Je staat momenteel hoger dan mij, als opper-modquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef Dalando het volgende:
Ik word als heerser beschouwd.
Mijn e-penis krijgt nu een erectie.
Ook op je tag? En welk tagje wil je danquote:
ik weet hetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi, [NB] oldskool nachtbagger jwz is doodgebloed bij 67 posts.
Een lading koeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
netjes, netjes
Wat voor voer heb je?
Ik zie het toch niet dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook op je tag? En welk tagje wil je dan
Sourcequote:
Ik zei dus:quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee ik gebruik gewoon mijn imgur plugin
Herkenbaar, gelukkig heb ik hier Efes die tot 3u bezorgt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een lading koeken.Bij gebrek aan beter.
Is het ook wel, en opzich niet heel lastig, wel veel werk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:13 schreef Dalando het volgende:
eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn, alleen is het heel lastig...
Ohquote:
Ja dat heb ik hier dus niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Herkenbaar, gelukkig heb ik hier Efes die tot 3u bezorgt.
Ladando, 'sup man.quote:
Daar moet ik ook een keer echt een voorraadje van halenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Borrelnootjens zak #2, nog 4 te gaan
Doe jij dat net als Major.Tom? Groots inkopen en vervolgens alles achter elkaar naar binnen werken omdat het anders over de datum isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Borrelnootjens zak #2, nog 4 te gaan
Klopt. Het bericht als plain text als plaatje doen is niet moeilijk, wel als je alle opmaak erbij wilt hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:13 schreef Dalando het volgende:
eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn, alleen is het heel lastig...
iBenny Lava, 'sup.quote:
Vet relaxed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:16 schreef Hooidraad het volgende:
Dalando, waarom deze niet in de OP?
Nee, ik hou niet zo van eten, [heb ook een dieet om zo snel mogelijk aan te komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Doe jij dat net als Major.Tom? Groots inkopen en vervolgens alles achter elkaar naar binnen werken omdat het anders over de datum is
De zomer van 2008quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:16 schreef Hooidraad het volgende:
Dalando, waarom deze niet in de OP?
Die houdt van spelletjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:18 schreef BBQSausage het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/350733
waugh
Wat is dit joh,
Veel MENquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:18 schreef BBQSausage het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/350733
waugh
Wat is dit joh,
Het erge is nog, dat wanneer iemand anders in zo'n topic post, nadat hij heeft gepost, hij meteen weer postquote:
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:19 schreef Dalando het volgende:
Als je nou een Windows server hebt, en dan file_get_contents van een site ofzo, fix je alle links die naar een subdir gaan met str_replace, doe je een imagegrabscreen() van een pagina met maar 1 post, dus dat je 1 post per pagina en 301 pagina's hebt, opsturen naar imgur via imgur api, klaar.
Of je doet met behulp van simple_html_dom haal je alleen de post eruit, ipv file_get_contents van de hele paginaquote:
Ik krijg PHP maar niet geïnstalleerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:19 schreef Dalando het volgende:
Als je nou een Windows server hebt, en dan file_get_contents van een site ofzo, fix je alle links die naar een subdir gaan met str_replace, doe je een imagegrabscreen() van een pagina met maar 1 post, dus dat je 1 post per pagina en 301 pagina's hebt, opsturen naar imgur via imgur api, klaar.
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik krijg PHP maar niet geïnstalleerdEn met imagegrabscreen(); pakt ie toch het hele scherm?
Neem een WAMP pakket... easyphp.org valt aan te radenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik krijg PHP maar niet geïnstalleerdEn met imagegrabscreen(); pakt ie toch het hele scherm?
Er zijn idd een paar figuren die continu naar die topics zitten te staren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het erge is nog, dat wanneer iemand anders in zo'n topic post, nadat hij heeft gepost, hij meteen weer post
Dan is het onhandig als je alleen de post wiltquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan is het onhandig als je alleen de post wilt
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of je doet met behulp van simple_html_dom haal je alleen de post eruit, ipv file_get_contents van de hele pagina
Geprobeerd, deed het niet. Net als XAMPP. Gelukkig heb ik MySQL wel werkend gekregen, maar dat is zo saai zonder PHPquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Neem een WAMP pakket... easyphp.org valt aan te raden
Kan nog veel simpeler,..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of je doet met behulp van simple_html_dom haal je alleen de post eruit, ipv file_get_contents van de hele pagina
Hoezo niet? Het is zo simpel als wat?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geprobeerd, deed het niet. Net als XAMPP. Gelukkig heb ik MySQL wel werkend gekregen, maar dat is zo saai zonder PHP
Ja maar simple html dom haalt alleen een bepaalde div, id of class naar binnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan nog veel simpeler,..
Je haalt via file_get_contents de pagina binnen, stript de data tot die ene post, smijt ze in een array, en maakt een post-template, waarop je via de data in die array de post in kwestie genereert.Je kan natuurlijk ook op veel andere manieren die data binnenhalen, maar goed.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is zo simpel als wat?!
Wacht even, ik zal het uitleggen alsof je een 13 jarige was:
download dit, selecteer je gewenste installatie, als je klaar bent ga je naar http://localhost/, punt
Klopt, dat scheelt dan weer inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar simple html dom haalt alleen een bepaalde div, id of class naar binnenDan hoef je niet de hele pagina te strippen.
Goef plaatje, die gaat in mijn FB. Rip /r/jailbaitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens ook het laatste wat ik uit Reddit jailbait kon krijgen.
Onweer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Weer onweer?! Wat is dit voor shit?!
Doe er wel even een [img=500] tag bij, nu is die veel te groot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Goef plaatje, die gaat in mijn FB. Rip /r/jailbait
Ja, nu alleen regen wel.quote:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAASquote:
Ik vind onweer leuck.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wil de donder en bliksem meemaken?
Ik kan je nog wel "Yoghurt" geven. Moet je me wel "Vruchtenwater" terug geven natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel "Yoghurt" geven. Moet je me wel "Vruchtenwater" terug geven natuurlijk.
Overstappen op voedsel in de blender.quote:
Beschuitjes in de blender.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Overstappen op voedsel in de blender.
Vruchtenwater ja? Ik wil best een framboos en een braam in een glas water flikkeren voor je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel "Yoghurt" geven. Moet je me wel "Vruchtenwater" terug geven natuurlijk.
Hey da's die kutuserquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:39 schreef amenth het volgende:
Hey cHloroform heb je me topic nog gezien (dat ik wel nederlands kan)
Gr Serhat
Geen blender.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Overstappen op voedsel in de blender.
Oh, je heb nog water? Neem dat dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vruchtenwater ja? Ik wil best een framboos en een braam in een glas water flikkeren voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |