abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100932787
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php

[ Bericht 3% gewijzigd door Ml-etje op 19-08-2011 12:15:48 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100932848
Mehh ik vind het echt niet leuk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
FCS waarom trap ik er weer in :|W
Vrienden die altijd schuiven met afspraken enz enz zijn nu weeer bezig..

We zouden zaterdagmiddag gaan varen en dan naar festival en dan zondag weer varen.

Dat werd zaterdagmorgen en dat wordt nu vanavond.
Tsja ik ga al uit eten met een vriendin maar flauw vind ik het wel :@
Naar aanleiding van dit nu slaande ruzie :')
We hebben eens aangegeven dat het "samen uit samen thuis" gedeelte wat eerst belangrijk was en nu ineens niet meer flauw vinden.
Maarja ik had moeten weten dat mensen niet vaak in de spiegel kijken of dat wij gewoon te goed onze afspraken nakomen ofzo.
pi_100932921
Blegh! Wat irritant Ml!
Ik zou gewoon mijn poot stijf houden, maar ik ben dan ook rete eigenwijs. :P

Wordt het mooi weer dit weekend?
Mooi! Het lijkt me een stuk fijner rennen door weilanden en slootjes heen als het mooi weer is. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_100933002
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blegh! Wat irritant Ml!
Ik zou gewoon mijn poot stijf houden, maar ik ben dan ook rete eigenwijs. :P

Mooi! Het lijkt me een stuk fijner rennen door weilanden en slootjes heen als het mooi weer is. *)
Ja wij gaan dus gewoon niet.
Ze halen de kaartjes maar op.

Eerst was het we gaan zaterdagmiddag, toen werd het zaterdagmorgen 9 uur.
En nu vanavond.
pi_100933063
Vol me overigens wel flauw maar mijn Mr is er echt klaar mee geloof ik :o
pi_100933323
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Oh, van het weekend is je modderloop?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:04:53 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100933361
Vervelend, Ml! -O- Raar ook dat dingen zo snel verplaatst worden enzo. Ik bedoel, je hebt nu natuurlijk al plannen, dat hadden ze ook wel kunnen bedenken toch :o Vooral omdat je ook al kaartjes had enzo, beetje raar om dan last minute dingen te gaan veranderen...

:*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100933389
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Ik wil ook altijd best wel flexibel doen, maar er zit een grens aan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, van het weekend is je modderloop?
Ja! B-) Zin in! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100933540
Thnx ladies, ik heb altijd het idee dat het aan mij ligt.
En ja ze krabbelen nu ineens terug met nou ja dan gaan we toch morgen met zijn allen..

Iemand kaartjes voor Zand@ Almere?http://www.zandalmere.nl/
pi_100933568
MoBlo: vraag termijnbetaling aan bij de BD! Even formulier dl op de site en de info invullen die van toepassing is, en meestal krijg je dan gewoon toestemming om het bijv. in drie maandelijkse termijnen te mogen betalen. Kan behoorlijk schelen.

Wij doen dat altijd, ook al hebben we het geld gewoon - op deze manier kunnen we het gewoon van onze lopende rekening betalen en hoeft het niet van de spaarrekening af. :)
pi_100933749
quote:
Ik snap niet precies wat steeds verschuift? 't varen?
Als je iets hebt afgesproken dan is dat een afspraak. punt. of er moet iets tussen komen wat je echt niet kon weten??
wel zo fijn weet je tenminste waar je van op aan kunt?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:16:16 #12
70532 loveli
N
pi_100933755
quote:
Niks mis met grensbewaking.
crap in = crap out
pi_100933759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
MoBlo: vraag termijnbetaling aan bij de BD! Even formulier dl op de site en de info invullen die van toepassing is, en meestal krijg je dan gewoon toestemming om het bijv. in drie maandelijkse termijnen te mogen betalen. Kan behoorlijk schelen.

Wij doen dat altijd, ook al hebben we het geld gewoon - op deze manier kunnen we het gewoon van onze lopende rekening betalen en hoeft het niet van de spaarrekening af. :)
Ja, gaan we ook doen. Krijgen later deze week het betalingsvoorstel :) :Y
Ja doei.
pi_100933785
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:09 schreef Ml-etje het volgende:
Thnx ladies, ik heb altijd het idee dat het aan mij ligt.
En ja ze krabbelen nu ineens terug met nou ja dan gaan we toch morgen met zijn allen..

Iemand kaartjes voor Zand@ Almere?http://www.zandalmere.nl/
Oh stom, die raak je waarschijnlijk heel moeilijk kwijt..
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:17:54 #15
70532 loveli
N
pi_100933806
Zit te wachten bij de garage. Coco, jij al vorderingen gemaakt op dat gebied?
crap in = crap out
pi_100934014
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:17 schreef loveli het volgende:
Zit te wachten bij de garage. Coco, jij al vorderingen gemaakt op dat gebied?
Nog niet...

Maar mijn dag is om ongeveer half elf begonnen pas. Toen zijn we opgestaan, hebben ontbeten en daarna even gegamed :s) We hebben net gewonnen ( :') ), en nu ga ik beginnen met mezelf nuttig maken.

Wat ik in ieder geval wil doen:
* boodschappen
* afspraak maken voor de auto als ik vandaag niet terecht kan
* de was afhalen & inruimen (het is zo veel ;( )
* de was doen
* wc poetsen
* badkamer poetsen
* beneden vegen
pi_100934055
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Niks mis met grensbewaking.
_O- we hadden het zelfs kunnen halen.
Ze moeten tot 20h werken blijkt. En ik heb een etentje van 18:30 tot...
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:28:51 #18
70532 loveli
N
pi_100934176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nog niet...

Maar mijn dag is om ongeveer half elf begonnen pas. Toen zijn we opgestaan, hebben ontbeten en daarna even gegamed :s) We hebben net gewonnen ( :') ), en nu ga ik beginnen met mezelf nuttig maken.

* boodschappen
* de was doen
* wc poetsen
* badkamer poetsen
* beneden vegen
Het gros van wat jij noemt zijn weer dingen die ik uitstel.

Heb nu al een hekel aan deze garage....
crap in = crap out
pi_100934238
Ik geef een etentje, wat is een leuke thema/dresscode? (iets met sexy jurkjes hoge hakken maar dat klinkt niet lekker..)
pi_100934242
Het enige wat ik van mezelf moet als ik thuis kom is koken en eten. Daarna mag ik instorten! _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100934257
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Probability het volgende:
Ik geef een etentje, wat is een leuke thema/dresscode? (iets met sexy jurkjes hoge hakken maar dat klinkt niet lekker..)
Cocktail?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_100934303
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Het gros van wat jij noemt zijn weer dingen die ik uitstel.

Heb nu al een hekel aan deze garage....
Ja, maar, ik heb dit alweer ikweetniethoelang uitgesteld :') Dus ik MOET wel :P
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:37:36 #23
70532 loveli
N
pi_100934445
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Probability het volgende:
Heroes and heels, sterren en stelten, up where we belong, class galore, pakken en palen, ...
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:43:31 #24
70532 loveli
N
pi_100934625
Ik verveel me en mn batterij is bijna leeg. Als ze zich aan hun woord houden ben ik over 4 minuten aan de beurt. Moet me steeds inhouden om geen onaardig dingen over Franse auto's te zeggen.
crap in = crap out
pi_100934667
Moblo, wel ff goed checken of alles klopt he?!
Ik had ooit een belastingaanslag van 1200 euro en die bleek onterecht omdat ik iets heel kleins verkeerd had ingevuld!
T zijn boeven!
Be someone that makes you happy
pi_100934675
MI ik vind het altijd reuze irritant als mensen hun afspraken maar verschuiven en verwachten dat jij er dan maar achteraan hobbelt, ik vind je echt niet flauw! Oftewel, wat loveli zegt ;)

Ik heb een topic gemist, dat zal ik zo even proberen door te lezen. Ik beloof niet dat ik niets mis.

SPOILER: doktersupdate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben helemaal verkleumd! Onderweg naar de huisarts zag ik allemaal mensen met de jas los of in t-shirt en volgens mij zijn ze allemaal gek. HET IS KOUD! (in mijn trui en broek en laarsjes en leren jasje en sjaaltje zelfs :P ) Ik zit nu met dekbed op de bank en ben na 2 uren nog niet goed opgewarmd :') gelukkig zitten we volgende week in Spanje met 30 graden O+
pi_100934681
nieuwe schoenen O+ :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100934697
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:45 schreef progje het volgende:
nieuwe schoenen O+ :@

SPOILER
Nice!!!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:45:41 #29
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100934703
Wat flauw Em El....zou ik ook van balen idd :{
Maar op zich wel fijn dat jij en Mr. er hetzelfde over denken, anders had je daar ook nog woorden mee kunnen krijgen :P
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_100934793
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
Mehh ik vind het echt niet leuk.

[..]

Naar aanleiding van dit nu slaande ruzie :')
We hebben eens aangegeven dat het "samen uit samen thuis" gedeelte wat eerst belangrijk was en nu ineens niet meer flauw vinden.
Maarja ik had moeten weten dat mensen niet vaak in de spiegel kijken of dat wij gewoon te goed onze afspraken nakomen ofzo.
hoe gaan jullie het nu oplossen? Gaan jullie alleen?

/spuit 11

[ Bericht 1% gewijzigd door _aurum_ op 19-08-2011 12:53:49 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100934865
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
Ik verveel me en mn batterij is bijna leeg. Als ze zich aan hun woord houden ben ik over 4 minuten aan de beurt. Moet me steeds inhouden om geen onaardig dingen over Franse auto's te zeggen.
:+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100934961
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:44 schreef MarMar het volgende:
MI ik vind het altijd reuze irritant als mensen hun afspraken maar verschuiven en verwachten dat jij er dan maar achteraan hobbelt, ik vind je echt niet flauw! Oftewel, wat loveli zegt ;)

Ik heb een topic gemist, dat zal ik zo even proberen door te lezen. Ik beloof niet dat ik niets mis.

SPOILER: doktersupdate
En ik ben helemaal verkleumd! Onderweg naar de huisarts zag ik allemaal mensen met de jas los of in t-shirt en volgens mij zijn ze allemaal gek. HET IS KOUD! (in mijn trui en broek en laarsjes en leren jasje en sjaaltje zelfs :P ) Ik zit nu met dekbed op de bank en ben na 2 uren nog niet goed opgewarmd :') gelukkig zitten we volgende week in Spanje met 30 graden O+
hmmz, Bechterew = bamboo spine disease = k*t

Hopelijk is dat het niet, zit ook nog een erfelijkheidskwestie aan gekoppeld. Dus heeft iemand anders in je fam. de klachten die jij hebt?
pi_100934975
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nice!!!
^^
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:54:46 #34
70532 loveli
N
pi_100934997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:50 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:+
Jij hebt toch geen Franse auto?
crap in = crap out
pi_100935043
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt toch geen Franse auto?
hell no. Wij delen de mening over de Franse meuk O+
pi_100935107
Ml, hoezo kunnen die vrienden niet gewoon morgen (vanavond?) gaan en jullie morgen, en dan daar meeten? Snap dat het vervelend is als plannen wijzigen maar er valt toch wel een mouw aan te passen?

Progje ik vind het niets maar *O* voor nieuw schoenen.

Ik voel me ziekig, bleuh.
pi_100935116
Oh en vriendje heeft vanavond een feestje en ik hoop dat hij gaat want dan kan ik ziek zijn O+. alleen O+.
pi_100935118
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:53 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hmmz, Bechterew = bamboo spine disease = k*t

Hopelijk is dat het niet, zit ook nog een erfelijkheidskwestie aan gekoppeld. Dus heeft iemand anders in je fam. de klachten die jij hebt?
Aan mijn moeders kant hebben alle ooms en tantes inclusief mijn moeder zelf wel iets van een ontstekingsaandoening of reumatische aandoening of beide. Me dunkt dat eea wel aan elkaar gerelateerd is, ookal heeft niemand precíes dezelfde klachten.
pi_100935146
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:57 schreef Perruche het volgende:
Progje ik vind het niets maar *O* voor nieuw schoenen.

Ik voel me ziekig, bleuh.
beterschap :*
pi_100935172
Lijstje:

O: chocoladebroodje, klein spelt/pompoenbroodstukje
L: 2 boterhammen (pindakaas, boter+jam) en 200 gr rauwkost met dressing
T: 150 yoghurt met 1 appel en honing
B: 2x20 minuten fietsen
D: sla met paprika en komkommer en spekjes en gekookt eitje en dressing :9
T: veel thee
pi_100935181
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:59 schreef progje het volgende:

[..]

beterschap :*
Dankudanku!
pi_100935208
Hmmm... ik heb volgende week een teamuitje. En nu hebben ze bedacht dat het leuk is om te gaan skiën in Landgraaf.
Ben ik heel lullig als ik geen zin heb om naar Landgraaf af te reizen om iets te gaan doen wat ik niet kan, in de kou waar ik niet van hou, en wat volgens mij vrij blessuregevoelig is en ik 7 weken daarna een halve marathon ga lopen?
Doe wat je niet durft.
pi_100935240
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... ik heb volgende week een teamuitje. En nu hebben ze bedacht dat het leuk is om te gaan skiën in Landgraaf.
Ben ik heel lullig als ik geen zin heb om naar Landgraaf af te reizen om iets te gaan doen wat ik niet kan, in de kou waar ik niet van hou, en wat volgens mij vrij blessuregevoelig is en ik 7 weken daarna een halve marathon ga lopen?
Nee :D ik zou het ook niet doen, doeiii.
pi_100935367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

eens dan zou ik het ook echt niet doen!

(ik vind het zelf geweldig om te boarden/skiën :P)
pi_100935374
Ik heb mijn poging tot bijlezen opgegeven :') scootmobielritje met pijnstillerwaas heeft behoorlijk wat van mijn concentratievermogen genomen ;)
Mijn moeder was hier, helemaal ongerust of dat wel ging lukken, dus ik van "Ach mam, ik heb vroeger zovaak dronken gefietst en dan ook nog in het donker, komt wel goed" en dat vond ze niet leuk :P

Lijstje voor vandaag:
O: havermout
T: niets, zat bij de huisarts
L: 2 crackers met kaas, cappuccino
T: plakje cake
T: appel
D: verse soep en quiche
T: glaasje wijn, kaasje, als de maag het toelaat.

Eergister moest ik 15 keer plassen en nu ben ik weer 1,5 kg lichter :') kan er wel zeker van zijn dat dat gewicht vocht was dus!
pi_100935403
Eens met hpkw en beterschap voor proesj :*
pi_100935418
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah, gelukkig maar! Al mijn collega's vinden me lullig.
Ik wil evt. wel mee om te gaan hardlopen ofzo, maar skieers begrijpen niet dat sommige mensen gewoon geen zin hebben in skieen.
En ze vinden mijn gebroken enkel een stomme smoes. :{ Zal eens een een paar schroeven in hun enkel draaien! }:|
Doe wat je niet durft.
pi_100935469
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik wil evt. wel mee om te gaan hardlopen ofzo, maar skieers begrijpen niet dat sommige mensen gewoon geen zin hebben in skieen.
En ze vinden mijn gebroken enkel een stomme smoes. :{ Zal eens een een paar schroeven in hun enkel draaien! }:|
Nou ja wat mijn probleem zou zijn is niet het skieeen (lijkt me best leuk), maar dat het helemaal in landgraaf is. :')
pi_100935471
quote:

[..]

naja zeg, lijkt me niet meer dan een geldige reden. En kom op zeg je moet het toch zelf weten.
Je zou maar net wel gigantisch hard onderuit gaan. En indoor kan je echt hard vallen. In verse sneeuw val je gewoon veel zachter.
pi_100935503
Ik zou je denk ik uitfoeteren als je het wel ging doen HPKW, juist vanwege je enkel! :*
pi_100935691
Edit: *oeps*

Ik wilde iets typen over dat ik het sowieso maar stom vind dat collega's je bijna verplichten om met een uitje mee te gaan. 'Geen zin' vind ik een net zo geldige reden als ieder andere, mgoed :P
pi_100935703
pi_100935734
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef MarMar het volgende:
Ik zou je denk ik uitfoeteren als je het wel ging doen HPKW, juist vanwege je enkel! :*
Mwoah, ik ben ook weer volop aan het hardlopen en voetballen en die B-) drekrees B-) van morgen is vast ook niet heel erg relaxed ofzo. :D
Maar dat is tenminste nog mijn eigen keuze. :P

De keuze voor Landgraaf was overigens omdat "alle andere indoor skibanen" gesloten waren ofzo. :?
Nouja, niet skiën iig!
Doe wat je niet durft.
pi_100935770
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef MarMar het volgende:
Eens met hpkw en beterschap voor proesj :*
^^
pi_100935776
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mwoah, ik ben ook weer volop aan het hardlopen en voetballen en die B-) drekrees B-) van morgen is vast ook niet heel erg relaxed ofzo. :D
Maar dat is tenminste nog mijn eigen keuze. :P

De keuze voor Landgraaf was overigens omdat "alle andere indoor skibanen" gesloten waren ofzo. :?
Nouja, niet skiën iig!
Al kan ik me voorstellen dat ze je enkel dan geen goed 'excuus' vinden, want voetbal is volgens mij ook behoorlijk blessuregevoelig :s)
pi_100935850
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Al kan ik me voorstellen dat ze je enkel dan geen goed 'excuus' vinden, want voetbal is volgens mij ook behoorlijk blessuregevoelig :s)
ja, maar voetbal kan ze al en skieen moet ze gaan leren.
pi_100935875
Maar goed, je hoeft natuurlijk geen excuus op te geven. Ik had er denk ik een andere smoes voor bedacht :P maar in principe is "nee i ga niet" natuurlijk voldoende. Weet niet of je normaal wel mee gaaat met teamuitjes? Dan moeten ze helemaal weten dat je het gewoon niet leuk vind.
pi_100935969
pi_100935976
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
* boodschappen
* de was doen
* wc poetsen
* badkamer poetsen
* beneden vegen
* afwassen
En ik irriteer me weer aan dat ene mens op facebook :') Ze heeft er nu op staan dat ze 'getrouwd' is *O* En iedereen feliciteert haar *O* Maar ze is NIET getrouwd }:| Ze hebben geregistreerd partnerschap ivm de hypotheek. Dat is niet trouwen }:|

SPOILER
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:21:27 #60
70532 loveli
N
pi_100936026
quote:

[..]

Geen idee hoe tof Landgraaf is, maar het zijn niet de Alpen en het is wel ver weg. Deze skier snapt het wel.
quote:
Lief van je O+
crap in = crap out
pi_100936086
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ja, maar voetbal kan ze al en skieen moet ze gaan leren.
Oh, ik zou ook niet gaan hoor & van mij hoeft ze helemaal geen excuus op te geven :P
Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat anderen dat dan een 'slap excuus' vinden.

Daarbij, de eerste les van de beginnersheuvel afglijden lijkt me minder blessuregevoelig dan een flink partijtje voetballen. Ik weet niet of dat klopt, maar dat idee heb ik er zo bij :?
pi_100936087
Leuke schoenen progje!
pi_100936158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Met dat verschil dat ik bij voetbal wat meer controle heb. :)

Maar ik geloof dat ik nu gewoon ga hardlopen ofzo in Landgraaf. En dan doe ik verder wel gezellig ofzo.
Had ik al verteld dat ik niet van kou hou? B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100936183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee hoe tof Landgraaf is, maar het zijn niet de Alpen en het is wel ver weg. Deze skier snapt het wel.

[..]

Lief van je O+
Het is best een mooie indoor skibaan :) Maar dat is en blijft het dan inderdaad ook gewoon, een indoor skibaan :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:26:16 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100936241
Schoenen zien er pijnlijk uit, wel mooi om te zien though :P

MarMar, nog even afzien en dan zit je heerlijk warm O+ :*

Ben aan het wachten tot aanstaande van bed komt, kunnen we " ontbijten"

O: 2 appels
T's: 4 wortels, 4 cherrytomaatjes, gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas, beschuit jam, beker melk
T's: blokje choco, roggebroodje met schenkstroop, nectarine, pruim
D: Gevulde paprika';s, champignons en ui, salade
T: 150 kwark. 150 vla, zakje chipito's of wokkels
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100936280
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Met dat verschil dat ik bij voetbal wat meer controle heb. :)

Maar ik geloof dat ik nu gewoon ga hardlopen ofzo in Landgraaf. En dan doe ik verder wel gezellig ofzo.
Had ik al verteld dat ik niet van kou hou? B-)
Oh, maar ik vind ook helemaal niet dat je moet gaan :D En mij hoef je sowieso niet te overtuigen, maar ik verplaats me gewoon even in je collega's. Dus ik kan me voorstellen dat ze de 'smoes' slap vinden overkomen.

Overigens, als ik je collega was, zou ik gewoon accepteren dat het je niks lijkt. Klaar :) Ik heb een hekel aan 'verplicht' mee moeten met gezellige teamuitjes }:|
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:28:20 #67
70532 loveli
N
pi_100936324
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
Moet me steeds inhouden om geen onaardig dingen over Franse auto's te zeggen.
Niet gelukt :')

Volgens mij maakt die dealer geen winst op nieuwe auto's omdat ze weten dat ze dat toch wel terugverdienen aan onderhoud en vervangen van crappy onderdelen. En het IQ van de meeste klanten was imho iets onder het landelijk gemiddelde.

*slikt opmerking over zichzelf respecterende automonteurs/-verkopers in*
crap in = crap out
pi_100936339
Jullie kunnen ook naar het Gaia park gaan :) Dat is veel gezelliger dan stuntelen op ski's :)
Althans, dat zou ik veel gezelliger vinden. Beestjes enzo O+
pi_100936488
Waarom uberhaupt skien in de zomer? Ik vind skien haske leuk, in de mix met besneeuwde Alpen, gluhwein, crepes, franse mini-bedjes en heel veel echte sneeuw. In een indoorhal lijkt het me matigjes.

En eens met Coco dat "geen zin" ook een valide reden is!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:34:00 #70
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_100936500
Vandaag een goed lijstje, hoop ik:

O - 2 gekookte eitjes
T - magere kwark met aardbeitjes
L - salade geitenkaas, eikenbladsla, appel, zongedr. tom., komkommer, balsamico en peper. O+
T - 1 gekookt eitje
D - falafelballetjes met gegrilde courgette, aubergine en paprika en een yoghurt/muntsausje
S - Thai Bo (als ik het op kan brengen. vanochtend lukte het niet, na te veel wijn en maar 4,5 uur slaap :') )

En nieuwe schoenen zijn altijd fijn!!! *O*
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:36:05 #71
70532 loveli
N
pi_100936577
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:34 schreef renzell het volgende:
En nieuwe schoenen zijn altijd fijn!!! *O*
^^
crap in = crap out
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:38:30 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100936644
test omdat ik wil weten hoe laat het is
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_100936827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
test omdat ik wil weten hoe laat het is
wut?
pi_100936855
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind teamuitjes altijd heel erg leuk, en wel leuk voor je band met je collega's enz? Er is vast nog wel iemand die daar geen zin in heeft, kunnen jullie samen mopperen en warme chocomel drinken.
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:45:12 #75
70532 loveli
N
pi_100936856
Nog even een rant over de dealer.

Het gaat om de auto van m'n pa (die hierna als het aan mij ligt iets Duits gaat rijden). De auto heeft een probleem met de automaat, de dealer heeft 'em uitgelezen.

Mijn vraag aan dealer n.a.v. probleemcode: wat kan het zijn en wat kost het om diagnose te stellen?
Antw: geen idee, geen bekend probleem, bak moet uit elkaar, dan vinden we probleem, dan kijekn we wat reparatie gaat kosten.

Belletje naar automaatspecialist ATS in Den Haag/Rijswijk met zelfde vraag.
Antwoord: Bij die auto en die code is het meestal een kwestie van *ben ik alweer vergeten*, 2 onderdelen moeten vervangen worden, kosten meestal iets onder de 400 euro.

Ik hou van vakmensen.
crap in = crap out
pi_100936935
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Heroes and heels, sterren en stelten, up where we belong, class galore, pakken en palen, ...
Haha, dat klinkt ook allemaal bloedje ordinair en totaal niet chique. Lastig!!!

Wie kan hier italiaans?
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:47:27 #77
70532 loveli
N
pi_100936954
Coccinelle is lieveheersbeestje.
crap in = crap out
pi_100936981
Perruche kan Italiaans! Ik kan tot 10 tellen. Perche?
pi_100936993
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Wie kan hier italiaans?
mijn man
pi_100937028
Volgens mij klinkt: 'sexy jurkjes, hoge hakken' in het italiaans best chique *)
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:49:06 #81
70532 loveli
N
pi_100937029
Bunga bunga is zeker ook niet chique en een tikje ordi? :')
crap in = crap out
pi_100937031
Che? Parlo un po' Italiano :P
pi_100937032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Wie kan hier italiaans?
Ik vond Cocktail wel een leuk thema. Ik denk dan aan chique/casual, sexy jurkjes, hakken.
~ Bonito La Risa ~
pi_100937063
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ik vond Cocktail wel een leuk thema. Ik denk dan aan chique/casual, sexy jurkjes, hakken.
Cocktail is toch gewoon een bestaande dresscode? Net als white tie?
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:49:59 #85
70532 loveli
N
pi_100937064
Grace Kelly, Monaco. Dat is wel classy als je Albert buiten beschouwing laat.
crap in = crap out
pi_100937067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Cocktail?
^^ dus.
~ Bonito La Risa ~
pi_100937077
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Probability het volgende:
Volgens mij klinkt: 'sexy jurkjes, hoge hakken' in het italiaans best chique *)
Jurkje weet ik zo niet, hakken = tacchi, tacchi alti = hoge hakken. Sexy is gewoon sexy :P
pi_100937080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
Bunga bunga is zeker ook niet chique en een tikje ordi? :')
O die is wel leuk hahaha! Wat was dat ook alweer?
pi_100937104
En italiaans O+. Ik moet eigenlijk spaans leren met m'n kerel maar O+ italiaans O+.
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:50:55 #90
70532 loveli
N
pi_100937106
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Probability het volgende:

[..]

O die is wel leuk hahaha! Wat was dat ook alweer?
Berlusconi's classy feestjes.
crap in = crap out
pi_100937109
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jurkje weet ik zo niet, hakken = tacchi, tacchi alti = hoge hakken. Sexy is gewoon sexy :P
sexy is attraente toch?
pi_100937136
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Probability het volgende:

[..]

sexy is attraente toch?
Volgens mij is dat meer aantrekkelijk... van attrativo?
pi_100937174
Oh een oud vriendinnetje is italiaanse, ik ga het even vragen!!
pi_100937207
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:
En italiaans O+. Ik moet eigenlijk spaans leren met m'n kerel maar O+ italiaans O+.
Ja ik vind het ook echt een prachtige taal O+ O+
pi_100937212
Ik wil gewoon dat ze hun allerleukste jurkje aandoen haha
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:55:50 #96
70532 loveli
N
pi_100937292
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef Probability het volgende:
Ik wil gewoon dat ze hun allerleukste jurkje aandoen haha
Jurkje als in kort of mag lang ook? En is het girls only?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:56:13 #97
70532 loveli
N
pi_100937319
Weet niet meer wie er pas een messenset zocht, er staat er nu eentje op iBood die volgens mij best OK is.
crap in = crap out
pi_100937349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef progje het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook echt een prachtige taal O+ O+
Vriendin van mij is twee weken naar Sicilie op vakantie geweest voor corso Italiano. Lijkt me geweldig!

Maar dan zou ik zonder il mio ragazzo gaan en dat vind hij niet bueno.
pi_100937372
Waarom niet gewoon het Sex and the City thema, dan weet iedereen wel wat je beoogt?
pi_100937400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Jurkje als in kort of mag lang ook? En is het girls only?
Ik wil wel graag knieën zien en ja alleen meisjes :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')