quote:
Ahh, lieveschattenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Je hebt alle tijd om te beslissen, luister naar je hart, en dan komt het allemaal goedquote:
Dalando!quote:
Het is gelukkig niet aan mij om iemand te kiezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je hebt alle tijd om te beslissen, luister naar je hart, en dan komt het allemaal goed
Hehe, doe ik toch iets echt nuttigs hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:06 schreef Hooidraad het volgende:
TFM, ik heb gisteren weer gitaar gespeeld. Nog steeds dankzij jou.
Wel zere vingertoppen nu
Luuk en Gijsquote:
En is dat positief, of negatief?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:09 schreef Dalando het volgende:
Myraela neem ns een besluit welke is het nou
Ha, jij doet aan simultaanpostenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:09 schreef Dalando het volgende:
Myraela neem ns een besluit welke is het nou
Daarom!quote:
Mijn hoekje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze TTLiefdesreeks allusss.
[..]Oewoew ik ging bijna mn hoekje opzoeken.
Ik probeer het weer op te pikken waar ik jaren geleden gebleven was, maar dat zijn over het algemeen wel uitdagende nummers (Malmsteen, Metallica, J.S. Bach). Niet dat ik het allemaal perfect kon hoor, zo snel als Malmsteen was ik bij lange na niet. Maar wel leuk dat alles nog ergens in mijn achterhoofd was blijven hangenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hehe, doe ik toch iets echt nuttigs hier
Wat voor soort nummers speel je?
[Ik speel nu op dit moment Wish You Were Here]
Ah?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, niet jouw hoekje c0nd0r0rr0r00r0r.
Het is echt heel tof om nummers die je ook echt daadwerkelijk leuk vind te spelen op de gitaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik probeer het weer op te pikken waar ik jaren geleden gebleven was, maar dat zijn over het algemeen wel uitdagende nummers (Malmsteen, Metallica, J.S. Bach). Niet dat ik het allemaal perfect kon hoor, zo snel als Malmsteen was ik bij lange na niet. Maar wel leuk dat alles nog ergens in mijn achterhoofd was blijven hangen
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deze moet ook in de OP vind ik!
Inderdaad, erg ontspannend ook. Maar de tijd vliegt wel voorbij danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is echt heel tof om nummers die je ook echt daadwerkelijk leuk vind te spelen op de gitaar
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |