Waar ben je precies? Ik zie vanuit Nieuwleusen richting Zwolle wel aparte wolken, is dat hem?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:02 schreef Disorder het volgende:
Wallcloud boven zwolle. Plaats vanavond foto's.
Camera's liggen alweer geladen voor actie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:05 schreef Narasan het volgende:
Hmm. Hoop hier in Limburg e.e.a te spotten en zo te zien gaat dat wel lukken in de middag! Mogelijk supercell.
Reden genoeg om direct te verkassen van het LL terein.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:46 schreef meteo-online het volgende:
Mmmm lees net dat Weeronline weerberichten verzorgd voor Lowlands
ijsselcentrale.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar ben je precies? Ik zie vanuit Nieuwleusen richting Zwolle wel aparte wolken, is dat hem?
www.noodweercentrale.nl somsquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:10 schreef DjinN het volgende:
en weer is Limburg de lulweet iemand die site nog die donderdag ook in dit topic werd gegeven? Die met de weeralarmen en kaartje enz. Zit via mobiel dus kan niet zo goed zoeken
Dat ligt geheel aan de buien, het wordt per minuut gevolgd door de desbetreffend meteoroloog van dienst. Weet dat hij nu loopt te stressenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:19 schreef Drugshond het volgende:
Om de hoeveel tijd komen die updates van noodweercentrale ?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:21 schreef Velp het volgende:
Ik vind het raar dat noodweercentrale van die waarschuwingen uitgeeft.
Daar hebben we het KNMI toch voor?
Het is allemaal lekker dubbel zo.
Doet knmi ook per postcode dan? Kan me situaties herinneren dat knmi totaal geen waarschuwing uit had staan en hun wel. Toegevoegde waarde is het. Daarbij werken er erkende meteorologen. Die hebben hun naam en faam allang verdiend, daar kan KNMI nog van leren. Kijk ook maar eens op unwetterzentrale.dequote:Op zondag 21 augustus 2011 11:21 schreef Velp het volgende:
KNMI is semi-overheid dus daar heb ik geen hoge pet van op.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:21 schreef Velp het volgende:
Noodweercentrale voorspelt heel wat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:21 schreef Velp het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:24 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Doet knmi ook per postcode dan? Kan me situaties herinneren dat knmi totaal geen waarschuwing uit had staan en hun wel. Toegevoegde waarde is het
Kijk daar heb je het al, lezen is en blijft moeilijk, vooral begrijpend lezen. Als men dit nu eerst onder de knie heeft dan heeft men recht van sprekenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Noodweercentrale voorspelt heel wat.Ook in de kop van Drenthe krijgen we tornado's. Het lijkt de USA wel.
Of men leest de beschrijving die erbij staatquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:30 schreef Velp het volgende:
Nou, ik keek net op noodweercentrale en die gaf code rood aan in overijssel, terwijl daar een paar lichte onweersbuien in trekken.
Dat kan ik dan toch niet serieus nemen?
Het zijn ook waarschuwingen dat er een KANS is op heftig weer. Lijkt wel alsof jij het ook direct verwachtquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:30 schreef Velp het volgende:
Nou, ik keek net op noodweercentrale en die gaf code rood aan in overijssel, terwijl daar een paar lichte onweersbuien in trekken.
Het is een code rood verwachting.....quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:30 schreef Velp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |