Darley is volgens JDS langdurig geblesseerd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef Jorwol het volgende:
Waarom nog een keeper? Gaat Darley weg ofzo?
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 19-08-2011 om 10:20:29Darley is geblesseerd en mogelijk wat langer uit de roulatie. #Feyenoord reageer retweet
Mij niet. Ze betalen echt achterlijke salarissen bij MC.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:09 schreef Paul-89 het volgende:
Lijkt me héél sterk dat die gast al zoveel krijgt.
Klopt maar 3 miljoen is voor zo'n talentje echt niet logisch. Ik schat eerder 1 miljoen of anderhalf. En Feyenoord moet dat natuurlijk nooit gaan betalen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij niet. Ze betalen echt achterlijke salarissen bij MC.
Tottenham wil spits Adebayor huren van MC, maar zijn salaris van 2 ton per week is nog een struikelblok, las ik laatst.
Ja las het in AD, niet aan beginnen dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef Gert het volgende:
Die Guidetti verdient natuurlijk 3 miljoen per jaar en van Feyenoord wordt verwacht dat ze dat salaris overnemen..
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat de neuk. Die salarissen zijn echt van de ratten besnuffeld. Zet dan maar gewoon een van onze eigen jeugdspelers voorin. We zijn toch zeker niet achterlijk? Beetje miljoen voor huurspeler betalen die niet van ons is. Ze mogen blij zijn dat we zo'n jongen opleiden. Die Ryo is bij ons ook echt doorgebroken en heeft nu werkvergunning in Engeland. Zeg het ze, Martin!
Principe akkoord met de club dan moet je er nog met de speler uitkomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:46 schreef inZanity het volgende:
Beetje een tegenstrijdig bericht m.b.t Guidetti.. Er ís een principeakkoord, maar het salaris vormt nog een probleem..
Ja dat snap ik. Maar wat heeft dat met het salaris te maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Principe akkoord met de club dan moet je er nog met de speler uitkomen.
Misschien is het gewoon de vraag hoeveel de speler wil inleveren om aan spelen toe te komen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar wat heeft dat met het salaris te maken?
Maar daar heeft hij zelf toch niks over te zeggen? Lijkt me iets tussen Feyenoord en City. En aangezien er een pricipe-akkoord is zie ik het probleem niet zo eigenlijk..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon de vraag hoeveel de speler wil inleveren om aan spelen toe te komen.
In het salarisbudget is inderdaad ruimte maar hoeveel is niet bekend, maar zo'n huurspeler van 20 ga je toch niet meer als 5 ton geven lijkt me ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
Dus Feyenoord mag absoluut geen spelers halen, maar theoretisch bijvoorbeeld wel 2 miljoen aan salaris betalen? Of liggen daar ook restricties vanuit de KNVB?
Misschien wil City maar zoveel procent doorbetalen en kan Feyenoord maar ..% bieden aan Guidetti dan is het voor hem dus kiezen of speelminuten voor minder geld bij Feyenoord of het salaris behouden en geen speeltijd/ontwikkeling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij zelf toch niks over te zeggen? Lijkt me iets tussen Feyenoord en City. En aangezien er een pricipe-akkoord is zie ik het probleem niet zo eigenlijk..
Precies, City betaalt zijn spelers sowieso schromelijk te veel. Laat die sjeik maar lekker minstens de helft voorschietenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In het salarisbudget is inderdaad ruimte maar hoeveel is niet bekend, maar zo'n huurspeler van 20 ga je toch niet meer als 5 ton geven lijkt me ?
Dat zou nog kunnen ja. Maar ik zou het nogal vreemd vinden als City moeilijk gaat doen om een beetje salaris, die zwemmen in het geld..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien wil City maar zoveel procent doorbetalen en kan Feyenoord maar ..% bieden aan Guidetti dan is het voor hem dus kiezen of speelminuten voor minder geld bij Feyenoord of het salaris behouden en geen speeltijd/ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |