jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:42 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Ho ho.. rolletje..
Speelt Ojo ook trouwens?!
Rutten vertrouwt mensen teveel kijk naar Berg vorig jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Paul het volgende:
Waarom staat Manolev altijd in de basis dan, als er altijd zoveel gedoe over hem is?
Was hij ooit in vorm dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Manolev zit gewoon met een vormcrisis, laat hem toch.
Daar zit wel de goal van je weet wel inquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Doublepain het volgende:
lekkere hoop weer van el, samenvatting tegen rkc
wie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Kenneth Perez niet een grondige analyse geven?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Doublepain het volgende:
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaallll!!!!!! Mertens!!!!!!!
mooie controlequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Doublepain het volgende:
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaallll!!!!!! Mertens!!!!!!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef Doublepain het volgende:
nou dankjewel eredivisie live, nj heb ik echt zin in de 2de helft
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef Doublepain het volgende:
nou dankjewel eredivisie live, nj heb ik echt zin in de 2de helft
Wat was er dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nu minder zin om de 2e helft te bekijken
GMTAquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:03 schreef mrstylo het volgende:
Wat was de formule weer van bol.com
Al die stream kijkersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:05 schreef Paul het volgende:
Wel raar dat ze geen analyse doen trouwens
Komt natuurlijk omdat er te weinig geld binnenkomt bij EL
uitleg aubquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef mrstylo het volgende:
Ik kijk gewoon legaal.
dankzij nivea
Is ook hun eerste officiële wedstrijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tottenham schaaft goed aan het zelfvertrouwen
Jij hebt zonnebrilletje ook als standaard PIquote:
Als je 3 producten kocht van nivea kreeg je 2 maanden gratis eredivisie live abbo op internet.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij hebt zonnebrilletje ook als standaard PI
Dat is ook goed maar je moest wel de telegraaf kopen.quote:
Normaal is het HD bij el1quote:
Ik had dat cd'tje gestolen in de winkelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is ook goed maar je moest wel de telegraaf kopen.
Hahahahahahaha beter toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik had dat cd'tje gestolen in de winkel
boeit het watquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
Best weinig mensen eigenlijk in het topic
iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
Best weinig mensen eigenlijk in het topic
Dat was mijn tekstquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef mrstylo het volgende:
NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mertens.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef Kermit. het volgende:
Iedereen is buiten aan het chillen bij het strand
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik had dat cd'tje gestolen in de winkel
oh hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
... die code is universeel, je had er ook 1 van het internet kunnen kopiëren.
aissati was de nieuwe ibi danquote:
vanzelfsprekend ook daaraan ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef Maver24 het volgende:
Hier moest ik aan denken bij die megafoon
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:19 schreef mrstylo het volgende:
Als ik een wedstrijd van PSV (met Rutten als trainer) bekijk dan zegt dit >< genoeg.
Khalid Sinouhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wie zitten er nog op de bank?
Omdat ze tegen een knakenploeg 0-5 voorstaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tottenham 0-5 gewoon. Die gaan de EL winnen.
Eurosportquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:22 schreef Maver24 het volgende:
Welke zender is nog meer voetbal te zien?
Omdat ze de beste selectie hebben van alle EL-ploegen. Of er moet nog een goede komen uit de CL.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat ze tegen een knakenploeg 0-5 voorstaan?
Daar kan ik uren naar kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:22 schreef firecow het volgende:
pffff dat spel van psv zeg... naar een kom met goudvissen kijken is nog spannender zeg
Tottenham vindt de PL veel belangrijker...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze de beste selectie hebben van alle EL-ploegen. Of er moet nog een goede komen uit de CL.
EL is niet interessant voor Spurs.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze de beste selectie hebben van alle EL-ploegen. Of er moet nog een goede komen uit de CL.
Sevilla fc heeft pas een verdomd goede selectie voor EL begrippen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze maken een goede kans hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar nu al zeggen dat ze de EL winnen is onzinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Sevilla maakt het nooit waar. Ik zie Tottenham ver komen. Of ze moeten een Lille uitvoeren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Sevilla fc heeft pas een verdomd goede selectie voor EL begrippen.
Achja, een beetje overmoedig mag he. Ik zou het bepaald geen probleem vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze maken een goede kans hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar nu al zeggen dat ze de EL winnen is onzin![]()
Paar jaar terug won Zenit ook met 4-0 oid van Bayern in de halve finale.
Toch zie ik de Spanjaarden als de favoriet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Sevilla maakt het nooit waar. Ik zie Tottenham ver komen. Of ze moeten een Lille uitvoeren.
Die zijn dopequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:27 schreef DonRaja het volgende:
oh fuck, de slomo closeups zijn terug
Godzijdank heb ik FM aanstaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:29 schreef Kermit. het volgende:
ik verveel me gewoon tijdens het kijken
hij loopt warmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is Zeefuik niet mee trouwens?! Dat er iemand in de spits kan?
ehh neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Vanaf daar mag ie niet scoren toch!?
Niet echt neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De commentator heeft het niet helemaal door...
Schakel maar weer weg. Je verveelt je snelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
Sckakel net in, goed thuispubliek.
Gelijk het hoogtepunt vd match.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
Sckakel net in, goed thuispubliek.
He waar was je gister ineens heen trouwens? We hadden nogal problemen met nieuwe topics, duurde erg lang enzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schakel maar weer weg. Je verveelt je snel
nacho en nacho casanovaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 Nacho's?! That's it, dit is vanaf nu een geweldige wedstrijd
Hij lag toch op bed volgens jouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He waar was je gister ineens heen trouwens? We hadden nogal problemen met nieuwe topics, duurde erg lang enzo.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 Nacho's?! That's it, dit is vanaf nu een geweldige wedstrijd
Vannacht? Of wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He waar was je gister ineens heen trouwens? We hadden nogal problemen met nieuwe topics, duurde erg lang enzo.
Ja truequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:36 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Das Nacho Casanova! Hoe wil je em hebben
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop voor Eurosport dat ze niet ook de rechten van de return hebben gekocht.
Iets met te groot voor een servet ofzoiets?!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:36 schreef Kermit. het volgende:
Ik vind het nog steeds dom dat Nijland is verhuurt
Leugens man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij lag toch op bed volgens jou?
Een zegen als Atiba weer terug isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ojo er af, heeft nog compleet niks laten zien. Zeefuik er op Toivonen naar achteren
Ojo is soort Simons, dus hem moet je niet zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ojo er af, heeft nog compleet niks laten zien. Zeefuik er op Toivonen naar achteren
Post eens hier danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:38 schreef Kermit. het volgende:
ik ben verliefd op die dames op twitter die #riepsv in hun tweet zetten
Ach deze vertoning vanavond in de tweede helft is weer ronduit belachelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zegen als Atiba weer terug is
Maximaal tot kerstquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef Plasterk het volgende:
Zeg. Hoe lang blijft Rutten nog jullie coach?
Kunt gewoon tweets hier kopiëren hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef Kermit. het volgende:
https://twitter.com/#!/search/%23riepsv
PSV heeft geen type de boer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een creativiteit voorin zeg. Lens, Wijnaldum, Labyad, Toivonen en normaal ook Mertens. Prachtig dit man.
Eerste jaar Jol had aanval wel aan de praat gekregen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft geen type de boer.
Jol kreeg de aanval niet aan de praat. de Boer wel
Rutten krijgt de aanval niet aan de praat....
Lijkt me pijnlijk als je het eigenlijk zelf al weet dat je dit niet lang gaat volhouden, en totch tegen beter weten in week in week uit met een kut gevoel wedstrijden blijven bekijken in je zwarte pak..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft geen type de boer.
Jol kreeg de aanval niet aan de praat. de Boer wel
Rutten krijgt de aanval niet aan de praat....
en de aanval naar de knoppen gingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste jaar Jol had aanval wel aan de praat gekregen.
Alleen vorig jaar was het slecht gegaan, omdat Suarez moe was.
Zo moet Mario zich vorig seizoen hebben gevoeld, ex zwarte pak dan..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk als je het eigenlijk zelf al weet dat je dit niet lang gaat volhouden, en totch tegen beter weten in week in week uit met een kut gevoel wedstrijden blijven bekijken in je zwarte pak..
Ze proberen de scheids over te halen eerder af te fluiten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap de applaus niet.
Voor wie???
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze proberen de scheids over te halen eerder af te fluiten.
Prijs voor saai voetbal ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha nee kut, heeft PSV gewonnen of wa?
Ik wilde 'm ook al makenquote:
het ziet er naar uit dat hij met PSV net zo'n seizoen gaat meemaken als met Fey het afgelopen jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Maver24 het volgende:
Ben ik ff blij dat wijnaldum is weggegaan bij fey.
No mangquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat hij met PSV net zo'n seizoen gaat meemaken als met Fey het afgelopen jaar
Denk eerder Vitesse.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat hij met PSV net zo'n seizoen gaat meemaken als met Fey het afgelopen jaar
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV
Toivonen
Wijnaldum
SV Ried
Samenvattend:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV
Toivonen
Wijnaldum
SV Ried
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |