smegmanusquote:
Wie dan? Deel je geheim met ons!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]nee sowieso niet.
Kut die had ik moeten zien aankomen.
Ik ben.... iemand die post op FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie dan? Deel je geheim met ons!
Zo, daar had je mij bijna gefopt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:30 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ik ben.... iemand die post op FOK!
hihiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo, daar had je mij bijna gefopt!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:43 schreef Trollscience het volgende:
Dit is het bewijs dat iemand hier AP's kloon is, het kan niet dat hij uitgerekend nu komt binnenvallen. Geef jezelf aan!
Ik eis een Hege topic van APquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom zou hij klonen? Hij kan veel beter op zijn eigen account blijven.
kut noob...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:50 schreef Trollscience het volgende:
Ik weet nu wie het is. Het is goed zo.
Dm kan je toch nog gewoon gebruikenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Voorwaarden voor mijn terugkeer op FOK!:
-Unban voor PM
-Unban voor fotoboek
Worden deze eisen binnen 24 niet ingewilligd dan ben ik genoodzaakt weer met FOK! te stoppen.
Met vriendelijke groeten,
AdvancedPower
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef AdvancedPower het volgende:
-Unban voor PM
-Unban voor fotoboek
Worden deze eisen binnen 24 niet ingewilligd dan ben ik genoodzaakt weer met FOK! te stoppen.
AdvancedPower
Open eerst maar een Hege topic want het schaatsseizoen gaat ook weer bijna beginnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef AdvancedPower het volgende:
-Unban voor PM
-Unban voor fotoboek
AdvancedPower
Waar is je oude ava?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef AdvancedPower het volgende:
-Unban voor PM
-Unban voor fotoboek
AdvancedPower
Ok!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile[quote]
[b]Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef banapples het volgende:
[..]
Open eerst maar een Hege topic want het schaatsseizoen gaat ook weer bijna beginnen.
quote:
Maar wel de moeite nemen om er een plaatje over op te zoeken om die dan hier te postenquote:
Haten op AP omdat hij meer aandacht krijgt dan jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:02 schreef utopie het volgende:
hallo fokkers! euhh naja. oke.. naja.. naja oke. leuk en aardig, maarja. zoals jullie kunnen zien, naja. overal ligt sneeuw. en het sneeuwt nog steeds. naja. ben ik absoluut niet blij mee naja. paar keer op mn plaat gegaan enzo! naja.
randdebiel dat ie is
Dat dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haten op AP omdat hij meer aandacht krijgt dan jou
gast, ik had jou moeder wat aandacht gegeven en 9 maanden later kwam jij op de wereld. met je ''dat dus''quote:
Dit bedoel ik dus. Op een zielige manier aandacht vragen terwijl niemand een neuk geeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef utopie het volgende:
[..]
gast, ik had jou moeder wat aandacht gegeven en 9 maanden later kwam jij op de wereld. met je dat dus
het meest trieste is nog wel dat jij er op in gaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Op een zielige manier aandacht vragen terwijl niemand een neuk geeft
Ik geef je gewoon wat aandacht, ik ben gul vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:06 schreef utopie het volgende:
[..]
het meest trieste is nog wel dat jij er op in gaatklapjostie
oh thanks man. nu is mijn dag weer goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon wat aandacht, ik ben gul vandaag.
Te koop op iTunes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef Crimyclown het volgende:
Staat dat helikopter lied van AP nog ergens online?
Dat dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Op een zielige manier aandacht vragen terwijl niemand een neuk geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |