Ik wel. Hele tijd gezocht naar een oplossing maar lukte maar niet. Uiteindelijk maar Chrome geīnstalleerd speciaal voor Fokquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:17 schreef firewirecable het volgende:
Ik gebruik inderdaad Safari, en eigenlijk nooit problemen mee gehad met Fok.
Je hebt gewoon over de snelweg gereden?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef firewirecable het volgende:
Lekker ritje gemaakt vandaag met mijn nieuwe Garmin 500. Veel makkelijker dan met de telefoon!
[ afbeelding ]
Distance: 115,07 km
Time: 4:15:52
Avg Speed: 27,0 km/h
Elevation Gain: 654 m
Waarom zou ik een bekender merk willen? Dat interesseert mij niet zo veel als ik eerlijk ben. Dan heb ik liever een nieuwe waarvan ik iets zekerder weet dat er niets geks mee gebeurd is.quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Narcotical het volgende:
Klinkt allemaal wel redelijk, ik zou alleen geen plakset meenemen maar gewoon een nieuwe binnenband. Als je onderweg lek rijdt wil je echt geen band gaan plakken. Denk dat je opzich voor je budget wel een redelijk fiets moet kunnen vinden inderdaad.
Als je wellicht een wat bekender merk zou willen kan je voor 750 euro ook een leuke 1 a 2 jaar oude fiets op marktplaats vinden waarschijnlijk
Heb je al een fietsbroek? Die zie ik niet in je lijstje staan en is eigenlijk wel belangrijker dan je andere items (behalve de helm). En inderdaad geen plakset maar gewoon nieuwe binnenbanden; ik plak m'n binnenbanden nooit.quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef iehlaak het volgende:
Goed topic. Ik wilde eigenlijk de hele reeks doorlezen, maar ik zie in de OP dat je gewoon vragen kan stellen.
Goed. Ik wil graag een racefiets kopen om 1-3 keer per week op te fietsen. Niet te zwaar; ik fiets vooral [i]naast/[i] het hardlopen. Ik doe dit nu op een hometrainer, maar dat is niet heel fijn. Zeker als je ziet dat de zon schijnt buiten. Enkele jaren terug heb ik een paar jaar een goedkope tweedehands Gazelle gehad, maar door andere prioriteiten toen weer verkocht. Gekocht voor e100 op marktplaats en weer verkocht voor e90.
Mijn plan is nu als volgt: Ik ga naar een fietshandel in de buurt (van Utrecht) en koop daar een nieuwe fiets. Voor het frame denk ik aan Sensa, maar ook een ander niet te duur merk kan. Verder wil ik het e.e.a. laten afmonteren met het goed (maar niet te gek spul) van Shimano. Is dat niet 105? Verder klikpedalen uiteraard. Ik wil rond de e750 uitgeven voor de fiets. Daarnaast nog e250 voor accessoires. Hierbij dacht ik aan: Pompje, klein plaksetje met tasje, basic fietscomputer, handschoenen, helm, schoenen en kleding.
Iemand goede tips?
Bij jou is een broek geen kledingquote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al een fietsbroek? Die zie ik niet in je lijstje staan en is eigenlijk wel belangrijker dan je andere items (behalve de helm). En inderdaad geen plakset maar gewoon nieuwe binnenbanden; ik plak m'n binnenbanden nooit.
Shimano 105 is DE prijs-kwaliteit groep imo, dus daarmee zit je altijd goed. Dat gezegd is een tiagra groep ook helemaal niet verkeerd om mee te beginnen (als je iig de nieuwste serie koopt).
Ik gaf alleen maar aan dat dat ook een mogelijkheid was, je vroeg immers om suggestiesquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Waarom zou ik een bekender merk willen? Dat interesseert mij niet zo veel als ik eerlijk ben. Dan heb ik liever een nieuwe waarvan ik iets zekerder weet dat er niets geks mee gebeurd is.
Helemaal overheen gelezenquote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij jou is een broek geen kledingLekker luchtig!
Ja, die heb ik al. Op mijn hometrainer is het wel erg prettig om zoiets te hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al een fietsbroek? Die zie ik niet in je lijstje staan en is eigenlijk wel belangrijker dan je andere items (behalve de helm). En inderdaad geen plakset maar gewoon nieuwe binnenbanden; ik plak m'n binnenbanden nooit.
Shimano 105 is DE prijs-kwaliteit groep imo, dus daarmee zit je altijd goed. Dat gezegd is een tiagra groep ook helemaal niet verkeerd om mee te beginnen (als je iig de nieuwste serie koopt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |