quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef meteo-online het volgende:
Lol ik kan me KNMI gisteren nog voor me halen.... Af en toe een onweersbui......
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:59 schreef zoem het volgende:
Het KNMI zat er goed naast van de keer. Maar bij zulke stormen vertrouw ik nog eerder op Estofex; zij zitten er niet vaak naast
Morgen niet, maar zondag/maandag is er weer kans op onweer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:04 schreef yvonne het volgende:
En morgen is er gewoon niks aan de hand?
In het oosten uiteraardquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Morgen niet, maar zondag/maandag is er weer kans op onweer.
Nee, zoals het er nu voorstaat niet, mag midden eindelijk eens een keer gaan genieten en het westenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef zoem het volgende:
Uiteraard ja, altijd het (zuid-) oosten
Sorry als ik de pessimist ben, maar er zijn al aardig wat buien geweest waarbij het westen dus de bui mee zou moeten gaan maken, en er uiteindelijk ook niets van terecht kwam.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Nee, zoals het er nu voorstaat niet, mag midden eindelijk eens een keer gaan genieten en het westen
Mooi zo, we hebben ons portie hier in Limburg wel weer gehad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Nee, zoals het er nu voorstaat niet, mag midden eindelijk eens een keer gaan genieten en het westen
Zo is het omgekeerde dit jaar ook al veelvuldig voorgekomen, zie 28 juni maar... Alles voor oosten en viel allemaal bij mij en rond Vught. Is en blijft weer, we kunnen alleen opmaken wat de kaarten ons voorschotelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef RiKe het volgende:
[..]
Sorry als ik de pessimist ben, maar er zijn al aardig wat buien geweest waarbij het westen dus de bui mee zou moeten gaan maken, en er uiteindelijk ook niets van terecht kwam.
Ik kan het me ook echt niet voorstellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef RiKe het volgende:
[..]
Sorry als ik de pessimist ben, maar er zijn al aardig wat buien geweest waarbij het westen dus de bui mee zou moeten gaan maken, en er uiteindelijk ook niets van terecht kwam.
Zelfs bonsaiboompjes buig je minder grof in een keer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:25 schreef meteo-online het volgende:
Bizar hoe die bomen staan, kijk ik naar de max windstoten dan is er maar 80 km/u geregistreerd
Pffff lijkt mij toch beangstigend als je in de tent staatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:25 schreef meteo-online het volgende:
Bizar hoe die bomen staan, kijk ik naar de max windstoten dan is er maar 80 km/u geregistreerd
Waar zit jij precies?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef RiKe het volgende:
[..]
De verwachting is dat het morgen opklaart. Dus als je barbecueplannen hebt dan is dat je kans.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:04 schreef yvonne het volgende:
En morgen is er gewoon niks aan de hand?
Ook in Leidenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zit jij precies?
Woon in Leiden, ga naar familie in Zoetermeer, kom ik in een onweersbui terecht(was 2 weken geleden).
Zoetermeer weer uurtje later uit, en Leiden stond nog steeds in een stralende zonHingen donkere dreigende, bliksemflitsen spuwende wolken boven Zoetermeer.
Erg lokaal het weer dus soms...
Wij zondag, hoe dan ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan wel huilen wat een zomer
Zaterdag ga ik bbqen, hoe dan ook
Je kunt volgens mij zaterdag beter bbq'en dan zondag.quote:
Ha, Leiden mist vaak de bui. Waarom weet ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ook in Leiden
Die bui heb ik vanaf mijn huis gezien ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |