Naar aanleiding van dit nu slaande ruziequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
FCS waarom trap ik er weer in![]()
Vrienden die altijd schuiven met afspraken enz enz zijn nu weeer bezig..
We zouden zaterdagmiddag gaan varen en dan naar festival en dan zondag weer varen.
Dat werd zaterdagmorgen en dat wordt nu vanavond.
Tsja ik ga al uit eten met een vriendin maar flauw vind ik het wel
Ja wij gaan dus gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blegh! Wat irritant Ml!
Ik zou gewoon mijn poot stijf houden, maar ik ben dan ook rete eigenwijs.
Wordt het mooi weer dit weekend?
Mooi! Het lijkt me een stuk fijner rennen door weilanden en slootjes heen als het mooi weer is.
Oh, van het weekend is je modderloop?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wordt het mooi weer dit weekend?
Mooi! Het lijkt me een stuk fijner rennen door weilanden en slootjes heen als het mooi weer is.
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Ik wil ook altijd best wel flexibel doen, maar er zit een grens aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Vol me overigens wel flauw maar mijn Mr is er echt klaar mee geloof ik
Ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, van het weekend is je modderloop?
Ik snap niet precies wat steeds verschuift? 't varen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Niks mis met grensbewaking.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ja, gaan we ook doen. Krijgen later deze week het betalingsvoorstelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
MoBlo: vraag termijnbetaling aan bij de BD! Even formulier dl op de site en de info invullen die van toepassing is, en meestal krijg je dan gewoon toestemming om het bijv. in drie maandelijkse termijnen te mogen betalen. Kan behoorlijk schelen.
Wij doen dat altijd, ook al hebben we het geld gewoon - op deze manier kunnen we het gewoon van onze lopende rekening betalen en hoeft het niet van de spaarrekening af.
Oh stom, die raak je waarschijnlijk heel moeilijk kwijt..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:09 schreef Ml-etje het volgende:
Thnx ladies, ik heb altijd het idee dat het aan mij ligt.
En ja ze krabbelen nu ineens terug met nou ja dan gaan we toch morgen met zijn allen..
Iemand kaartjes voor Zand@ Almere?http://www.zandalmere.nl/
Nog niet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:17 schreef loveli het volgende:
Zit te wachten bij de garage. Coco, jij al vorderingen gemaakt op dat gebied?
quote:
Het gros van wat jij noemt zijn weer dingen die ik uitstel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nog niet...
Maar mijn dag is om ongeveer half elf begonnen pas. Toen zijn we opgestaan, hebben ontbeten en daarna even gegamedWe hebben net gewonnen (
), en nu ga ik beginnen met mezelf nuttig maken.
Wat ik in ieder geval wil doen:
* boodschappen
* afspraak maken voor de auto als ik vandaag niet terecht kan
* de was afhalen & inruimen (het is zo veel)
* de was doen
* wc poetsen
* badkamer poetsen
* beneden vegen
Cocktail?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Probability het volgende:
Ik geef een etentje, wat is een leuke thema/dresscode? (iets met sexy jurkjes hoge hakken maar dat klinkt niet lekker..)
Ja, maar, ik heb dit alweer ikweetniethoelang uitgesteldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gros van wat jij noemt zijn weer dingen die ik uitstel.
Heb nu al een hekel aan deze garage....
Heroes and heels, sterren en stelten, up where we belong, class galore, pakken en palen, ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Probability het volgende:
Ik geef een etentje, wat is een leuke thema/dresscode? (iets met sexy jurkjes hoge hakken maar dat klinkt niet lekker..)
SPOILER: doktersupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben helemaal verkleumd! Onderweg naar de huisarts zag ik allemaal mensen met de jas los of in t-shirt en volgens mij zijn ze allemaal gek. HET IS KOUD! (in mijn trui en broek en laarsjes en leren jasje en sjaaltje zelfs) Ik zit nu met dekbed op de bank en ben na 2 uren nog niet goed opgewarmd
gelukkig zitten we volgende week in Spanje met 30 graden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:45 schreef progje het volgende:
nieuwe schoenen
Nice!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe gaan jullie het nu oplossen? Gaan jullie alleen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
Mehh ik vind het echt niet leuk.
[..]
Naar aanleiding van dit nu slaande ruzie
We hebben eens aangegeven dat het "samen uit samen thuis" gedeelte wat eerst belangrijk was en nu ineens niet meer flauw vinden.
Maarja ik had moeten weten dat mensen niet vaak in de spiegel kijken of dat wij gewoon te goed onze afspraken nakomen ofzo.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
Ik verveel me en mn batterij is bijna leeg. Als ze zich aan hun woord houden ben ik over 4 minuten aan de beurt. Moet me steeds inhouden om geen onaardig dingen over Franse auto's te zeggen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:44 schreef MarMar het volgende:
MI ik vind het altijd reuze irritant als mensen hun afspraken maar verschuiven en verwachten dat jij er dan maar achteraan hobbelt, ik vind je echt niet flauw! Oftewel, wat loveli zegt
Ik heb een topic gemist, dat zal ik zo even proberen door te lezen. Ik beloof niet dat ik niets mis.hmmz, Bechterew = bamboo spine disease = k*tSPOILER: doktersupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben helemaal verkleumd! Onderweg naar de huisarts zag ik allemaal mensen met de jas los of in t-shirt en volgens mij zijn ze allemaal gek. HET IS KOUD! (in mijn trui en broek en laarsjes en leren jasje en sjaaltje zelfs) Ik zit nu met dekbed op de bank en ben na 2 uren nog niet goed opgewarmd
gelukkig zitten we volgende week in Spanje met 30 graden
Hopelijk is dat het niet, zit ook nog een erfelijkheidskwestie aan gekoppeld. Dus heeft iemand anders in je fam. de klachten die jij hebt?Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
hell no. Wij delen de mening over de Franse meukquote:
Aan mijn moeders kant hebben alle ooms en tantes inclusief mijn moeder zelf wel iets van een ontstekingsaandoening of reumatische aandoening of beide. Me dunkt dat eea wel aan elkaar gerelateerd is, ookal heeft niemand precíes dezelfde klachten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hmmz, Bechterew = bamboo spine disease = k*t
Hopelijk is dat het niet, zit ook nog een erfelijkheidskwestie aan gekoppeld. Dus heeft iemand anders in je fam. de klachten die jij hebt?
beterschapquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:57 schreef Perruche het volgende:
Progje ik vind het niets maarvoor nieuw schoenen.
Ik voel me ziekig, bleuh.
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... ik heb volgende week een teamuitje. En nu hebben ze bedacht dat het leuk is om te gaan skiën in Landgraaf.
Ben ik heel lullig als ik geen zin heb om naar Landgraaf af te reizen om iets te gaan doen wat ik niet kan, in de kou waar ik niet van hou, en wat volgens mij vrij blessuregevoelig is en ik 7 weken daarna een halve marathon ga lopen?
eens dan zou ik het ook echt niet doen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neeik zou het ook niet doen, doeiii.
Ah, gelukkig maar! Al mijn collega's vinden me lullig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neeik zou het ook niet doen, doeiii.
Nou ja wat mijn probleem zou zijn is niet het skieeen (lijkt me best leuk), maar dat het helemaal in landgraaf is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar! Al mijn collega's vinden me lullig.
Ik wil evt. wel mee om te gaan hardlopen ofzo, maar skieers begrijpen niet dat sommige mensen gewoon geen zin hebben in skieen.
En ze vinden mijn gebroken enkel een stomme smoes.Zal eens een een paar schroeven in hun enkel draaien!
naja zeg, lijkt me niet meer dan een geldige reden. En kom op zeg je moet het toch zelf weten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik wil evt. wel mee om te gaan hardlopen ofzo, maar skieers begrijpen niet dat sommige mensen gewoon geen zin hebben in skieen.
En ze vinden mijn gebroken enkel een stomme smoes.Zal eens een een paar schroeven in hun enkel draaien!
Mwoah, ik ben ook weer volop aan het hardlopen en voetballen en diequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef MarMar het volgende:
Ik zou je denk ik uitfoeteren als je het wel ging doen HPKW, juist vanwege je enkel!
^^quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef MarMar het volgende:
Eens met hpkw en beterschap voor proesj
Al kan ik me voorstellen dat ze je enkel dan geen goed 'excuus' vinden, want voetbal is volgens mij ook behoorlijk blessuregevoeligquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben ook weer volop aan het hardlopen en voetballen en diedrekrees
van morgen is vast ook niet heel erg relaxed ofzo.
![]()
Maar dat is tenminste nog mijn eigen keuze.
De keuze voor Landgraaf was overigens omdat "alle andere indoor skibanen" gesloten waren ofzo.
Nouja, niet skiën iig!
ja, maar voetbal kan ze al en skieen moet ze gaan leren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Al kan ik me voorstellen dat ze je enkel dan geen goed 'excuus' vinden, want voetbal is volgens mij ook behoorlijk blessuregevoelig
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef progje het volgende:
http://soundcloud.com/djsandeman/the-rough-guide-to-lowlands
En ik irriteer me weer aan dat ene mens op facebookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat ik in ieder geval wil doen:
* boodschappen
* afspraak maken voor de auto als ik vandaag niet terecht kan
* de was afhalen & inruimen (het is zo veel)
* de was doen
* wc poetsen
* badkamer poetsen
* beneden vegen
* afwassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoe tof Landgraaf is, maar het zijn niet de Alpen en het is wel ver weg. Deze skier snapt het wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lief van jequote:En ze vinden mijn gebroken enkel een stomme smoes.Zal eens een een paar schroeven in hun enkel draaien!
Oh, ik zou ook niet gaan hoor & van mij hoeft ze helemaal geen excuus op te gevenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, maar voetbal kan ze al en skieen moet ze gaan leren.
Met dat verschil dat ik bij voetbal wat meer controle heb.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Al kan ik me voorstellen dat ze je enkel dan geen goed 'excuus' vinden, want voetbal is volgens mij ook behoorlijk blessuregevoelig
Het is best een mooie indoor skibaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee hoe tof Landgraaf is, maar het zijn niet de Alpen en het is wel ver weg. Deze skier snapt het wel.
[..]
Lief van je
Oh, maar ik vind ook helemaal niet dat je moet gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik bij voetbal wat meer controle heb.
Maar ik geloof dat ik nu gewoon ga hardlopen ofzo in Landgraaf. En dan doe ik verder wel gezellig ofzo.
Had ik al verteld dat ik niet van kou hou?
Niet geluktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
Moet me steeds inhouden om geen onaardig dingen over Franse auto's te zeggen.
^^quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:34 schreef renzell het volgende:
En nieuwe schoenen zijn altijd fijn!!!
wut?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
test omdat ik wil weten hoe laat het is
Ik vind teamuitjes altijd heel erg leuk, en wel leuk voor je band met je collega's enz? Er is vast nog wel iemand die daar geen zin in heeft, kunnen jullie samen mopperen en warme chocomel drinken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... ik heb volgende week een teamuitje. En nu hebben ze bedacht dat het leuk is om te gaan skiën in Landgraaf.
Ben ik heel lullig als ik geen zin heb om naar Landgraaf af te reizen om iets te gaan doen wat ik niet kan, in de kou waar ik niet van hou, en wat volgens mij vrij blessuregevoelig is en ik 7 weken daarna een halve marathon ga lopen?
Haha, dat klinkt ook allemaal bloedje ordinair en totaal niet chique. Lastig!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Heroes and heels, sterren en stelten, up where we belong, class galore, pakken en palen, ...
mijn manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt ook allemaal bloedje ordinair en totaal niet chique. Lastig!!!
Wie kan hier italiaans?
Ik vond Cocktail wel een leuk thema. Ik denk dan aan chique/casual, sexy jurkjes, hakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt ook allemaal bloedje ordinair en totaal niet chique. Lastig!!!
Wie kan hier italiaans?
Cocktail is toch gewoon een bestaande dresscode? Net als white tie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik vond Cocktail wel een leuk thema. Ik denk dan aan chique/casual, sexy jurkjes, hakken.
Jurkje weet ik zo niet, hakken = tacchi, tacchi alti = hoge hakken. Sexy is gewoon sexyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Probability het volgende:
Volgens mij klinkt: 'sexy jurkjes, hoge hakken' in het italiaans best chique
O die is wel leuk hahaha! Wat was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
Bunga bunga is zeker ook niet chique en een tikje ordi?
Berlusconi's classy feestjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Probability het volgende:
[..]
O die is wel leuk hahaha! Wat was dat ook alweer?
sexy is attraente toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jurkje weet ik zo niet, hakken = tacchi, tacchi alti = hoge hakken. Sexy is gewoon sexy
Ja ik vind het ook echt een prachtige taalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:
En italiaans. Ik moet eigenlijk spaans leren met m'n kerel maar
italiaans
.
Jurkje als in kort of mag lang ook? En is het girls only?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef Probability het volgende:
Ik wil gewoon dat ze hun allerleukste jurkje aandoen haha
Vriendin van mij is twee weken naar Sicilie op vakantie geweest voor corso Italiano. Lijkt me geweldig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef progje het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt een prachtige taal![]()
Ik wil wel graag knieën zien en ja alleen meisjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Jurkje als in kort of mag lang ook? En is het girls only?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |