Welke kleur is het dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
poep? wel een vreemde kleur dan...
misschien ff langs de dokter?
Dürum is altijd wat slapjes ja, daarom: Turkse pizzaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoute yoghurtdrank gaat me te ver
ffffuuuu mijn dürüm valt uit elkaar
Deze man weet hetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dürum is altijd wat slapjes ja, daarom: Turkse pizza
Ik zei hetquote:
Ik zit echt als een varken te vreten, honger manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dürum is altijd wat slapjes ja, daarom: Turkse pizza
Ik krijg van die gedachte alleen al gigantische hongerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zit echt als een varken te vreten, honger man
happie?
Oeh, totally new-agequote:
Ik heb sinds 7 uur niks meer gegeten, mag het?quote:
Jawel. Ik heb trouwens bijna nooit honger. Wel handig.quote:
Mijn avondeten was om 18u, in de tussentijd 2 flesjes AA gehad en een half pak chocomelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb sinds 7 uur niks meer gegeten, mag het?
Nou, vooruit, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb sinds 7 uur niks meer gegeten, mag het?
Pics.quote:
Hey Dalandoquote:
Wat afschuwelijk lelijk.quote:
Horen kindertjes dat niet te zijn? Dat komt dus mooi uit.quote:
Welke taal?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Dalando het volgende:
Ik heb een FOK! post-screenshot script geschreven, daarmee maak ik screenshots van bepaalde posts in echt een sec, gewoon topic ID en postnummer invoeren, hoppa
Echt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Dalando het volgende:
Ik heb een FOK! post-screenshot script geschreven, daarmee maak ik screenshots van bepaalde posts in echt een sec, gewoon topic ID en postnummer invoeren, hoppa
Nee ik gebruik gewoon mijn imgur pluginquote:
Ik ben de toekomstquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Horen kindertjes dat niet te zijn? Dat komt dus mooi uit.
Kut...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee ik gebruik gewoon mijn imgur plugin[ afbeelding ]
kies er eentje uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:09 schreef Patje1987 het volgende:
Geef mij eens een puicke kleur dalandoos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |