inhouden om geen onaardig dingen over Franse auto's te zeggen.
crap in = crap out
pi_100934667
Moblo, wel ff goed checken of alles klopt he?!
Ik had ooit een belastingaanslag van 1200 euro en die bleek onterecht omdat ik iets heel kleins verkeerd had ingevuld!
T zijn boeven!
Be someone that makes you happy
pi_100934675
MI ik vind het altijd reuze irritant als mensen hun afspraken maar verschuiven en verwachten dat jij er dan maar achteraan hobbelt, ik vind je echt niet flauw! Oftewel, wat loveli zegt ;)

Ik heb een topic gemist, dat zal ik zo even proberen door te lezen. Ik beloof niet dat ik niets mis.

SPOILER: doktersupdate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben helemaal verkleumd! Onderweg naar de huisarts zag ik allemaal mensen met de jas los of in t-shirt en volgens mij zijn ze allemaal gek. HET IS KOUD! (in mijn trui en broek en laarsjes en leren jasje en sjaaltje zelfs :P ) Ik zit nu met dekbed op de bank en ben na 2 uren nog niet goed opgewarmd :') gelukkig zitten we volgende week in Spanje met 30 graden O+
pi_100934681
nieuwe schoenen O+ :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100934697
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:45 schreef progje het volgende:
nieuwe schoenen O+ :@

SPOILER
Nice!!!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:45:41 #29
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100934703
Wat flauw Em El....zou ik ook van balen idd :{
Maar op zich wel fijn dat jij en Mr. er hetzelfde over denken, anders had je daar ook nog woorden mee kunnen krijgen :P
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_100934793
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
Mehh ik vind het echt niet leuk.

[..]

Naar aanleiding van dit nu slaande ruzie :')
We hebben eens aangegeven dat het "samen uit samen thuis" gedeelte wat eerst belangrijk was en nu ineens niet meer flauw vinden.
Maarja ik had moeten weten dat mensen niet vaak in de spiegel kijken of dat wij gewoon te goed onze afspraken nakomen ofzo.
hoe gaan jullie het nu oplossen? Gaan jullie alleen?

/spuit 11

[ Bericht 1% gewijzigd door _aurum_ op 19-08-2011 12:53:49 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100934865
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
Ik verveel me en mn batterij is bijna leeg. Als ze zich aan hun woord houden ben ik over 4 minuten aan de beurt. Moet me steeds inhouden om geen onaardig dingen over Franse auto's te zeggen.
:+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100934961
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:44 schreef MarMar het volgende:
MI ik vind het altijd reuze irritant als mensen hun afspraken maar verschuiven en verwachten dat jij er dan maar achteraan hobbelt, ik vind je echt niet flauw! Oftewel, wat loveli zegt ;)

Ik heb een topic gemist, dat zal ik zo even proberen door te lezen. Ik beloof niet dat ik niets mis.

SPOILER: doktersupdate
En ik ben helemaal verkleumd! Onderweg naar de huisarts zag ik allemaal mensen met de jas los of in t-shirt en volgens mij zijn ze allemaal gek. HET IS KOUD! (in mijn trui en broek en laarsjes en leren jasje en sjaaltje zelfs :P ) Ik zit nu met dekbed op de bank en ben na 2 uren nog niet goed opgewarmd :') gelukkig zitten we volgende week in Spanje met 30 graden O+
hmmz, Bechterew = bamboo spine disease = k*t

Hopelijk is dat het niet, zit ook nog een erfelijkheidskwestie aan gekoppeld. Dus heeft iemand anders in je fam. de klachten die jij hebt?
pi_100934975
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nice!!!
^^
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:54:46 #34
70532 loveli
N
pi_100934997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:50 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:+
Jij hebt toch geen Franse auto?
crap in = crap out
pi_100935043
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt toch geen Franse auto?
hell no. Wij delen de mening over de Franse meuk O+
pi_100935107
Ml, hoezo kunnen die vrienden niet gewoon morgen (vanavond?) gaan en jullie morgen, en dan daar meeten? Snap dat het vervelend is als plannen wijzigen maar er valt toch wel een mouw aan te passen?

Progje ik vind het niets maar *O* voor nieuw schoenen.

Ik voel me ziekig, bleuh.
pi_100935116
Oh en vriendje heeft vanavond een feestje en ik hoop dat hij gaat want dan kan ik ziek zijn O+. alleen O+.
pi_100935118
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:53 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hmmz, Bechterew = bamboo spine disease = k*t

Hopelijk is dat het niet, zit ook nog een erfelijkheidskwestie aan gekoppeld. Dus heeft iemand anders in je fam. de klachten die jij hebt?
Aan mijn moeders kant hebben alle ooms en tantes inclusief mijn moeder zelf wel iets van een ontstekingsaandoening of reumatische aandoening of beide. Me dunkt dat eea wel aan elkaar gerelateerd is, ookal heeft niemand precíes dezelfde klachten.
pi_100935146
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:57 schreef Perruche het volgende:
Progje ik vind het niets maar *O* voor nieuw schoenen.

Ik voel me ziekig, bleuh.
beterschap :*
pi_100935172
Lijstje:

O: chocoladebroodje, klein spelt/pompoenbroodstukje
L: 2 boterhammen (pindakaas, boter+jam) en 200 gr rauwkost met dressing
T: 150 yoghurt met 1 appel en honing
B: 2x20 minuten fietsen
D: sla met paprika en komkommer en spekjes en gekookt eitje en dressing :9
T: veel thee
pi_100935181
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:59 schreef progje het volgende:

[..]

beterschap :*
Dankudanku!
pi_100935208
Hmmm... ik heb volgende week een teamuitje. En nu hebben ze bedacht dat het leuk is om te gaan skiën in Landgraaf.
Ben ik heel lullig als ik geen zin heb om naar Landgraaf af te reizen om iets te gaan doen wat ik niet kan, in de kou waar ik niet van hou, en wat volgens mij vrij blessuregevoelig is en ik 7 weken daarna een halve marathon ga lopen?
Doe wat je niet durft.
pi_100935240
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... ik heb volgende week een teamuitje. En nu hebben ze bedacht dat het leuk is om te gaan skiën in Landgraaf.
Ben ik heel lullig als ik geen zin heb om naar Landgraaf af te reizen om iets te gaan doen wat ik niet kan, in de kou waar ik niet van hou, en wat volgens mij vrij blessuregevoelig is en ik 7 weken daarna een halve marathon ga lopen?
Nee :D ik zou het ook niet doen, doeiii.
pi_100935367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

eens dan zou ik het ook echt niet doen!

(ik vind het zelf geweldig om te boarden/skiën :P)
pi_100935374
Ik heb mijn poging tot bijlezen opgegeven :') scootmobielritje met pijnstillerwaas heeft behoorlijk wat van mijn concentratievermogen genomen ;)
Mijn moeder was hier, helemaal ongerust of dat wel ging lukken, dus ik van "Ach mam, ik heb vroeger zovaak dronken gefietst en dan ook nog in het donker, komt wel goed" en dat vond ze niet leuk :P

Lijstje voor vandaag:
O: havermout
T: niets, zat bij de huisarts
L: 2 crackers met kaas, cappuccino
T: plakje cake
T: appel
D: verse soep en quiche
T: glaasje wijn, kaasje, als de maag het toelaat.

Eergister moest ik 15 keer plassen en nu ben ik weer 1,5 kg lichter :') kan er wel zeker van zijn dat dat gewicht vocht was dus!
pi_100935403
Eens met hpkw en beterschap voor proesj :*
pi_100935418
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah, gelukkig maar! Al mijn collega's vinden me lullig.
Ik wil evt. wel mee om te gaan hardlopen ofzo, maar skieers begrijpen niet dat sommige mensen gewoon geen zin hebben in skieen.
En ze vinden mijn gebroken enkel een stomme smoes. :{ Zal eens een een paar schroeven in hun enkel draaien! }:|
Doe wat je niet durft.
pi_100935469
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik wil evt. wel mee om te gaan hardlopen ofzo, maar skieers begrijpen niet dat sommige mensen gewoon geen zin hebben in skieen.
En ze vinden mijn gebroken enkel een stomme smoes. :{ Zal eens een een paar schroeven in hun enkel draaien! }:|
Nou ja wat mijn probleem zou zijn is niet het skieeen (lijkt me best leuk), maar dat het helemaal in landgraaf is. :')
pi_100935471
quote:

[..]

naja zeg, lijkt me niet meer dan een geldige reden. En kom op zeg je moet het toch zelf weten.
Je zou maar net wel gigantisch hard onderuit gaan. En indoor kan je echt hard vallen. In verse sneeuw val je gewoon veel zachter.
pi_100935503
Ik zou je denk ik uitfoeteren als je het wel ging doen HPKW, juist vanwege je enkel! :*
pi_100935691
Edit: *oeps*

Ik wilde iets typen over dat ik het sowieso maar stom vind dat collega's je bijna verplichten om met een uitje mee te gaan. 'Geen zin' vind ik een net zo geldige reden als ieder andere, mgoed :P
pi_100935703
pi_100935734
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef MarMar het volgende:
Ik zou je denk ik uitfoeteren als je het wel ging doen HPKW, juist vanwege je enkel! :*
Mwoah, ik ben ook weer volop aan het hardlopen en voetballen en die B-) drekrees B-) van morgen is vast ook niet heel erg relaxed ofzo. :D
Maar dat is tenminste nog mijn eigen keuze. :P

De keuze voor Landgraaf was overigens omdat "alle andere indoor skibanen" gesloten waren ofzo. :?
Nouja, niet skiën iig!
Doe wat je niet durft.
pi_100935770
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef MarMar het volgende:
Eens met hpkw en beterschap voor proesj :*
^^
pi_100935776
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mwoah, ik ben ook weer volop aan het hardlopen en voetballen en die B-) drekrees B-) van morgen is vast ook niet heel erg relaxed ofzo. :D
Maar dat is tenminste nog mijn eigen keuze. :P

De keuze voor Landgraaf was overigens omdat "alle andere indoor skibanen" gesloten waren ofzo. :?
Nouja, niet skiën iig!
Al kan ik me voorstellen dat ze je enkel dan geen goed 'excuus' vinden, want voetbal is volgens mij ook behoorlijk blessuregevoelig :s)
pi_100935850
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Al kan ik me voorstellen dat ze je enkel dan geen goed 'excuus' vinden, want voetbal is volgens mij ook behoorlijk blessuregevoelig :s)
ja, maar voetbal kan ze al en skieen moet ze gaan leren.
pi_100935875
Maar goed, je hoeft natuurlijk geen excuus op te geven. Ik had er denk ik een andere smoes voor bedacht :P maar in principe is "nee i ga niet" natuurlijk voldoende. Weet niet of je normaal wel mee gaaat met teamuitjes? Dan moeten ze helemaal weten dat je het gewoon niet leuk vind.
pi_100935969
pi_100935976
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
* boodschappen
* de was doen
* wc poetsen
* badkamer poetsen
* beneden vegen
* afwassen
En ik irriteer me weer aan dat ene mens op facebook :') Ze heeft er nu op staan dat ze 'getrouwd' is *O* En iedereen feliciteert haar *O* Maar ze is NIET getrouwd }:| Ze hebben geregistreerd partnerschap ivm de hypotheek. Dat is niet trouwen }:|

SPOILER
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:21:27 #60
70532 loveli
N
pi_100936026
quote:

[..]

Geen idee hoe tof Landgraaf is, maar het zijn niet de Alpen en het is wel ver weg. Deze skier snapt het wel.
quote:
Lief van je O+
crap in = crap out
pi_100936086
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ja, maar voetbal kan ze al en skieen moet ze gaan leren.
Oh, ik zou ook niet gaan hoor & van mij hoeft ze helemaal geen excuus op te geven :P
Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat anderen dat dan een 'slap excuus' vinden.

Daarbij, de eerste les van de beginnersheuvel afglijden lijkt me minder blessuregevoelig dan een flink partijtje voetballen. Ik weet niet of dat klopt, maar dat idee heb ik er zo bij :?
pi_100936087
Leuke schoenen progje!
pi_100936158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Met dat verschil dat ik bij voetbal wat meer controle heb. :)

Maar ik geloof dat ik nu gewoon ga hardlopen ofzo in Landgraaf. En dan doe ik verder wel gezellig ofzo.
Had ik al verteld dat ik niet van kou hou? B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100936183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee hoe tof Landgraaf is, maar het zijn niet de Alpen en het is wel ver weg. Deze skier snapt het wel.

[..]

Lief van je O+
Het is best een mooie indoor skibaan :) Maar dat is en blijft het dan inderdaad ook gewoon, een indoor skibaan :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:26:16 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100936241
Schoenen zien er pijnlijk uit, wel mooi om te zien though :P

MarMar, nog even afzien en dan zit je heerlijk warm O+ :*

Ben aan het wachten tot aanstaande van bed komt, kunnen we " ontbijten"

O: 2 appels
T's: 4 wortels, 4 cherrytomaatjes, gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas, beschuit jam, beker melk
T's: blokje choco, roggebroodje met schenkstroop, nectarine, pruim
D: Gevulde paprika';s, champignons en ui, salade
T: 150 kwark. 150 vla, zakje chipito's of wokkels
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100936280
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Met dat verschil dat ik bij voetbal wat meer controle heb. :)

Maar ik geloof dat ik nu gewoon ga hardlopen ofzo in Landgraaf. En dan doe ik verder wel gezellig ofzo.
Had ik al verteld dat ik niet van kou hou? B-)
Oh, maar ik vind ook helemaal niet dat je moet gaan :D En mij hoef je sowieso niet te overtuigen, maar ik verplaats me gewoon even in je collega's. Dus ik kan me voorstellen dat ze de 'smoes' slap vinden overkomen.

Overigens, als ik je collega was, zou ik gewoon accepteren dat het je niks lijkt. Klaar :) Ik heb een hekel aan 'verplicht' mee moeten met gezellige teamuitjes }:|
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:28:20 #67
70532 loveli
N
pi_100936324
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
Moet me steeds inhouden om geen onaardig dingen over Franse auto's te zeggen.
Niet gelukt :')

Volgens mij maakt die dealer geen winst op nieuwe auto's omdat ze weten dat ze dat toch wel terugverdienen aan onderhoud en vervangen van crappy onderdelen. En het IQ van de meeste klanten was imho iets onder het landelijk gemiddelde.

*slikt opmerking over zichzelf respecterende automonteurs/-verkopers in*
crap in = crap out
pi_100936339
Jullie kunnen ook naar het Gaia park gaan :) Dat is veel gezelliger dan stuntelen op ski's :)
Althans, dat zou ik veel gezelliger vinden. Beestjes enzo O+
pi_100936488
Waarom uberhaupt skien in de zomer? Ik vind skien haske leuk, in de mix met besneeuwde Alpen, gluhwein, crepes, franse mini-bedjes en heel veel echte sneeuw. In een indoorhal lijkt het me matigjes.

En eens met Coco dat "geen zin" ook een valide reden is!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:34:00 #70
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_100936500
Vandaag een goed lijstje, hoop ik:

O - 2 gekookte eitjes
T - magere kwark met aardbeitjes
L - salade geitenkaas, eikenbladsla, appel, zongedr. tom., komkommer, balsamico en peper. O+
T - 1 gekookt eitje
D - falafelballetjes met gegrilde courgette, aubergine en paprika en een yoghurt/muntsausje
S - Thai Bo (als ik het op kan brengen. vanochtend lukte het niet, na te veel wijn en maar 4,5 uur slaap :') )

En nieuwe schoenen zijn altijd fijn!!! *O*
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:36:05 #71
70532 loveli
N
pi_100936577
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:34 schreef renzell het volgende:
En nieuwe schoenen zijn altijd fijn!!! *O*
^^
crap in = crap out
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:38:30 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100936644
test omdat ik wil weten hoe laat het is
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_100936827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
test omdat ik wil weten hoe laat het is
wut?
pi_100936855
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind teamuitjes altijd heel erg leuk, en wel leuk voor je band met je collega's enz? Er is vast nog wel iemand die daar geen zin in heeft, kunnen jullie samen mopperen en warme chocomel drinken.
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:45:12 #75
70532 loveli
N
pi_100936856
Nog even een rant over de dealer.

Het gaat om de auto van m'n pa (die hierna als het aan mij ligt iets Duits gaat rijden). De auto heeft een probleem met de automaat, de dealer heeft 'em uitgelezen.

Mijn vraag aan dealer n.a.v. probleemcode: wat kan het zijn en wat kost het om diagnose te stellen?
Antw: geen idee, geen bekend probleem, bak moet uit elkaar, dan vinden we probleem, dan kijekn we wat reparatie gaat kosten.

Belletje naar automaatspecialist ATS in Den Haag/Rijswijk met zelfde vraag.
Antwoord: Bij die auto en die code is het meestal een kwestie van *ben ik alweer vergeten*, 2 onderdelen moeten vervangen worden, kosten meestal iets onder de 400 euro.

Ik hou van vakmensen.
crap in = crap out
pi_100936935
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Heroes and heels, sterren en stelten, up where we belong, class galore, pakken en palen, ...
Haha, dat klinkt ook allemaal bloedje ordinair en totaal niet chique. Lastig!!!

Wie kan hier italiaans?
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:47:27 #77
70532 loveli
N
pi_100936954
Coccinelle is lieveheersbeestje.
crap in = crap out
pi_100936981
Perruche kan Italiaans! Ik kan tot 10 tellen. Perche?
pi_100936993
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Wie kan hier italiaans?
mijn man
pi_100937028
Volgens mij klinkt: 'sexy jurkjes, hoge hakken' in het italiaans best chique *)
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:49:06 #81
70532 loveli
N
pi_100937029
Bunga bunga is zeker ook niet chique en een tikje ordi? :')
crap in = crap out
pi_100937031
Che? Parlo un po' Italiano :P
pi_100937032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Wie kan hier italiaans?
Ik vond Cocktail wel een leuk thema. Ik denk dan aan chique/casual, sexy jurkjes, hakken.
~ Bonito La Risa ~
pi_100937063
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ik vond Cocktail wel een leuk thema. Ik denk dan aan chique/casual, sexy jurkjes, hakken.
Cocktail is toch gewoon een bestaande dresscode? Net als white tie?
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:49:59 #85
70532 loveli
N
pi_100937064
Grace Kelly, Monaco. Dat is wel classy als je Albert buiten beschouwing laat.
crap in = crap out
pi_100937067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Cocktail?
^^ dus.
~ Bonito La Risa ~
pi_100937077
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Probability het volgende:
Volgens mij klinkt: 'sexy jurkjes, hoge hakken' in het italiaans best chique *)
Jurkje weet ik zo niet, hakken = tacchi, tacchi alti = hoge hakken. Sexy is gewoon sexy :P
pi_100937080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
Bunga bunga is zeker ook niet chique en een tikje ordi? :')
O die is wel leuk hahaha! Wat was dat ook alweer?
pi_100937104
En italiaans O+. Ik moet eigenlijk spaans leren met m'n kerel maar O+ italiaans O+.
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:50:55 #90
70532 loveli
N
pi_100937106
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Probability het volgende:

[..]

O die is wel leuk hahaha! Wat was dat ook alweer?
Berlusconi's classy feestjes.
crap in = crap out
pi_100937109
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jurkje weet ik zo niet, hakken = tacchi, tacchi alti = hoge hakken. Sexy is gewoon sexy :P
sexy is attraente toch?
pi_100937136
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Probability het volgende:

[..]

sexy is attraente toch?
Volgens mij is dat meer aantrekkelijk... van attrativo?
pi_100937174
Oh een oud vriendinnetje is italiaanse, ik ga het even vragen!!
pi_100937207
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:
En italiaans O+. Ik moet eigenlijk spaans leren met m'n kerel maar O+ italiaans O+.
Ja ik vind het ook echt een prachtige taal O+ O+
pi_100937212
Ik wil gewoon dat ze hun allerleukste jurkje aandoen haha
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:55:50 #96
70532 loveli
N
pi_100937292
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef Probability het volgende:
Ik wil gewoon dat ze hun allerleukste jurkje aandoen haha
Jurkje als in kort of mag lang ook? En is het girls only?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:56:13 #97
70532 loveli
N
pi_100937319
Weet niet meer wie er pas een messenset zocht, er staat er nu eentje op iBood die volgens mij best OK is.
crap in = crap out
pi_100937349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef progje het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook echt een prachtige taal O+ O+
Vriendin van mij is twee weken naar Sicilie op vakantie geweest voor corso Italiano. Lijkt me geweldig!

Maar dan zou ik zonder il mio ragazzo gaan en dat vind hij niet bueno.
pi_100937372
Waarom niet gewoon het Sex and the City thema, dan weet iedereen wel wat je beoogt?
pi_100937400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Jurkje als in kort of mag lang ook? En is het girls only?
Ik wil wel graag knieën zien en ja alleen meisjes :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:01:46 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100937525
Of gewoon 'Ciao Bella', want dat zeggen ze allemaal *)

En dan kunnen de progressivos als revolutionair, want volgens mij had dat liedje wat Chico postte laatst (Bella Ciao) een nogal communistische insteek :D Edit: bijna goed, anti-fascistisch :P
pi_100937545
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:56 schreef loveli het volgende:
Weet niet meer wie er pas een messenset zocht, er staat er nu eentje op iBood die volgens mij best OK is.
Ik :P maar ik heb een roze mes en ben daar voorlopig heel tevreden mee! Maar dankjewel :)
pi_100937902
Bij deze even een avocado adoratiepost:

O+ avocado O+
Ja doei.
pi_100937914
Even in een spoiler, want ik ben niet bijgelezen dus ik weet niet waar ik middenin val, en kan me ook wel voorstellen dat het niet iedereen evenveel interesseert:

SPOILER
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:16:39 #105
70532 loveli
N
pi_100938068
Klinkt goed Amsel.
crap in = crap out
pi_100938175
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:16 schreef loveli het volgende:
Klinkt goed Amsel.
^^
pi_100938398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

Vriendin van mij is twee weken naar Sicilie op vakantie geweest voor corso Italiano. Lijkt me geweldig!

oh dat lijkt me ook geweldig!

En ach ik vind dat je het gewoon moet doen O-)
pi_100938420
Wat fijn Amsel!
pi_100938534
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ragazzi O+. Ik raaktye altijd in de war met a/e/o/i/ :'), hoorde het verschil niet tussen ragazzo en ragazza. Nou ja.
pi_100938569
Fijn, Amsel!

Ik heb vanochtend heel erg productief gewerkt! Nu nog even een paragraaf op papier zetten en dan mag ik van mezelf naar huis, en ga ik thuis nog even wat lezen voor werk...
pi_100938677
Oef ik krijg heimwee naar mijn italiaanse periode :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:35:30 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100938679
Klinkt fijn zo, Amsel! Hou het vast :P

Bwoh, afwijzingsbrief binnen. Wel netjes, heulemaal zo'n brief enzo :+
pi_100938712
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

:* -O-
Ja doei.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:36:41 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100938725
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Perruche het volgende:
Oef ik krijg heimwee naar mijn italiaanse periode :')
Ciao bella! Inclusief Vespa :D
pi_100938726
quote:

Maar toch niet leuk :*
pi_100938739
quote:

hoe gaat het met je plan?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:38:54 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100938816
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe gaat het met je plan?
Is een WIP! :P Heb iig mijn hoeveelheid uur vacatures zoeken vast omlaag geschroefd ( :+ ) en moet nog even op een rijtje krijgen wat ik allemaal wil/kan doen :Y

Ik ben iig vandaag al minder een Negativo dan gisteraaf, dus da's alweer een vooruitgang he! :D Ik schaam me nu ook een beetje voor mijn mekkermoment, hehe _O-
pi_100938842
Ik heb wel weer twee solli's de deur uit gedaan, oa voor een link building iets! :)

tevens: het mooie weer + barbecue zin is hier omgewisseld voor wolken en 'hm, wat kunnen we nog meer eten?' :')
Ja doei.
pi_100939136
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Is een WIP! :P Heb iig mijn hoeveelheid uur vacatures zoeken vast omlaag geschroefd ( :+ ) en moet nog even op een rijtje krijgen wat ik allemaal wil/kan doen :Y

Ik ben iig vandaag al minder een Negativo dan gisteraaf, dus da's alweer een vooruitgang he! :D Ik schaam me nu ook een beetje voor mijn mekkermoment, hehe _O-
Gekkie! :*
pi_100939168
Wat hebben ze toch mooie woorden in het italiaans he. Mijn favoriet is toch wel "Attraversare" (oversteken :') ).
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:51:47 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100939223
annaaa O+

Goed bezig, mootje!

Parkietje _O- Ik roep ook nog met grote regelmaat 'überqueren! *O* ' als we oversteken :@ :')
pi_100939236
Lijstje *O*

O: kwark met banaan, havermout en bosbessen
T: appel
L: dubbele boterham pindakaas
T: boterham hagelslag
T: nectarine
D: eten bij vrienden die goddelijk kunnen koken, great expectations!
B: wandelingetjes van en naar huis
pi_100939298
Hč balen van die afwijzing Maria! Wat zoek je eigenlijk precies? Dan hou ik ook m'n ogen voor je open.

SPOILER: nog meer psych-praat
pi_100939351
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:54 schreef Amsel het volgende:
Hč balen van die afwijzing Maria! Wat zoek je eigenlijk precies? Dan hou ik ook m'n ogen voor je open.

SPOILER: nog meer psych-praat
SPOILER
pi_100939367
Haha! Attraversare was ook een van mijn favo's tijdens mijn Italiaanse cursus tanti anni fa!

Sowieso vond ik de 'verkeerslessen' leuk: fare passeggiata O+ of was het fare passeggiare?
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:57:24 #127
70532 loveli
N
pi_100939389
Darling, spuien met die handel! Op plaatsen waar het voor jou vertrouwd/ok is.
crap in = crap out
pi_100939428
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef loveli het volgende:
Darling, spuien met die handel! Op plaatsen waar het voor jou vertrouwd/ok is.
Twee keer accent circonflexe.
pi_100939504
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:56 schreef anna82 het volgende:
Haha! Attraversare was ook een van mijn favo's tijdens mijn Italiaanse cursus tanti anni fa!

Sowieso vond ik de 'verkeerslessen' leuk: fare passeggiata O+ of was het fare passeggiare?
Fare un passeggiato geloof ik (wandelingetje maken toch? Hoevaak ik die woorden niet heb gezegd :D).

Amore, facciamo un passeggiato?

SPOILER
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:05:05 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100939637
Amsel, ik doe je zo een PMetje! En ik vind hier spuien soms ook heerlijk O+ Lieve mensen met goed advies, en ik kan rustig nadenken over hoe ik dingen verwoord _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Fare un passeggiato geloof ik (wandelingetje maken toch? Hoevaak ik die woorden niet heb gezegd :D).

SPOILER
pi_100939657
We gaan gewoon barbecuën *) 8-) zo! Dus ik ga zo de ribjes even voorkoken in bouillon :9
Ja doei.
pi_100939697
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

SPOILER
ahw :*
pi_100939726
wat zal ik vanavond gaan eten, jongens?

M'n lijstje ziet er zo uit:

O: yoghurt met banaan en muesli
L1: 2 volkorenboterhammen met kaas en sla
L2: restje gegrilde groenten met worst
T: bakje vruchtenyoghurt

Ik heb zin in vis, zalm ofzo. En in carbs...wie helpt me?
pi_100939762
On the bright side:

Ik en mijn expressieve gezicht, vandaag zonder groene haarband, leefden mee, dus toen ik "ahw" typte trok ik een pruillipje. Mijn passerende collega vroeg al wat er toch met me aan de hand was dat ik zo sipjes keek _O-
pi_100939804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef anna82 het volgende:
On the bright side:

Ik en mijn expressieve gezicht, vandaag zonder groene haarband, leefden mee, dus toen ik "ahw" typte trok ik een pruillipje. Mijn passerende collega vroeg al wat er toch met me aan de hand was dat ik zo sipjes keek _O-
:D _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:10:32 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100939830
Ik doe ook een lijstje!

O: volkorenbroodkaastosti
T: twee beschuitjes met hagelslag
L: meergranenbagel met boerenmetworst
T: wat aardbeitjes
D: eten bij een vriendinnetje
T: ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef anna82 het volgende:
On the bright side:

:D O+
pi_100939848
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
wat zal ik vanavond gaan eten, jongens?

M'n lijstje ziet er zo uit:

O: yoghurt met banaan en muesli
L1: 2 volkorenboterhammen met kaas en sla
L2: restje gegrilde groenten met worst
T: bakje vruchtenyoghurt

Ik heb zin in vis, zalm ofzo. En in carbs...wie helpt me?
Deze week heb ik drie dagen achter elkaar zalm gegeten dus here goes:

dag 1: pasta met zalm, broccoli en roomkaas (al heb ik geen recept, vriendje kookte)
dag 2: zalmpakketjes met haricots vert, cherrytomaatjes, ui en wijn in een pakketje uit de oven met daarbij gebakken aardappeltjes
dag 3: zalm uit de oven met dille en knoflook met een spinaziesalade en gekookte krieltjes
pi_100939886
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Deze week heb ik drie dagen achter elkaar zalm gegeten dus here goes:

dag 1: pasta met zalm, broccoli en roomkaas (al heb ik geen recept, vriendje kookte)
dag 2: zalmpakketjes met haricots vert, cherrytomaatjes, ui en wijn in een pakketje uit de oven met daarbij gebakken aardappeltjes
dag 3: zalm uit de oven met dille en knoflook met een spinaziesalade en gekookte krieltjes
oeh, het zal optie 2 of 3 worden, of een variatie daarop! :9~ denk ik. Straks in de super nog maar eens kijken...
pi_100939904
haha, anna! _O-

Lijstje hier:

O: 300ml Griekse Yoghurt met perzik en blauwe bessen
T: grote reep kaas :9
L1: hele avocado, met cottage cheese :9
L2: mok melk en 2 gekookte eitjes
T: 'iets met zalm'
D: barbecue (hamburger, kipsaté, ribjes), nu nog iets voor erbij bedenken :o misschien wel weer knolraapfrietjes :9
Ja doei.
pi_100940065
:D anna! Wat schattig O+ .

Jagar, misschien zalm met venkel ofzo? hmm zalm. Zalm met bladerdeeg :~.
pi_100940080
Zijn er noten die low-carb zijn? vriendinnetje komt eten en ik ga salade maken met een lekker stukje vis, wil graag een toetje. Dacht aan griekse yoghurt met nootjes en honing (voor mij dan :P). Geen zin om uitgebreid te koken, nog andere tips?
pi_100940595
amandelen, walnoten, macadamia etc zijn gewoon lowcarb :Y
pi_100940602
Attraversiamo ('laten we oversteken') was ook het favoriete woord van Elizabeth Gilbert in Eat, Pray, Love. :)

Ik heb een tijdje geleden een LOI-cursus Italiaans voor beginners gedaan. Tis alleen een beetje weggezakt allemaal, dus heb nu een app op mijn telefoon met elke dag een kort lesje om het weer op te halen, haha. :)
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:46:06 #144
70532 loveli
N
pi_100940963
Nog even een reply op wat dingen uit een 'oud' topic:
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:54 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij had ik ook altijd wel eisprong en ik was altijd virtueel ongesteld (zo noem ik het dan he : P ). Wel gevoelige borsten en wat gewichtsschommeling, maar daar bleef het dan ook bij.

Ik heb ook geen idee wat mijn cyclus is, want ik ben 7 jaar niet ongesteld geweest....

Maar hoelang blijft die vermoeidheid van mijn eigen progesteron aanmaak? Want ik vind het nu al best :')

En thanks Li O+
Pil: zit oestrogeen in, oestrogeenlevels bij pilgebruik zijn inprincipe zo hoog, dat je eigen oestrogeenproductie stopt (er is >genoeg, dus niet bijmaken). Oestrogeen is verantwoordelijk voor rijping eitje en opbouw slijmvlies.

Progestageen houdt slijmvlies in stand (geen menstruatie, die komt pas als progestageen wegvalt) en voorkomt rijpen van een nieuw eitje. Omdat progesteron moe maakt, zit in geen enkel AC-middel lichaamseigen progesteron, maar een (synthetisch) progestageen.

Bij de Mirena is er geen oestrogeen, alleen een progestageen. Omdat er geen toegevoegd oestrogeen is, krijgen niet alle vrouwen een bloeding. Na verwijderen van de mirena zou je verwachten dat progesterongehalte laag is, want niet zwanger. Dus eigenlijk een lang verhaal om niks.

Maar... die vermoeidheid kan ook ergens anders vandaan komen. Eetpatroon was dan wel onveranderd, maar je bent aan het stucen geweest. Weet niet of je iets hebt voorbehandeld met een oplosmiddel, dat komt bij sommigen ook verkeerd aan. Misschien was de mirena niet het enige dat veranderd is (een evt verdovign tijdens verwijderen kan ook effect hebben, of het ligt gewoon aan het weer :+ ).
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wie weet val je dan nu wel ineens af, Aurum! Toen ik stopte met de pil was ik in no-time (een maand) drie kilo kwijt, terwijl ik daarvoor standaard hetzelfde woog (ging van 64 naar 61 kilo).
Noop, gewichtstoename van de pil komt iha door oestrogeen, dat zit niet in de mirena.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik ben nu vanaf maandag gezond aan het eten, een unicum in de afgelopen tijd eigenlijk. Dus ik peer hem maar weer een week ofzo.
:W En volhouden dat gezonde eten.
crap in = crap out
pi_100941542
Ik moest lachen toen ik in dieet iets las in de trant van "van een maat 54 naar een maatje 50". Imo is maat 50, ondanks dat het kleiner is dan 54, nog steeds geen maatJE...

/slechtekantvanperruche.
pi_100941562
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:
Ik moest lachen toen ik in dieet iets las in de trant van "van een maat 54 naar een maatje 50". Imo is maat 50, ondanks dat het kleiner is dan 54, nog steeds geen maatJE...

/slechtekantvanperruche.
Eens :@
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:06:10 #147
70532 loveli
N
pi_100941635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:

/slechtekantvanperruche.
Herenmaat?
crap in = crap out
pi_100941725
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Herenmaat?
Hm dat zou kunnen? Alhoewel ik mannen nooit het woord "maatje" heb horen bezigen.

/ checked: vrouw, volgens fobo :P
pi_100941785
Hm maar dat het voelt als maatje als je van 54 komt kan ik me dan weer wel voorstellen en dat het positief stimulerend werkt om het maatje te noemen ook ;)
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:10:25 #150
70532 loveli
N
pi_100941814
Twee kledingmaten afvallen, dat doe ik niet na ;)
crap in = crap out
pi_100941833
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef loveli het volgende:
Twee kledingmaten afvallen, dat doe ik niet na ;)
Dan zou ik maat 34/36 hebben, ik doe het ze ook niet na :P
ik zou uiteindelijk graag 36/38 hebben, maar als ik zo blijf maar dan strakker vind ik het ook goed. Merk trouwens echt dat het sporten zoden aan de dijk zet, ik heb veel meer spieren!
pi_100941924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef MarMar het volgende:
Hm maar dat het voelt als maatje als je van 54 komt kan ik me dan weer wel voorstellen en dat het positief stimulerend werkt om het maatje te noemen ook ;)
Ja dat snap ik wel, maar hoe noem je het dan als je "gewoon" een maat 44 ofzo hebt uiteindelijk?

En bizar eigenlijk, val je 10 kledingmaten af ben je eigenlijk nog te dik :o
pi_100942043
Vind je 44 per sé te dik?
De gemiddelde vrouwenmaat is 42 en natuurlijk wil iedereen liever 36/38 en ben je niet meteen slank met maat 44 maar ook niet per sé té dik imho.
De grens van wat je een maatje noemt zal wel verschuiven, als je maat 44 hebt zal je die 50 vast geen maatje meer noemen, maar als het nu goed voelt, ey, prima toch? Blij zijn met je behaalde resultaat stimuleert denk ik goed om door te gaan!
pi_100942189
:W schoonheidsspecialiste geweest O+
Ik heb knalmake-up :D

Zal straks even foto's laten maken ;)

@Perruche,het gaat me er niet om dat ze eerder gaan.Het gaat me erom dat ze eerst alles op alles zetten om "samen uit, samen thuis" te zijn en dat als zij eerder willen dat ze dan wel gaan.
pi_100942196
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef MarMar het volgende:
Vind je 44 per sé te dik?
De gemiddelde vrouwenmaat is 42 en natuurlijk wil iedereen liever 36/38 en ben je niet meteen slank met maat 44 maar ook niet per sé té dik imho.
De grens van wat je een maatje noemt zal wel verschuiven, als je maat 44 hebt zal je die 50 vast geen maatje meer noemen, maar als het nu goed voelt, ey, prima toch? Blij zijn met je behaalde resultaat stimuleert denk ik goed om door te gaan!
Ik vind maat 44 eigenlijk wel te dik ja. Ok, misschien niet als je superlang bent, maar voor de gemiddelde vrouw (1.72?) wel. Ik heb 38/40 en vind mezelf al niet slank... Het is niet dat omdat iets "normaal" is dat het gelijk "goed" is :).

En het ging eigenlijk sowieso meer in mijn hoofd van - wow, je kan gewoon 10 maten afvallen en nog steeds niet superduperdun zijn. Dat vind ik verbazingwekkend.
pi_100942222
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
:W schoonheidsspecialiste geweest O+
Ik heb knalmake-up :D

Zal straks even foto's laten maken ;)

@Perruche,het gaat me er niet om dat ze eerder gaan.Het gaat me erom dat ze eerst alles op alles zetten om "samen uit, samen thuis" te zijn en dat als zij eerder willen dat ze dan wel gaan.
:D supervet! Ik wil binnenkort manicure/pedicure... lijkt me heerlijk en ik heb vieze voeten :P

En ok ja begrijpelijk. Ga je nu helemaal niet meer of ga je later?
pi_100942344
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D supervet! Ik wil binnenkort manicure/pedicure... lijkt me heerlijk en ik heb vieze voeten :P

En ok ja begrijpelijk. Ga je nu helemaal niet meer of ga je later?
Doen :Y is echt lekkere "me" time!

Mja het gepush vooraf en dan zelf wel wijzigen wat vaak zo is zijn we echt beu. Sterker nog als we met haar/hen afspreken dan zeggen we eigenlijk al tegen elkaar"ben benieuwdof het doorgaat".

Geen idee eigenlijk de kaartjes hebben we (allemaal zelfs) en als we zin hebben gaan we.
Kan ze ook verkopen en met z'n 2-en uit eten gaan ;)
pi_100942446
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_100942589
Ik heb net voor de aller-allereerste keer mijn wenkbrauwen niet alleen geëpileerd, maar ook bijgeknipt. Ziet er nog goed uit ook :D
pi_100942596
Amsel, ik vind dat je goed bezig bent :) ^O^
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:30:56 #161
70532 loveli
N
pi_100942623
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:20 schreef Perruche het volgende:
Zag pas een pedicure in een winkelcentrum, paar stoelen op een rij, voetenbad erbij, lijkt me heerlijk. Pedicure lijkt me een vreselijk beroep.

Ben het wel met je eens dat maat 44 te dik is, hoewel bouw ook een rol speelt. Maar kan me niet echt voorstellen dat iemand met maat 44 alleen brede botten heeft.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:31:52 #162
70532 loveli
N
pi_100942660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net voor de aller-allereerste keer mijn wenkbrauwen niet alleen geëpileerd, maar ook bijgeknipt. Ziet er nog goed uit ook :D
Heb jij dat nodig? In mijn herinnering heb je van jezelf perfecte wenkbrauwen.

Moet die van mij weer eens gaan kleuren.
crap in = crap out
pi_100942676
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Zag pas een pedicure in een winkelcentrum, paar stoelen op een rij, voetenbad erbij, lijkt me heerlijk. Pedicure lijkt me een vreselijk beroep.

Ben het wel met je eens dat maat 44 te dik is, hoewel bouw ook een rol speelt. Maar kan me niet echt voorstellen dat iemand met maat 44 alleen brede botten heeft.
"No, you are NOT big boned" :D

Hier moest ik om gniffelen laatst, omdat ik vroeger ook nog wel eens de neiging had om te zeggen dat ik 'zware botten' had :D]
pi_100942681
quote:
:o hoe heb je dat gedaan?

pedicure zijn lijkt mij ook verschrikkelijk beroep, al die vieze kalknagels, bah!
pi_100942684
quote:
Amsel, ik vind dat je goed bezig bent :) ^O^
^^
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:33:42 #166
70532 loveli
N
pi_100942733
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

"No, you are NOT big boned" :D
[ afbeelding ]

Hier moest ik om gniffelen laatst, omdat ik vroeger ook nog wel eens de neiging had om te zeggen dat ik 'zware botten' had :D]
Als die valt breekt ze d'r heup iig niet.
crap in = crap out
pi_100942742
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh, ik kan goed dan alsof, denk ik. Van mezelf heb ik namelijk borstels O+ :D
Dus ik epileer heel regelmatig en ik teken ook iets bij. Doe dat wel altijd zelf :Y
pi_100942754
Schoonheidsspecialiste lijkt me leuk!!
Mits erbij gezeten kan worden dan,moet echt eens een opleiding gaan volgen zoals ik al jaren roep.
pi_100942809
Nog een foto van eind vorig jaar dan.. maat 44, oké niet dun, niet slank, maar imho ook echt niet té dik.
Ik vind dat er pas sprake is van té dik als het de gezondheid ondermijnt.
SPOILER: maat44
pi_100942815
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o hoe heb je dat gedaan?

pedicure zijn lijkt mij ook verschrikkelijk beroep, al die vieze kalknagels, bah!
Met een heel klein schaartje :+

Alles naar boven geborsteld, en wat 'uitsteekt' wegknippen. Dan zijn ze meer op maat en blijven ze beter zitten, of zoiets :P
pi_100942897
Ik vind het grijze gebied van slank/normaal tot echt té dik vrij groot. Marmar, op die foto van eind vorig jaar zou ik je als mollig bestempelen, denk ik. Maar niet dik.
pi_100942931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zal straks eens een voor en na fotootje doen van mijn wenkbrauwen/ogen. Dan zie je het verschil wel best goed, denk ik :)
pi_100942936
Goh ik wist dat er zoiets zou komen :P dit is in de categorie "roken is niet slecht want mijn opa heeft zijn hele leven gerookt en die is ook al 102" :P

marmar, ik vind dit inderdaad niet echt TE dik, maar nog wel een beetje dik, misschien mollig. En ja nou eigenlijk vind ik het jammer als mensen (mezelf incluis!!!) zoveel extra "vet" hebben. Maar goed daarom zijn we hier toch ook?

Ik vind overigens dat je er wel heel goed uitziet, maar jij bent ook wel langer dan a.72 toch?
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:40:08 #174
70532 loveli
N
pi_100943013
Ben nog nooit dik geweest, maar wel "te dik" voor m'n eigen bestwil. Heb aanleg om op diabetische plekken aan te komen. Dik is blijkbaar subjectief.
crap in = crap out
pi_100943041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:38 schreef Perruche het volgende:
Goh ik wist dat er zoiets zou komen :P dit is in de categorie "roken is niet slecht want mijn opa heeft zijn hele leven gerookt en die is ook al 102" :P

marmar, ik vind dit inderdaad niet echt TE dik, maar nog wel een beetje dik, misschien mollig. En ja nou eigenlijk vind ik het jammer als mensen (mezelf incluis!!!) zoveel extra "vet" hebben. Maar goed daarom zijn we hier toch ook?

Ik vind overigens dat je er wel heel goed uitziet, maar jij bent ook wel langer dan a.72 toch?
1.80 en ik heb nu maat 38/40 en ja dat vind ik wel mooier, maar als dat niet gelukt was, was het ook prima geweest :)

Ik vind het een hele prestatie als je van 54 naar 44 komt en als je dan kiest daar te blijven omdat je je er prettig bij voelt en je dan ruim uit de gevarenzone bent vind ik prima. Of je het nog mooier en nog strakker wil is imho vooral estetisch en niet per sé gezonder voor de persooon in kwestie.
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:41:46 #176
70532 loveli
N
pi_100943080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het een hele prestatie als je van 54 naar 44 komt en als je dan kiest daar te blijven omdat je je er prettig bij voelt en je dan ruim uit de gevarenzone bent vind ik prima.
Dat is het ook. Maar het maakt maat 44 niet [gezond]slank.
crap in = crap out
pi_100943106
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef MarMar het volgende:

[..]

1.80 en ik heb nu maat 38/40 en ja dat vind ik wel mooier, maar als dat niet gelukt was, was het ook prima geweest :)

Ik vind het een hele prestatie als je van 54 naar 44 komt en als je dan kiest daar te blijven omdat je je er prettig bij voelt en je dan ruim uit de gevarenzone bent vind ik prima. Of je het nog mooier en nog strakker wil is imho vooral estetisch en niet per sé gezonder voor de persooon in kwestie.
Ja daarom zeg ik, bij de gemiddelde (zeg 1.72 ofzo, dat ben ik zelf :P) vind ik maat 44 over het algemeen wel te dik. En daarmee wil ik niemands prestatie bagatelliseren, tuurlijk is het knap als je dat lukt!
pi_100943118
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja dat dus eigenlijk.
pi_100943138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik weet het! B-)
Maar ik ben weer normaal aan het eten. En ga vanavond ook niet snacken ofzo.
Wel heel veel sporten. *)
Doe wat je niet durft.
pi_100943162
+ 3 blokjes pure chocolade aan m'n lijstje O+ daar had ik even behoefte aan :9
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:44:29 #181
70532 loveli
N
pi_100943179
Coco, Vaiz gaat je iets vragen :+
crap in = crap out
pi_100943260
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik weet het! B-)
Maar ik ben weer normaal aan het eten. En ga vanavond ook niet snacken ofzo.
Wel heel veel sporten. *)
Echt? Dat had ik niet gedacht!

Ik heb ook maat 44 (broek) gehad. Toen vond ik mezelf echt wel te dik. Anderen zeiden "wat fors" "lekker stevig" of "maar jij bent ook lang". Eindconclusie: eens met loveli.
pi_100943278
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
^) ?
pi_100943309
Anna, welke maat heb je nu dan? Ik vind jou helemaal niet dik, eerder slank met billen :9 :P ik ben meer "overal een beetje dik" :').
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:49:35 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100943369
Kom zelf van maat 48..
Vroeger was ik ook veel te zwaar en 20-25 jaar geleden had je bijna geen kleding in deze maat, was veroordeeld aan joggingbroeken.
Wat dat betreft hebben de forsere mensen gelukkig veel meer keuze.

Vandaar dat ik winkelen nog steeds niet leuk vind?

Trouwens, heb Karin Bloemen altijd een mooie vrouw gevonden terwijl ze toch niet echt de ideale maten heeft..
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100943374
Oh en Henk en Anna zijn ook best wel lang. Ik had het dus over wat minder lange vrouwen, zo rond de 1.70. Dat is natuurlijk not comparable :P
pi_100943415
Ik wil weer naar maat 36/38, dat vind ik fijn :)
Alles daarboven vind ik voor mij te spekkig en niet bij mijn awesome vernieuwde zelf horen
Ja doei.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:51:34 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100943431
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Perruche het volgende:
Anna, welke maat heb je nu dan? Ik vind jou helemaal niet dik, eerder slank met billen :9 :P ik ben meer "overal een beetje dik" :').
Jij dik?? Haha, natuurlijk.
Mens je hebt een mooi figuurtje gek
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:51:37 #189
70532 loveli
N
pi_100943434
quote:
Wat ik heb gezien aan foto's kan ik me die maat 44 nauwlijks voorstellen.

Maar als ik me foto's van Co herinner met 5 kilo meer dan ik ooit gewogen heb, zag ik ook geen dikke vrouw.
crap in = crap out
pi_100943439
quote:
Broeken heb ik nu meestal maat 40 en jasjes/shirtjes/blouses 36. Spijkerbroeken 31 en soms 32. Billen heb ik wel ja! :9

Jij bent niet dik, jij hebt een beschermend laagje :P en een goed figuur!
pi_100943452
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
Oh en Henk en Anna zijn ook best wel lang. Ik had het dus over wat minder lange vrouwen, zo rond de 1.70. Dat is natuurlijk not comparable :P
Goede redding. B-)
Mijn droom is om ooit in maat 40 te passen. Van broek dan.
Qua bovenkleding (en jurkjes die wijd op de heup vallen) pas ik al snel in maat 40. Maar afijn, even spieren kweken, dan gaan die kwabbetjes misschien ook weer weg. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:52:31 #192
70532 loveli
N
pi_100943458
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwens, heb Karin Bloemen altijd een mooie vrouw gevonden terwijl ze toch niet echt de ideale maten heeft..
Ze draagt erg goede kleding en heeft mooie proporties.
crap in = crap out
pi_100943463
Het ligt ook aan de leeftijd, denk ik. Mijn moeder heeft maat 40/42 en iedereen roept continu hoe slank ze is, maar als ik dat zou hebben, zou ik echt wel te dik zijn (ik heb maat 36, 34 vaak voor shirtjes). Als je figuur wat verandert (door kinderen krijgen bijvoorbeeld), kun je vaak zomaar één of twee maten omhoog gaan, zonder dat je er echt dikker uitziet.
pi_100943499
Dat is ook wel zo PPP.

En thanks voor de complimentjes :P
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:54:09 #195
70532 loveli
N
pi_100943514
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Het ligt ook aan de leeftijd, denk ik. Mijn moeder heeft maat 40/42 en iedereen roept continu hoe slank ze is, maar als ik dat zou hebben, zou ik echt wel te dik zijn (ik heb maat 36, 34 vaak voor shirtjes). Als je figuur wat verandert (door kinderen krijgen bijvoorbeeld), kun je vaak zomaar één of twee maten omhoog gaan, zonder dat je er echt dikker uitziet.
Bij ouder worden en gelijkblijvend gewicht verandert de vet/spierverdeling bij vrouwen in het nadeel van spier.
crap in = crap out
pi_100943547
Zou je dat kunnen opvangen door voldoende te blijven sporten? Bij mij op de bodycombat zit een vrouw van ik denk, begin 50, en die heeft denk ik maat 42 maar ziet er echt goed uit hoor!!!
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:55:03 #197
70532 loveli
N
pi_100943551
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:51 schreef anna82 het volgende:
Broeken heb ik nu meestal maat 40 en jasjes/shirtjes/blouses 36.
Broeken heb ik nu meestal maat 36 en jasjes/shirtjes/blouses 40 ;)
crap in = crap out
pi_100943571
Oh en in het geval van karin bloemers: je kledingmaat zegt natuurlijk niets over hoe mooi/lelijk iemand is. Mooie mensen komen in alle vormen en maten :).
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:55:55 #199
70532 loveli
N
pi_100943583
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:55 schreef Perruche het volgende:
Zou je dat kunnen opvangen door voldoende te blijven sporten? Bij mij op de bodycombat zit een vrouw van ik denk, begin 50, en die heeft denk ik maat 42 maar ziet er echt goed uit hoor!!!
Sporten is sowieso goed, omdat je dan botontkalking tegengaat/vertraagt. Maarhelaas zijn wij vrouwen veroordeeld tot het hebben van bepaalde hormonen enzo.
/curse
crap in = crap out
pi_100943587
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar als ik me foto's van Co herinner met 5 kilo meer dan ik ooit gewogen heb, zag ik ook geen dikke vrouw.
In die tijd woog ik ongeveer 85 kilo ;). Mozes kriebel, toen was ik 17 kg zwaarder dan nu!
pi_100943592
Mijn moeder koopt altijd (te) grote kleren, dat vindt ze mooier en fijner.. Ze vond zichzelf veel dikker dan ik, ik heb haar gisteravond even uit die droom geholpen samen voor de spiegel met het meetlint ;) alleen haar kuiten zijn iets dikker, verder scheelt het hier en daar niet meer dan 1 cm.
Toch blijft ze lekker de wijde kleren dragen haha O+
pi_100943605
:o anna weeg jij maar 68 kilo? ik ben gewoon 10 cm kleiner en 2 kg zwaarder :')
pi_100943606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Broeken heb ik nu meestal maat 36 en jasjes/shirtjes/blouses 40 ;)
Als ik ooit twee bikini's in setjes moet kopen, weet ik je te vinden!
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:58:09 #204
70532 loveli
N
pi_100943650
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:56 schreef anna82 het volgende:
Als ik ooit twee bikini's in setjes moet kopen, weet ik je te vinden!
_O-
crap in = crap out
pi_100943680
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

In die tijd woog ik ongeveer 85 kilo ;). Mozes kriebel, toen was ik 17 kg zwaarder dan nu!
Ik denk dat ik ook zoiets woog op de foto van net. Scheelt ook 15 kg met nu :P
Maar ben je dan niet gewoon "gezond" slank of dik of whatever (is er een tussenwoord? ;) ) zodra je BMI onder de 25 is? Ookal heb je dan nog maat 44?
pi_100943690
Een BMI zegt niet zoveel en er is een gigantisch verschil tussen een BMI van 24.9 en een BMI van 19 :)
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:59:46 #207
70532 loveli
N
pi_100943697
BMI zegt heul niet zoveel.
crap in = crap out
pi_100943715
Maten zeggen ook niet altijd zoveel :6
pi_100943726
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
:? Watdanwatdanwatdanwatdanwatdan? :s)
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:01:10 #210
70532 loveli
N
pi_100943742
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Iets op FB, maar nu nier meer geloof ik.
crap in = crap out
pi_100943764
Is er nog WC-papier?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100943774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
:o anna weeg jij maar 68 kilo? ik ben gewoon 10 cm kleiner en 2 kg zwaarder :')
Misschien is mijn weegschaal wel kapot! :D

En dat kun je toch ook helemaal niet zo vergelijken! Ik heb geen tiet, dat scheelt al wel een paar kilootjes ;) Een vriendin van mij is bv 7 kg zwaarder en ziet er toch slanker uit.
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:02:00 #213
70532 loveli
N
pi_100943779
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
Is er nog WC-papier?
:')
crap in = crap out
pi_100943787
quote:
Is er nog WC-papier?
Was dát dé vraag? -O-
pi_100943788
quote:
Is er nog WC-papier?
Is er een record verbeterd?
pi_100943820
Goffer ik ben helemaal in een melancholieke bui enzo na al die stomme italiaanse liedjes vanmiddag. Vanavond is vriendje weg en ga ik met een vriendin wijn drinken, komt helemaal goed!
pi_100943844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Is er een record verbeterd?
Ik hoop het toch niet }:|
pi_100943868
Nu weet ik wel dat loveli mijn FB stalkt }:| :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:05:41 #219
70532 loveli
N
pi_100943893
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:04 schreef V1z0R het volgende:
Nu weet ik wel dat loveli mijn FB stalkt }:| :P
We zijn vriendjes, die kwam gewoon langs in m'n nieuwsberichten. Doh!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:06:02 #220
70532 loveli
N
pi_100943903
Ben vervelend vandaag :')
crap in = crap out
pi_100943919
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik had toen maat 42. Vond het zelf echt lelijk, maar objectief gezien was ik niet moddervet nee. Behoorlijk mollig, dat zeker, maar wel vrij goed verdeeld.

Ben nu wel veel blijer met 36/38.
pi_100943929
Ik ga S: joggen! :W
pi_100943969
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik hoop het toch niet }:|
Nee hoor, maak je maar niet druk. Al was m'n laatste toch wel tegen een Couric aan :Y

Misschien morgen wel
SPOILER
pi_100944036
En ik vind 44 wel te dik. Zeker niet slank. Zelfs niet bij lange vrouwen. 42 is bij sommige lange vrouwen met de juiste verhoudingen wel prima, maar dan moet het vet wel op de juiste plaatsen zitten.

En Karin Bloemen vind ik een onsympathiek monster.

pi_100944252
Mag ik dan even melden dat ik in het verslag van de psych omschreven sta "slanke vrouw"? Ja mooi dank u 8-)
pi_100944303
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:17 schreef Amsel het volgende:
Mag ik dan even melden dat ik in het verslag van de psych omschreven sta "slanke vrouw"? Ja mooi dank u 8-)
Niet dat hij geen gelijk heeft, want daar is geen speld tussen te krijgen, maar wáárom zou dat in het verslag staan?
pi_100944324
Omdat het kan.
pi_100944388
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Niet dat hij geen gelijk heeft, want daar is geen speld tussen te krijgen, maar wáárom zou dat in het verslag staan?
Nou ik weeg op dit moment 70 kilo en dat zijn er 7 te veel, heb me echt een beetje laten gaan de laatste tijd. Maar komt wel weer goed.

Valt gewoon onder het kopje of je jezelf wel goed verzorgt. "Cliënt is een slanke vrouw van 29 jaar, oogt naar haar leeftijd en is verzorgd gekleed", zoiets. Dat ik mezelf niet verwaarloos ofzo :)

Oh en of ik problemen had met een mannelijke psych eventueel. Heb geantwoord dat zij dat waarschijnlijk beter kunnen inschatten dan ik, want mijn inschattingsvermogen wat betreft mannen werkt niet helemaal :')

En nu hou ik op over dat psych-gebeuren :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:22:25 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100944418
Weekeeeeeeeeeend!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:24:01 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100944468
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:17 schreef Amsel het volgende:
bij mij stond er "gezet" toen ik een jaar of 17 was. Mocht die psych meteen niet meer, want ze was zelf ook gezet :{w :')
Niet meer actief op Fok!
pi_100944496
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat had ik nou ook nooit gedacht!

Misschien moet ik ook eens naar de psych, kijken hoe diegene mij omschrijft dan :')
pi_100944502
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

bij mij stond er "gezet" toen ik een jaar of 17 was. Mocht die psych meteen niet meer, want ze was zelf ook gezet :{w :')
_O-
pi_100944649
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:35:37 #234
70532 loveli
N
pi_100944848
crap in = crap out
pi_100944939
quote:
Jemig :{ En heel anders, maar ik schrok ook heel erg van Pukkelpop!
pi_100944982
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef Amsel het volgende:

[..]

Jemig :{ En heel anders, maar ik schrok ook heel erg van Pukkelpop!
Ik ook.. Loveless85, die ik goed ken, was daar met z'n vriendin. Gesmst gelijk, maar natuurlijk niks terug gekregen omdat het netwerk toen plat lag. Vlak voor ik ging slapen kreeg ik gelukkig een smsje van 'm O+
pi_100945091
Pfoe het was weer vrijdag...
Maar nu: weekend!
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik noem dikke patienten ook gewoon obees hoor :P hoe ik eruit zie verandert daar niets aan!
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:43:32 #238
70532 loveli
N
pi_100945128
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pfoe het was weer vrijdag...
Maar nu: weekend!

[..]

Ik noem dikke patienten ook gewoon obees hoor :P hoe ik eruit zie verandert daar niets aan!
Welke criteria hanteer je? Gaat dat volgens protocol of naar eigen inzicht?
crap in = crap out
pi_100945282
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
Ik! Ik ben 1.74! Jaaaaa echt :)

Mijn mama heeft maat 44 bij colbertjes en is 1.65 maar dat komt door haar schouders
pi_100945304
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Welke criteria hanteer je? Gaat dat volgens protocol of naar eigen inzicht?
Naar criteria als ik de cijfertjes bij de hand heb en anders op het oog.
Gehoord:
'dat vinden mensen fijn, een dikke zuster, dan hoeven ze zich veel minder te schamen met wassen...'
Ook een reden om blij te zijn met jezelf.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:49:47 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100945393
Lijstje:

O: yoghurt met aardbeien
T: bth chorizo
S: half uurtje bal overgooien en achter de bal aanrennen ivm hard gooiende collega
L: twee bth bthworst, een bth chorizo
T: ca 150 gram worteltje
T: chococroissant op t station net want honger
D: vegetarische lasagne, nw recept met oa spinazie
T: halve meloen

Conclusie: ik moet of mn eetmomenten beter spreiden of meer meenemen.

Morgen ga ik 11 km hardlopen, zin in. Hoop niet dat ik ga merken dat ik mn 5 km deze week geskipt heb.
Niet meer actief op Fok!
pi_100945423
Oh in een uwv rapport van mij staat "normaal postuur" toen ik nog dik over de 100 kg was :') die arts moet een bril.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:52:02 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100945476
Lol dan zou ie nu "nagenoeg non-existent" moeten opschrijven :P
Niet meer actief op Fok!
pi_100945532
Njah hij had zelf het postuur van de kerstman, misschien dat dat zijn oordelingsvermogen vertroebelde :P
pi_100945745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef MarMar het volgende:
Njah hij had zelf het postuur van de kerstman, misschien dat dat zijn oordelingsvermogen vertroebelde :P
Artsen zijn niet dik, ze hebben een 'bourgondische buik' :')
pi_100945785
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Artsen zijn niet dik, ze hebben een 'bourgondische buik' :')
En een bourgondische nek en bourgondische worstevingers.
pi_100945849
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

En een bourgondische nek en bourgondische worstevingers.
:'(

* MevrouwPuff zal wel dineren met een blaadje sla .
pi_100945888
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nah, jij bent tenminste een échte arts ;) da's anders!
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:04:14 #249
70532 loveli
N
pi_100945950
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

Zat pas in een steakhouse naast een stel. Zij een bak sla, hij een stuk vlees + toebehoren. Dat vind ik bijna nog ergerlijker dan een vrouw in een kleine roze auto.
*duikt weg*
crap in = crap out
pi_100946034
Ja, t'is verwerpelijk!
Een stuk vlees? Minimaal twee! Zijn ze gek geworden?!
pi_100946112
Dankje Marmar, soms voel ik me ook zo :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Zat pas in een steakhouse naast een stel. Zij een bak sla, hij een stuk vlees + toebehoren. Dat vind ik bijna nog ergerlijker dan een vrouw in een kleine roze auto.
*duikt weg*
Hey, ik heb een blauwe bumabak!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:08:39 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100946116
Dat is best sneu idd. Mn zus neemt ook altijd een salade bij de mac als de rest zich tegoed doet aan een heerlijk large menu. En dan thuis eet ze m&ms :')
Niet meer actief op Fok!
pi_100946130
Wenkbrauwen :+

Lichtinval is op de voor-foto's anders dan de na-foto's, dus daar moet je dan een beetje doorheen kijken, zeg maar.

SPOILER
pi_100946202
Allebei mooi Coco:
/Aan mij heb je niets
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:12:39 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100946242
Zie duidelijk verschil. Netjes Coco!

Ik dacht net al in Dh te zijn, was ik nog maar in Gouda, huil.
Niet meer actief op Fok!
pi_100946256
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Allebei mooi Coco:
/Aan mij heb je niets
:D

Tis meer omdat loveli dacht dat mijn wenkbrauwen naturel zijn :P Maar dat zijn ze dus niet. Kleur ze wel een beetje in en teken ze wat bij ^^
pi_100946844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:55 schreef Perruche het volgende:
Oh en in het geval van karin bloemers: je kledingmaat zegt natuurlijk niets over hoe mooi/lelijk iemand is. Mooie mensen komen in alle vormen en maten :).
Queen Latifah O+ O+ Ook niet de slankste, maar zoooo mooi!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:35:24 #258
70532 loveli
N
pi_100946956
Geplukt of ongeplukt, nice brows.
crap in = crap out
pi_100946974
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:04 schreef loveli het volgende:

[..]

*duikt weg*
QFT
Ja doei.
pi_100947163
ik heb maat 42, bij 1.88... Ik wil terug naar 38/40, maar niet minder...

Enne, vanavond ben ik een sad camper. Belde net even naar m'n ouders, en die gaan zeilen morgen met m'n kleine zusje. Hartstikke leuk, maar nu wil ik ook. Soms vraag ik me af of ik de goede keuze gemaakt heb door hier te blijven, was ik niet veel gelukkiger geweest in Nederland/Duitsland, ergens op niet zoveel afstand van vrienden en familie? Geloof dat ik vandaag wat last van de afstand heb...
pi_100947195
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wenkbrauwen :+

Lichtinval is op de voor-foto's anders dan de na-foto's, dus daar moet je dan een beetje doorheen kijken, zeg maar.

SPOILER
mag ik een totaalfoto van na?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:46:34 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100947324
Mooie wenkbrauwen Coco :Y

Jaeger, tuurlijk vraag je dat af maar je doet dit toch mooi maar, vind het ontzettend knap van jou!

Mijn aanstaande is zijn jongste met vriendin aan het ophalen. Hij moet vannacht nog werken en dan hebben we vakantie. Zondag naar de warmte O+
pi_100947707
Oeh voor was al mooi, maar ik zie het verschil wel coco, zal het ook eens vragen bij de schoonheidsspecialiste, ik trek de te lange haren er altijd uit maar dan worden ze wel minder vol :P
pi_100947817
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:46 schreef loveli het volgende:
Nog even een reply op wat dingen uit een 'oud' topic:

[..]

Pil: zit oestrogeen in, oestrogeenlevels bij pilgebruik zijn inprincipe zo hoog, dat je eigen oestrogeenproductie stopt (er is >genoeg, dus niet bijmaken). Oestrogeen is verantwoordelijk voor rijping eitje en opbouw slijmvlies.

Progestageen houdt slijmvlies in stand (geen menstruatie, die komt pas als progestageen wegvalt) en voorkomt rijpen van een nieuw eitje. Omdat progesteron moe maakt, zit in geen enkel AC-middel lichaamseigen progesteron, maar een (synthetisch) progestageen.

Bij de Mirena is er geen oestrogeen, alleen een progestageen. Omdat er geen toegevoegd oestrogeen is, krijgen niet alle vrouwen een bloeding. Na verwijderen van de mirena zou je verwachten dat progesterongehalte laag is, want niet zwanger. Dus eigenlijk een lang verhaal om niks.

Maar... die vermoeidheid kan ook ergens anders vandaan komen. Eetpatroon was dan wel onveranderd, maar je bent aan het stucen geweest. Weet niet of je iets hebt voorbehandeld met een oplosmiddel, dat komt bij sommigen ook verkeerd aan. Misschien was de mirena niet het enige dat veranderd is (een evt verdovign tijdens verwijderen kan ook effect hebben, of het ligt gewoon aan het weer :+ ).
Lief heeft de muur ingesmeerd met voorbehandelingsmiddel.... Dus dat was 'm niet. Ik heb geen verdoving gehad bij verwijderen en dat was ook niet nodig. Verwijderen is 10x aangenamer dan plaatsen :')

Heb er gisteraaf ook geen last van gehad, dus ik hou het op het weer :P
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:59:37 #265
70532 loveli
N
pi_100947839
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef MarMar het volgende:
Oeh voor was al mooi, maar ik zie het verschil wel coco, zal het ook eens vragen bij de schoonheidsspecialiste, ik trek de te lange haren er altijd uit maar dan worden ze wel minder vol :P
Jij bent gevoelig voor ontstekingen, ik zou ermee oppassen. Heb me 2 keer door de schoonheidsspecialiste laten overhalen en 2 keer met rode vlekken rondgelopen.
crap in = crap out
pi_100947908
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind maat 44 eigenlijk wel te dik ja. Ok, misschien niet als je superlang bent, maar voor de gemiddelde vrouw (1.72?) wel. Ik heb 38/40 en vind mezelf al niet slank... Het is niet dat omdat iets "normaal" is dat het gelijk "goed" is :).

En het ging eigenlijk sowieso meer in mijn hoofd van - wow, je kan gewoon 10 maten afvallen en nog steeds niet superduperdun zijn. Dat vind ik verbazingwekkend.
Ik ben dus volgens jouw beeldvorming te dik. I beg to differ :P
pi_100948105
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij bent gevoelig voor ontstekingen, ik zou ermee oppassen. Heb me 2 keer door de schoonheidsspecialiste laten overhalen en 2 keer met rode vlekken rondgelopen.
Oh heb ik iets gemist? Dacht dat het om bijknippen ging :@ laten epileren doe ik wel en hou ik zelf ook bij, idd wel is met een dag rode vlekken als gevolg, maar ik moet toch al smeerseltjes gebruiken wegens eczeemachtige shizzle en die werken dan ook wel prima.
pi_100948197
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik ben dus volgens jouw beeldvorming te dik. I beg to differ :P
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet, nooit een foto van top tot teen gezien, maar als jij maat 44 hebt; grote kans dat ik je wel te dik vind dan ja. :P Ligt wel een beetje aan je verhoudingen en je lengte of dat behoorlijk te dik is, of maar een klein beetje.

En nuancering: Ik geloof niet dat het heel ongezond is om maat 44 te hebben. Als het vet zich tenminste niet voornamelijk op de buik-area bevindt.
pi_100948259
Diner voor de tv, lekkere quiche en stokbrood en salades met twee tienermeiden (1 nachtje "kinderruil" met vriendin, zij de kleuter samen met haar eigen kleuter en ik een tienermeid bij die van mij O+) en de finale van Masterchef erbij :D Goed voor de eetlust dat Masterchef ;)
geen soep dus, teveel werk, te moe, maar wel heel veel lekkere verse groenten en kruiden door de quiches :)
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:10:32 #271
70532 loveli
N
pi_100948286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oh heb ik iets gemist? Dacht dat het om bijknippen ging :@ laten epileren doe ik wel en hou ik zelf ook bij, idd wel is met een dag rode vlekken als gevolg, maar ik moet toch al smeerseltjes gebruiken wegens eczeemachtige shizzle en die werken dan ook wel prima.
Of ik heb wat gemist :+
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:10:54 #272
70532 loveli
N
pi_100948300
Oi, koken, doei!
crap in = crap out
pi_100948306
Zo, de barbecue is aangestoken :9
Ja doei.
pi_100948360
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb maat 42, bij 1.88... Ik wil terug naar 38/40, maar niet minder...

Enne, vanavond ben ik een sad camper. Belde net even naar m'n ouders, en die gaan zeilen morgen met m'n kleine zusje. Hartstikke leuk, maar nu wil ik ook. Soms vraag ik me af of ik de goede keuze gemaakt heb door hier te blijven, was ik niet veel gelukkiger geweest in Nederland/Duitsland, ergens op niet zoveel afstand van vrienden en familie? Geloof dat ik vandaag wat last van de afstand heb...
je bent weer net in Sweden en je bent weer net zonder lief/familie. Is niet meer dan logisch ;)

*knuf* en morgen wordt het beter :)
pi_100948396
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je bent weer net in Sweden en je bent weer net zonder lief/familie. Is niet meer dan logisch ;)

*knuf* en morgen wordt het beter :)
Dat! :* ik vind je super stoer en ben soms juist wel wat jaloers op je onafhankelijkheid en ondernemingsvermogen _O_
Ja doei.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:13:48 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100948403
OJa, helemaal niks zeggen over Masterchef want dat kijk ik pas later vanavond terug... ssssssssssstttt. Heb wel een voorkeur en dat is niet Poh :')
pi_100948409
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
OJa, helemaal niks zeggen over Masterchef want dat kijk ik pas later vanavond terug... ssssssssssstttt. Heb wel een voorkeur en dat is niet Poh :')
Die ene die zo goed kan koken wint!!!
Ja doei.
pi_100948415
Oh, en ik volg het dus niet :P
Ja doei.
pi_100948491
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef conleche het volgende:
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet, nooit een foto van top tot teen gezien, maar als jij maat 44 hebt; grote kans dat ik je wel te dik vind dan ja. :P Ligt wel een beetje aan je verhoudingen en je lengte of dat behoorlijk te dik is, of maar een klein beetje.

En nuancering: Ik geloof niet dat het heel ongezond is om maat 44 te hebben. Als het vet zich tenminste niet voornamelijk op de buik-area bevindt.
Naja, ieder zijn mening :) Ik heb curves en de mazzel dat het redelijk in verhouding is....denk ik.

Ik kom er iig goed mee weg O-)
pi_100948550
oh en al dat geklets over epileren. Ik ga voor mijn verjaardag een tweezerman vragen :+
pi_100948555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:

Het idee was toch ook doordat je juist nu bewust voor Zweden gekozen hebt, je ook van plan was om daar wat meer vriendschappen e.d. op te bouwen? Lukt dat een beetje?
pi_100948573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Naja, ieder zijn mening :) Ik heb curves en de mazzel dat het redelijk in verhouding is....denk ik.

Ik kom er iig goed mee weg O-)
Ja, dit is, like totally worth nothing without pica's young lady!!
pi_100948574
Oh en iemand zin in een kop koffie ofzo ergens in centrum Utrecht morgenmiddag? :)
pi_100948657
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef Amsel het volgende:
Oh en iemand zin in een kop koffie ofzo ergens in centrum Utrecht morgenmiddag? :)
Als het doordeweeks was geweest had ik ja gezegd, maar morgen werk ik niet! :+
pi_100948692
Als centrum Amsterdam ook een optie is?
pi_100948721
Nou ik ben morgenochtend in Utrecht en daarna kan ik overal heen hoor 8-)
pi_100948749
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, dit is, like totally worth nothing without pica's young lady!!
I iz undercover on zhe interwebbz *grote zonnebril opzet*

Kijk anders ff in mijn fb album, daar zie je foto's van vorig jaar toen ik ging trouwen ;)
pi_100948752
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Amsel het volgende:
Via Utrecht naar mij en dan naar Co :7
pi_100948785
Mag ik een schop onder den hol? Ik ben aangekomen op vakantie en sinds ik terug ben ben ik nog geen één keer naar de sportschool geweest. }:| :@
pi_100949184
*schop*
Ja doei.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:37:31 #291
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100949270
Oké ik moet echt de reflex afleren: van wacht -> foute dingen eten. Nu gaat dat goed met 4 keer per maand van wacht maar vanaf september is het 2 keer per week...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_100949314
Ik zat er over te denken om misschien weer 3 weekjes low carb te doen. Moest gelijk denken aan de eerste week dat ik bezig was en met o.a. Co uit eten ging. Ik wilde aan het eind van de avond achteloos een pepermuntje die bij de rekening lag naar binnen werken, maar ik werd gelijk op de vingers getikt _O- .
pi_100949428
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Amsel het volgende:
:D Nou bel maar als je klaar bent en zin hebt in een terrasje. Spring ik op de fiets. In principe ben ik overdag gewoon thuis.
pi_100949439
Whehe ! The Low Carb Police is watching you! :P

Ik ga het low carben er in houden. Zo eens in de zoveel tijd 2 á 3 weken denk ik. Het doet mij en m'n figuur wel goed en ik ben erg tevreden tot nu toe. Het gaat niet héél hard, maar het gaat :Y en ik ga nu kijken hoe het gaat met weer wat carbs (niet overdreven veel en ook nog dagen dat ik gewoon geen rijst/brood/pasta/etc eet :) ) in combinatie met gewoon mijn sporten en bewegen (straks fiets ik ook weer elke dag naar de uni!).

Ik vind het fijn! En dat had ik nooit verwacht!
Ja doei.
pi_100949472
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef Amsel het volgende:

[..]

Het idee was toch ook doordat je juist nu bewust voor Zweden gekozen hebt, je ook van plan was om daar wat meer vriendschappen e.d. op te bouwen? Lukt dat een beetje?
nee..ik weet niet meer zo goed hoe dat moet. De enige mensen die ik dagelijks zie zijn m'n collega's, en die wil ik niet al te vaak zien. Hartstikke leuk en lief, maar collega's zijn collega's. Eens een biertje, okay, maar meer niet.

Daarbuiten sport ik, maar ook die mensen zijn niet echt 'accessible' voor vriendschap. En daarnaast weet ik niet hoe ik nog meer mensen kan ontmoeten. Maar goed, het komt vast vanzelf wel! Het nieuwe studiejaar begint, dus misschien is dat wel een goed startpunt.
pi_100949505
Oh, ik heb gewoon vrienden overgehouden aan wat ooit collega's waren en zijn. O+ Maar goed, dat werkt niet altijd en overal natuurlijk.
pi_100949514
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:41 schreef conleche het volgende:

[..]

:D Nou bel maar als je klaar bent en zin hebt in een terrasje. Spring ik op de fiets. In principe ben ik overdag gewoon thuis.
Oh misschien doe ik dat wel! Laat ik morgen nog wel even weten :)
pi_100949524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

mag ik een totaalfoto van na?
Totaal?

Edit: @ Marmar, ik heb ze inderdaad ook bijgeknipt :)
pi_100949539
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Totaal?
Ja, en naakt.
Ja doei.
pi_100949579
http://www.filmaandeplas.nl/

Misschien ga ik hier morgen wel even kijken. Big Fish O+
pi_100949589
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, en naakt.
Ik heb alleen nog voor-foto's in dat geval. De na-foto's krijg je over 10 kilo :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')