abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:21:29 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_100929582
video: http://zideo.nl/channel/blog/playzideo/6c6f57526d563174

De ouders van een een 11-jarig jongetje uit Louisiana kregen de schok van hun leven, toen zij erachter kwamen dat hun zoon wellicht al eens eerder op de aardbol had geleefd!

Bruce en Andrea Leininger zijn er 100% van overtuigd dat hun zoon de reïncarnatie is van een piloot die in WOII werd neergeschoten. Zo maakt hun zoontje al jaren tekeningen over vliegtuigen, die neergeschoten worden, weet hij ontzettend veel over vliegtuigen en heeft hij sinds zijn tweede levensjaar al nachtmerries over het voorval. “Je kon aanvankelijk niet verstaan wat hij zei, maar twee of drie maanden later hoorde ik hem zeggen: “Vliegtuigcrash, toestel in brand, kan er niet uit’.

Ik kreeg er koude rillingen van”, zegt zijn vader. “Toen ik hem vroeg wat er met zijn vliegtuig was gebeurd, zei hij dat het in brand was gevlogen en was neergestort. Ik vroeg hoe het was neergestort, en hij antwoordde dat de Japanners zijn vliegtuig hadden neergeschoten.” Toen hij in een boek Iwo Jima zag, zei het tweejarige kind, dat hij daar neergeschoten was. De vader van het kind vond dit alles zo bizar dat hij een onderzoek startte. Toen de ouders met het kind naar een veteranendag gingen herkende de hij als klap op de vuurpijl een aantal andere veteranen. Bekijk snel het bizarre verhaal van de kleine James.
===============
Reïncarnatie bestaat! _O_
pi_100931568
ouders waren christelijk, was dus niet zo vanzelfsprekend om dit boek uit te brengen
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:59:27 #4
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_100933171
Graag weer ontopic en inhoudelijk over het filmpje of over reincarnatie .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_100935584
hier ook zo een verhaal over een jongen die al eerder heeft geleefd.

Schijnt dat het op latere leeftijd wel wegebt en dat je er niet veel meer van weet. Dat wordt gezegd in deze docu.

Als iedereen een vorig leven heeft gehad... jammer dat niet iedereen dat dan weet. :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_100935986
Dat nieuws is al enkele jaren oud. :W
Ура для россии
pi_100937687
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:09 schreef Apotheose het volgende:

Als iedereen een vorig leven heeft gehad... jammer dat niet iedereen dat dan weet. :P
Gezien het feit dat het grootste deel van de mensheid ene niet zo rooskleurig leven heeft of heeft gehad, is dat maar goed ook...

Kans is groot dat, mits vorige levens "bestaan", je vroeg dood gegaan was in erbarmelijke omstandigheden. Weet niet of je je dat wil herinneren...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_100938532
weet niet. Ik zou het ergens wel interessant vinden om te weten wie ik dan zou zijn geweest in mn vorig leven. Maar misschien met wat meer 'afstand'. Dus dat je je het wel herinnert maar dat het meer een herinnering is en niet de pijn en ellende erbij voelt. :P Dat je het een beetje kunt bekijken als een film ofzo. Weet niet. Zoals dat jochie in de OP.. toch interessant om zo je vorige ik te kunnen opzoeken en fotos te bekijken. Als het idd bestaat: vorige levens.
pi_100944416
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:31 schreef Apotheose het volgende:
weet niet. Ik zou het ergens wel interessant vinden om te weten wie ik dan zou zijn geweest in mn vorig leven. Maar misschien met wat meer 'afstand'. Dus dat je je het wel herinnert maar dat het meer een herinnering is en niet de pijn en ellende erbij voelt. :P Dat je het een beetje kunt bekijken als een film ofzo. Weet niet. Zoals dat jochie in de OP.. toch interessant om zo je vorige ik te kunnen opzoeken en fotos te bekijken. Als het idd bestaat: vorige levens.
Trauma slachtoffers hebben ook herinneringen aan hun trauma, maar ook de nadelen ervan. Ook dat jochie heeft de nadelen, denk aan nachtmerries en mogelijk paniekaanvallen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_100950036
Blijft toch raar, dat je dan je eigen skelet zou kunnen zien, je eigen graf ...
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_100953872
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:58 schreef Maurice76 het volgende:
Je oude omhulsel..
pi_100955182
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:58 schreef Maurice76 het volgende:
Mischien ben je wel in je vorig leven een moordenaar geweest. _O-
Ура для россии
pi_100955307
Interessant :)

Ik begin nl. steeds meer het vermoeden te krijgen dat bewustzijn niets speciaals is (het is energie gecombineerd met informatie) en dat het overal om ons heen aanwezig is (in heel verschillende concentraties).

Daardoor sta ik veel meer open voor de mogelijkheid van wat men reincarnatie noemt.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:28:23 #14
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100955790
Ik denk dat reïncarnatie niet bestaat en dat het gewoon demonen zijn die het e.e.a laten zien om ons te misleiden.
pi_100958832
niet in reincarnatie geloven maar wel in demonen? :?
pi_100960104
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:34 schreef Apotheose het volgende:
niet in reincarnatie geloven maar wel in demonen? :?
Dat staat toch in de bijbel man.. :(
pi_100962949
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:09 schreef Apotheose het volgende:
hier ook zo een verhaal over een jongen die al eerder heeft geleefd.

Schijnt dat het op latere leeftijd wel wegebt en dat je er niet veel meer van weet. Dat wordt gezegd in deze docu.

Heb alle vijf de delen bekeken. Het is op zich raar dat hij zich bepaalde dingen heel goed kan herinneren (en er ook een emotionele reactie op geeft), maar dat sommige dingen gewoon niet kloppen. De naam van zijn vader en het ongeluk waarbij zijn vader zou zijn omgekomen bleken niet te kloppen. Het huis en de hond daarentegen weer wel. Ook was niet vast te stellen wie hij dan was geweest, ondanks dat de genealogie wel alles had geregistreerd. Waar zijn herinneringen dus vandaan kwamen, blijft een raadsel.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_100964595
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:38 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Heb alle vijf de delen bekeken. Het is op zich raar dat hij zich bepaalde dingen heel goed kan herinneren (en er ook een emotionele reactie op geeft), maar dat sommige dingen gewoon niet kloppen. De naam van zijn vader en het ongeluk waarbij zijn vader zou zijn omgekomen bleken niet te kloppen. Het huis en de hond daarentegen weer wel. Ook was niet vast te stellen wie hij dan was geweest, ondanks dat de genealogie wel alles had geregistreerd. Waar zijn herinneringen dus vandaan kwamen, blijft een raadsel.
Misschien een teken dat we in een enorme matrix van energie en informatie leven. Zo gauw de drager (het lichaam) van een bepaalde hoeveelheid informatie (iemands bewustzijn) stopt met werken, wordt de informatie misschien weer gerecycled in het grotere geheel.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:05:50 #19
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100969679
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat staat toch in de bijbel man.. :(
Waar in de bijbel?
pi_100970846
Misschien dat sommige kinderen daarom zo wijs kijken Kleine kinderen zien meer . Hij zal niet het enige kind ter wereld zijn die zich iets herinnert uit een vorig leven misschien?
pi_100986986
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:05 schreef Manke het volgende:

[..]

Waar in de bijbel?
In het boek Dennis.
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:41:54 #22
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100998887
Standaard bijbelbashing dus ;)
het staat idd meermaals in de bijbel dat er na de dood niets is en dat demonen bestaan, dan is de conclusie dat geesten van overledenen alleen demonen kunnen zijn.
Ik geloof de bijbel door verschillende eravaringen. Reincarnatie is een populair new-age onderwerp overgenomen uit het hindoeisme en boeddhisme (maar dat weet iedereen).
pi_100998992
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:41 schreef Manke het volgende:
het staat idd meermaals in de bijbel dat er na de dood niets is en dat demonen bestaan, dan is de conclusie dat geesten van overledenen alleen demonen kunnen zijn.
wat zij demonen dan? Van waar komen ze?
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:59:06 #24
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100999447
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:45 schreef Loppe het volgende:

[..]

wat zij demonen dan? Van waar komen ze?
Demonen zijn de geesten die we allemaal kennen, ze zijn alleen nooit mens geweest.
Volgens de bijbel zijn het gevallen engelen, maar dat wordt maar 2x vermeld, namelijk in openbaringen (1 derde van de engelen) en nog ergens anders (het vuur, dat bereid is voor de duivel en zijn engelen).
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:01:20 #25
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_100999521
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:41 schreef Manke het volgende:
Ik geloof de bijbel door verschillende eravaringen. Reincarnatie is een populair new-age onderwerp overgenomen uit het hindoeisme en boeddhisme (maar dat weet iedereen).
Jezus kwam terug van de dood , hoe kan de les zijn dat er niets is na de dood ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')