Maar ze beginnen zelf de conversatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Begrijp je de hints niet? Dat betekent dat ze geen zin meer hebben om verder te praten.
Nee maar begin dan zelf niet met praten als je dan zelf eigenlijk helemaal NIET wil pratenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Begrijp je de hints niet? Dat betekent dat ze geen zin meer hebben om verder te praten.
Het kan niet erger, ik krijg soms gewoon: 'k'.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ergste antwoord dat je kan terugkrijgen: 'ok'
Oh.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee maar begin dan zelf niet met praten als je dan zelf eigenlijk helemaal NIET wil praten
Ja maar bij jou begrijp ik het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het kan niet erger, ik krijg soms gewoon: 'k'.
kquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar bij jou begrijp ik het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
kJa ik ken je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waar joh, nou vertel eens wat over mezelf. Ben wel benieuwd nu.quote:
TT remake : Mensen die terug reageren met 1,2 of 3 woordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:42 schreef bas-beest het volgende:
Opties 1, 2, 5 en 8 zijn maar één woord...
Je bent een 60jarige die zich voordoet als minderjarig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt waar joh, nou vertel eens wat over mezelf. Ben wel benieuwd nu.
Dat heet intresse tonen in iemand. Diegene zal niet voor niks een gesprek met je starten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:42 schreef Arriviste het volgende:
Dat krijg je als je hele verhalen typt. Niemand die het volgt en jou vervolgens afscheept met 2 woordjes om toch enigszins te laten blijken dat ze 'interesse' hebben.
Ik ben niet minderjarig, dat heb ik meerdere keren gemeld en mijn geboortedatum zegt dat ik 18 jaar oud ben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je bent een 60jarige die zich voordoet als minderjarig.
Nee, ik was maar aan het trollen. Niet alles zo serieus nemen dude.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet minderjarig, dat heb ik meerdere keren gemeld en mijn geboortedatum zegt dat ik 18 jaar oud ben.Maar, vertel eens wat meer.
Maar blijkbaar is de interesse in de loop van het gesprek niet meer wederzijdsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat heet intresse tonen in iemand. Diegene zal niet voor niks een gesprek met je starten.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee maar begin dan zelf niet met praten als je dan zelf eigenlijk helemaal NIET wil praten
Dan is dat al na de eerste 2 zinnen niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:47 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is de interesse in de loop van het gesprek niet meer wederzijds
Dit slotjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze bevinden zich dan in gezelschap en misbruiken TS om die andere persoon/personen te imponeren door te faken dat ze populair zijn omdat ze alsmaar smsjes of pings ontvangen.
Opgelost, slotje.
Dat wist ik wel, maar ik heb niks te doen, dus dan maar de troll voeren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, ik was maar aan het trollen. Niet alles zo serieus nemen dude.Je bent toch te oninteressant.
Daar ben ik het echt 100% mee eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ergste antwoord dat je kan terugkrijgen: 'ok'
Zat ik ook al naar te kijkenquote:
Of gewoon 'Haha' waarna ze niks meer zeggen, ook zeer irritant.quote:
kquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of gewoon 'Haha' waarna ze niks meer zeggen, ook zeer irritant.
Ergernis ten topquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of gewoon 'Haha' waarna ze niks meer zeggen, ook zeer irritant.
Of alleen "haha", dat is gewoon een opvuller waaraan je kunt zien dat hij/zij het helemaal niet grappig vond.quote:
kquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zeg ook weleens 'oke dan'. Als ik geen zin meer in diegene heb.
Heul niet op msn. WAquote:
I lol'dquote:
Ik ken het probleem. Vaak typ ik ook een heel verhaal waar best veel werk in zit. Immers wil je niet zomaar wat neerzetten, maar echt de tijd nemen om iets goed op te schrijven. Het is mij ook al overkomen dat er dan gewoon met een zin, of zelfs twee woorden wordt gereageerd. Als je me toch niet serieus neemt, reageer dan gewoon niet. Ik kan toch niet mijn hart uitstorten en je alle aandacht geven als ik slechts twee woorden waard ben. Als mijn verhaal niet wordt gelezen, is het beter dat men gewoon niet reageert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
ARGGHHHHHH %$%$&^$^%#$%#%
Er is werkelijk niets vervelenders dan mensen die een gesprek met je starten op bv wa, via de sms ofzo en dan telkens antwoorden met:
• Jaja
• Okee
• Ja klopt
• Ja okee
• Nee
• Nee klopt
• Ik weet niet
• Haha
Echt plz begin dan niet met praten als je telkens het gesprek laat doodbloeden met zulke kut woorden. Typ je een heel verhaal krijg je terug, Haha, okee
ARRRGGHHHHH%$#$#%$#@$
haha kquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Novacek het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Vaak typ ik ook een heel verhaal waar best veel werk in zit. Immers wil je niet zomaar wat neerzetten, maar echt de tijd nemen om iets goed op te schrijven. Het is mij ook al overkomen dat er dan gewoon met een zin, of zelfs twee woorden wordt gereageerd. Als je me toch niet serieus neemt, reageer dan gewoon niet. Ik kan toch niet mijn hart uitstorten en je alle aandacht geven als ik slechts twee woorden waard ben. Als mijn verhaal niet wordt gelezen, is het beter dat men gewoon niet reageert.
Zo had ik een tijd geleden een mail van een ex, die ik nog hoog had zitten. Na een beetje heen en weer gemaild te hebben stuurde ik een wat langer bericht terug. En ook zij daalde snel weer in mijn achting door op elke mail te sturen "Ja, leuk joh". Dat zijn dan drie woorden. Soms ook een "Ok" of "goed". Waarom tonen vrouwen, die goed horen te zijn in de keuken en in communicatie, interesse om het daarna af te kappen met 3 woorden. Dat is toch om gek van te worden. Gelukkig reageerde ze niet op een uitnodiging om nog een keer uit te gaan. Ik kan me namelijk al voorstellen dat ze net zo weinig woorden gebruikt als in de mail. Dat maakt het vertoeven bij elkaar al helemaal zo ongezellig. Vreemde stiltes zijn niet mijn ding.
Toch wel interessant om hier weer een grote lap tekst neer te zetten, terwijl ik redelijk zeker weet dat men dit ook niet zal lezen. Men nu zal wel reageren met "cool story bro". Dat is echt zo'n 2010 reactie. Redelijk irritant, net zoals het suffe plaatje waar ik me kapot aan erger. Ik deel je dus je klacht TS, en begrijp dat je mijn tekst natuurlijk helemaal door zal lezen. Hier verwacht ik natuurlijk wel een reactie op die wat groter is dan twee zinnen of drie woorden. Misschien dat er zelfs een klein betoog met inleiding bij kan zitten.... Maar goed.. Het is wel weer leuk geweest met het neerzetten van iets dat eigenlijk net zo goed in #onzin kan worden gezet. Ik denk namelijk dat mijn relaas niet enorm veel bijdraagt aan het ontopic gehalte van dit zeer geweldige kwaliteitstopic. Echte kwaliteittopics ben ik ook nog niet tegen gekomen in Klaagbaak, daar het meestal semi quasi komische reacties moet geven. Geef me dan maar het meer serieuze R&P dat vaak meer tekst in de OP beslaat dan een gemiddelde inleiding van een boek. Je zou eigenlijk moeten stellen dat men een inleiding bij de OP maakt, inclusief het hard afdwingen van allinea's. Maar wellicht dat hier een beetje mee doordraaf. Of niet?
kquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Novacek het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Vaak typ ik ook een heel verhaal waar best veel werk in zit. Immers wil je niet zomaar wat neerzetten, maar echt de tijd nemen om iets goed op te schrijven. Het is mij ook al overkomen dat er dan gewoon met een zin, of zelfs twee woorden wordt gereageerd. Als je me toch niet serieus neemt, reageer dan gewoon niet. Ik kan toch niet mijn hart uitstorten en je alle aandacht geven als ik slechts twee woorden waard ben. Als mijn verhaal niet wordt gelezen, is het beter dat men gewoon niet reageert.
Zo had ik een tijd geleden een mail van een ex, die ik nog hoog had zitten. Na een beetje heen en weer gemaild te hebben stuurde ik een wat langer bericht terug. En ook zij daalde snel weer in mijn achting door op elke mail te sturen "Ja, leuk joh". Dat zijn dan drie woorden. Soms ook een "Ok" of "goed". Waarom tonen vrouwen, die goed horen te zijn in de keuken en in communicatie, interesse om het daarna af te kappen met 3 woorden. Dat is toch om gek van te worden. Gelukkig reageerde ze niet op een uitnodiging om nog een keer uit te gaan. Ik kan me namelijk al voorstellen dat ze net zo weinig woorden gebruikt als in de mail. Dat maakt het vertoeven bij elkaar al helemaal zo ongezellig. Vreemde stiltes zijn niet mijn ding.
Toch wel interessant om hier weer een grote lap tekst neer te zetten, terwijl ik redelijk zeker weet dat men dit ook niet zal lezen. Men nu zal wel reageren met "cool story bro". Dat is echt zo'n 2010 reactie. Redelijk irritant, net zoals het suffe plaatje waar ik me kapot aan erger. Ik deel je dus je klacht TS, en begrijp dat je mijn tekst natuurlijk helemaal door zal lezen. Hier verwacht ik natuurlijk wel een reactie op die wat groter is dan twee zinnen of drie woorden. Misschien dat er zelfs een klein betoog met inleiding bij kan zitten.... Maar goed.. Het is wel weer leuk geweest met het neerzetten van iets dat eigenlijk net zo goed in #onzin kan worden gezet. Ik denk namelijk dat mijn relaas niet enorm veel bijdraagt aan het ontopic gehalte van dit zeer geweldige kwaliteitstopic. Echte kwaliteittopics ben ik ook nog niet tegen gekomen in Klaagbaak, daar het meestal semi quasi komische reacties moet geven. Geef me dan maar het meer serieuze R&P dat vaak meer tekst in de OP beslaat dan een gemiddelde inleiding van een boek. Je zou eigenlijk moeten stellen dat men een inleiding bij de OP maakt, inclusief het hard afdwingen van allinea's. Maar wellicht dat hier een beetje mee doordraaf. Of niet?
Hoi Novacek,quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Novacek het volgende:
[..]
Jou kom ik ook in elk topic tegen he?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoi Novacek,
bij dezen adviseer ik u z.s.m een leven te zoeken.
Met vriendelijke groet,
uw psycholoog
welke dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoi Novacek,
bij dezen adviseer ik u z.s.m een leven te zoeken.
Met vriendelijke groet,
uw psycholoog
Jij stalkt me gewoon.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jou kom ik ook in elk topic tegen he?
Sorryquote:
Oh.. Keehhquote:
Een uitdaging!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Novacek het volgende:
[..]
Ik deel je dus je klacht TS, en begrijp dat je mijn tekst natuurlijk helemaal door zal lezen. Hier verwacht ik natuurlijk wel een reactie op die wat groter is dan twee zinnen of drie woorden.
Die uitdaging neem ik aan. Heb alleen geen tijd vandaag om een lange reactie te posten dus ik bewaar dat voor vanmiddag. Werk is a bitchquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Een uitdaging!
TS, heb je al een reactie klaar staan voor hem?
ik kreeg toen als reactie; Ja altijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
TS smste zijn vriend met de vraag of hij geil was en of hij vanavond bij hem langs wilde komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |