abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100905157

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:39:35 #2
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100905164
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat ja.
Gewicht en uiterlijke verzorging heb je zelf in de hand.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100905175
random TT, wist even niks beters....
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:48:03 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100905545
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:37 schreef debeterebob het volgende:

[..]

gewoon dat er mensen zijn die je echt waarderen. Vaak zijn er dan ook geen mannen die dat doen....
Oh ik heb vrienden die continu mijn eigenwaarde proberen op te beuren.
Zonder succes maar goed je weet dan wel wie je vrienden zijn.

Dus daar zit het hem bij mij dan weer niet in.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:48:22 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100905560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:39 schreef kedge het volgende:

[..]

Gewicht en uiterlijke verzorging heb je zelf in de hand.
Klopt daar ben ik ook mee bezig op het moment.
C'est la vie
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:52:53 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100905763
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef benzin het volgende:

[..]

QFT.

[..]

Ik ben hier mezelf, maar in het echt niet.

In het echt probeer ik zo normaal mogelijk over te komen en sowieso doe ik daar mijn best om niet negatief te zijn.

Ik ben net te laat, maar het is precies wat Axel1988 zegt; Ik draag in het echt een masker. Ik ben ervan overtuigd dat niemand die mij in het echt kent dit achter me zou zoeken.
Lekker je maskertje ophouden dan. Want dat heeft al zo veel goeds voor je gedaan :{

Ga eens wakker worden!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_100905877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lekker je maskertje ophouden dan. Want dat heeft al zo veel goeds voor je gedaan :{

Ga eens wakker worden!
True; als je al geen succes hebt maakt het ook niet meer uit of je nou eerlijk over jezelf bent of niet. Minder succesvol kan je er niet meer op worden.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:58:07 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100905979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

True; als je al geen succes hebt maakt het ook niet meer uit of je nou eerlijk over jezelf bent of niet. Minder succesvol kan je er niet meer op worden.
ja en zo lekker door gaan levert je ook zo lekker veel op... :{

Lekker in je spieraaltje blijven hangen, lekker save. Je lekker kut voelen en maar miepen over hoe kut het is.

Als jullie nou eens eerlijk gaan kijken naar je zelf en eens stapje voor stapje haalbare stappen gaat ondernemen valt er niks te verliezen. Kutter dan nu gaat het niet worden dus niks te verliezen.

Ik vergelijk het altijd maar met fietsen zonder zijwieltjes. Je gaat een paar keer op je bek, soms zachtjes en soms extreem hart. NOU EN! want je kan nu wel fietsen zonder zijwieltjes.

Dus ja je gaat echt wel op je bek tijdens het werken aan je zelf. Maar lekker boeiend, gewoon door zetten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:58:16 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100905987
Drumroll please
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_100906322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ja en zo lekker door gaan levert je ook zo lekker veel op... :{

Lekker in je spieraaltje blijven hangen, lekker save. Je lekker kut voelen en maar miepen over hoe kut het is.

Als jullie nou eens eerlijk gaan kijken naar je zelf en eens stapje voor stapje haalbare stappen gaat ondernemen valt er niks te verliezen. Kutter dan nu gaat het niet worden dus niks te verliezen.

Ik vergelijk het altijd maar met fietsen zonder zijwieltjes. Je gaat een paar keer op je bek, soms zachtjes en soms extreem hart. NOU EN! want je kan nu wel fietsen zonder zijwieltjes.

Dus ja je gaat echt wel op je bek tijdens het werken aan je zelf. Maar lekker boeiend, gewoon door zetten.
Nee klopt; doe ik ook. Bij mij is de weg alleen heel erg lang; ik los dit no-way op in in paar maanden tijd. En ja, ik besef dat ik nu een paar kut dagen heb, waarop ik veel te veel zeik hier op fok en niet genoeg de deur uit ga.
Wat ik echter wel heb gedaan is 2 maanden geleden begonnen met een bijbaan bij iets wat best ver buiten mijn comfort zone ligt. Ook ben ik in die periode dat ik daar begon wat meer uitgegaan en heb wat nieuwe connecties aangehaald. Dit laatste is weer wat de klad in gekomen door de vakantieperiode (iedereen ging op vakantie, ik ging zelf op vakantie, de meeste gingen meer naar festivals die al uitverkocht waren, dan naar de gebruikelijke kroegen en ik moest veel stapavonden werken). Ik ga na de vakantie echter weer wat minder uren werken en weer wat meer op stap (dat is het plan). Tijdens het stappen merkte ik ook al iets meer vooruitgang; ik heb daar wel vertrouwen in dat wanneer ik nog een aantal keren kan gaan met een leuk groepje en ik mijn comfortzone wat meer weet te rekken daar, dat ik daar wel een tel. nr. oid moet kunnen gaan halen (zou een primeur zijn in mijn leven btw!).

Wat mij echter wel vaker steekt is dat het lijkt alsof jullie denken dat het een probleempje is wat je ff op gaat lossen en waar je dan maar in een rechte lijn naar boven gaat. Dit is een serieus en groot probleem wat alle vlakken van mijn leven raakt en wat de laatste 8 jaar zo is gegroeid (en daarvoor ook al deels; puur door wat voor type persoon ik van nature was... wat niet valt onder de noemer aantrekkelijk; gezellig; los; interessant etc.).
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:07:16 #11
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100906372
Yeey meisje van vakantie wil binnenkort een kee chillen :D
pi_100906482
Wat ik gisteravond trouwens hoorde van een meisje, of ik het nou specifiek als een complimentje moet opvatten weet ik niet, hoe ze erbij komt weet ik ook niet, ikzelf vind het een rare vergelijking; maar dat ik eruit zie alsof ik bij de TV werk als presentator en dan voornamelijk bij TMF (like whut :') ). Serieus was ze ook nog. Ik wist niet wat ik daar nou op moest zeggen. Ik begon maar 'n beetje schaapachtig te lachen van: ja, oké, haha... I.p.v. gewoon dankjewel zeggen, vind ik moeilijk ofzo.

Ze zal vast gelachen hebben met haar vriendinnen om mijn autistische gedrag na die reactie. Lekkere faal weer, maar okay, kan gebeuren. :9
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:10:36 #13
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100906527
Wat je faalt omdat je weet dat tmf presentatoren hard falen en het dus niet als compliment op vat? Whut :?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:10:47 #14
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100906534
over lurken gesproken...

Ben momenteel het prikbord van de vriendin van mijn date van 3 weken geleden aan het checken of ze nog uit gaat dit weekend ergens in de buurt en haar toevallig tegen het lijf aan te lopen. :@

Beetje lullig om te vragen aan mijn ex-date of ze mij wil koppelen aan haar vriendin :?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:11:34 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100906559
Kijk eens wat voor gasten er bij TMF werken.
Dus wat ze bedoelt is jonge gasten met een knap koppie althans dat denk ik.
C'est la vie
pi_100906567
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh ik heb vrienden die continu mijn eigenwaarde proberen op te beuren.
Zonder succes maar goed je weet dan wel wie je vrienden zijn.

Dus daar zit het hem bij mij dan weer niet in.
en dat is belangrijker dan een leuke vriendin ;)
sup?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:13:00 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100906625
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

en dat is belangrijker dan een leuke vriendin ;)
Op de lange termijn zeker.
C'est la vie
pi_100906638
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
Kijk eens wat voor gasten er bij TMF werken.
Dus wat ze bedoelt is jonge gasten met een knap koppie althans dat denk ik.
Dat hoop ik dan maar. Maar ik bedoel, mijn reactie op dat compliment (denk ik) was dan weer een faal. Dat ik niet gewoon dankjewel kon zeggen, maar dat ik het compliment niet aanneem, maar het wegwuif.
pi_100906758
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar. Maar ik bedoel, mijn reactie op dat compliment (denk ik) was dan weer een faal. Dat ik niet gewoon dankjewel kon zeggen, maar dat ik het compliment niet aanneem, maar het wegwuif.
Interpreteerde je het in eerste instantie wel als een compliment dan?
En btw; is dit niet de kern van onzekerheid... wanneer je bij allemaal dit soort kleinigheden stil blijft staan? (niet negatief bedoeld; maar dat is iets wat ik zelf altijd doe).
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:18:00 #20
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100906836
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef Mpj het volgende:

[..]

Toen ik werd vergeleken met Bruno Mars schoot ik meteen in de verdediging omdat ik geen afro ben, maar ze bedoelde het goed |:(

Een compliment aannemen is eigenlijk best lastig.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:20:29 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100906945
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee klopt; doe ik ook. Bij mij is de weg alleen heel erg lang; ik los dit no-way op in in paar maanden tijd. En ja, ik besef dat ik nu een paar kut dagen heb, waarop ik veel te veel zeik hier op fok en niet genoeg de deur uit ga.
Niemand zegt ook dat het zo gedaan is. Sommige dingen hebben tijd nodig. Als je niet probeert blijft je vast zitten. Gaat er gewoon tegen aan, wie weet gaat het sneller dan verwacht.

Als je iets probeerd en het blijkt te lukken kunnen dingen in een stroom versnelling komen en gaat het iets sneller dan verwacht ;)

quote:
Wat ik echter wel heb gedaan is 2 maanden geleden begonnen met een bijbaan bij iets wat best ver buiten mijn comfort zone ligt. Ook ben ik in die periode dat ik daar begon wat meer uitgegaan en heb wat nieuwe connecties aangehaald.
Zet bovenstaane gewoon door. Want dat is namelijk de goede weg!

quote:
Dit laatste is weer wat de klad in gekomen door de vakantieperiode (iedereen ging op vakantie, ik ging zelf op vakantie, de meeste gingen meer naar festivals die al uitverkocht waren, dan naar de gebruikelijke kroegen en ik moest veel stapavonden werken).
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar kan je niet na het werk nog even drankje doen in de kroeg of contact met ze houden en kijken waar ze heen gaan na de kroeg?

quote:
Ik ga na de vakantie echter weer wat minder uren werken en weer wat meer op stap (dat is het plan). Tijdens het stappen merkte ik ook al iets meer vooruitgang; ik heb daar wel vertrouwen in dat wanneer ik nog een aantal keren kan gaan met een leuk groepje en ik mijn comfortzone wat meer weet te rekken daar, dat ik daar wel een tel. nr. oid moet kunnen gaan halen (zou een primeur zijn in mijn leven btw!).
[/quoe]
Als de dat geen wat ik hier boven zei gewoon blijft doen komt een telefoon nummer van zelf ;)

[quote]
Wat mij echter wel vaker steekt is dat het lijkt alsof jullie denken dat het een probleempje is wat je ff op gaat lossen en waar je dan maar in een rechte lijn naar boven gaat. Dit is een serieus en groot probleem wat alle vlakken van mijn leven raakt en wat de laatste 8 jaar zo is gegroeid (en daarvoor ook al deels; puur door wat voor type persoon ik van nature was... wat niet valt onder de noemer aantrekkelijk; gezellig; los; interessant etc.).
Ik denk dat niemand het onderschat, maar wat jij "jullie" doen is er in blijven hangen en klagen. En dat moet je proberen te verkomen. Ik zie vaak dat menen altijd naar externe dingen wijzen waar door het zal moeten komen. Maar dat is ontecht, want jullie alleen jullie kunnen het verranderen. Echter moeten jullie dat ECHT willen.

Wat veel mensen hier hebben denk ik, is dat ze het zat zijn gezeik aan te horen van mensen die niks doen en maar wachten op dingen die niet gaan komen.
pi_100907005
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Bij de meeste mensen gaat het ook vanzelf en voor hen is het moeilijk voor te stellen hoe moeilijk het is om die eerste stappen naar verandering te zetten. Het is ontzettend moeilijk om uit je comfort zone te stappen. Voor mensen die al een relatie en hun leven redelijk op orde hebben ook, maar voor hen is het makkelijker genoegen met hun comfort zone te nemen.
pi_100907107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Interpreteerde je het in eerste instantie wel als een compliment dan?
En btw; is dit niet de kern van onzekerheid... wanneer je bij allemaal dit soort kleinigheden stil blijft staan? (niet negatief bedoeld; maar dat is iets wat ik zelf altijd doe).
Het kan eigenlijk niet anders dan een compliment zijn, al vind ik het wel een raar compliment. Komt ook nog bij dat ze wel erg vaak contact zoekt met mij. Maar inderdaad, ik ben ook onzeker (moet ik misschien ook wel mee naar een psycholoog) en dat eigenlijk al mijn hele leven (dat is ook de reden dat ik andere mensen heb gepest) over mijn uiterlijk én innerlijk, terwijl ik eigenlijk heel vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk.
pi_100907197
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef ook_gek het volgende:
Wat veel mensen hier hebben denk ik, is dat ze het zat zijn gezeik aan te horen van mensen die niks doen en maar wachten op dingen die niet gaan komen.
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik wou hier nog even op terug komen; ik denk dat dit verband houdt met wat TheGame hierna ook zegt... het is moeilijk voor de meeste om zich voor te stellen dat de drempels en angsten voor ogenschijnlijk simpele dingen zo hoog kunnen zijn; en dat mensen er dan zo lang tegenaan blijven hikken. Ik heb in mijn leven al een aantal drempels overwonnen (niet direct te maken met versieren/vrouwen); maar waarbij de angst vergelijkbaar is. Het klopt helemaal dat je je er gewoon overheen moet zetten en het gewoon moet doen; maar dat zie je pas naderhand in. Daarvoor is het alleen de negativiteit en de angst...

Ik ga naar mijn werk; tot snel!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:29:27 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100907327
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef kedge het volgende:

[..]

Toen ik werd vergeleken met Bruno Mars schoot ik meteen in de verdediging omdat ik geen afro ben, maar ze bedoelde het goed |:(

Een compliment aannemen is eigenlijk best lastig.
Ik neem nooit een compliment aan eigenlijk ik zeg altijd wel weer ja maar.

Ik weet ook nooit daarna moet zeggen "je bent een sympathieke kerel je komt er wel" ehm ja bedankt?
C'est la vie
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:30:16 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100907363
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:24 schreef Mpj het volgende:

[..]

Het kan eigenlijk niet anders dan een compliment zijn, al vind ik het wel een raar compliment. Komt ook nog bij dat ze wel erg vaak contact zoekt met mij. Maar inderdaad, ik ben ook onzeker (moet ik misschien ook wel mee naar een psycholoog) en dat eigenlijk al mijn hele leven (dat is ook de reden dat ik andere mensen heb gepest) over mijn uiterlijk én innerlijk, terwijl ik eigenlijk heel vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk.
Als jij naar een psycholoog moet voor je onzekerheid dan moet ik al helemaal.
C'est la vie
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:36:49 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100907585
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik wou hier nog even op terug komen; ik denk dat dit verband houdt met wat TheGame hierna ook zegt... het is moeilijk voor de meeste om zich voor te stellen dat de drempels en angsten voor ogenschijnlijk simpele dingen zo hoog kunnen zijn; en dat mensen er dan zo lang tegenaan blijven hikken.
Wat ik hier vaak zie gebeuren is dat mensen onmogelijke stappen willen zetten. En dat ze dan falen is zo goed als zeker. En nee dan nemen ze geen nieuwe stappen meer.

Maar als mensen nou eens kleine haalbare stappen maken zullen ze zien dat die drempels niet zo hoog zijn als gedacht.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:39:34 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100907691
Festivals zijn trouwens wel de ultieme plek om te versieren.
Als je een blauwtje loopt is de kans nihil dat je diegene nog tegenkomt.
C'est la vie
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:41:06 #29
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100907750
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat ik hier vaak zie gebeuren is dat mensen onmogelijke stappen willen zetten. En dat ze dan falen is zo goed als zeker. En nee dan nemen ze geen nieuwe stappen meer.

Maar als mensen nou eens kleine haalbare stappen maken zullen ze zien dat die drempels niet zo hoog zijn als gedacht.
Sommigen leggen het probleem bij het idee dat ze geen vriendin hebben :') i.p.v. bij zichzelf te beginnen.
pi_100907835
Wat betreft complimenten krijgen he. Ik voel er zelf ook wel eens ongemakkelijk bij, maar probeer het niet meer weg te wuiven. In dat geval zeg ik gewoon ''dank je wel, leuk dat je dat zegt'' of zo iets. En altijd bij blijven lachen. En als de situatie zich voordoet ook weer een compliment terug geven. Gewoon je zelf dwingen positief te zijn! Voor mij werkt het wel redelijk; alhoewel ik het ook nog wel eens wegwuif.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:48:41 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100908037
Op Ned3 nu over een gast die continu gefriendzoned word.
C'est la vie
pi_100908283
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef TheGame het volgende:

[..]

Bij de meeste mensen gaat het ook vanzelf en voor hen is het moeilijk voor te stellen hoe moeilijk het is om die eerste stappen naar verandering te zetten. Het is ontzettend moeilijk om uit je comfort zone te stappen. Voor mensen die al een relatie en hun leven redelijk op orde hebben ook, maar voor hen is het makkelijker genoegen met hun comfort zone te nemen.
Negreanu O+
pi_100908322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Als jij naar een psycholoog moet voor je onzekerheid dan moet ik al helemaal.
Zou je denken? Ik ben het wel heel erg hoor, al is dat niet te merken. De meeste mensen denken dat ik zelfverzekerd ben en sommige zelfs extravert. Behalve mensen die echt 'n beetje inzicht hebben in dat soort dingen (en natuurlijk de mensen die mij goed kennen), die merken dat wel van mij. Ik bedoel; is jouw onzekerheid zo erg dat het je dagelijkse leven beinvloedt?
pi_100908363
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:54 schreef Mpj het volgende:

[..]

Zou je denken? Ik ben het wel heel erg hoor, al is dat niet te merken. De meeste mensen denken dat ik zelfverzekerd ben en sommige zelfs extravert. Behalve mensen die echt 'n beetje inzicht hebben in dat soort dingen (en natuurlijk de mensen die mij goed kennen), die merken dat wel van mij. Ik bedoel; is jouw onzekerheid zo erg dat het je dagelijkse leven beinvloedt?
Waar ben je dan precies onzeker over?
pi_100908404
Vandaag kwamen kinderen tickets bij mij kopen voor de smurfen film.

Zegt zo'n meisje van rond de 7 jaar: Wat is er mis met je huid? Wat is dat op je huid?

:'( Dag verpest.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:57:21 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100908438
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:

Zegt zo'n meisje van rond de 7 jaar: Wat is er mis met je huid? Wat is dat op je huid?

Auw. Je kan het het kind natuurlijk niet kwalijk nemen.
C'est la vie
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:58:18 #37
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100908484
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Negreanu O+
jucator de poker ?

[ Bericht 42% gewijzigd door kedge op 18-08-2011 20:30:37 ]
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:59:53 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100908541
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:54 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja. Ik durf niet naar het zwembad omdat ik onzeker ben over mijn lichaam, ben om de haverklap aan mijn shirt aan het pulken zodat je niet ziet dat ik dik ben en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik verberg het allemaal wel, ik loop gewoon met mijn rug recht en mijn kop omhoog.
C'est la vie
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:02:24 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100908639
Ik zag vandaag weer wat in de tram trouwens zo'n stel waar van je denkt, wat moeten die toch met elkaar? Die man was gewoon goed gekleed, mooi postuur, knappen kop. En als je dan zijn vriendin zag... Tsja.
C'est la vie
pi_100908671
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
Ik zag vandaag weer wat in de tram trouwens zo'n stel waar van je denkt, wat moeten die toch met elkaar? Die man was gewoon goed gekleed, mooi postuur, knappen kop. En als je dan zijn vriendin zag... Tsja.
INNERLIJK!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:04:57 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100908752
quote:
8s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

INNERLIJK!
Kan niet anders.
Maar ook dingen als verzorging en kleding, verschrikkelijk.
Dat vind ik nog belangrijker bij een vrouw dan haar gewicht, of ze een beetje stijl heeft.
C'est la vie
pi_100908863
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar ben je dan precies onzeker over?
Ik heb vooral angst om te falen, daarom heb ik ook zoveel moeite gehad op mijn stage. Mijn mentor (ik heb nu gelukkig mijn diploma) denkt ook dat ik faalangst heb en dat ik daarom terughoudend ben. Maar goed, verder ben ik onzeker over mijn uiterlijk, ik ben er niet altijd even blij mee en dat beinvloed mijn dagelijkse leven soms ook aangezien ik er teveel mee bezig ben, ook ben ik altijd bezig met hoe ik overkom op mensen (dus mijn innerlijk). Het is wel vermoeiend.

quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja. Ik durf niet naar het zwembad omdat ik onzeker ben over mijn lichaam, ben om de haverklap aan mijn shirt aan het pulken zodat je niet ziet dat ik dik ben en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik verberg het allemaal wel, ik loop gewoon met mijn rug recht en mijn kop omhoog.
Kwestie van afvallen. Ik loop ook met mijn rug recht en mijn kop omhoog natuurlijk, maar dingen van mij waar ik onzeker over ben, kan ik niet veranderen.

quote:

Kinderen zijn nou eenmaal eerlijk. Helaas.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:09:55 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100908963
quote:

En dat moet je dus niet toe laten! Dat kind is eerlijk, en dat moet jij accepteren. Net zoals je moet accepteren dat je huid niet gaaf is.

Je je hebt ooit aangegeven dat het zo goed als mogelijk weg kan gaan. Focus je daar op.

Laat je huid niet je leven beinvloeden al is dat nog zo moeilijk!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:10:13 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100908984
Ik zie nu op 3 ook weer wat.

Zo'n vent die continu aandacht krijgt van meisjes, complimentjes krijgt.
Nu worden de rollen omgedraaid en hij gedraagt zich als een achterlijke lompe hork, nadat andere mannen haar wat complimentjes geven. :')
C'est la vie
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:11:47 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100909056
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef Mpj het volgende:
[..]

Kwestie van afvallen. Ik loop ook met mijn rug recht en mijn kop omhoog natuurlijk, maar dingen van mij waar ik onzeker over ben, kan ik niet veranderen.
Nou ja ik maak me ook nog onzeker een heleboel dingen qua vrouwen maar goed dat is nou eenmaal puberteit.
C'est la vie
pi_100909069
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef Mpj het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, en anders kan je altijd nog veranderen dat je überhaupt onzeker bent.
pi_100909166
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En dat moet je dus niet toe laten! Dat kind is eerlijk, en dat moet jij accepteren. Net zoals je moet accepteren dat je huid niet gaaf is.

Je je hebt ooit aangegeven dat het zo goed als mogelijk weg kan gaan. Focus je daar op.

Laat je huid niet je leven beinvloeden al is dat nog zo moeilijk!
Ik weet ook wel dat het meisje eerlijk is en dat mijn huid er nu verrot uitziet, maar toch hoop je ergens dat het anderen niet opvalt en het is gewoon vervelend om ermee geconfronteerd te worden. Maar ik was niet heel erg van slag hoor. :P Had alleen nog niet eerder zo'n opmerking gekregen.
pi_100909952
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef kedge het volgende:

[..]

jucator de poker ?

Soort van.
En als antwoord op je andere vraag: acne.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:39:46 #49
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100910316
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Soort van.
Ach dat gaat vanzelf over. (en dat bedoel ik dan niet om het te bachetaliseren)
Was op je foto's overigens niets van te zien.
pi_100910336
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Soort van.
Maar als die behandeling helemaal klaar is, houd je dan littekens en putjes etc. over of heb je dan helemaal een mooie huid?
pi_100910552
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:39 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ach dat gaat vanzelf over. (en dat bedoel ik dan niet om het te bachetaliseren)
Was op je foto's overigens niets van te zien.
Vanzelf? Nee, dat niet. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:40 schreef Mpj het volgende:

[..]

Maar als die behandeling helemaal klaar is, houd je dan littekens en putjes etc. over of heb je dan helemaal een mooie huid?
Zoals het er nu naar uitziet hou ik er geen littekens aan over.
pi_100910930
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi zo :).

Gaan er nog mensen uit vanavond? Beetje kutweer maar het kan wel :P.
Finally, someone let me out of my cage
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:55:45 #53
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100911014
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:53 schreef minibeer het volgende:

[..]

Mooi zo :).

Gaan er nog mensen uit vanavond? Beetje kutweer maar het kan wel :P.
We hadden een terrasjes avond gepland echter is dat niet mogelijk met dit weer :') Overigens ga ik morgen wel uit in Enschede en misschien kom ik zelfs MLIG tegen :D

Ben nu maar weer verder gegaan met werken en FOK! lurken
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:57:17 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100911088
Morgen weer een lekker TV avondje gepland.
C'est la vie
pi_100911157
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
Morgen weer een lekker TV avondje gepland.
Oh ja wat ga je kijken dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:03:12 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100911422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh ja wat ga je kijken dan?
Voetbal International en ondertussen het voetbal volgen.
C'est la vie
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:08:36 #57
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100911730
van der gijp en derksen +1
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:09:54 #58
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100911799
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef kedge het volgende:
van der gijp en derksen +1
Hij snapt het.
C'est la vie
pi_100912195
Ik vind daar geen bal aan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100912228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
Haha!
Ik ook niet.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:18:07 #61
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100912274
houden jullie überhaupt wel van voetbal ?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:18:10 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100912276
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig is er ook nog Hollands Gots Talent.
C'est la vie
pi_100912346
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Gelukkig is er ook nog Hollands Gots Talent.
Nog erger :D
14 SHADES OF GREY
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:21:28 #64
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100912429
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog erger :D
Die mensen die zichzelf daar belachelijk maken, hebben wel een zelfvertrouwen van hier tot tokio.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:21:53 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100912441
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef kedge het volgende:

[..]

Die mensen die zichzelf daar belachelijk maken, hebben wel een zelfvertrouwen van hier tot tokio.
Kunnen we nog een voorbeeld aan nemen.
C'est la vie
pi_100912749
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Kunnen we nog een voorbeeld aan nemen.
om voor lul te staan hoef ik niet op tv hoor dat doe ik wel IRL
14 SHADES OF GREY
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:29:20 #67
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100912779
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar dan kijken er geen miljoen mensen mee
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:33:04 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100912959
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik sta nooit voor lul IRL eigenlijk.
En ook niet op TV.
C'est la vie
pi_100913187
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:29 schreef kedge het volgende:

[..]

Maar dan kijken er geen miljoen mensen mee
Dat hoop ik van niet nee
14 SHADES OF GREY
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:51:31 #70
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100913766
Iedereen staat wel een keer voor lul.... kijk maar naar die Justin Bieber die telkens tegen glazen deuren aan loopt.
pi_100913905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef kedge het volgende:
Iedereen staat wel een keer voor lul.... kijk maar naar die Justin Bieber die telkens tegen glazen deuren aan loopt.
In een dronken bui midden in zaal gaan pissen. I win :')
14 SHADES OF GREY
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:54:40 #72
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100913944
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In een dronken bui midden in zaal gaan pissen. I win :')
Cant beat ya -O-
pi_100913981
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:54 schreef kedge het volgende:

[..]

Cant beat ya -O-
Gelukkig was dat nog in de tijd dat er nog geen cameraphones waren
14 SHADES OF GREY
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:56:33 #74
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100914026
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

hoe oud ben je dan O-)

Edit; als ik vragen mag :7
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:56:57 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100914052
quote:

[..]

Vorige eeuw?
C'est la vie
pi_100914065
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef kedge het volgende:

[..]

hoe oud ben je dan O-)
28
14 SHADES OF GREY
pi_100914076
quote:

[..]

haha, ken ergere verhalen...
pi_100914082
quote:
11s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Vorige eeuw?
Nee deze eeuw 2002/2003
14 SHADES OF GREY
pi_100914098
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

haha, ken ergere verhalen...
Van jezelf? Vertel :D
14 SHADES OF GREY
pi_100914147
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Van jezelf? Vertel :D
nee dat helaas niet. Ik pm het wel als het echt gewenst is.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:59:00 #81
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100914158
wou eigenlijk net weggaan, maar nu komen de verhalen.... c_/
pi_100914212
quote:
16s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

nee dat helaas niet. Ik pm het wel als het echt gewenst is.
Als het niet van jezelf is dan is het niet boeiend
14 SHADES OF GREY
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:00:22 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100914224
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:59 schreef kedge het volgende:
Ik heb niks meegemaakt dus verwacht van mij niks.
C'est la vie
pi_100914243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als het niet van jezelf is dan is het niet boeiend
Ik ben nooit echt dronken geweest !
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:01:19 #85
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100914284
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En je bent een Brabander ? dit ruikt als import...
pi_100914286
quote:

[..]

Dan wordt het hoog tijd dat dit een keertje gaat gebeuren
14 SHADES OF GREY
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:02:50 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100914364
quote:

[..]

*boks*
C'est la vie
pi_100914376
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef kedge het volgende:

[..]

En je bent een Brabander ? dit ruikt als import...
nee
pi_100915141
Oh dit is zo grappig :D Kijk, van de meesten van jullie weet ik niet hoe jullie er uitzien en wat voor uitstraling jullie irl hebben, maar dat heb ik er in de loop van de tijd zelf wel bij gefantaseerd.
Anyways, in dit filmpje (vanaf 12:00) zit een jongen die echt PRECIES is zoals ik me mpj/iwannabehigh voorstel - als ik aan hem denk dan zie (en hoor) ik deze dude voor me - dat uiterlijk, die gezichtsuitdrukking, die stem, die houding en die praatjes :D maar dan wel minder lang en breed, verder echt exact.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:59 schreef kedge het volgende:
En komt hier nog wat van? Liefst nog over meisjes erbij (of jongens), dan zijn we tenminste niet totáál offtopic bezig :D
pi_100915261
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh dit is zo grappig :D Kijk, van de meesten van jullie weet ik niet hoe jullie er uitzien en wat voor uitstraling jullie irl hebben, maar dat heb ik er in de loop van de tijd zelf wel bij gefantaseerd.
Anyways, in dit filmpje (vanaf 12:00) zit een jongen die echt PRECIES is zoals ik me mpj/iwannabehigh voorstel - als ik aan hem denk dan zie (en hoor) ik deze dude voor me - dat uiterlijk, die gezichtsuitdrukking, die stem, die houding en die praatjes :D maar dan wel minder lang en breed, verder echt exact.

[..]

En komt hier nog wat van? Liefst nog over meisjes erbij (of jongens), dan zijn we tenminste niet totáál offtopic bezig :D
Screenshot? Ik kan vanuit het buitenland niet verbinden denk ik.
Ron Paul 2012
pi_100915405
quote:

[..]

Wat een kutprogramma, die ga ik kijken :D
pi_100915512
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Screenshot? Ik kan vanuit het buitenland niet verbinden denk ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je denkt dat hij in de wind of vol in de zon stond of zo had je het mis want zo keek hij dus gewoon de hele tijd. Ik zag pas op deze foto hoe zijn gezicht er ontspannen uitziet :P:
SPOILER
Maar het ging meer om wat hij zei, eigenlijk, en hoe hij overkwam. Ik vond het wel grappig.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat een kutprogramma, die ga ik kijken :D
I know, het hele idee is wel goed en zo, en het effect dat het heeft ook maar het heeft wel een hoog :r -gehalte soms :D
pi_100915608
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:22 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

SPOILER
En als je denkt dat hij in de wind of vol in de zon stond of zo had je het mis want zo keek hij dus gewoon de hele tijd. Ik zag pas op deze foto hoe zijn gezicht er ontspannen uitziet :P:
SPOILER
[..]

I know, het hele idee is wel goed en zo, en het effect dat het heeft ook maar het heeft wel een hoog :r -gehalte soms :D
Dat soort dingen moet ik op de een of andere manier juist kijken als ik ze zie :P
pi_100915623
Geweldig. Kan je ook van andere users ook zoiets zoeken? Ik ben benieuwd naar je mensenkennis! _O_
pi_100915644
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vanzelf? Nee, dat niet. :P

[..]

Beter :) Kan de behandeling ook niet werken? Of dat het tijdelijk werkt en dat de acne alsnog terugkomt?
pi_100915673
mpj=iwannabehigh? :o
pi_100915739
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:25 schreef debeterebob het volgende:
mpj=iwannabehigh? :o
jep :P
pi_100915773
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef minibeer het volgende:

[..]

jep :P
Stelt mijn beeld van user weer bij :+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:27:18 #99
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100915792
quote:

[..]

damn heel herkenbaar verhaal van die dude in dat rode shirt ... :X maar idd zo'n beeld had ik ook bij mpj :P

tis idd wel echt amerikaans.... maar hey als het werkt :)
na na na na na na na Badjasman!
pi_100915794
quote:
11s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:24 schreef debeterebob het volgende:
Geweldig. Kan je ook van andere users ook zoiets zoeken? Ik ben benieuwd naar je mensenkennis! _O_
Lol, oké :D ken je The Pain Game? En dat die vrouw die steeds aan komt rollen om straffen uit te delen? Ik ben haar naam even kwijt maar ik moet bij haar altijd aan Lanterfanteraar denken. Puur vanwege het lange blonde haar want verder lijken ze volgens mij echt niet op elkaar, deze vrouw is ook wel wat ouder, ik denk 25 of zo, maar toch.
pi_100915879
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:27 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

damn heel herkenbaar verhaal van die dude in dat rode shirt ... :X
Tijd?
quote:
maar idd zo'n beeld had ik ook bij mpj :P
Zie je! :D
pi_100915905
Dan moet ik je teleurstellen en er ook bij vertellen dat je mensenkennis niet al te best is. Ik lijk niet op hem qua uiterlijk, op geen enkele manier. Gelukkig ook maar. Overigens weten bepaalde users hier wel hoe ik eruit zie.
pi_100915953
Die serie doet me nu al denken aan zo;n foute mtv-serie.
pi_100916031
Ik had het ook vooral over zijn houding en mening en manier van praten :)
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef debeterebob het volgende:
Die serie doet me nu al denken aan zo;n foute mtv-serie.
Is het ook - Op MTV heette het Challenge Day :P
pi_100916057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik had het ook vooral over zijn houding en mening en manier van praten :)

[..]

Is het ook - Op MTV heette het Challenge Day :P
Ja hoorde het net. O+ Geniaal :)
pi_100916067
Weet je dat het best wel storend is dat je op best wel wat op mensen neerkijkt ???
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:31:40 #107
13411 NaRRaToR
pi_100916072
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:29 schreef Mpj het volgende:
Dan moet ik je teleurstellen en er ook bij vertellen dat je mensenkennis niet al te best is. Ik lijk niet op hem qua uiterlijk, op geen enkele manier. Gelukkig ook maar. Overigens weten bepaalde users hier wel hoe ik eruit zie.
het gaat niet alleen om het uiterlijk plaatje. het is een beetje stereotype natuurlijk. Maar als ik het verhaal zo hoor van die jongen wybren, en hoe je overkomt dmv je verhalen hier kan ik me zeker een vergelijkenis zien ;)

maar nee we kennen je niet. Iedereen is anders online dan offline

Enne @ happygirl 14:25 net na wybren zijn stukje.
pi_100916177
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:33:12 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100916182
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je dat het best wel storend is dat je op best wel wat op mensen neerkijkt ???
Wie Mpj?
C'est la vie
pi_100916186
Ik vraag me ook af wat er zou gebeuren als ik met mijn studiegenootjes dit zou doen ^O^
Lekker confronterend ook ^)
pi_100916246
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Wie Mpj?
Yup
pi_100916284
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

het gaat niet alleen om het uiterlijk plaatje. het is een beetje stereotype natuurlijk. Maar als ik het verhaal zo hoor van die jongen wybren, en hoe je overkomt dmv je verhalen hier kan ik me zeker een vergelijkenis zien ;)

maar nee we kennen je niet. Iedereen is anders online dan offline

Enne @ happygirl 14:25 net na wybren zijn stukje.
Dat vind ik echt naar om te horen.
Hoe is jullie relatie nu? Beter? Gewoon afwezig? Heb je er nog veel moeite mee of wordt het met het verstrijken van de tijd minder zwaar?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:34:53 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100916291
quote:
Zoiets met een iets minder grote bek.
C'est la vie
pi_100916318
Frank komt me ook al bekend voor IRL :D
pi_100916370
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef debeterebob het volgende:
Van skins of wat?
pi_100916410
Leuk spelletje, dit _O- Dat YouTubefilmpje vind ik ook wel dichtbij mij idee komen ja. Dichterbij dan die Wybren zelfs :Y
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef debeterebob het volgende:
Vertel?
pi_100916430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

Van skins of wat?
Uiterlijk en hoe die zo;n bek trekt :D
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:37:00 #118
13411 NaRRaToR
pi_100916449
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Dat vind ik echt naar om te horen.
Hoe is jullie relatie nu? Beter? Gewoon afwezig? Heb je er nog veel moeite mee of wordt het met het verstrijken van de tijd minder zwaar?
het is niet 1 op 1 natuurlijk qua verhaal. maar het heeft veel raakvlakken. Wat betreft hoe het nu gaat, ga ik verder niet op in. Mensen die me beter kennen weten ervan en de rest heeft er niets mee te maken. Bovendien is dit niet het topic daarvoor.

Toch bedankt voor je interesse hoor :)
pi_100916455
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Yup
Mwah. Valt wel mee. Ik ben gewoon blij dat ik er niet zo uitzie.
pi_100916505
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Uiterlijk en hoe die zo;n bek trekt :D
Ik kan ook niet zo goed tegen dat soort mensen, eigenlijk :P
pi_100916508
Kan iemand ook over zich zelf zeggen op welk personage die lijkt?
pi_100916546
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef debeterebob het volgende:
Niet op een van deze iig :P
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:38:50 #123
13411 NaRRaToR
pi_100916569
quote:
je zult iets specifieker moeten zijn dan dat? een bepaalde serie? maakt het niet zoveel uit waarvan? :P
pi_100916615
Dat bedoel ik dus , dat valt dus niet mee . Nieuwsflash er is wat belangrijkers dan alleen uiterlijk maar ga vooral door en blijf vooral geloven dat het allemaal om uiterlijk gaat en blijf vooral op andere mensen afgeven om jezelf beter te voelen.
Het maakt je namelijk niet erg sympatiek
pi_100916617
Zo nog ff tijdens t buiten staan mee lezen. Probeerde bij te lezen maar had geen zin meer. Nog iets gemist?

Benzin, spreken we deze maand nog eens af? Iets drinken in de hoofdstad bij jou in de buurt?
pi_100916659
Trouwens hoe die Frank zij mening als feit ventileert, lijkt wel heel erg op de houding van mijn pa! Me pa is ook zo van de mildere conspiracys.
pi_100916711
quote:
Jij begint :D
En ben jij nou gewoon vol van liefde of wat? Jouw posts hebben (bijna) altijd een O+ als PI, vertel eens
pi_100916790
Zouden die jongens die gaan huilen in dat programma nou later uit worden gelachen?
pi_100916799
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Jij begint :D
En ben jij nou gewoon vol van liefde of wat? Jouw posts hebben (bijna) altijd een O+ als PI, vertel eens
Haha. Standaard ingesteld ja. Kan niet anders dan het ook wel eens verkeerd overkomt. O+ O+ O+
Ik kijk em nog even af :D
pi_100916825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef formerjellybean het volgende:
Dat bedoel ik dus , dat valt dus niet mee . Nieuwsflash er is wat belangrijkers dan alleen uiterlijk maar ga vooral door en blijf vooral geloven dat het allemaal om uiterlijk gaat en blijf vooral op andere mensen afgeven om jezelf beter te voelen.
Je loopt nu al jaren rond op FOK en nog de quote-knop niet gevonden. Dat maakt het wat minder verwarrend.
Ron Paul 2012
pi_100916853
Ach als je het gelijk onder de post zet waarop je reageert is het ook best te volgen :+
pi_100916887
Ik heb trouwens een keer ook zoiets gedaan als in dat programma, maar ik vond t maar niks :P
pi_100916894
Happygirl91 doet me overigens denken aan een vriendin van me twee jaar geleden. Heel zachtaardig, klein en stil, maar een schat van een mens. Ze leek een beetje op Halle Berry qua kort kapsel ook, maar dan wel grotere lippen en een lengte van 1.55 ongeveer.
Ron Paul 2012
pi_100916908
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef minibeer het volgende:
Ik heb trouwens een keer ook zoiets gedaan als in dat programma, maar ik vond t maar niks :P
Wie was je dan?
pi_100916909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef minibeer het volgende:
Ach als je het gelijk onder de post zet waarop je reageert is het ook best te volgen :+
Ja, maar niet zes posts later. :P
Ron Paul 2012
pi_100916911
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je loopt nu al jaren rond op FOK en nog de quote-knop niet gevonden. Dat maakt het wat minder verwarrend.
Ik ben soms wat lui met de quote knop :D
pi_100916940
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wie was je dan?
Een jongen die erbij zat en zich verveelde :P
pi_100916950
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, maar niet zes posts later. :P
Klopt :P
pi_100916977
Ik zou totaal niet weten op wie ik lijk eerlijk gezegd
pi_100916979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef minibeer het volgende:

[..]

Een jongen die erbij zat en zich verveelde :P
Minibeer kon zich niet openstellen :O
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:46:42 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100916997
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou totaal niet weten op wie ik lijk eerlijk gezegd
Ik ook niet. _O-
C'est la vie
pi_100916999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ik geef op niemand af. Iedereen ziet er goed uit op z'n eigen manier. Maar goed; uiterlijk is wel degelijk belangrijk voor versieren, en sowieso in het hele leven. Om het maar on topic te houden.
pi_100917029
quote:
16s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Minibeer kon zich niet openstellen :O
True, ik zat ook met allemaal kutkinderen die 5 jaar jonger waren :P
pi_100917034
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ook niet. _O-
Oehhhhh echt wel. Moet ik het plaatje erbij halen?
Ron Paul 2012
pi_100917062
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik geef op niemand af. Iedereen ziet er goed uit op z'n eigen manier. Maar goed; uiterlijk is wel degelijk belangrijk voor versieren, en sowieso in het hele leven. Om het maar on topic te houden.
Volgens mij is een sterke persoonlijkheid (om het zo maar te zeggen) handiger
pi_100917089
Ik vind die Wiebren wel een sympathieke kop hebben. Steek die maar in je zak mpj!
pi_100917093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Oehhhhh echt wel. Moet ik het plaatje erbij halen?
Van hemzelf :P?
Het werkt niet bij mij als je iemand al een keer gezien hebt... :N
pi_100917140
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef minibeer het volgende:

[..]

Van hemzelf :P?
Het werkt niet bij mij als je iemand al een keer gezien hebt... :N
Nee, van Willie Wartaal of die Lassi Toverrijst kerel.
Ron Paul 2012
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:49:39 #149
13411 NaRRaToR
pi_100917160
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef minibeer het volgende:
Zouden die jongens die gaan huilen in dat programma nou later uit worden gelachen?
en wat zou het boeien als dat gebeurt? is het soms een schande als een man huilt?
pi_100917165
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ohh nou zit je wel heel fout , in het leven draait het echt niet om uiterlijk en met versieren ook niet . Wat namelijk voor de een niet aantrekkelijk is voor de ander wel en ja er zijn mensen die wat verder kijken dan alleen uiterlijk.
pi_100917185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
Happygirl91 doet me overigens denken aan een vriendin van me twee jaar geleden. Heel zachtaardig, klein en stil, maar een schat van een mens. Ze leek een beetje op Halle Berry qua kort kapsel ook, maar dan wel grotere lippen en een lengte van 1.55 ongeveer.
Oh wat grappig :D
Moet je tegen lipper zeggen, dat van dat "stil", die komt niet meer bij denk ik :+
pi_100917195
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:D Jajaja
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:50:45 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100917221
quote:

[..]

:')
C'est la vie
pi_100917227
Wat een verschrikkelijk kutprogramma trouwens :D
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:50:59 #155
13411 NaRRaToR
pi_100917235
quote:

[..]

haha no offence maar dat zou dus het stereotype zijn wat ik (geheel onterecht) wel bij Heloef zou plaatsen. :D En ja dat is best wel een compliment :P
pi_100917261
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

en wat zou het boeien als dat gebeurt? is het soms een schande als een man huilt?
Jazicher.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Oh wat grappig :D
Moet je tegen lipper zeggen, dat van dat "stil", die komt niet meer bij denk ik :+
Dat telt ook niet natuurlijk, hoe je bij je vriend bent. Hier ben je ook niet stil, het enthousiasme spat er altijd vanaf. :P
Ron Paul 2012
pi_100917292
Ik ga nu ook paar tattoos zetten en mijn levensverhaal aandikken en dit aan schoolkinderen vertellen. :')
pi_100917311
Oh ik weet wel op wie ik lijk qua type , in the breakfast club had je een heel vaag meisje met raar haar heel alternatief en die werd op het laatst een ander opgemaakt.
Ik denk dat ik dat een beetje ben , was altijd een beetje het buitenbeentje de alternatieveling.
pi_100917325
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ook niet. _O-
Ik ook niet qua innerlijk. Ik ben gewoon mezelf. :7 Ik word wel vaak vergeleken met Robert Patteson qua uiterlijk, ook door onbekende mensen. Laatst op 't strand wou daarom een klein tienermeisje met mij op de foto. No jokes. _O-

Jij lijkt wel op Willie Wartaal of niet? Die is chill trouwens.
pi_100917349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Over het algemeen wordt men liever niet uitgelachen. Ik zou het niet doen, daar niet van hoor.
pi_100917359
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga nu ook paar tattoos zetten en mijn levensverhaal aandikken en dit aan schoolkinderen vertellen. :')
Dat dacht ik dus ook ja :P
pi_100917364
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ook niet qua innerlijk. Ik ben gewoon mezelf. :7 Ik word wel vaak vergeleken met Robert Patteson qua uiterlijk, ook door onbekende mensen. Laatst op 't strand wou daarom een klein tienermeisje met mij op de foto. No jokes. _O-

Nu weten we het wel weer. :*
Ron Paul 2012
pi_100917369
J
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Jazicher.

[..]

Dat telt ook niet natuurlijk, hoe je bij je vriend bent. Hier ben je ook niet stil, het enthousiasme spat er altijd vanaf. :P
Je kan veel zeggen maar topic wordt er wel beter door en het geflame neemt af. Mijn Pi is nu zwaart terecht. O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:53:23 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100917375
quote:

[..]

Ik pas 3 keer in Wille Wartaal. :')
C'est la vie
pi_100917403
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Qua herseninhoud?
Ron Paul 2012
pi_100917404
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O-
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:54:19 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100917432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

haha no offence maar dat zou dus het stereotype zijn wat ik (geheel onterecht) wel bij Heloef zou plaatsen. :D En ja dat is best wel een compliment :P
Ik wordt vergeleken met Quintis en ik moet het zien als een compliment. _O-
C'est la vie
pi_100917443
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef heloef het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer erg aan. :')
pi_100917469
quote:

[..]

Wie is Patteson nou weer?
pi_100917471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook ja :P
Een Aarsch-hoofd in je nek schijnt echt de bom te zijn! :')
pi_100917494
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef Mpj het volgende:
Wat is daar nou weer erg aan. :')
Jouw posts werken accumulatief en nu is de grens wel weer bereikt.
Ron Paul 2012
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:55:36 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100917516
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Qua herseninhoud?
Qua lichaam grapjas.
C'est la vie
pi_100917548

Dat donkere meisje dus met die bontkraag
pi_100917557
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Qua lichaam grapjas.
Wordt dus een 3x zo grote grapjas :')
pi_100917653
Straw dacht vroeger dat ik een Aziaat was.
Ron Paul 2012
pi_100917681
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wie is Patteson nou weer?
Pattison bedoel ik. Van dat Twilight gebeuren.

edit: Pattinson (!!) :P
pi_100917696
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
Straw dacht vroeger dat ik een Aziaat was.
Schenkstroop toch?
pi_100917708
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Schenkstroop toch?
Schenkstroop is ook echt een Aziaat.
Ron Paul 2012
pi_100917720
Kunnen we dit niet op de meet gaan doen?
pi_100917747
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef debeterebob het volgende:
Kunnen we dit niet op de meet gaan doen?
No thanks :')
pi_100917763
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

Pattison bedoel ik. Van dat Twilight gebeuren.
Pattinson? En dan nog zeggen onzeker te zijn.. :')
pi_100917770
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:51 schreef Supersoep het volgende:

Oh. Nou oké in dat geval heb je denk ik wel gelijk dan :D
quote:

[..]

_O- En je vraagt zich af waarom je opschepperig wordt gevonden :')

quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef debeterebob het volgende:
J

[..]

Je kan veel zeggen maar topic wordt er wel beter door en het geflame neemt af. Mijn Pi is nu zwaart terecht. O+
Wat lief! :D Maar je hebt nog steeds geen goeie uitleg gegeven... Doe je dit al sinds je lid bent of niet? En zoniet, wat was de aanleiding dan?
pi_100917786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Schenkstroop is ook echt een Aziaat.
Ik haalde jou en schenkstroop best vaak door elkaar eerst :P
pi_100917827
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik haalde jou en schenkstroop en best vaak door elkaar eerst :P
Ja, ik haat negers ook. Daarom dat ik Heloef altijd expres vergelijk met Quintin. Om hem te ergeren.

Verder verschillen we best hevig. Echt waar. :o
Ron Paul 2012
pi_100917830
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik haalde jou en schenkstroop en best vaak door elkaar eerst :P
Oh no he didn't. :o
pi_100917961
Opscheppen omdat ik zeg waar ik vaak mee wordt geconfronteerd..
pi_100917965
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:59 schreef HappyGirl91 het volgende:

Wat lief! :D Maar je hebt nog steeds geen goeie uitleg gegeven... Doe je dit al sinds je lid bent of niet? En zoniet, wat was de aanleiding dan?
Een keer zo ingesteld en niet meer veranderd. Beetje positivisme proberen uit te stralen he O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:03:52 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100917980
quote:
8s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, ik haat negers ook. Daarom dat ik Heloef altijd expres vergelijk met Quintin. Om hem te ergeren.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Oh no he didn't. :o
C'est la vie
pi_100917999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Pattinson? En dan nog zeggen onzeker te zijn.. :')
Ik denk meer dat die zich graag beter voor wil doen en juist neerkijkt op andere door zijn eigen onzekerheid. De grootste pestkoppen zijn vaak de onzekerste mensen en ik zie hem toch wel zo als iemand die eigenlijk niet helemaal uit de pestfase is gekomen
pi_100918030
IRL spreek ik nooit een neger, daarom heb ik FOK hier heloef :D :P
pi_100918206
quote:
8s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja hallo, jullie hebben allebei een naam die uit twee woorden bestaat die allebei met een s beginnen en waarvan het tweede woord een levensmiddel is :6
pi_100918249
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja hallo, jullie hebben allebei een naam die uit twee woorden bestaat die allebei met een s beginnen en waarvan het tweede woord een levensmiddel is :6
Veel raakpunten inderdaad. Ik voel me wel verbonden met hem.
Ron Paul 2012
pi_100918348
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk meer dat die zich graag beter voor wil doen en juist neerkijkt op andere door zijn eigen onzekerheid. De grootste pestkoppen zijn vaak de onzekerste mensen en ik zie hem toch wel zo als iemand die eigenlijk niet helemaal uit de pestfase is gekomen
1. Het is de waarheid, sommige FOK!kers (die mij hebben gezien op cam, foto of filmpje van DWDD) hebben het ook wel eens gezegd dus die kunnen het wel beamen
2. Ik kijk niet neer op andere mensen, zou ik dat doen, was ik ook niet naar Afrika gegaan voor ontwikkelingshulp - daar zou ik me anders wel te goed voor voelen, lijkt me.
3. Ik pest niet meer, ben al sinds de middelbare uit de ''pestfase'' (paar jaartjes dus)
4. Inderdaad ben ik onzeker, heb ik ook wel eens gezegd hier dus ik doe mezelf niet beter voor; juist open en bloot hier
5. Je moet niet denken maar zeker weten, dus houd geneuzel voor jezelf
pi_100918359
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik ga nog wel een keer een troll-account aanmaken. Twijfel nog tussen Superstroop en Schenksoep. Iemand een suggestie?
pi_100918376
quote:

[..]

Je hebt wel allemaal 2 negers op je fobo trouwens :+
pi_100918397
quote:

[..]

Lol, vele, vele topicdelen terug zei ik precies hetzelfde - ik had het idee dat Supersoep een eikel was die racistische dingen had gezegd (wist niet meer precies wat maar het gevoel was blijven hangen) dus elke keer als ik zijn naam zag, dacht ik "negeren, dat is die ene lul, weet je nog".
Maar toen bleek dat Schenkstroop te zijn. En ik ben er nooit achtergekomen of die nou echt racist was of gewoon zwak en gefrustreerd, trouwens... Nou ja, hij is er toch nooit dus maakt niet zoveel uit :+
pi_100918420
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:11 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Lol, vele, vele topicdelen terug zei ik precies hetzelfde - ik had het idee dat Supersoep een eikel was die racistische dingen had gezegd (wist niet meer precies wat maar het gevoel was blijven hangen) dus elke keer als ik zijn naam zag, dacht ik "negeren, dat is die ene lul, weet je nog".
Maar toen bleek dat Schenkstroop te zijn. En ik ben er nooit achtergekomen of die nou echt racist was of gewoon zwak en gefrustreerd, trouwens... Nou ja, hij is er toch nooit dus maakt niet zoveel uit :+
Volgens mij heeft schenkstroop jou imago geen goed gedaan, supersoep :P
pi_100918448
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ga nog wel een keer een troll-account aanmaken. Twijfel nog tussen Superstroop en Schenksoep. Iemand een suggestie?
Allebei :+?
pi_100918457
quote:

[..]

Gefrustreerd. Dat was 't.

Jij bent zwart toch?
pi_100918468
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef minibeer het volgende:

[..]

Allebei :+?
samen? Een soort cooperatie?
pi_100918471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

1. Het is de waarheid, sommige FOK!kers (die mij hebben gezien op cam, foto of filmpje van DWDD) hebben het ook wel eens gezegd dus die kunnen het wel beamen
2. Ik kijk niet neer op andere mensen, zou ik dat doen, was ik ook niet naar Afrika gegaan voor ontwikkelingshulp - daar zou ik me anders wel te goed voor voelen, lijkt me.
3. Ik pest niet meer, ben al sinds de middelbare uit de ''pestfase'' (paar jaartjes dus)
4. Inderdaad ben ik onzeker, heb ik ook wel eens gezegd hier dus ik doe mezelf niet beter voor; juist open en bloot hier
5. Je moet niet denken maar zeker weten, dus houd geneuzel voor jezelf
Grappig dat je Afrika als voorbeeld aanhaalt na hier ook wel eens gezegd te hebben absoluut geen zin te hebben om daar heen te moeten. Omdat je pa zoiets organiseert en jij mee gaat ben je niet opeens een persoon die niet op anderen neerkijkt. Daar is wel wat meer voor nodig.
pi_100918518
quote:

[..]

ik had het idee dat Supersoep een eikel was die racistische dingen had gezegd (wist niet meer precies wat maar het gevoel was blijven hangen) dus elke keer als ik zijn naam zag, dacht ik "negeren, dat is die ene lul, weet je nog".
Maar toen bleek dat Schenkstroop te zijn.
En ik maar steeds afvragen wat ik nou had misdaan bij je. ;(
Ron Paul 2012
pi_100918538
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

samen? Een soort cooperatie?
Ok. Welke neem jij? En ga je dan in dezelfde topics posten als supersoep of in dezelfde als schenkstroop :P ?
pi_100918542
Dan moet die zichzelf even laten zien hoe goed hij zelf wel is daar komt het eigenlijk op neer van kijk mij , ik help ondertussen op andere mensen af zitten geven omdat ze lelijk zijn en hij zo fantastisch
pi_100918545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Grappig dat je Afrika als voorbeeld aanhaalt na hier ook wel eens gezegd te hebben absoluut geen zin te hebben om daar heen te moeten. Omdat je pa zoiets organiseert en jij mee gaat ben je niet opeens een persoon die niet op anderen neerkijkt. Daar is wel wat meer voor nodig.
Uiteindelijk heb ik het naar mijn zin gehad. Maar jullie kunnen simpelweg niet oordelen of ik nou op mensen neerkijk of niet. Jullie kennen mij niet. En dat doe ik echt niet, heel soms misschien en dan ook nog eens onbewust. Maar denk dat iedereen dat wel heeft.
pi_100918554
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

En ik maar steeds afvragen wat ik nou had misdaan bij je. ;(
Aww... Hug!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:16:17 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100918599
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:15 schreef Mpj het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik het naar mijn zin gehad. Maar jullie kunnen simpelweg niet oordelen of ik nou op mensen neerkijk of niet. Jullie kennen mij niet. En dat doe ik echt niet, heel soms misschien en dan ook nog eens onbewust. Maar denk dat iedereen dat wel heeft.
Je hebt gisteren gezegd dat je neerkijkt op extreem lelijke mensen.
Ik rust mijn kaas.
C'est la vie
pi_100918605
Heey Happygirl, omdat moment gaat Nick helemaal stuk in dat filmpje(23:44), ik vind het moeilijk om naar te kijken. Dankjewel }:| (
pi_100918607
quote:

[..]

Moeten we echt een compendium aanleggen van posts waaruit jouw hele persoonlijk tevoorschijn komt op negatieve wijze?
Ron Paul 2012
pi_100918613
quote:

[..]

Punt is dat je niet kan zeggen 'ik kijk niet op mensen neer wánt ik ben naar Afrika geweest'. Even daargelaten wat ik over jou vind verder.
pi_100918622
quote:

[..]

Ik sta er ook soms van te kijken hoe vrienden van mij neerkijken op mensen. Zal wel door de middelbare school komen waar ik op het gezeten :P.
pi_100918629
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Dan moet die zichzelf even laten zien hoe goed hij zelf wel is daar komt het eigenlijk op neer van kijk mij , ik help ondertussen op andere mensen af zitten geven omdat ze lelijk zijn en hij zo fantastisch
Dan ben je bijna 40 jaar oud en dan denk je nog steeds op zo'n manier?
pi_100918667
nee zo denk jij
pi_100918690
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt gisteren gezegd dat je neerkijkt op extreem lelijke mensen.
Ik rust mijn kaas.
Ja, stond ook onbewust bij. Staat net dus ook; heel soms, onbewust. Overigens zei je dat je het zelf ook deed.
pi_100918696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dan ben je bijna 40 jaar oud en dan denk je nog steeds op zo'n manier?
Je komt, zo op het internet iig, soms arrogant over. Verder mag je vinden wat je vindt, dit vindt de rest van de gebruikers van fok :P
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:18:50 #216
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100918731
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja, stond ook onbewust bij. Staat net dus ook; heel soms, onbewust. Overigens zei je dat je het zelf ook deed.
Ja dat heb ik gezegd, maar ik ontken het ook nergens.
C'est la vie
pi_100918756
En grappig dat je meteen over mijn leeftijd begint dat zegt meer over jou dan over mij.
pi_100918803
Ik zou nog uitgaan maar ik heb fakking buikpijn :(
(subtiele verandering van onderwerp huh :'))
pi_100918840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:20 schreef minibeer het volgende:
Ik zou nog uitgaan maar ik heb fakking buikpijn :(
Ahhh kusjekroel.

Zo, over, nu kan je alsnog gaan!
pi_100918911
Hallo
pi_100918922
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:22 schreef nathan3020 het volgende:
Hallo
Hoi :W
pi_100918923
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef debeterebob het volgende:
Heey Happygirl, omdat moment gaat Nick helemaal stuk in dat filmpje(23:44), ik vind het moeilijk om naar te kijken. Dankjewel }:| (
_O- kijk, op dit soort momenten is je PI dus echt komisch
quote:
Hallo
Hoi :)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:22:46 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100918943
Waarom gaat iedereen toch zo laat stappen? _O-
C'est la vie
pi_100918957
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ahhh kusjekroel.

Zo, over, nu kan je alsnog gaan!
Aw. Had je dat niet eerder kunnen doen, nu heb ik al afgebeld :+.
(en wil je me weg hebben ofzo :P?)
pi_100918958
quote:
Hallo
Ben jij nathan de Heracles-fan?
pi_100918977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

Je bent baas als je natuurlijk alsnog heen gaat.
pi_100918985
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
Ik ga laat niet-stappen :P
pi_100918993
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
Omdat het meestal pas laat gezellig word :Y
pi_100918996
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ben jij nathan de Heracles-fan?
:Y
pi_100919005
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je bent baas als je natuurlijk alsnog heen gaat.
Die vriend waar ik mee gaat nu met allemaal koorballen. Niet zo'n zin in.
pi_100919038
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:17 schreef formerjellybean het volgende:
nee zo denk jij
Ken je de uitspraak: zoals de waard is, vertrouwt ie z'n gasten? Vind ik wel toepasselijk aangezien ik er niet eens bij kom om zo te denken.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Punt is dat je niet kan zeggen 'ik kijk niet op mensen neer wánt ik ben naar Afrika geweest'. Even daargelaten wat ik over jou vind verder.
Punt is ook dat je mij totaal niet kent, zo zie ik maar weer hoe kortzichtig mensen eigenlijk zijn. Ook om te denken dat alles mij aan komt waaien omdat ik rijke ouders heb (Supersoep en meerdere hier). Ik kijk niet op mensen neer; totaal niet. Maar goed, ik ga mezelf ook niet bewijzen; denk wat je denken wilt.
pi_100919044
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:24 schreef minibeer het volgende:

[..]

Die vriend waar ik mee gaat nu met allemaal koorballen. Niet zo'n zin in.
Kan je vrouwen met jaarringen regelen
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:24:49 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100919046
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Omdat het meestal pas laat gezellig word :Y
Ja ik moet om twee uur weer thuis zijn dus ik ga gewoon weer met de laatste bus. _O-
C'est la vie
pi_100919103
Laat uitgaan is overrated. Vroeg beginnen en enigszins op tijd eindigen is baas. Kan je vrijdag nog vlammen.
pi_100919108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:24 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ken je de uitspraak: zoals de waard is, vertrouwt ie z'n gasten? Vind ik wel toepasselijk aangezien ik er niet eens bij kom om zo te denken.

[..]

Punt is ook dat je mij totaal niet kent, zo zie ik maar weer hoe kortzichtig mensen eigenlijk zijn. Ook om te denken dat alles mij aan komt waaien omdat ik rijke ouders heb (Supersoep en meerdere hier). Ik kijk niet op mensen neer; totaal niet. Maar goed, ik ga mezelf ook niet bewijzen; denk wat je denken wilt.
Je weet niet eens wat ik denk maar toch schiet je meteen weer in de verdediging. Waarom zou je als er niets van waar is?
pi_100919125
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef nathan3020 het volgende:

[..]

:Y
Mooie assist van Duarte he?
pi_100919137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:24 schreef Mpj het volgende:
Doe normaal, man. Dat is ook gewoon zo. :') Ik wil er best over zwijgen, maar je brengt het zelf gewoon steeds naar boven op een basis van cumulatieve ergernis.
Ron Paul 2012
pi_100919146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar werkte het dan? :P
pi_100919147
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je weet niet eens wat ik denk maar toch schiet je meteen weer in de verdediging. Waarom zou je als er niets van waar is?
Je hebt zovaak herhaald wat jij denkt over mij. :')

Ik nooit over jou, ga ik niet doen ook want dan heb ik gelijk 'n ban te pakken.
pi_100919172
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Doe normaal, man. Dat is ook gewoon zo. :') Ik wil er best over zwijgen, maar je brengt het zelf gewoon steeds naar boven op een basis van cumulatieve ergernis.
Ik bedoel maar; kortzichtig.

Minibeer; wat doejij hier eigenlijk? Omdat je moeite hebt met versieren of om tips te geven?
pi_100919193
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mooie assist van Duarte he?
Ja, maar daar mogen we het hier eigenlijk niet over hebben :X
pi_100919203
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:22 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

_O- kijk, op dit soort momenten is je PI dus echt komisch

O+ Dat is ook een beetje de grap. O+
pi_100919235
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:28 schreef nathan3020 het volgende:

[..]

Ja, maar daar mogen we het hier eigenlijk niet over hebben :X
Denk je dat Armenteros nog een transfer gaat versieren?
pi_100919244
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef Mpj het volgende:

[..]

Je hebt zovaak herhaald wat jij denkt over mij. :')

Ik nooit over jou, ga ik niet doen ook want dan heb ik gelijk 'n ban te pakken.
Doe je zo vaak, ga nou niet heilig lopen doen.

Daarnaast ging het juist over dat je zo in de verdediging schiet, maar daar heb je geen verklaring voor?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2011 23:31:11 ]
pi_100919268
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja ik moet om twee uur weer thuis zijn dus ik ga gewoon weer met de laatste bus. _O-
Heb je dan waar je woont geen leuke tenten in de buurt ofzo ??
pi_100919281
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:27 schreef Mpj het volgende:

[..]

Minibeer; wat doejij hier eigenlijk? Omdat je moeite hebt met versieren of om tips te geven?
Lurken en slowchatten :P
Nee ik ben een faalhaas wat versieren betreft :')
pi_100919317
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:27 schreef Mpj het volgende:

[..]

Weerleg het even. Daar kan ik meer mee.
Ron Paul 2012
pi_100919332
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Denk je dat Armenteros nog een transfer gaat versieren?
Als hij tegen Feyenoord en Ajax buitengewoon goed speelt.
Anders lijkt het me sterk.
pi_100919357
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:31 schreef nathan3020 het volgende:

[..]

Als hij tegen Feyenoord en Ajax buitengewoon goed speelt.
Anders lijkt het me sterk.
Tis niet makkelijk nee.
pi_100919407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef Mpj het volgende:

[..]

En je zei in diezelfde post ook dat je van ze walgt. Was je die soms vergeten?
Dat is namelijk o.a. waar je kritiek op kreeg.

En dan later wel leuk erbij zeggen dat je dat meisje wél complimentjes gaf, alsof dat het minder erg maakt :')
Maakt het juist nog erger, want daaruit blijkt dus wat een oppervlakkig én schijnheilig iemand je bent.
En dingen als "ik zou met haar niet gezien willen worden". Dat soort dingen dus.

En weet je wat nog het domste is?
Je doet het allemaal zelf _O-
Kijk, als je een schijnheilige, verwende, verwaande narcist bent, dan moet je dat zelf weten maar wáárom in vredesnaam dit tentoon gaan stellen op een internetforum? Is toch dom?
Dat is helemaal niet nodig.
Het hele fijne van internet is toch juist dat niet iedereen alles van je hoeft te weten?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:35:59 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100919547
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Heb je dan waar je woont geen leuke tenten in de buurt ofzo ??
Een discotheek wat verderop op loopafstand.
Maar leuk denk het niet al zit er wel een grand cafe onder.
C'est la vie
pi_100919599
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:30 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Weerleg het even. Daar kan ik meer mee.
Hoe cliché ook, veel geld maakt écht niet gelukkig, het maakt je leven alleen veel gemakkelijker omdat je gewoon alles kan doen. Maar dan alsnog; niets komt mij aanwaaien, heb ook net zoals jullie studies waar ik veel voor moet doen, moet ook gewoon werken (bijbaan) etc.

Maar ik begrijp je wel, vind het alleen kortzichtig.
pi_100919677
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:32 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

En je zei in diezelfde post ook dat je van ze walgt. Was je die soms vergeten?
Dat is namelijk o.a. waar je kritiek op kreeg.

En dan later wel leuk erbij zeggen dat je dat meisje wél complimentjes gaf, alsof dat het minder erg maakt :')
Maakt het juist nog erger, want daaruit blijkt dus wat een oppervlakkig én schijnheilig iemand je bent.
En dingen als "ik zou met haar niet gezien willen worden". Dat soort dingen dus.

En weet je wat nog het domste is?
Je doet het allemaal zelf _O-
Kijk, als je een schijnheilige, verwende, verwaande narcist bent, dan moet je dat zelf weten maar wáárom in vredesnaam dit tentoon gaan stellen op een internetforum? Is toch dom?
Dat is helemaal niet nodig.
Het hele fijne van internet is toch juist dat niet iedereen alles van je hoeft te weten?
Ik walg van niemand, nooit gezegd ook, lees vooral terug. Dat was Heloef; die walgt van echt dikke wijven. En inderdaad; wil liever niet met haar gezien worden.

Tja, ik had ook in haar gezicht kunnen zeggen dat ik haar een onnoemelijk lelijk wijf vind en niet met haar gezien wil worden. Liever geef ik oprechte complimentjes over realistische verbeteringen qua haar uiterlijk (haar huid, haar kapsel). Wordt zij ook meteen zelfverzekerder van, en ik meen het ook nog eens. Of dat nou meteen schijnheilig is?

[ Bericht 10% gewijzigd door Mpj op 18-08-2011 23:45:58 ]
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:41:46 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100919848
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:38 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik walg van niemand, nooit gezegd ook, lees vooral terug. Dat was Heloef; die walgt van echt dikke wijven. En inderdaad; wil liever niet met haar gezien worden.
Ik heb wat naars gezegd over een meisje achter haar rug jongens onder elkaar.
Niet goed, maar ik ben mijn halve leven gepest en vond het heerlijk dat ik een keer niet het mikpunt van spot was.
Dat is niet goed allesbehalve maar goed.
C'est la vie
pi_100919911
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet goed, maar ik ben mijn halve leven gepest en vond het heerlijk dat ik een keer niet het mikpunt van spot was.
Kan ik mee overeenkomen
pi_100920050
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hoe cliché ook, veel geld maakt écht niet gelukkig, het maakt je leven alleen veel gemakkelijker omdat je gewoon alles kan doen. Maar dan alsnog; niets komt mij aanwaaien, heb ook net zoals jullie studies waar ik veel voor moet doen, moet ook gewoon werken (bijbaan) etc.

Maar ik begrijp je wel, vind het alleen kortzichtig.
Voorbeeldjes van een bijbaan noemen die je van je ouders verplicht erbij moet nemen, omdat ze het je niet te gemakkelijk willen maken; terwijl je wel voor de rest van je leven een vangnet hebt, qua studies die mislukken dus ook, gaan niet op. Ik heb zes dagen gewerkt in het verleden en een groot deel daarvan ging gewoon naar m'n ouders toe; tot het punt dat ik bijna niet eens kon gaan studeren. Als je dat qua contrast tegenover elkaar staat, kom je misschien tot besef dat het de randomstandigheden zijn die er toe doen bij een baan of studie, die beslissen of iets je komt aanwaaien. Ik hoopte zelfs dat je verblijf in Afrika je wat nederiger ging maken.

Je hebt het makkelijk. Zoals heloef dat mooi zei ben jij de personificatie van de nieuwe oppervlakkige wereld anno 2011 en dat bevestig je hier zelf in dit topic maar al te graag. Ik ben alweer de tel verloren hoevaak we het moeten hebben aanhoren dat je weer eens kosteloos voor de vijfde keer op vakantie gaat; dat je elk egostrelend succesje gelijk deelt in dit topic; de verhulde opmerkingen over uiterlijk die je vaak hebt gemaakt, ga zo maar verder.

Ik bedoel, dat hoef je niet te doen, of wel? Doe ik dat? Nee. Zeker niet in dit topic.

Je neemt aanstoot aan benoemingen zoals verwend alsof ze compleet ongefundeerd zijn en dan moet het dus duidelijk worden uitgelegd. Sorry, maar zo kom je nu eenmaal over en er zit gewoonweg een kern van waarheid in.
Ron Paul 2012
pi_100920074
quote:

[..]

Wat? Nu heeft heloef het opeens gedaan :')?
pi_100920138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:45 schreef minibeer het volgende:

[..]

Lees maar terug dan.
pi_100920197
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Voorbeeldjes van een bijbaan noemen die je van je ouders verplicht erbij moet nemen, omdat ze het je niet te gemakkelijk willen maken; terwijl je wel voor de rest van je leven een vangnet hebt, qua studies die mislukken dus ook, gaan niet op.

Je hebt het makkelijk. Zoals heloef dat mooi zei ben jij de personificatie van de nieuwe oppervlakkige wereld anno 2011 en dat bevestig je hier zelf in dit topic maar al te graag. Ik ben alweer de tel verloren hoevaak we het moeten hebben aanhoren dat je weer eens kosteloos voor de vijfde keer op vakantie gaat; dat je elk egostrelend succesje gelijk deelt in dit topic; de verhulde opmerkingen over uiterlijk die je vaak hebt gemaakt, ga zo maar verder.
Komt me bekend voor :'). Helaas zijn mijn ouders wel zo zuunig als de pest, moet mijn voetbalcontributie dit jaar zelf betal;en, en mijn fitness abo ook.
Ik ken ook genoeg mensen die niet werken en gewoon alles van hun vader en moeder krijgen, en dan ook nog even op kamers gaan, 3 sporten doen en bij het koor gaan zonder dat ze werken :').
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:48:08 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100920228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:45 schreef minibeer het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb dit wat hier boven staat gezegd verder niks.
Er is niemand waarmee ik niet gezien wil worden want qua vrienden maakt uiterlijk niks uit bij mij.

Bij hem blijkbaar wel, nou who cares?
C'est la vie
pi_100920234
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:46 schreef Mpj het volgende:

[..]

Lees maar terug dan.
Maar het ging ook helemaal niet over heloef, jij betrekt hem er opeens bij. Jullie zeiden blijkbaar allebei dat jullie neerkijken op leijke mensen. Big deal.
pi_100920620
quote:

[..]

Ik walg van niemand, nooit gezegd ook, lees vooral terug.
Klopt, ik dacht dat je had gezegd had dat je van haar (en lelijke mensen in het algemeen) walgde, maar je schreef dat je op ze neerkeek.

Ook niet veel beter, als je het mij vraagt, maar goed.
quote:
Dat was Heloef; die walgt van echt dikke wijven. En inderdaad; wil liever niet met haar gezien worden.

Tja, ik had ook in haar gezicht kunnen zeggen dat ik haar een onnoemelijk lelijk wijf vind en niet met haar gezien wil worden. Liever geef ik oprechte complimentjes over realistische verbeteringen qua haar uiterlijk (haar huid, haar kapsel). Wordt zij ook meteen zelfverzekerder van, en ik meen het ook nog eens. Of dat nou meteen schijnheilig is?
Als ik op iemand neerkijk (wat overigens zelden gebeurt en als dat zo is gaat het nooit om uiterlijk, dat vind ik echt triest :r) dan zal ik echt nooit leuk met diegene gaan kletsen en zelfs complimenteus zijn. Dat vind ik gewoon schijnheilig.

Misschien dat je het snapt als ik het op een simpele manier uitleg:
Stel: Iemand kletst met je, doet gewoon leuk en geeft je zelfs een paar complimentjes.
Heel leuk, denk jij, en je voelt je zelfvertrouwen iets groeien.

Vervolgens kom je erachter dat diezelfde persoon je eigenlijk gruwelijk lelijk vindt en zelfs niet met je gezien zou willen worden. Kortom: Diegene kijkt gewoon ontzettend op je neer.

Van zo iemand wil je toch geen complimentjes of wel? Dat is toch ontzettend kut?
Het heeft meer met respect te maken.
Ik zeg niet dat zo iemand er altijd achter komt dat je van hem/haar walgt want dat is niet zo.
Maar het gaat gewoon om principes, vind ik.

Snappie?
pi_100920742
Oh ik had trouwens nog een vraagje aan iedereen hier:

Stel: Je bent een man en je ontmoet een leuk meisje maar ze is langer dan jij (of je bent een vrouw en de man in kwestie is langer dan jij).

Afknapper, of niet?

Zou je iemand op lengte afwijzen? Wat zijn de grenzen?
En als je lengte wel doorslaggevend vindt, wat zijn daarvoor dan je redenen (als je dat van jezelf weet)? Puur gevoelsmatig of zo?
SPOILER
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:59:33 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100920768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:58 schreef HappyGirl91 het volgende:

Stel: Je bent een man en je ontmoet een leuk meisje maar ze is langer dan jij (of je bent een vrouw en de man in kwestie is langer dan jij).

Afknapper, of niet?

En als je lengte wel doorslaggevend vindt, wat zijn daarvoor dan je redenen (als je dat van jezelf weet)? Puur gevoelsmatig of zo?
Niet direct.
Als zou het wel raar zijn aangezien ik vrij lang ben.
C'est la vie
pi_100920816
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet direct.
Als zou het wel raar zijn aangezien ik vrij lang ben.
Wat is "vrij lang"?
pi_100920845
Het ligt eraan hoe groot ik ben redelijk klein en ik denk dat een heel groot iemand bij mij niet echt handig is . Ik zou niet weten hoe ik dan zou moeten zoenen ofzo
pi_100920875
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:58 schreef HappyGirl91 het volgende:

Afknapper, of niet?

SPOILER
Als de man kleiner is dan mij maakt hij haast geen kans in ieder geval.
pi_100920947
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:00 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Wat is "vrij lang"?
zolang als ik ben. Ik ken geen vrouw die langer is dan mij O+
Ohja wat wel irritant is dat mensen heel veel kleiner zijn, dan moet je in een rare houding gaan staan :D
pi_100921070

:D

SPOILER
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:07:53 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100921090
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:00 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Wat is "vrij lang"?
Tegen de 1,90 aan was altijd een van de langere jongens in ieder geval.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:08:37 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100921121
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Bijna de goede ....hoogte. :+
C'est la vie
pi_100921125
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Oh mijn god ik zou zo bang zijn dat ik geplet zou worden als ik haar was en ik wil een man die beschermend is niet iemand die me moet optillen als die me wil zoenen

[ Bericht 4% gewijzigd door formerjellybean op 19-08-2011 00:09:45 (kwam even andere gedachten op) ]
pi_100921183
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Dat is wel extreem, maar ik vind een langere kerel verder juist wel leuk.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:11:39 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100921250
Als ze twee meter is zou ik er denk wel op afknappen maar anders valt dat verschil nog wel mee dus heb ik er niet problemen mee.
C'est la vie
pi_100921277
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
Als ze twee meter is zou ik er denk wel op afknappen maar anders valt dat verschil nog wel mee dus heb ik er niet problemen mee.
Ik zou er vooral aan moeten wennen als iemand groter is dan mij!
pi_100921294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als de man kleiner is dan mij maakt hij haast geen kans in ieder geval.
Ja, dat heb ik dus ook! Terwijl ik voor de meeste dingen wel verklaringen kan vinden, maar dit heeft gewoon puur met ego te maken - ik wil gewoon niet de langste zijn of zo :')
pi_100921298
Ik hou niet van vrouwen die langer dan mij zijn.
pi_100921312
dan ik, dan ik :@
pi_100921340
Kan ook.
pi_100921349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:12 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook! Terwijl ik voor de meeste dingen wel verklaringen kan vinden, maar dit heeft gewoon puur met ego te maken - ik wil gewoon niet de langste zijn of zo :')
Dat niet alleen ik wil eigenlijk ook mijn hakken van 12cm kunnen dragen en dan moet hij nog steeds langer zijn. :P
Maar daar zou ik wel veel eerder een uitzondering voor maken dan voor iemand die kleiner is, dan dat hij echt minimaal 1.85m moet zijn ofzo.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:15:33 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100921417
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat niet alleen ik wil eigenlijk ook mijn hakken van 12cm kunnen dragen en dan moet hij nog steeds langer zijn. :P
Maar daar zou ik wel veel eerder een uitzondering voor maken dan voor iemand die kleiner is, dan dat hij echt minimaal 1.85m moet zijn ofzo.
Daar slaag ik nog voor, hoezee!
Ik was al 1.86 toen ik 13 was. _O-
C'est la vie
pi_100921480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:12 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Een vriend van me (nouja, ik zie hem eigenlijk niet meer) is heel klein, en verder wel heel sociaal enzo, maar die heeft dus ook nooit een vriendin. Komt door van die dames als jullie dus :6
pi_100921490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Toen lipper en ik alleen nog DM-/PM'den op Fok! en msnden vroeg ik hem op een gegeven moment hoe lang hij was :D
Ik hield m'n adem in :') als hij korter was geweest waren we nu niet samen geweest.
Hier ben ik echt niet trots op, het slaat helemaal nergens op, maar ik kan er niks aan doen, als ik langer ben is voor mij de aantrekkingskracht weg.
Misschien omdat ik thuis ook de langste ben, voelt zo.. Groot of zo :D

Hij was trouwens wel érrug benieuwd waarom ik dat wilde weten _O- Toen zei ik "gewoon, vroeg ik me af" of zo :P
pi_100921518
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar slaag ik nog voor, hoezee!
Ik was al 1.86 toen ik 13 was. _O-
Ah men. Ik was op mijn 14e 1.82 (staat op mn id). Maar nu nog steeds :')
pi_100921550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

Een vriend van me (nouja, ik zie hem eigenlijk niet meer) is heel klein, en verder wel heel sociaal enzo, maar die heeft dus ook nooit een vriendin. Komt door van die dames als jullie dus :6
Ik weet het ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:17 schreef minibeer het volgende:

[..]

Bekijk 't zo: Vroegrijp 8-)
pi_100921573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:18 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Mja ik zou liever gewoon net 5 cm groter zijn, dan ben je tenminste iets bovengemiddeld.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:19:19 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100921579
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:17 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik ben ook niet echt verder gegroeid daarna. _O-
Hoogstens een enkele centimeter erbij.
C'est la vie
pi_100921622
Kan nog triester, hoor - ik dacht vanaf m'n 16e dat ik 1.75 was (dacht uitgegroeid te zijn) maar ontdekte dit jaar dat het 1.78 is :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:20:27 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100921626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:18 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik weet het ;(

[..]

Ik heb daar nog nooit voordeel gehad. :P
Omatjes vroegen in de supermarkt altijd of ik iets van de bovenste rij voor hun kon pakken.

Eigenlijk alleen maar nadeel dus. _O-
C'est la vie
pi_100921677
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb daar nog nooit voordeel gehad. :P
Omatjes vroegen in de supermarkt altijd of ik iets van de bovenste rij voor hun kon pakken.

Eigenlijk alleen maar nadeel dus. _O-
Nou, dat is wel weer een mogelijkheid tot versieren: oogcontact is stap 1 en praten is stap 2... :7
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:21:56 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100921693
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:21 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Nou, meer mogelijkheden tot versieren: oogcontact is stap 1 en praten is stap 2... :7
Ja maar ik ben scheel dus 1 valt alweer weg. _O-
C'est la vie
pi_100921749
_O-
pi_100921763
Of je kunt multitasken en met twee hulpbehoevende vrouwtjes tegelijkertijd aanpakken 8-) 8-)
pi_100921831
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
Of je kunt multitasken en met twee hulpbehoevende vrouwtjes tegelijkertijd aanpakken 8-) 8-)
Niks mis met ouwe omaatjes helpen. Meestal zijn ze alleen zo angstig als de pest :D
pi_100921842
Heb trouwens niets meer van hem gehoord tot nu toe
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:26:30 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100921864
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik probeer wat anders aan te pakken dan hulpbehoevende vrouwtjes. _O-
C'est la vie
pi_100921883
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Voorbeeldjes van een bijbaan noemen die je van je ouders verplicht erbij moet nemen, omdat ze het je niet te gemakkelijk willen maken; terwijl je wel voor de rest van je leven een vangnet hebt, qua studies die mislukken dus ook, gaan niet op. Ik heb zes dagen gewerkt in het verleden en een groot deel daarvan ging gewoon naar m'n ouders toe; tot het punt dat ik bijna niet eens kon gaan studeren. Als je dat qua contrast tegenover elkaar staat, kom je misschien tot besef dat het de randomstandigheden zijn die er toe doen bij een baan of studie, die beslissen of iets je komt aanwaaien. Ik hoopte zelfs dat je verblijf in Afrika je wat nederiger ging maken.

Ik bedoel, dat hoef je niet te doen, of wel? Doe ik dat? Nee. Zeker niet in dit topic.

Je neemt aanstoot aan benoemingen zoals verwend alsof ze compleet ongefundeerd zijn en dan moet het dus duidelijk worden uitgelegd. Sorry, maar zo kom je nu eenmaal over en er zit gewoonweg een kern van waarheid in.
Ik begrijp je wel en ik weet ook van jouw huidige situatie met je studie. Ik heb het makkelijk (dat ontken ik helemaal niet) maar geloof me; het komt mij niet aanwaaien omdat mijn ouders geld hebben, dat is wat ik je duidelijk wil maken. Ik heb juist veel tegenslagen gehad in mijn leven; ik heb bijv. van kleins af aan tot aan m'n pubertijd mishandeling meegemaakt. Ik heb twee echt dierbare mensen verloren. Die situaties hebben mij gevormd; ik ben hard, ik vertrouw niemand en ik laat niemand toe in mijn leven (alleen op een afstand). Dat zijn dingen waar ik nu last van heb (daarom houd ik nooit een relatie vol), geen enkel geldbedrag dat dat kan weghalen, dat moet ik zelf doen en dat gaat niet zomaar. Ga ik ook niet zielig over doen verder, maar ik kan er niet tegen als mensen denken dat alles mij komt aanwaaien en ik het zo perfect heb.

Ik verkondig hier helemaal niks meer over vakanties, voor mij is dat alleen vanzelfsprekend, ik reis nou eenmaal erg veel over de hele wereld (neemt niet weg dat ik weet dat heel veel mensen dat niet kunnen) en ook niet bewust meer over mijn uiterlijk. Je weet heus wel dat ik niet altijd blij met m'n uiterlijk ben. Jij vat het alleen op alsof ik opschep maar dat is niet mijn bedoeling.

En ja, ik ben me er zeker wel bewust van dat ik het goed heb. En ja, al helemaal na mijn verblijf in Afrika weet ik wat ik heb.
pi_100922045
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:17 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Toen lipper en ik alleen nog DM-/PM'den op Fok! en msnden vroeg ik hem op een gegeven moment hoe lang hij was :D
Ik hield m'n adem in :') als hij korter was geweest waren we nu niet samen geweest.
Hier ben ik echt niet trots op, het slaat helemaal nergens op, maar ik kan er niks aan doen, als ik langer ben is voor mij de aantrekkingskracht weg.
Misschien omdat ik thuis ook de langste ben, voelt zo.. Groot of zo :D

Hij was trouwens wel érrug benieuwd waarom ik dat wilde weten _O- Toen zei ik "gewoon, vroeg ik me af" of zo :P
Scheelt weer dat ik niet zo groot ben en de mannen makkelijk langer zijn. :P
Maarja lang is wel O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2011 00:31:11 ]
pi_100922166
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Scheelt weer dat ik niet zo groot ben en de mannen makkelijk langer zijn. :P
Maarja lang is wel O+.
Geen probleem, Incasseer die complimenten graag :D
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:34:17 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100922170
Mij lijkt het handig als een meisje een beetje van mijn lengte is.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:34:34 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100922185
o ja vol he? of toch niet?
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')