Gefiliciteerd maffiosi! Als ik gelyncht word is word het geen bloedrode dag voor de maffia want dan is het nog 1 om 1.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
![]()
werd tijd dat ik eraan ging.. ik ben te goed
ik wil hier zo graag op in gaan, maar dat mag nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
Gefiliciteerd maffiosi! Als ik gelyncht word is word het geen bloedrode dag voor de maffia want dan is het nog 1 om 1.
doe het maar via pm (of mag dat ook niet??)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik wil hier zo graag op in gaan, maar dat mag niet
Sinds hij dood is mag hij niks meer over het spel zeggen. Ook niet via PMquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
doe het maar via pm (of mag dat ook niet??)
dit dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Doen we tegenwoordig geen hints meer zoeken en stemmen onderbouwen?!
Tof!
Iedereen heeft het in zijn voorafgaande posts al gezegdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Doen we tegenwoordig geen hints meer zoeken en stemmen onderbouwen?!
Tof!
same here, en denk dat ik met mijn 2 keuzes nu al op 2 mafffia zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Hints naar de eerste en laatste kill ga ik niet zoeken - ik vermoed Granny Smith en de Nachtwacht dus ik ga de maffia niet helpen door dorpsrollen op te zoeken.
Snap ik - ik vond het de vorige ronde ook niet echt leuk toen er nauwelijks naar onze hints gezocht werd. Maar nu denk ik dat alleen de tweede kill nuttig is voor het dorp en ook dat de dader daarvan bekend is. Dat zal morgen bij de lynch pas duidelijk worden, maar op dit moment zijn mijn voorgevoelens bevestigd door de hints die ik gevonden had.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien maar Lynda en ik hebben die stukjes niet voor de kat zijn kut geschreven inderdaad
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien maar Lynda en ik hebben die stukjes niet voor de kat zijn kut geschreven inderdaad
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Iedereen heeft het in zijn voorafgaande posts al gezegd
Nou ja, ik in ieder geval
Vergeet mij nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:56 schreef tdrone het volgende:
trouwens buiten mij en 08gnot heeft niemand nog hints aangeleverd voor de kill van vannacht... Dus nu verdenk ik iedereen
(aannemende dat kill 1 en 3 door nachtwacht en granny zijn uitgevoerd...)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb er nog een naar tdrone.
Brief: heeft veel fotos van briefjes in haar zijn fobo
Vrienden: heeft veel quotes foto's van briefjes van vrienden in haar fobo (hebben waarschijnlijk meer mensen)
leg em in der nekquote:
Ja ik wil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou volgende ronde wel SL willen zijn, denk ik. Het liefst met Erik, maar ik weet niet of hij dat wil. Anders met iemand anders.
als ik terug ben van vakantie wil ik wel weer een keer spelleider zijn, met wie maakt me niet uit eigenlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou volgende ronde wel SL willen zijn, denk ik. Het liefst met Erik, maar ik weet niet of hij dat wil. Anders met iemand anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |