abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 september 2011 @ 16:10:01 #126
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_101675633
Voor een deel herken ik het beeld wel. Maar 'zeldzaam slecht', ach. Het is gewoon een festivalcamping. Ik vind bijvoorbeeld de camping van Pinkpop niet ontzettend veel beter. Maar over het algemeen stel ik me ook gewoon in op primitief kamperen.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:52 schreef gday het volgende:

[..]

• Tussen het festivalterrein en de camping zit een drukke weg waar constant verkeersregelaars het verkeer moeten tegenhouden om mensen over te laten steken. Dat is niet zozeer vervelend voor de festivalbezoeker maar wel heel vervelend voor het verkeer, en dat wordt alleen maar een groter probleem op het moment dat er hulpdiensten bij moeten zoals dit jaar.
De bereikbaarheidsproblemen van de hulpdiensten vielen zover ik meekreeg wel mee. Men had één rijbaan volledig afgezet waardoor direct de hulpdiensten het terrein konden bereiken. Ik heb nog nooit in zo'n korte tijd zoveel zwaailichten gezien.

De hulpverlening was zover ik heb gezien dan ook goed. Probleem met betrekking tot de communicatie was meer het 'wat nu?' met de ongedeerde bezoekers. De communicatie over extra slaapplekken, ophaalmogelijkheden voor ouders en dergelijke was slecht. Wij wisten lang niet of het überhaupt mogelijk was om nog van de camping af te komen zonder in een chaos terecht te komen. Uiteindelijk zijn we zelf maar gaan lopen en uiteindelijk kwamen we onze lift ook tegen. De file viel 's nachts gelukkig mee. Eenmaal thuis kwamen we er pas achter dat we ook in een sporthal hadden kunnen overnachten.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  donderdag 8 september 2011 @ 11:30:44 #127
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_101703189
Ik was ook erg bang voor alle moeilijkheden mbt het neerzetten van de tent en hoeveeel ruimte je kreeg. Wij gingen echter naar camping B, daar kon je zo je tent neerzetten, werd alleen gezegd waar je m ongeveer moest neerzetten.
Ruimte zat. Helaas had onze tent met scheerlijnen de storm niet overleefd :(
  donderdag 8 september 2011 @ 13:31:55 #128
10710 gday
propria cures
pi_101707263
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef AgeEll het volgende:
Ik was ook erg bang voor alle moeilijkheden mbt het neerzetten van de tent en hoeveeel ruimte je kreeg. Wij gingen echter naar camping B, daar kon je zo je tent neerzetten, werd alleen gezegd waar je m ongeveer moest neerzetten.
Ruimte zat. Helaas had onze tent met scheerlijnen de storm niet overleefd :(
Waar is die andere camping eigenlijk? Ik heb er alleen over gehoord maar ik heb geen idee. Is het richting het viaduct ergens?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  donderdag 8 september 2011 @ 16:36:40 #129
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_101713586
Wij kwamen uit het noorden, via Zonhoven. Dus als je van het terrein afkomt naar rechts, en als je van de camping A naar de ingang kijkt naar links. Het ligt op ong 10 tot 15 min lopen.
Je wordt door een soort sluis van hekken, langs de plaatselijke voetbalclub, van de camping naar de grote weg geleid
Alleen was alles bijna omgewaaid, qua hekken en bomen op de weg (letterlijk), dus moesten we terug via een omweg, op onze sokken, schoenen waren niet meer echt loopbaar door alle prut.

toen was onze tent ingestort en bedachtte we dat onze autosleutel nog in het kluisje op het terrein lag. Konden we terug, toen naar de auto. Die stond op parkeerplaats 7. Toen de tent leeggehaald en naar huis gereden.

Wij (mijn vriendin en ik) hoeven niet op de massa camping A te staan, willen snachts nog wat slaap meepikken, voor zover dat mogelijk is.

Hopelijk volgend jaar 2de kans.
Baal achteraf dat ik geen shirt van eminem had gekocht van een concert dat nooit heeft plaatsgevonden.

Nu het hier stormt, en gister lag op onze parkeerplaats wat takken en bladeren, krijg je toch een soort flashback. Blijft toch in je systeem.
Gelukkig zijn voor mensen die er niet waren genoeg filmpjes om te laten zien hoe erg het was. (vooral het filmpje dat Skunk Anansie van het podium wordt weggeblazen.

Ga een beetje van de hak op de tak hierboven...
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:02:55 #130
10710 gday
propria cures
pi_101741235
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef AgeEll het volgende:
Wij kwamen uit het noorden, via Zonhoven. Dus als je van het terrein afkomt naar rechts, en als je van de camping A naar de ingang kijkt naar links. Het ligt op ong 10 tot 15 min lopen.
Je wordt door een soort sluis van hekken, langs de plaatselijke voetbalclub, van de camping naar de grote weg geleid
Alleen was alles bijna omgewaaid, qua hekken en bomen op de weg (letterlijk), dus moesten we terug via een omweg, op onze sokken, schoenen waren niet meer echt loopbaar door alle prut.

toen was onze tent ingestort en bedachtte we dat onze autosleutel nog in het kluisje op het terrein lag. Konden we terug, toen naar de auto. Die stond op parkeerplaats 7. Toen de tent leeggehaald en naar huis gereden.

Wij (mijn vriendin en ik) hoeven niet op de massa camping A te staan, willen snachts nog wat slaap meepikken, voor zover dat mogelijk is.

Hopelijk volgend jaar 2de kans.
Baal achteraf dat ik geen shirt van eminem had gekocht van een concert dat nooit heeft plaatsgevonden.

Nu het hier stormt, en gister lag op onze parkeerplaats wat takken en bladeren, krijg je toch een soort flashback. Blijft toch in je systeem.
Gelukkig zijn voor mensen die er niet waren genoeg filmpjes om te laten zien hoe erg het was. (vooral het filmpje dat Skunk Anansie van het podium wordt weggeblazen.

Ga een beetje van de hak op de tak hierboven...
Ah, dat is dus een aangenamere camping eigenlijk? Vorig jaar zaten we helemaal linksachter op de grote camping en dan loop je uiteindelijk ook 15-20 minuten vanaf het festivalterrein. Hoe was het qua voorzieningen daar (voor zover je daar gebruik van hebt kunnen maken)?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_101741931
Ik zit altijd op de 'privecamping' van een voetbalclub. Kun je gewoon met je auto op rijden en vervolgens je tent naast je wagen plaatsen. Er is een voetbalcafetaria aanwezig waar je kunt drinken en ontbijten (spek met eieren :) ). Je kunt er gebruik maken van het sanitair van de voetbalkleedkamers, maw deftige douches en wc's.
Als je wil, kun je zelfs bbq'en op de camping.
Allemaal erg aardig dus, maar ik zal niet té veel reclame maken, want heb doorheen de jaren die camping toch ook uit zijn voegen zien barsten.
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:51:26 #132
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_101742070
De voorzieningen zager er prima uit. Maar heb, op 1x plassen na, nergens gebruik van gemaakt. Ja om weg te komen hebben we de nooduitgang gebruikt, was korten naar de auto toe, en er stond toen niemand meer.

Nogmaals, hopelijk volgend jaar een goedmaker, want dit was mijn enige x pukkelpop.
  donderdag 29 september 2011 @ 15:52:33 #133
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_102515701
http://www.pukkelpop.be/e(...)isaster-designation/

quote:
The Federal Council of Ministers has decided, as proposed by Minister Turtelboom, to designate the severe storm on Thursday 18 August as a natural disaster. As an organisation, we are pleased that official recognition has now been granted that this storm was extremely exceptional.

As a result, everyone who suffered direct material damages may be eligible for compensation from the Disaster Fund. Festival tickets are not considered material damages. Physical injuries are also not covered by the Disaster Fund.

This decision primarily benefits the farmers and suppliers who suffered material damages at Pukkelpop. It will be more difficult for most of the festival attendees to file claims with the Disaster Fund. The minimum amount is 250 euros and a very detailed specification of the material damages would have to be provided.

This designation also means that the Pukkelpop organisation itself cannot call on the Disaster Fund. Pukkelpop is awaiting the decision of the Public Prosecutor’s Office regarding criminal liability and the decision of the insurance company regarding civil liability. Although the organisation will not receive any compensation from the Disaster Fund, it is pleased to know that a number of suppliers can expect some compensation for the damages they suffered.

The Pukkelpop organisation is still waiting for the decisions of the insurance company and the Public Prosecutor’s Office before providing clarity as to a possible Pukkelpop 2012 edition and any potential compensation for the people who came to Pukkelpop.

The organisation will do its best to make a decision / provide final clarity as soon as possible, and in any case no later than 15 November.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:46:50 #134
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_103196519
http://www.pukkelpop.be/n(...)g-voor-pukkelpoppers

quote:
Pukkelpop gaat aan de Pukkelpoppers die online een ticket hebben gekocht voor de editie 2011 drank- en eetbonnen met een waarde van 75 of 150 euro ter beschikking stellen voor de volgende drie edities. Nochtans gaat het om overmacht en gaan de kosten de inkomsten van de editie 2011 te boven. Voor de organisatie is echter steeds de vraag geweest hoe Pukkelpop kan blijven voorbestaan én zij tegelijkertijd de Pukkelpoppers enigszins kan tegemoetkomen.

De organisatie stelt dat de financiële schade aanzienlijk is en het festival enkel zal kunnen voortbestaan dankzij en met de steun van velen en de sterke reputatie die het festival in het verleden opbouwde. De gevolgen van de ramp zullen de komende jaren echter nog zwaar doorwegen op Pukkelpop, zowel op het festival als op haar organisatie.

Pukkelpop voelt echter mee met alle Pukkelpoppers die - net zoals de organisatie - niet hebben kunnen genieten van een volwaardig festival ten gevolge van het rampzalig noodweer. Ondanks de overmacht en het feit dat de kosten die gemaakt werden voor Pukkelpop 2011 hoger zijn dan de inkomsten, wil de organisatie de online kopers van een ticket voor 2011 niet in de kou laten staan. Daarom heeft de organisatie beslist om een tegemoetkoming te voorzien. Deze tegemoetkoming geldt voor iedereen die voor Pukkelpop 2011 een online ticket kocht en niet enkel voor diegenen die op de Pukkelpopwebsite hun mailadres en een shortcode hebben achtergelaten met vragen over een eventuele terugbetaling van tickets en drankbonnen.

Zij ontvangen tussen dinsdag 1 en maandag 14 november 2011 een e-mail van Pukkelpop waarmee zij tot zondag 11 december 2011, 24.00u, vouchers voor eet- en drankbonnen kunnen downloaden. De vouchers zijn niet terugbetaalbaar in geld, maar kunnen, weliswaar op eigen risico, worden overgedragen.

De organisatie van Pukkelpop zal overigens geen andere geste kunnen doen voor de festivalgangers die online een ticket kochten dan onder de vorm van vouchers die voor eet- en drankbonnen kunnen worden omgeruild. Uiteraard staat het de Pukkelpoppers vrij om het voortbestaan van het festival mee te ondersteunen door van de vouchers geheel of gedeeltelijk geen gebruik te maken.

Voor kosten, zoals beschadigd campingmateriaal en dergelijke, zullen de festivalgangers ofwel eigen verzekeringen moeten aanspreken of, bij schade van meer dan 250 euro, zich wenden tot het Rampenfonds. Aangezien de Federale Ministerraad, op voorstel van Minister Turtelboom, besliste om het noodweer op donderdag 18 augustus te erkennen als ramp, kan iedereen die rechtstreekse materiële schade heeft geleden tijdens de Pukkelpopstorm, een aanvraag indienen bij het Rampenfonds. Er geldt een franchise van 250 euro en de geleden materiële schade moet gedetailleerd worden aangegeven. Vooral leveranciers die op Pukkelpop materiële schade hebben geleden, zullen hierop een beroep kunnen doen. De Pukkelpoporganisatie kan dat alvast niet.

Naast het fysieke leed en de psychologische klap worden vele slachtoffers van de Pukkelpopstorm en hun nabestaanden nu ook geconfronteerd met allerlei kosten die niet gedekt zijn door een verzekering. Om hen hierin te ondersteunen werd het ‘Steunfonds Slachtoffers Pukkelpopstorm' opgericht. De giften aan het Steunfonds zijn fiscaal aftrekbaar en gaan integraal naar de slachtoffers. Het Steunfonds, onder voorzitterschap van Stijn Meuris, functioneert met ondersteuning, maar verder volledig onafhankelijk van Pukkelpop. Meer informatie over het Steunfonds vind je op de Pukkelpopwebsite.

Het voorgaande laat toe om het festival in haar oorspronkelijke vorm te laten voortbestaan: drie dagen, acht podia, een mix van de beste bands, dj's en randanimatie van het moment in combinatie met een eigenzinnige focus op de artiesten van morgen.

De Pukkelpoppers die online een ticket(s) hebben gekocht voor Pukkelpop 2011 krijgen bovendien enkele dagen voor de start van de voorverkoop van Pukkelpop 2012 al de kans om online hun toegangstickets aan te kopen. Pukkelpop 2012 gaat door, en dit op donderdag 16, vrijdag 17 en zaterdag 18 augustus.

De Pukkelpoporganisatie wenst alle Pukkelpoppers nog eens uitdrukkelijk te bedanken voor hun begrip, het geduld en de massale steunbetuigingen die zij de afgelopen weken mocht ontvangen.
pi_103197182
Pukkelpop blijft bestaan *O* *O*
  donderdag 10 november 2011 @ 10:01:00 #136
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_104193497
Deze week in Humo een terugblik op Pukkelpop 11, van minuut tot minuut met de betrokkenen.

Een preview op de website.
http://www.humo.be/humo-a(...)tructie-van-een-ramp

Het blad is ook in Nederland te koop, heb m gister in Adam gekocht.
pi_108144684
Mogelijke Reading/Leeds lineup, zou gelekte poster zijn, in ieder geval gebaseerd op geruchten die de ronde doen. Valt altijd rond Pukkelpop, dus wellicht sommige namen ook mogelijk voor PP;

  zondag 19 februari 2012 @ 13:44:06 #138
159761 Arn0
Abbey Road
pi_108146266
Allicht fake. Fleet Foxes bijvoorbeeld doen geen festivals deze zomer. En gelukkig is het fake want deze line-up is om te huilen :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_108146630
haha, mooi hoe de poster van Reading / Leeds elk jaar 'lekt', en er verrassend genoeg elke keer weer een overijverig photoshoppertje achter zit :)

Ben deze ook al tegengekomen:
In the coolest little capital of the world
pi_108147398
Die eerste blijkt idd nep, maar is wel gebaseerd op geruchten...
pi_108874391
Maandag wordt (een deel van) de Reading/Leeds line-up bekend gemaakt, dus hebben we een beetje een idee wat in de buurt is rond Pukkelpop en dus wellicht mogelijke kanshebbers zijn...
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:47:58 #143
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108874629
Ik ga dit jaar niet meer. Eerst eens kijken wat ze na het gedoe nog kunnen bieden, en dan misschien in 2013 weer.
pi_108875023
Denk dat ze juist nu een goede comeback willen maken, en artiesten die vorig jaar op zouden treden en weer in de buurt zijn bereid vinden alsnog te komen.

Ik ga denk ik wel mits redelijke line-up, moet toch die drankbonnen opmaken :D
pi_108893986
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
Denk dat ze juist nu een goede comeback willen maken, en artiesten die vorig jaar op zouden treden en weer in de buurt zijn bereid vinden alsnog te komen.

Ik ga denk ik wel mits redelijke line-up, moet toch die drankbonnen opmaken :D
:Y
Klussen deel 1 en 2
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:15:22 #146
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108894200
Ik wil ook minimaal 1 dag heen. Hoop op een leuke headliner als Green Day, Muse of Placebo.
Eminem zou helemaal geweldig zijn, reden waarom ik vorig jaar heen ging.
pi_109023817
Foo Fighters op Reading/Leeds;

http://efestivals.co.uk/news/12/120312h.shtml

Groot deel van de verdere line-up straks bekend
pi_109025875
De rest:

Kasabian
The Cure
Paramore
Florence + The Machine
The Black Keys
Kaiser Chiefs
Bullet For My Valentine
The Vaccines
Enter Shikari
The Shins
Odd Future
Mystery Jets
Blood Red Shoes,
Bombay Bicycle Club
You Me At Six
Crystal Castles
Angels & Airwaves
Coheed & Cambria
Cancer Bats
Deaf Havana
All Time Low
The Gaslight Anthem
Eagles Of Death Metal
Band Of Skulls
Pulled Apart By Horses
The Maccabees
Foster the People
The Courteeners
The Cribs
Billy Talent
Miike Snow
Justice
Two Door Cinema Club
The Horrors
SBTRKT
Metronomy
Katy B
Azealia Banks
Jaguar Skills
At The Drive-In
OFWGKTA

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2012 20:50:45 ]
  maandag 12 maart 2012 @ 20:49:10 #149
159761 Arn0
Abbey Road
pi_109025934
Vreselijke line-up, laten we hopen dat Pukkelpop het meerendeel van deze namen links laat liggen.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_109026001
quote:
15s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef Arn0 het volgende:
Vreselijke line-up, laten we hopen dat Pukkelpop het meerendeel van deze namen links laat liggen.
Wat is er vreselijk aan dan, ik vind 'm zeker niet onaardig. Nou zal Pukkelpop (zeker na vorig jaar denk ik) echt niet alle grote namen mee kunnen doen, maar het gros zou volgens mij niet misstaan op Pukkelpop
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')