Je sig, je ondertitel,quote:
jezelf zoenen in spiegelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:49 schreef aight1 het volgende:
Net tepels laten zien aan spiegel, spiegel jaloers terugkijken van waren dat mijn tepels maar kkspiegel
picsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:49 schreef aight1 het volgende:
Net tepels laten zien aan spiegel, spiegel jaloers terugkijken van waren dat mijn tepels maar kkspiegel
Vorige beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:50 schreef Thas het volgende:
Nog meer geniale heerlijke UKF onderinvloedmuziek voor Dalando
Ik weet nooit waar ik mijn tong moet latenquote:
btje tegen de spiegel aan glibberenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik weet nooit waar ik mijn tong moet laten
sorry mangquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:52 schreef Dalando het volgende:
I FEEL SO CLOSE TO YOU RIGHT NOW WOBWOBWOBWWOWOB
Please doe terug... Ik herken je niet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zijn al een tijdje weg, ik ga voor de clean look, sinds ik geen baard meer heb.
kk zemmel jijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:52 schreef Nectar het volgende:
Dalando ik zie joen jongu hier altijd mi
In de afgelopen 3 Nacktbaquers anders nog welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Please doe terug... Ik herken je niet...
Ja maar het viel me op. DOE HET NOU TERUG OF ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In de afgelopen 3 Nacktbaquers anders nog wel
Kan niet, ik ben die code voor dat lijntje kwijt, en die ondertitel was gewoon kut.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar het viel me op. DOE HET NOU TERUG OF ...
Is het toevallig Inception?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga film kijken, geen zin meer om 'm de hele tijd te pauzeren voor jullie, dus tot over 2 uur ofzo.
DOEISELS!
Dat beschouw ik als een misschien.quote:
Neee, die duurde 2,5 uur, en heb ik rond 02:00 afgekekenquote:
Ah.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Neee, die duurde 2,5 uur, en heb ik rond 02:00 afgekeken
Ik zal hem voor altijd in mijn hart bij mij houden. RIP voor zijn familie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:34 schreef GucciGucci het volgende:
Rust zacht, DaPacemDomine gevallen strijder van het vrije woord.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:48 schreef Thas het volgende:
AFEELSOCLOSETOYOURIGHTNOWDUMDUMDUMDUMDUMDUMDUMDUMDUMWOBWOBWOBWOBWOB
vogelsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:50 schreef MajorTom. het volgende:
Griesmeelpudding nogsteeds niet op, alweer vier dagen over datum. Maarja, het is zonde om het weg te gooien hey? Maar nu zit ik dus met een vraag: moet ik het gewoon lang bewaren en mogelijk een nieuw leven kweken met alle gevolgen of moet ik het gewoon opeten? Ik weet het niet he. Ik ben ook een beetje bang voor voedselvergiftiging.
Trusten hé.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:59 schreef Dalando het volgende:
affijn ik ga slaapzen. Ik zie morgenavond wel hoe dit afloopt.
Sneu. Heel erg sneu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |