presentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef Elvislives het volgende:
Ik denk alleen dat je er niet echt rekening mee houdt dat onze topics wat langer meegaan dan die van Ajax. Die titel mag zondag weer gewijzigd worden door een modje dus
Ik denk dat Ajax ook wel een goede kans maakt tegen VVV.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Vitesse makkelijk wint van Utrecht. 2/3-0
Wel een goede speler, zeker subtop materiaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
pff, wat een ervaring halen we hiermee binnen..
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:00 schreef Mark het volgende:
Ervaring met degradatievoetbal, een teken aan de wand?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:03 schreef Yuhina het volgende:
En ze voeren de ranglijst van de Eredivisie gewoon aan op dit moment!
die tukkers moeten ook altijd alles verpesten he...quote:
Daarom:quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Moeten ze alleen effe uit van Ajax winnen
Anders opzouten met een van de grootste talenten ter wereld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoezo vitesse troeft af. Maar toevallig een linksbuiten? Anders opzouten met zo'n huurling.
Ach ja, dat zegt de Telegraaf om er wat meer aandacht voor te krijgen. Begreep dat de interesse van AZ nog van voor de zomer was, voordat ze Altidore en Boymans hadden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoezo vitesse troeft af. Maar toevallig een linksbuiten? Anders opzouten met zo'n huurling.
Matic vond zichzelf vooral erg goed, en speelde daardoor inderdaad niet als teamspeler. Zegt ook veel over Ferrer dat hij dit in driekwart seizoen niet heeft kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Matic was ook een goede speler (vast dan niet zo goed) maar door de constructie was hij slecht voor het team.
Dat zal erg lastig worden, want in ieder geval Ajax, Twente, PSV en AZ zijn zeker beter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Naar deze basisopstelling zou Vitesse toe moeten werken voor het eind van het seizoen; uiteraard niet meteen want sommige spelers moesten rustig gebracht worden maar hiermee halen ze mits de spelers goed op elkaar ingespeeld raken de top 5.
als dat waar zou zijn dan klopt 't toch dat we dan in de top 5 komen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zal erg lastig worden, want in ieder geval Ajax, Twente, PSV en AZ zijn zeker beter.
AZ heeft een matige selectie, na het vertrek van Sigthortsson, Moreno en Romero. Daar kan Vitesse zeer zeker tegenop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zal erg lastig worden, want in ieder geval Ajax, Twente, PSV en AZ zijn zeker beter.
AZ heeft een beter elftal dan Vitesse.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
AZ heeft een matige selectie, na het vertrek van Sigthortsson, Moreno en Romero. Daar kan Vitesse zeer zeker tegenop.
Kofi Annan, voetbaltie dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Annan lijkt nu ook echt te komen!
huren zijn ze beter inquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien moeten nog een stuk of wat spelers kopen
Bron: Vitesse.nlquote:Ulises Davila naar Vitesse
30-08-2011 8:50
Ulises Davila speelt het komend seizoen in het geel en zwart. De 20-jarige speler tekende eind vorige week een vijfjarig contract met Chelsea, dat hem van Chivas Guadalajara heeft overgenomen. De Mexicaan geldt als een van de grotere talenten in het internationale jeugdvoetbal. Vitesse huurt Davila voor één seizoen van Chelsea FC.
“Deze transfer heeft alles bij elkaar een maand of twee geduurd,” vertelt technisch directeur Ted van Leeuwen, die in Londen een overeenkomst met Chelsea en Ulises afrondde, tegenover Vitesse TV “Het is een open jongen, die perfect in onze groep zal passen. Ulises is erg gemotiveerd om naar Vitesse te komen en vanuit Arnhem de weg naar de top in te slaan.”
Ulises is een aanvallende middenvelder die ook in een vrije rol vanaf de flanken uitstekend uit de voeten kan. Momenteel wacht Ulises in Mexico zijn tewerkstellingsvergunning af.
Ook Anthony Annan is nog in afwachting van deze documenten. Valeri Qazaishvili heeft de juiste papieren inmiddels in zijn bezit. Hij is per direct inzetbaar.
Ted van Leeuwen: “De selectie begint steeds meer vorm te krijgen. Zeker aanvallend zijn de mogelijkheden met Ulises en Qazaishvili enorm vergroot. “
Ulises Davila krijgt bij Vitesse rugnummer 24.
Je bedoelt die twee (!) huurlingen die we nu in selectie hebben? Dan vergeet ik Annan voor het gemak even omdat die vastligt maar alleen voor de vorm gehuurd is en komende jaren gewoon in Arnhem speelt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:51 schreef farscapevr8 het volgende:
serieus nergens een vitesse-fan te vinden die t raar en niet toekomstgericht vind al die huurlingen?
niemand te vinden die eens verhaal gaat halen bij bestuur oid?
Laten we nou niet doen alsof ploegen als Heerenveen en Groningen zo goed zijn. Dit spelersmateriaal van Vitesse speelt makkelijk top 6.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef DeVinger het volgende:
http://www.vitesse.org/ni(...)ar_met_winkelen.html
Als dit waar is - en er dus geen nieuwe verdediger komt - is het linkerrijtje weliswaar haalbaar, maar hoeven we niet op meer dan plek 8,9 te rekenen ben ik bang
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef Asskicker14 het volgende:
hiermee halen ze mits de spelers goed op elkaar ingespeeld raken de top 5.
De verwachtingen worden alweer naar beneden bijgesteld?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit spelersmateriaal van Vitesse speelt makkelijk top 6.
Geloof me Mark, dat denken we ieder jaar al: toen we Aad de Mos kregen en Lazovic, toen Westerhof kwam plus een aantal 'slimme' aankopen (Vd Struijk, Jenner, Molhoek), toen Theo Bos vanaf het begin van het seizoen trainer was en het fantastisch gedaan had vanaf zijn aanstelling in de winterstop en natuurlijk toen we afgelopen jaar ineens 'rijk' genoemd werden.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:24 schreef Mark het volgende:
Het zou wel heel erg zijn als ze dit seizoen NIET hoger zouden eindigen, toch? Er zijn in ieder geval genoeg zwakke(re) broeders (Excelsior, VVV, De Graafschap, RKC, NAC) die je achter je hoort te laten.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Elvislives het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: Nederlands (20), Braziliaans (2), Ecuadoriaans, Mexicaans, Ivoriaans, Ghanees, Ests (2), Georgisch (3), Japans, Noors, Tsjechisch
11 nationaliteiten dus. Het aantal Nederlanders is niet echt realistisch omdat jongens als bouwmeester volgens mij meer incidenteel meetrainen met het eerste, maar ook de Brazilianen zijn volgens mij nu nog voor het tweede elftal dus die moeten eigenlijk ook weggelaten worden.No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
Wat een gelul, bij ons zijn 19 van de 27 selectiespelers Nederlands. Die verhouding redden jullie nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef forzavit het volgende:
NEC, daar zijn veel buitenlanders naar binnen gehaald
Wat nou nationaliteitenquote:Vitesse speelt met 6-6 gelijk tegen Volendam
HOORN - Vitesse heeft in een krankzinnige oefenwedstrijd tegen eerste divisionist Volendam met 6-6 gelijkgespeeld. Het duel werd gespeeld in Hoorn. De Arnhemmers gaven na rust een 6-2 voorsprong helemaal weg. Er werden vier strafschoppen gegeven; twee voor Vitesse en twee voor Volendam.
Bij Vitesse stond doelman Piet Velthuizen negentig minuten onder de lat. Ruud Knol, die met Jong Vitesse traint, was de centrale verdediger. Hij speelde jaren lang voor Vitesse, verhuisde naar Griekenland en was de laatste jaren actief voor Sparta.
Vitesse leidde bij rust met 3-1 door treffers van Frank van der Struijk, Alexander Büttner (strafschop) en Davy Pröpper (strafschop).
Na de 3-2 van Volendam liepen de Arnhemmers vlot uit naar 6-2 via Michihiro Yasuda, Davy Pröpper en Wimilio Vink. Daarna zakte de ploeg compleet door haar hoeven en kon Volendam nog vier keer scoren.
Bij Vitesse ontbraken acht spelers vanwege interlandverplichtingen; onder wie Bony, Chanturia, Van Ginkel en Kashia.
Dat jaar stilzitten heeft Piet in ieder geval niet goed gedaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Jenner en Hofs snel uit de basis. Van Ginkel is nog te licht om basisspeler te zijn. Laten we hopen dat Pedersen, Ibarra en Davila snel inzetbaar zijn. Vitesse kan beter in 4 - 4 - 2 systeem spelen.
Ik weet niet of Velthuizen nog wel zo betrouwbaar is als vroeger, ik bedoel hij heeft nu al 10 keer geïncasseerd tegen met alle respect Volendam en AZ.
Bony - Pedersen
Davila - Propper - Annan - Ibarra
Buttner - Piiroja - Yasuda - Kashia
Meerits
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:23 schreef Asskicker14 het volgende:
AZ heeft een matige selectie, na het vertrek van Sigthortsson, Moreno en Romero. Daar kan Vitesse zeer zeker tegenop.
Duurt langquote:Vitesse nu 'in 2014 kampioen'
ARNHEM - De ambitie blijft. Vitesse wil mee gaan doen om het kampioenschap van Nederland. Alleen is de deadline verschoven. De Arnhemse club richt zich nu op 2014, en niet langer op 2013, zoals vorig jaar augustus werd uitgesproken toen Merab Jordania Vitesse overnam.
"We gaan het in stappen doen", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan. Dit jaar is de doelstelling het linkerrijtje (de eerste negen), volgend jaar staat Europees voetbal op het verlanglijstje, en in het seizoen 2013-2014 moet het gaan gebeuren: Vitesse in de top van de eredivisie.
Het moet het oogstjaar worden, met een uitverkocht GelreDome, waar Vitesse in thuiswedstrijden nagenoeg onverslaanbaar is. "Om dat te bereiken, moeten we nu alles op orde brengen. In de selectie, die er nu staat, maar ook in de rest van de organisatie", aldus Van der Kraan.
Om in de top van de eredivisie te komen en te blijven is meer nodig dan aan een elftal bouwen, zegt hij. "Wil je zover komen, dan moet álles op orde zijn. Het team, maar bijvoorbeeld ook het hoofdveld en de trainingsaccommodatie op Papendal." Het veld is al vernieuwd, voor Papendal zijn ambitieuze plannen.
Vorig seizoen, toen degradatie ternauwernood werd afgewend, ziet de Vitesse-directeur niet als verloren. "Het was een jaar om aan elkaar te wennen. Merab Jordania moest aan de club wennen, wij moesten aan Jordania wennen. Dat jaar hebben we nodig gehad om alles helder te krijgen."
De ambitie van Jordania overviel de nagenoeg failliete club. Van der Kraan: "Toen ik in mijn eerste gesprek de plannen voor het trainingscomplex presenteerde, waaraan we al jaren werkten, zei hij: 'Het moet twee keer zo groot'. Dan denk je onwillekeurig toch even: jaja."
Jordania en Vitesse hebben de tijd die nodig is voor de groei naar de top te optimistisch ingeschat. De doelstelling 2013 bleek niet reëel. "Je moet kunnen bouwen, en dat zijn we nu ook het doen", zegt Van der Kraan daarover. Ook Jordania is daarvan overtuigd, al gunt hij de supporters het succes liever vandaag dan morgen.
In de slipstream van de sportieve doelstellingen streeft Vitesse naar een duidelijker identiteit; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitsralen."
Thuiswedstrijden zijn volgens mij het probleem niet. Doorgaans wordt er thuis goed gepresteerd. Alleen om in de top mee te kunnen zullen ze uit ook wat moeten winnen.quote:
Nee helemaal niets, roept ook enige scepsis binnen de supportersschare op.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:10 schreef Crimyclown het volgende:
Wordt er al wat van Merab's geld in de jeugd gepompt?
Hoe dan? 8 miljoen ofzo in het jeugdcomplex en een zooi jeugdspelers gekocht en betere scouting. Wat kunnen ze nog meer doen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:48 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nee helemaal niets, roept ook enige scepsis binnen de supportersschare op.
Ik was sarcastisch. Moe van dat gezeur.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:49 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe dan? 8 miljoen ofzo in het jeugdcomplex en een zooi jeugdspelers gekocht en betere scouting. Wat kunnen ze nog meer doen?
Je zegt het mooi, maar vd Brom heeft bij ADO bewezen dat hij met een matige selectie heel goed kan presteren. Maar dan moeten die spelers wel 100% gaan voor zijn manier. Ik denk dat het wel komt. vd Brom is iig een echt talent als trainer. Tegen Ajax, PSV, AZ, Twente wordt het voor elk team dit jaar lastig. Zeker als je kijkt naar de kwaliteit bij vitesse op het moment niet gek dat ze verliezen. De manier waarop is wel treurig, de spelers hebben dat laten gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef DeVinger het volgende:
VD Brom trekt vrije maandag in. Misschien kan hij de schuld ook eens bij zichzelf zoeken als je Jenner (en in mindere mate Hofs) in de basis zet? Propper begon trouwens pas te spelen toen Bony er uit was, hij valt me dit seizoen nog behoorlijk tegen, jammer. De dode spel momenten nog niet teruggezien, daar is VD Brom blijkbaar woedend over omdat 'gemaakte afspraken niet nagekomen werden'.
Die linies tussen verdediging en middenveld is ook wel hét az spel begreep ik van de man die naast mij zat, maar het is wel erg dat Vitesse daar gaandeweg niet op anticipeert, want Vitesse lag echt met de benen wijd. Leuk debuut voor Piet zo haha.
En zonde dat je Bony mist, want die hebben we hard nodig, zeker met Jenner en Hofs voorin. En als je je verbaasd over Jenner, toen VD Struijck er in kwam werd hij werkelijk compleet zoek gespeeld door ofwel Poulsen, ofwel Maher, ofwel Gudmonsson (oid), ofwel Beerens. Hij lijkt het soms echt niet te weten, ook bij bv hoge ballen. Zoals ik al zei, zolang deze spelers minuten maken binnen Vitesse ga je gewoon veel tegengoals krijgen.
En ter nuance: we hebben uit bij de huidige nr 1 en 2 klop gekregen. Maar dat zijn ook wel duidelijk de teams die de beste indruk maken dit seizoen, godsklere wat is AZ een geoliede machine hoor. Als ze komend weekend tegen Roda JC er maar staan is er nog niets aan de hand, benieuwd hoe de groep de straf van VD Brom opppakt
My badquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Moe van dat gezeur.
Vermoedelijke opstelling Vitesse morgen tegen Roda JC:
Velthuizen; Yasuda, Kashia, Drost (tsjah), Büttner; Annan, Pröpper, Van der Heijden; Chanturia, Van Ginkel en Davila.
GEEN JENNER![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |