quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben benieuwd wat deze dag gaat brengen, uiteraard richt ik mijn meer op het noorden, want ja wat in het zuiden gebeurd heb ik niks mee natuurlijk
Tja buien met onweer en wind. Ik zal het niet al te laat makenquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:55 schreef Disorder het volgende:
Wat is de ETA voor het oosten (Zwolle)? Ik ga vissen vandaag
Mooi toch, laat die mensen ook iets hebben om te fappenquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear,
Alle weervoorspellers dekken zich in met doem en boem scenarios en alle sensatiehonden zitten fappend bij het idee dat een tornados lowlands wegzuigen
Doen ze goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Noodweercentrale geeft een waarschuwing voor omgeving Enschede
Hier iets ten zuiden van Nijmegen was het geen straaljager. KLABAM! en de aardlekschakelaar vloog om. Nu is het droog en zelfs de zon laat zich zien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:33 schreef tass het volgende:
Hier in Nijmegen is het halfbewolkt en kwamen net een paar druppels naar beneden, meer ook niet.
Ik hoorde wat gerommel, maar dat bleek een straaljager te zijn
Ja tochquote:
Dat sommige mensen noodweer mooi vinden, wil nog niet meteen zeggen dat ze hopen op doden bij Lowlands hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear,
Alle weervoorspellers dekken zich in met doem en boem scenarios en alle sensatiehonden zitten fappend bij het idee dat een tornados lowlands wegzuigen
Is niet te zeggen, gewoon alles in de gaten houdenquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf hoelaat verwacht men dat noodweer?
Mhaw buien ontstaan heel plotseling. Momenteel is het zuiden behoorlijk rap aan het opwarmen dus smiddags kan de zooi zich gaan ontwikkelen. Hoe en waar nog niet te zeggenquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Zal wel ergens in de namiddag/vooravond zijn.....quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga daarom nu een potje fietsen, nu het nog kanquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is nu al 24 graden in Zeeland inderdaad, wordt echt een explosieve situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |