Zit die jongen nou niet te demotiverenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo 23e in Nispen, duurt even maar dan heb je ook wat! En nog prijs ook! Ik ben blij vandaag.
@Fred, gewoon je tijd nemen, dit seizoen laten voor wat het is, het heeft geen zin meer om nu moeilijk te gaan doen en straks heb je ook je energie nodig voor klussen.
Dan valt iedereen behalve Oksel en Kaas af hierquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:42 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zo'n fiets moet je alleen kopen als je ook echt kan fietsen.
Ik kan dus niet echt fietsen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:43 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dan valt iedereen behalve Oksel en Kaas af hierMaar die 2 WILLEN er niet op rijden
Di2 komt zo wel heel erg dichtbij voor de gewone consument. Mooi!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Canyon komt trouwens met een Aluminium Ultegra DI2 fiets volgend jaar. Ik gok een eurotje of 1500. Wordt toch wel erg verleidelijk dan.. Zeker omdat ie er ook nog goed uit ziet imo.
Ging niet door m'n projectje hequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:20 schreef Pritt het volgende:
Tsja had je naar de meeting moeten komen.
Haha dat zeker! Kan je mooi mee tussen de schaapjes langs de zeedijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef Freddeh het volgende:
Over een paar maandjes lekker de weg op met Patroon
Dat is zeker verantwoord, want fm schouten doet afmontage campa en ik rijd er ook mee rond.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:53 schreef Patroon het volgende:
Maar is het ethisch verantwoord om een Campa groep op een Koga te zetten? Je ziet die Nederlandse fietsen (in hoevere het nog NL is) alleen met Shimano afgemonteerd.
Het enige criterium is dat je er het geld voor moet over hebben. Snap niet wat mensen kunnen hebben tegen ouwe bierbuiken op een carbonfiets van 10.000 euro. Prachtig!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:42 schreef Marurk het volgende:
Zo'n fiets moet je alleen kopen als je ook echt kan fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |