abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:53:08 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100954388
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
Die 3-0 tegen Roda is ineens een stuk minder waard nu zelfs RKC daar op een 0-2 voorsprong staat. :P
Echt hè.

Zondag 3 punten in Almelo, dat is aansprekender.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_100954729
Pff, wij blij met die 3-0 thuis, wint RKC daar gewoon 0-2 uit. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_100955469
Waarom praat die Koeman toch altijd zo... tja, hoe moet ik het uitleggen... verzuurd en vermoeid. Alsof hij het niet leuk vindt wat hij aan het doen is, en alsof hij het zat is al dat vervelende gezeur over voetbal enzo. Zo klinkt hij sowieso al jaren. Mijn oma zei jaren geleden al een keer dat hij als een zeurende bejaarde klinkt. Maar ja, het zal wel schijn zijn, want hij heeft een prachtbaan en hij is net begonnen. EN voorlopig gaat het goed. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_100955644
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, wij blij met die 3-0 thuis, wint RKC daar gewoon 0-2 uit. :')
Wadafook? Tja, ze zijn wel Tyton kwijt wat enorm scheelt. Op dit moment is dat denk ik de beste keeper in de eredivisie samen met Michaelov.
pi_100956463
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:19 schreef heiden6 het volgende:
Waarom praat die Koeman toch altijd zo... tja, hoe moet ik het uitleggen... verzuurd en vermoeid. Alsof hij het niet leuk vindt wat hij aan het doen is, en alsof hij het zat is al dat vervelende gezeur over voetbal enzo. Zo klinkt hij sowieso al jaren. Mijn oma zei jaren geleden al een keer dat hij als een zeurende bejaarde klinkt. Maar ja, het zal wel schijn zijn, want hij heeft een prachtbaan en hij is net begonnen. EN voorlopig gaat het goed. _O_
Het is duidelijk niet zijn favoriete onderdeel van het trainerschap.

Hij zei trouwens dat de meeste jonge spelers in de selectie opgegroeid zijn met kunstgras. Waarom traint de jeugd op kunstgras terwijl je dit in het profvoetbal weinig tegenkomt?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:46:44 #131
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_100956608
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef eight het volgende:

[..]

Hij zei trouwens dat de meeste jonge spelers in de selectie opgegroeid zijn met kunstgras. Waarom traint de jeugd op kunstgras terwijl je dit in het profvoetbal weinig tegenkomt?
Goedkoper om te onderhouden omdat je vele velden hebt?
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:48:42 #132
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100956689
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef eight het volgende:

[..]

je wilt, denk ik, in de winter ook een fatsoenlijk trainingsveld hebben?
pi_100956967
quote:
Fer verhoogt druk op De Kuip met aangepaste verklaring

Leroy Fer lijkt te zijn omgedraaid als een blad op een boom. Meldde de middenvelder van Feyenoord gisteren op de website van Sport Promotion nog monter dat hij zich volledig richt op Feyenoord, laat hij vandaag in de nota bene aangepaste verklaring weten 'verbaasd' te zijn over de houding van zijn club.

De verklaring van de site van vandaag. Saillant: Onderaan staat: It's all about trust.

© ANP
Fer wil, zo is ineens de lezing, nog steeds dolgraag naar FC Twente. Dat bewijst de kop van het artikel al. Was het gisteren: 'Ik focus me op Feyenoord'. Staat er vandaag plots boven 'hetzelfde' stuk: Leroy Fer verbaasd: 'Het is nu aan Feyenoord.' Beide verklaringen zijn in het bezit van deze site.

Fer snapt er 'ineens' niets van dat Feyenoord niet voor de Twentse miljoenen kiest. In de nieuwste verklaring op de website van het sportmanagementbureau Sport Promotion, dat de belangen dient van Fer, zijn in vergelijking met hetzelfde stuk van gisteren plots citaten toegevoegd alsmede enkele hardere bewoordingen gebruikt. Daarmee willen Sport Promotion en Fer de druk op Feyenoord opvoeren.

De reden van de opmerkelijke ommezwaai is mogelijk het nieuwe bod van FC Twente van vijf miljoen euro, zoals Sport Promotion vandaag in het artikel meldt. Naar verluidt is dat bedrag onververdeeld in drie delen: vier miljoen in termijnen en dan twee keer een half miljoen euro als de Tukkers zich komende week én in het seizoen 2012/2013 kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League. Fer, in een toegvoegd citaat: 'Voor een speler die nog een contract heeft voor amper een jaar... Het is onvoorstelbaar hoog bedrag.'

Het is zonneklaar dat Fer en Sportpromotion de bal nadrukkelijk toch weer neerleggen in De Kuip, zeker gezien de zinnen in de verklaring die van de ene dag op de andere verbazingwekkend in toon zijn aangepast. De zin van gisteren 'De uitleg van technisch directeur Martin van Geel wekte aan de andere kant ook begrip bij Fer' is vandaag ineens veranderd in 'De uitleg van technisch directeur Martin van Geel wekte verbazing bij Fer.'

Ook zijn citaten veranderd. Zei Fer gisteren nog: 'Als ik vertrek kan er blijkbaar geen andere speler voor in de plaats worden gehaald. Tja, daar kan ik dan ook wel begrip voor opbrengen.' Vandaag is diezelfde zin veranderd in: 'Als ik vertrek kan er blijkbaar geen andere speler voor in de plaats worden gehaald. Tja, dat moet je dan maar geloven.'

Ook is toegevoegd: 'Zoals de zaken er nu voorstaan, loop ik volgend jaar transfervrij de deur uit. De club loopt mil;joenen aan inkomsten mis. Ik hoop en verwacht dat iedereen tegen die tijd beseft dat het niet aan mij heeft gelegen.'
(Mark Caldenhoven)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:57:50 #134
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100957090
quote:
vier miljoen in termijnen en dan twee keer een half miljoen euro als de Tukkers zich komende week én in het seizoen 2012/2013 kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League.
Oh, nou, gewoon 4 miljoen dus. Alsnog super veel geld voor een speler als Fer, met nog maar een 1-jarig contract.

quote:
Ook zijn citaten veranderd. Zei Fer gisteren nog: 'Als ik vertrek kan er blijkbaar geen andere speler voor in de plaats worden gehaald. Tja, daar kan ik dan ook wel begrip voor opbrengen.' Vandaag is diezelfde zin veranderd in: 'Als ik vertrek kan er blijkbaar geen andere speler voor in de plaats worden gehaald. Tja, dat moet je dan maar geloven.'

Ook is toegevoegd: 'Zoals de zaken er nu voorstaan, loop ik volgend jaar transfervrij de deur uit. De club loopt mil;joenen aan inkomsten mis. Ik hoop en verwacht dat iedereen tegen die tijd beseft dat het niet aan mij heeft gelegen.'
:')
AFC AJAX
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:07:44 #135
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100957606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Hij leek het professioneel op te vatten allemaal, maar deze nieuwe move is wel erg sneu zeg.
Natuurlijk bedacht door die fijne zaakwaarnemer van 'm, die de hele tijd al loopt te stoken (want het zal hem ongetwijfeld meer geld opleveren als Fer nú verkocht wordt, puur eigenbelang).
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_100957781
Zeer onprofessioneel.
Maar worden Fer's belangen door 2 partijen behartigd of is zijn zaakwaarnemer van Sport Promotion?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:22:33 #137
53267 TC03
pi_100958254
quote:
vier miljoen in termijnen en dan twee keer een half miljoen euro als de Tukkers zich komende week én in het seizoen 2012/2013 kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League.
Lollermente, als dit zo is snap ik dat Feyenoord het bod heeft geweigerd. De return is een week voor het sluiten van de transferdeadline, waarom zou je dat niet even afwachten? >:O
pi_100958525
Die zullen er wel uitkomen dan.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:29:20 #139
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_100958602
Doei fér.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:39:09 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100959035
Alsof Twente CL gaat spelen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:56:09 #141
53267 TC03
pi_100959752
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:39 schreef Caland het volgende:
Dat ook, des te raarder om de deal nu al te beklinken als je net zo goed even kan wachten? :?
pi_100960615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij leek het professioneel op te vatten allemaal, maar deze nieuwe move is wel erg sneu zeg.
Natuurlijk bedacht door die fijne zaakwaarnemer van 'm, die de hele tijd al loopt te stoken (want het zal hem ongetwijfeld meer geld opleveren als Fer nú verkocht wordt, puur eigenbelang).
Dat weet ik niet, als hij transfervrij is kan hij een berg tekengeld vragen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:20:40 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100960699
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:39 schreef Caland het volgende:
Moet daar ook wel een beetje om lachen, als een club als ManU CL groepsfase halen in een aanbieding verwerkt weet je als verkopende club nagenoeg zeker dat het gaat gebeuren maar in dit geval ben je al zeker dat 5ton niet komt en die andere 5ton is maar de vraag.

Niet dat ik 4 miljoen te weinig vind voor Fer maar dat is een andere verhaal
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:29:09 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100960962
de tyfus voor Fer.

Betreffende die meetmomenten. Wat ik begreep is dat Feyenoord tot nu toe nog geen enkel meetmoment heeft gehaald. Het komt waarschijnlijk echt aan op het allerlaatste meetmoment ergens in juni.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100961131
En als we dat niet halen? Hoe waarschijnlijk is het dat dan de licentie wordt ingetrokken?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2011 00:34:15 ]
pi_100962210
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:34 schreef Sloggi het volgende:
En als we dat niet halen? Hoe waarschijnlijk is het dat dan de licentie wordt ingetrokken?
de KNVB was toch tevreden ? Dan zullen ze het wel halen, anders had Fer allang weggeweest voor 2 miljoen.
pi_100962238
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Heel erg vreemd dit...

Ik vind het echt heel storend dit, je komt er eigenlijk nooit achter hoe het nou echt allemaal zit en wat zich afspeelt. Niemand hier kan eigenlijk zeker weten hoe het nou precies gegaan is met De Guzman, er is geen duidelijkheid en geen openheid. Daarom vind ik het ook echt moeilijk om ergens een stevige mening over te hebben. Zo veel geruchten, beschuldigingen, verschillende verhalen, bedragen, het zal allemaal wel...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_100963136
quote:
Ligt eraan. Als ik het goed begrijp moet je 2 meetmomenten achter elkaar goed scoren om naar categorie 2 te gaan en je mag niet langer dan 3 jaar in cat. 1 zitten.
Als we tijdens het laatste meetmoment in juni pas de eerste keer een goede score halen, zijn we te laat en volgen sancties.
Vermoedelijk krijg je dan een puntenaftrek in het nieuwe seizoen of zo.
pi_100963281
quote:
0,0000000001%
pi_100965104
Ok exit Fer. Tot nu toe snapte ik m wel, maar nu mag ie van mij opbokken. Fer doet het nu meer dan leuk, maar heeft het nog nooit een heel seizoen laten zien. Is daarnaast een stuk minder "ijzersterk" dan Twente denkt. Laat hij daar maar mensen uit zijn rug laten weglopen en over anderhalf jaar de tent op stelten zitten omdat meneer weer positieverbetering ruikt.

Vorig jaar draaide het prima zonder hem met Leerdam, die sowieso op het middenveld hoort. Die heeft ook een stuk minder ego. Liever een kindsoldaat dan dit kinderachtige gedoe.

Even iets heel anders: hoe lang duurt het eigenlijk voordat KPN Eredivisie Live activeert? Het lijkt wel of ze daar geen klanten willen. :(
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')