Ze vinden ons liefquote:veel lieve meiden daar met een pondje meer, ze kennen je pijn en willen je vast helpen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 06:23 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Het was me het nachtje wel.
• 1 lijkwagen uit de modder duwen
• 1 borrel
Ik weet niet of ik dat wel wil wetenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil weten
Lijkwagens uit de modder duwen, lees ik net.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat doe jij allemaal s'nachts!
Neeee!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkwagens uit de modder duwen, lees ik net.
eet je wel genoeg? En drink je wel geneog? Kan je zwanger zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:03 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Meh, ik voel me de laatste avonden zo vaagVan het weekend was ik aan het niezen, dus dacht dat ik verkouden a/h worden was.
Maandag naar de zaak gegaan en 's avonds trainen. Tijdens trainen al half stuk gaan en me 'leeg' voelen. Moest een shake erin gooien om de training af te maken. 's Avonds met pijn en moeite wakker blijven en niet de fut hebben om de troep achter mijn kont op te ruimen... 9 uur geslapen.
Dinsdag thuis gewerkt, 's avonds wezen trainen en alles redelijk ok. 6 uur geslapen
Woensdag naar de zaak, niet getraind. 's Avonds raar gevoel in mijn hoofd, geen hoofdpijn maar duffig. En ik had gisteraaf superveel late honger. 7 uur geslapen.
Ik ben niet verkouden, houd wel vocht vast merk ik. Dus vandaag lekker een kopje brandnetel thee![]()
oh en ik heb vorige week mijn mirena laten verwijderen, maar kan dit soort vage dingen daar mee te maken hebben?
/x-file
Dit lijkt me niet zo veel. Hooguit 1300 kcal. En waar is je groente?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Vervelend van de baan, Maria. En Aurum, misschien heb je even wat rust nodig? Een weekje vroeg naar bed en niet teveel trainen?
Ik ga vandaag op de uni aan het werk. Minder afleiding, dus dan doe ik vast wat meer.
Lijstje:
O: twee sneetjes roggebrood met kaas
L: drie boterhammen met oude kaas
T: schaaltje vanilleyoghurt met all-bran (als ik dan weer thuis ben, anders wordt dit 's avonds)
D: rijst met ragoût
Oh ik doe boontjes door de rijst hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet zo veel. Hooguit 1300 kcal. En waar is je groente?
Dat zou dan gebeurd moeten zijn tijdens de mirena..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
eet je wel genoeg? En drink je wel geneog? Kan je zwanger zijn?
ik heb mijn eten ff door de eetmeter gehaald. Op niet sportdagen zit ik rond de 1700kcals, wel trainingsdagen rond de 2100kcals. Dus ik denk wel dat ik genoeg eet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
eet je wel genoeg? En drink je wel geneog? Kan je zwanger zijn?
wat moet gebeurd zijn tijdens de mirena? ik snap 'm niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zou dan gebeurd moeten zijn tijdens de mirena..
Dat je dan zwanger had moeten worden terwijl je de mirena nog had. Die kans is denk ik ook niet zo grootquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat moet gebeurd zijn tijdens de mirena? ik snap 'm niet...
Dat wilde ik nog zeggen laatst, ik bewonder jouw discipline echt enorm. Ik zie altijd keurige lijstjes voorbij komen en je hebt een sportregime waar ik nog iets van kan leren. Maar op de één of andere manier denk ik altijd dat het niet haalbaar is voor mij ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb mijn eten ff door de eetmeter gehaald. Op niet sportdagen zit ik rond de 1700kcals, wel trainingsdagen rond de 2100kcals. Dus ik denk wel dat ik genoeg eet.
Ik drink de hele dag door
Ik kan zwanger zijn, maar ik acht de kans erg klein.
nah, ik heb dat ding 7 jaar gehad (wel 2 he) maar dan zou het wel heeeel raar zijn als ik op het laatst ineens zwanger benquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat je dan zwanger had moeten worden terwijl je de mirena nog had. Die kans is denk ik ook niet zo groot
Zwanger worden. De mirena voorkomt niet bij alle vrouwen een eisprong. Ik gok bij jou wel (geen cyclus), maar dar zegt niet alles. Voorkomen van innesteling is een van de principes waardoor de mirena werkt (bmslijmvlies ongeschikt maken voor innesteling, slijmprop waardoor sperma meer moeite heeft, voorkomen eisprong).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Door die meervoudige werking zou het dus theoretisch wel kunnen. Niet heel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nah, ik heb dat ding 7 jaar gehad (wel 2 he) maar dan zou het wel heeeel raar zijn als ik op het laatst ineens zwanger ben![]()
Misschien moet je lichaam weer wennen dat je die stofjes uit de mirena niet meer binnen krijgt??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nah, ik heb dat ding 7 jaar gehad (wel 2 he) maar dan zou het wel heeeel raar zijn als ik op het laatst ineens zwanger ben![]()
Thanks!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog zeggen laatst, ik bewonder jouw discipline echt enorm. Ik zie altijd keurige lijstjes voorbij komen en je hebt een sportregime waar ik nog iets van kan leren. Maar op de één of andere manier denk ik altijd dat het niet haalbaar is voor mij ofzo
Volgens mij had ik ook altijd wel eisprong en ik was altijd virtueel ongesteld (zo noem ik het dan he : P ). Wel gevoelige borsten en wat gewichtsschommeling, maar daar bleef het dan ook bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:45 schreef loveli het volgende:
Zwanger worden. De mirena voorkomt niet bij alle vrouwen een eisprong. Ik gok bij jou wel (geen cyclus), maar dar zegt niet alles. Voorkomen van innesteling is een van de principes waardoor de mirena werkt (bmslijmvlies ongeschikt maken voor innesteling, slijmprop waardoor sperma meer moeite heeft, voorkomen eisprong).
In principe duurt het 10 dagen voor een eitje gerijpt is/bevrucht kan worden. Weet uit m'n hoofd niet wanneer je de hormonen gaat merken als je zwanger bent, maar niet meteen op moment van bevruchting. Van eigen progesteron word je erg moe.
Dus als je nu zwanger bent (week na verwijderen) zou je tijdens de mirena een eisprong moeten hebben gehad.
heb je 'm net laten plaatsen? De eerste 2 maanden zijn ff rot met uitlijnen van je hormonen enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:46 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Misschien moet je lichaam weer wennen dat je die stofjes uit de mirena niet meer binnen krijgt??
Ik heb dat gevoel een beetje andersom, sind ik de mirena heb
Ik ben een jaar of 6-7 lid van een sportschool en ben altijd 2x in de week gaan fitnessen en 1 of 2x in de week gaan spinnen. Maar het afgelopen jaar heb ik echt bijna niks aan sport gedaan, en veel met de auto. Een enkele keer heb ik geprobeerd het weer op te pakken, maar lukte niet.quote:De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
t zwanger worden..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |