Stroomuitval?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel godverdomme ik word echt gek van de stroomuitvallen hier steeds.
Omdat jij in Nederland bent en ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Stroomuitval?
Heb ik geen last v...
Wie gaat er dan ook naar Timboektoe op vakantiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
welken drop?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was ie nog niet af?quote:
Yeau, tetrisdudequote:
wat wat wat wie zak patat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:21 schreef Hooidraad het volgende:
En dan nog Dalando de schuld geven gisteren.
IK HAD GEEN KEUS IK MOEST MEE GODVERDORIE.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar Timboektoe op vakantie
Nope, ik ging voor het einde weg, plus ik zette 'm de hele tijd stil om te skypen met homedawgsquote:
Woar dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat jij in Nederland bent en ik niet.
Kutzooi echt.
Hoi KBquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg TdroneHOI.
[..]
IK HAD GEEN KEUS IK MOEST MEE GODVERDORIE.
Ramadan, jammer dan ik heb lekker boterham, ramadan net geweest, ik heb lekker suikerfeestquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaad vakantie hoort leuk te zijn, dit is een straf.Hitte, stroomuitval, ramadan, alles gewoon kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |