Wat een kutkleur. Wel +1 voor imgur.quote:
Ik had het ook over hem en niet over z'n tagquote:
Heerschapquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:48 schreef Dimens het volgende:
Ik moet hier van Dalando heen komen.
Hallo
Welk kleurtje wil je dan schat.... en wel in #hex natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat een kutkleur. Wel +1 voor imgur.
True, het spijt me, ik moet in m'n functie blijven.quote:
Hey, hey jij, ik had je een DM gestuurd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:48 schreef Dimens het volgende:
Ik moet hier van Dalando heen komen.
Hallo
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
True, het spijt me, ik moet in m'n functie blijven.
Ja, ik las hem gewoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hey, hey jij, ik had je een DM gestuurd.
Dat merk ik.quote:
Ik wist niet dat je het zo letterlijk zou nemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik had het ook over hem en niet over z'n tag
Is wel goed hoor oranje koekjesmonsterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het zo letterlijk zou nemen
Er was een tijd dat ik dat uit m'n hoofd wist. Maar ik wil #aquaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Welk kleurtje wil je dan schat.... en wel in #hex natuurlijk
#00FFFFquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik dat uit m'n hoofd wist. Maar ik wil #aqua
Heel NB is dus gekleurd voor jou?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Is wel goed hoor oranje koekjesmonster
Dat is echt zo'n gaykleurquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
#00FFFF
Ik wist 'm wel uit mijn hoofd
De meeste wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heel NB is dus gekleurd voor jou?
Met pagina's FOK!enquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:54 schreef Faux. het volgende:
Tien voor een en we zitten op de vijfde pagina van het eerste topic. Wat is deze?
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die kleur doet gewoon pijn aan mijn ogen
Doe toch maar indigoquote:
Shit man, nu heb ik honger.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:55 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb voer
Dalando, hier is je patatje
[ afbeelding ]
Dat niet doenquote:
Weet ik veel, gewoon indigoquote:
Kijk we hebben Dimens:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heel NB is dus gekleurd voor jou?
HOOIDRAAD WAT IS DEZEN DE NAAM IS FRIETKETCHUP.JPG HET IS PATAT VERDOMMEquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:55 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb voer
Dalando, hier is je patatje
[ afbeelding ]
Dit moet wel een of andere poepkleur zijn.quote:
Ayran is toch ook gewoon drinken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
fffuuuu
hebben ze me Ayran in de handen gestopt ipv drinken
Ik lust die zooi helemaal niet.
quote:
poep? wel een vreemde kleur dan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dit moet wel een of andere poepkleur zijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kijk we hebben Dimens:
[ afbeelding ]
en iBenny
[ afbeelding ]
en jou natuurlich
[ afbeelding ]
en verder heb ik nog alle dames die regelmatig in de NB zitten (Marokip, monkyy, chloroform, etc) die heb ik nog een roze "leuke meid" tag gegeven... En verder heb ik ook nog aight, FL_Freak, Hooidraad en nog een heleboel anderen nog wat andere kleurtjes en tagjes gegeven.
Dat wel, maar zoute yoghurtdrank gaat me te verquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ayran is toch ook gewoon drinken?
Blauw staat mij wel fancyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |