Dat zeggen ze jaquote:
Slaap zequote:
Ik moet dinsdag weer beginnenquote:
Hehehe.quote:
haar hamsters zijn copyrighted?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik pics op het internet zet van mn hamsters krijg ik ruzie met mn oma.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik pics op het internet zet van mn hamsters krijg ik ruzie met mn oma.
Houden we je aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe.Nouu.
We hebben wel een haan en twee wilde katten in de tuin en die katten likken de haan altijd. Ik heb filmpjes en foto's. Als ik weer in NL ben even uploaden allemaal.
Dankquote:
Hoe was le party vanmorgen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Volgens mij hebben we de strijdt der nacktbaquer topiques gewonnen, het andere topique is uitgestorven
Ja, bij de AH reclamequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooit fietsende hamsters gezien dan?
Dan heb je nog... wat, 3 dagen ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:43 schreef Faux. het volgende:
Ik moet al m'n boeken nog kaften trouwens
Neen, wel een muis op een motor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooit fietsende hamsters gezien dan?
Dan heeft hij een kleinequote:
Het was geniaal, pracktique, gezellig en bovenal, zeer vermakelijk. Was half 8 weer thuisquote:
Mooi dat ik dat niet zelf ga doen. Een topic en de FOK!knokploeg staat voor de deurquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
Faux geen enge dromen he anders dan dan sla je ze helemaal kapot
Ja maar porsche is geband dus de knokploeg heeft -1 bazenlidquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mooi dat ik dat niet zelf ga doen. Een topic en de FOK!knokploeg staat voor de deur
:Squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:45 schreef Nectar het volgende:
Tfm ik ben er , maar die kut dalando is hier :$
Nooooquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FUUUU, deze internetverbinding is niet goed voor mn hart.
Ik ga er zo maar vandoor.
Zolang het er maar genoeg zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar porsche is geband dus de knokploeg heeft -1 bazenlid
Dude, trek je er niks van aan, gezelligheid heerstquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:45 schreef Nectar het volgende:
ns Faux.quote:
Geel?quote:
Baas!quote:
Jij bent moderator hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Baas!
Beetje met Tags vogelen
wt? wt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:45 schreef Nectar het volgende:
Hé, hoi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:48 schreef Dimens het volgende:
Ik moet hier van Dalando heen komen.
Hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |