Ik zeg: Bring it on!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Freddeh het volgende:
Narcotical
Neo-Mullen
Freddeh
KnutdeIJsbeer
hetgrotesucces
Captain_Fabulous
Hij is niet de enige, desalniettemin, cafca is er al bijna en wordt op de hielen gezeten door Knut en Scoloo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:58 schreef ursel het volgende:
Freddeh, je gaat de verkeerde kant op .
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:58 schreef ursel het volgende:
Freddeh, je gaat de verkeerde kant op .
Kijk maar even naar m'n laatste posts van het vorige topic. Als ik die snelheid blijf handhaven win ik alsnogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, desalniettemin, cafca is er al bijna en wordt op de hielen gezeten door Knut en Scoloo.
Maak je niet te druk om je gewicht, dat komt wel. Houd eerst genoeg rust, zodat je voet weer in orde is. Op dit moment is gewicht niet het belangrijkste om over na te denken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:29 schreef piepkuiken21 het volgende:
pfff, wat een gedoe. Bijna 3 weken verder en kan nog steeds geen 500meter lopen zonder dat er een nee vanuit m'n voet komt. Van de week weer te veel gelopen resultaat hij is dikkig. Zwemmen heb ik ook geprobeerd, lukte ook nog niet super goed ik kom dus aan helaas omdat ik me niet kan voortbewegen
80kgquote:Op maandag 22 augustus 2011 06:48 schreef Freddeh het volgende:
JIJ!? Hoeveel blijft er dan nog van je over?
Ben benieuwd, gok dat je wel weer onder mij zit qua gewicht trouwens..quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef Freddeh het volgende:
Ik zeg nog ff helemaal niets over m'n gewicht
Ik kwam gisteren uit de spinningles (nieuwe instructrice, minder knap maar wel erg goed), vraagt er iemand aan me: "zo, heb je al gedoucht?"quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:58 schreef Narcotical het volgende:
Spinningles weer volbracht.. Heb me toch een belachelijk partijtje lopen zweten...
Netjes Fred, als je dit kunt vasthouden en er ook nog bij gaat klussen dan gaat het waarschijnlijk wel goedkomen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:30 schreef Freddeh het volgende:
Heb hem toch even aangevuld, aangezien dit voorlopig (waarschijnlijk) de laatste week is dat ik het zootje bij kan houden.
Heb het sheetje vast aangepast zodat jullie het zelf lekker kunnen bijwerken de komende weken. Zodra mogelijk plemp ik mijn data er ook uiteraard weer in
Goed bezigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:39 schreef Freddeh het volgende:
Vandaag 100km afgetikt, zo'n 25km/u gemiddeld. Nog 20min op m'n gat in het gras langs de Rotte gezeten, dus technisch gemiddelde lag wat hoger. Was fijn
Neem nou echt gewoon alle rust die je kán krijgen. Een vriend van me zit nu met posttraumatische dystrofie omdat hij het niet deed. Dán ben je echt in de aap gelogeerd. Maak je alsjeblieft nu even niet druk om je gewicht!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef piepkuiken21 het volgende:
vandaag maar weer eens langs de huisarts gegaan, ik merk in 3,5 week weinig verbetering en hij is nog steeds blauwig en een beetje dik en begint ook te branden. Huisarts dacht dat het wellicht wel gebroken was maar het was nu al te laat om foto's te maken en hij staat goed. Nog 3 weken aankijken en dan zou het 'over' moeten zijn. Ondertussen kom ik kilo's aan omdat ik me niet kan bewegen:S. Heel irritant, nu er juist wat vanaf zijn.
Helaas lukt fietsen ook nog niet goed
Precies, blessures zijn kut (heb er verstand van) maar niet genoeg rust nemen en te vroeg weer aan de gang gaan is helemaal kut. Dan kan je er nog jaren last van hebben, soms zelfs zo erg dat het niet meer weggaat. Rust is echt hét belangrijkste op dit moment, ik snap dat het frustrerend is wat betreft je gewicht maar als je nu geen rust pakt dan heb je daar uiteindelijk alleen je zelf maar meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:11 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Neem nou echt gewoon alle rust die je kán krijgen. Een vriend van me zit nu met posttraumatische dystrofie omdat hij het niet deed. Dán ben je echt in de aap gelogeerd. Maak je alsjeblieft nu even niet druk om je gewicht!
Ik houd me aan het motto van James May:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef the85mc het volgende:
Of ik moet gewoon niet meer rennen voor treinen.
Hoe is het met je blessure?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef piepkuiken21 het volgende:
gisteren 750 meter gezwommen, ging nog niet helemaal goed, maar 30 minuten is schappelijk. Op naar de 1000 meter in 30 minuten
niet tof, ik kan nog steeds niet fietsen voor een langere afstand (2km heb ik eergisteren met moeite gehaald), het zwelt wel minder dus dat is een goed teken. Alleen het afwikkelen is nog steeds een groot probleemquote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef Narcotical het volgende:
Morgen fietsen, zin in.
[..]
Hoe is het met je blessure?
Heb afgelopen weken minder gefietst (door het slechte weer) maar wel krachttraining gedaan. Volgens mij ben ik weer zwaarder geworden... Ik zal maandag even weer een update geven. En ik ga mn eetdagboek weer wat strikter bijhouden, volgens mij eet ik meer dan ik zelf doorheb..quote:Op donderdag 8 september 2011 16:18 schreef scoloo het volgende:
jongens, ligt het aan mij of bloed dit topic een beetje dood?? Zal jammer wezen.
Deze week 0.3 kg afgevallen. Op zich wel blij mee want heb niet heel gezond geleefd. Deze week is er ook niet heel gefietst met dit K*tweer... ik ben der al helemaal klaar mee. Word tijd dat er toch een tacx in huis komt.
En de eerste? Snel zeker?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:46 schreef the85mc het volgende:
Ow ja om nog even teug te komen op mn trapaslager. Ik was naar de eerste fietsenmaker gegaan. Die de fiets beetje bekeken, gevoeld etc etc,het zou ¤75 kosten. Nou ja, voor een student is het nog wel wat geld, maar het moet maar. Ik kon mn fiets niet die dag laten staan, moest em andere dag terugbrengen. Hadden ze beter niet kunnen doen, want toen ben ik ook langs een andere fietsenmaker gegaan.
Die andere fietsenmaker is een aardige kerel, niet echt een zakenman, maar meer een fietsenmaker van de oude stempel. (Hij is zelf ook MTBer zei die)
Ik zeg dat ik dacht dat de trapaslagers kapot waren. Hij een beetje kijken, en hij komt tot de conclusie dat het de lagers niet zijn. Hij pakt zn inbussleutel, draait mn trapas wat strakker en hij is gefixt! Geen getik meer! Dat is heel wat anders dan een reparatie van ¤75! Die laatste was Heibike trouwens, in Utrecht. Als ik weer iets heb ga ik daar weer naar toe!
Nee welke fietsenmaker dat was..quote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Die eerste? Nee niet naar terug geweest, er was niks aan de hand met mn fiets..
+1.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:27 schreef Blik het volgende:
Zou me niks verbazen als het snel is, wat een stel prutsers/afzetters zijn dat...
Kom daar in ieder geval nooit meer, aan de overkant is tegenwoordig ook een fm
Even iets rechtzetten: Heibike is juist een goede en eerlijke fietsenmaker. Een andere fietsenmaker probeerde me een 'reparatie' te laten uitvoeren die helemaal niet nodig was (banierhuis in overvecht).quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:27 schreef Blik het volgende:
Zou me niks verbazen als het snel is, wat een stel prutsers/afzetters zijn dat...
Kom daar in ieder geval nooit meer, aan de overkant is tegenwoordig ook een fm
edit: ah, je hebt hem doorquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Even iets rechtzetten: Heibike is juist een goede en eerlijke fietsenmaker. Een andere fietsenmaker probeerde me een 'reparatie' te laten uitvoeren die helemaal niet nodig was (banierhuis in overvecht).
Bij heibike zeiden ze gewoon: even dit aandraaien en dan is ie weer klaar. Die hadden me een reparatie aan kunnen smeren, omdat ik dacht dat mn trapaslager kapot was. Hebben ze niet gedaan en dat is erg eerlijk en netjes van ze.
Dank u, dank uquote:Op maandag 12 september 2011 11:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kreeg gisteren(Gerrie Kneteman Classic) wel een beetje hekel aan sommige fietsers...zodra ik achter iemand aan rij, die praktisch mijn tempo rijd, gaan ze in 9 van de 10 gevallen krampachtig versnellen, kennelijk raken veel mensen ernstig in hun eer geraakt als er een dikke wielrenner bij ze aansluit. Stelletje kinderen...
Dat ik van het groepje waarmee ik starte bijna niemand kende, hielp natuurlijk niet mee, maar de meesten konden ook niet in een groep fietsen leek het wel, ze reden nerveus, en vergeleken met bijvoorbeeld de Theo de Rooij Classic, waar Blik en Chick gewoon een strak tempo draaide waarbij het wel goed in het wiel hangen was, was het huilen met de pet op. Op kop rijden is iets wat niet zoveel mensen kunnen, hard rijden is niet hetzelfde als goed een kop kunnen rijden!
Dat krakende, soort knapperende geluid was bij mij een loszittende trapas. Even de inbus controleren in de trapas en goed aandraaien.. Bij mij was het toen klaar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:42 schreef piepkuiken21 het volgende:
Hmm er komt een krakend geluid uit m'n mountainbike, vanuit de trapas en hij lijkt ook stroever te gaan. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Komende maandag vertrek ik naar de Ardennen. Helaas gaan de krukken mee en word het geen sporten, hooguit wat gezwem, maar lopen hoef ik niet meer dan een kilometer te doen zonder dat alles opgezwollen en pijnlijk is. Ik baal als een stekker..... (nouja dan gaan we maar in het voorjaar nogmaals)
Nee, kracht zetten deed al na 20 km pijn, dus van 100 naar 75 km geswitched om het kopje van Bloemendaal te ontwijken, en de schade te bepreken. maar vandaag niet veel last, dus zo te zien heb ik op tijd gas terug genomen. Wel blij met de kilometers, en halverwege de ochtend ging het zonnetje schijnen, das altijd lekker.quote:Op maandag 12 september 2011 12:03 schreef the85mc het volgende:
[..]
Captain_Fabulous, goed bezig geweest dus. Niet al te veel last van je knie uiteindelijk gehad? En uitgefietst?
75 is nog steeds netjes. Dat haal ik niet op mn MTB. Dat rondvaren is inderdaad in de zomer, maar het is ook mn bijbaan. Ik ben student en dat rondvaren doe ik in de zomer en de weekenden erbij. Begint in april tot oktober. Dus seizoen loopt nu een beetje op zn eind. Is best leuk om te doen, vaak lekker weer en gezellige mensen die een dagje uit zijn. En je krijgt er nog voor betaald ookquote:Op maandag 12 september 2011 12:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee, kracht zetten deed al na 20 km pijn, dus van 100 naar 75 km geswitched om het kopje van Bloemendaal te ontwijken, en de schade te bepreken. maar vandaag niet veel last, dus zo te zien heb ik op tijd gas terug genomen. Wel blij met de kilometers, en halverwege de ochtend ging het zonnetje schijnen, das altijd lekker.
Trouwens, rondvaarten? Cool, maar vooral een zomerberoep lijkt me?
Er schijnt een uitzondering te zijn. In amsterdam moet je inderdaad groot vaarbewijs hebben, maar op andere plaatsen niet overal blijkbaar. In utrecht mag je rondvaren met alleen klein vaarbewijs. De grootste boot waar ik mee vaar is 12 meter en kunnen iets van 50 personen op, in giethoorn.. De politie controleert ook wel eens en klein vaarbewijs is voldoende.quote:Op maandag 12 september 2011 12:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb je dan 1 of ander schippersdiploma er speciaal voor gehaald? Je mag toch niet beroepsmatig mensen rond varen zonder groot vaarbewijs oid?
Wat doe je die andere 45 minuten die je over hebt om te sporten?quote:Op maandag 12 september 2011 12:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vnavond in elk geval maar een kwartiertje home trainer en de buikspierenklas meedoen, om de week een beetje netjes te beginnen.
Meten is weten. meet jezelf af en toe op. Je zult echt verschil zien in cms.quote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik blijf serieus in het bewegen, ik probeer ook qua eten om serieus te blijven, maar val geen gram meer af de laatste weken. misschien eens raad vragen bij een sport dieetiste ofzo...aan de andere kant, ik had m'n 'oude' fietsbroek aan gisteren(met bretels) en volgens mij had ik vroeger meer buik 'in de bretels hangen' als je snapt wat ik bedoel.Dus misschien worst ik nog steeds langzaam dunner, alleen afvallen gebeurt weinig mee..
Zwemmen? Dan train je ook het bovenlichaam meer. Voor mij zou het ook ideaal zijn. Jammer genoeg houd ik niet van zwemmen en heb ik het al tien jaar niet gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef scoloo het volgende:
Haha das waar. Maar het stomme is dat ik nog wel steeds afval. Maar ik heb er gewoon niet zown goed gevoel bij. Mensen nog goede ideeen voor winter activiteiten naast de Mtb en de tacx en harlopen? En spinning een idee?
Schaatsen idd!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef scoloo het volgende:
Haha das waar. Maar het stomme is dat ik nog wel steeds afval. Maar ik heb er gewoon niet zown goed gevoel bij. Mensen nog goede ideeen voor winter activiteiten naast de Mtb en de tacx en harlopen? En spinning een idee?
Waarom niet? Volgens mij verschuift de balans een beetje als je intensiever sport naar verhoudingsgewijs meer koolhydraten maar verbrand je in absolute zin wel meer vet. Het punt is volgens mij vooral: als je zoveel koolhydraten verbrandt ben je sneller leeg en heb je na de inspanning meer trek. Je moet dan dus de discipline opbrengen om alleen te eten wat je voor je herstel nodig hebt (de nodige/gezonde koolhydraten en eiwitten) en niet méér.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:48 schreef Freddeh het volgende:
Je verbruikt misschien meer energie, maar verbrand je ook meer vet?Precies, dat hoeft dus echt niet per sé.
Vandaag weer 8quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:38 schreef Narcotical het volgende:
Nog maar 3 ons wat je kwijt moet zag ik..
Klopt, maar het weekend heeft over het algemeen wel meer invloed op de schommelingen van je gewicht dan de meeste doordeweekse dagen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:48 schreef Narcotical het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar ik vind niet dat maandag een slecht weegmoment is omdat het na het weekend is. Als je gewoon af valt dat val je ook op maandag af en niet alleen op vrijdag..
Niet teveel broeken bestellen, he? Voor je het weet ben je nog een maatje afgevallen, kun je wéér nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:22 schreef Freddeh het volgende:
Heb me weer eens niet gewogen. Het doet me niet heel veel ook op dit moment. Had wel nieuwe broeken nodig, bij het bestellen schatte ik mezelf wat groter in dan ik echt ben, maatje 38 was dus te wijd. Nu 36 onderweg
Weet je zeker dat het je crank is? In een fiets zijn er 1001 dingen die kunnen tikken en kraken en het komt vaak voor dat de oorzaak zich ergens anders bevindt dan je zou verwachten. Gedoe met cranklagers is trouwens niet direct een beginnersklusjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef piepkuiken21 het volgende:
joehoe, ik ben er ook nog. Na bijna 3 weken Frankrijk weer terug des lands. Ik loop steeds minder mank en kan weer pijnloos fietsen, dus zal van de week eens 10 kilometer gaan fietsen om het uit te proberen. Ik wil voor de winter een goede fietsbroek kopen, heb je dan aan een lange fietsbroek genoeg of zijn er ook winterbroeken te koop?
Oja is er een trucje om vastgeroeste stofringen van je crank open te krijgen? ik moet mijn lagers smeren omdat mijn crank kraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lange fietsbroeken heb je ook weer in dunne en dikkere soorten..afhankelijk van de voering en wel/geen winddicht materiaal.
Freddeh: skip de appels, teveel glucose. Bij mij vloog er zo 2 kilo vanaf omdat ik stopte met appels eten.quote:Op zondag 25 september 2011 23:44 schreef Freddeh het volgende:
Inmiddels zijn mijn eetpatronen weer op orde en eet ik 6 boterhammen en 2 appels op een dag.
Ik ben de afgelopen maanden ook maar 2 kilo afgevallen, maar ben volgens verschillende mensen toch wel flink afgevallen. Waarschijnlijk een combinatie van minder vet maar wel meer spiermassa waardoor het gewicht niet echt omlaag gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:56 schreef the85mc het volgende:
Afgelopen week krachttraining gedaan en bijna geen cardio. Ik weeg weer 87 kg. het voelt als terug bij af, al weet ik eigenlijk ook dat dat niet zo is.. Ik eet relatief veel eiwit om mijn krachttraining meer effect te laten hebben. Toch eet ik voor mijn gevoel niet erg veel. Ik zit elke dag op 2000-2500 kcal.
Dit weekend was ik op een feestje en een vriendin van me (die ik 3maanden niet had gezien) vroeg of ik veel getraind had. Dus blijkbaar is het toch duidelijk te zien dat ik meer sport.
Je moet 'm wel binnen zettenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef piepkuiken21 het volgende:
Het merk is inderdaad Trek en heeft inderdaad voorvering. Dat van dat stuur wilde ik graag omdat ik 'm ook voor tourtochten wil gebruiken en dan zit dit lekkerder. Als ik wil crossen in de bossen dan kan ik er gewoon een andere stuurpen op zetten. Ik ben er erg blij mee maar het is een rib uit m'n lijf;)
Hmm dat klinkt toch wel grotendeels hetzelfde als mijn aanpak.. al doe ik 3 keer p/w anderhalf uur fietsen + af en toe flinke krachttraining. Na training en vooral krachttraining eet ik veel eiwit. Iets van 250-300 gram mager vlees (kip, tartaar, vis) en nog magere kwark. Ik begin wel meer spierdefinitie te zien, vooral op mijn benen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:01 schreef cafca het volgende:
Mijn aanpak was redelijk eenvoudig:
Veel sporten (3x per week fietsen/spinnen, 1-2x per week lichte krachttraining)
Verder bewuster eten, (gezonder en zeker niet teveel) en veel minder snoepen (dat laatste is de afgelopen maand een beetje de klad in gekomen, vandaar dat mijn gewicht nu niet verder zakt.)
Klinkt echt als een vrouw dit, die focus op het getalletje.. Wat maakt dat gewicht nou uit als je meer spieren hebtquote:Op donderdag 3 november 2011 10:45 schreef the85mc het volgende:
goed bezig Cafca! je bent samen met scoloo een van de weinigen die redelijk constant zijn afgevallen. Ik word iedere keer weer zwaarder als ik veel krachttraining ga doen. Dat ga ik minderen en meer cardioeen. Hopelijk wordt ik dan eindelijk lichter dan 85 kg..
Euh ja, ik moet lichter worden, anders mag ik geen wedstrijden doen... Ik focus normaal niet op getallen, maar nu moet het dus wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:49 schreef eentwee het volgende:
[..]
Klinkt echt als een vrouw dit, die focus op het getalletje.. Wat maakt dat gewicht nou uit als je meer spieren hebtAnders kun je ook beter gaan trainen op een lege maag, dan verbrand je je spieren en word je nog lichter
Daarom heb je dus ook een achterremquote:Op woensdag 16 november 2011 08:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik vloog over de kop omdat ik ineens moest stoppen ;-). Maar gelukkig geen spierpijn wel kapot licht en mijn spatbord lag los.
Wat voor tocht is dat, aangezien ik in de omgeving woonquote:Op woensdag 16 november 2011 16:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hey, Freddeh, ik lees elders over een tocht in Den Haag op 1 maart, maar dat is waarschijnlijk wat ver weg voor jou vanuit Appelscha, ik ga hem denk ik maar rijden, 50 km op 1 maart moet lukken als een Belgische klassieker in april ons doel is...
Witte kruis tocht, iemand had het erover in het wielrentopic.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Wat voor tocht is dat, aangezien ik in de omgeving woon
Freddeh een half uurtje langer dan ik, want die klust geloof ik het komend half jaar te veel om op de fiets te zittenquote:
Ik kijk thuis even want mn mobiel doet moeilijk bij grote webpagina'squote:Op donderdag 17 november 2011 09:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Witte kruis tocht, iemand had het erover in het wielrentopic.
http://www.wittekruisclassic.nl/TOERTOCHT.html
Is voor mij ook niet bij de deur aangezien ik in Hilversum woon, maar wel 1 van de eerste tochten die er is volgens mij, en qua reisafstand nog te doen.
Trutquote:Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Freddeh een half uurtje langer dan ik, want die klust geloof ik het komend half jaar te veel om op de fiets te zitten![]()
![]()
massage is altijd goed, in ieder geval zijn mijn enkelbanden wel geheeld. Het is nu de pees aan de buitenkantquote:Op woensdag 30 november 2011 10:18 schreef Freddeh het volgende:
Ja, dat is het probleem juist.
Massage nodig?
Is wel mogelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef Narcotical het volgende:
Zwemmen is inderdaad nogal saai, vooral omdat je onderwijl niks anders kunt doen zoals naar je iPod luisteren ofzo... Aan de andere kant wel een goede manier om in beweging te blijven als veel van de andere opties afvallen wegens blessures enzo.. Tevens pak je ook meteen arm en beenspieren aan, wat ook mooi meegenomen is (zeker als fietser)
Dat is de tactiek ja, belasting heel langzaam opvoeren zodat het pijnvrij gebeurt, ik heb een maand of 4 om dat voor elkaar te krijgen, moet haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:40 schreef cafca het volgende:
Balen van die knie Captain.
Is heel licht fietsen niet een optie? Zodat-ie wel in bewegin blijft maar niet zwaar belast wordt?
Fietsvakantie zit er dan niet in, maar de lente is nog een eindje weg, he.
Niets zwaars tillen, elke traptrede nemen, enkelbrace gedragen, hoge schoenen/ lage schoenen, zoutbad nemen, massage. Enkelbanden goed getraind, ontspannings oefeneningen/ weinig stress.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:21 schreef Freddeh het volgende:
Lullig van je enkel, piepjeWat doe je er op dit moment allemaal aan om hem dunner en minder pijnlijk te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Handig om te gaan snowboarden met die enkel van jequote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:29 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik ben doorverwezen naar orthopeed, 16 januari moet ik voor foto's etc naar het ziekenhuis.
Nu weer wat nieuws een hersenschudding omdat ik wilde leren snowboarden gisteren ;-), ik ben een seconde of 15 bewusteloos geweest en ben veel kwijt van die avond. Nu ontzettende hoofdpijn ;-).
Voel me een stuntel:P
Als je gaat snowboarden met jouw enkel ben je ook wel een beetje een stuntel. Heb je een les gehad, of ben je gewoon heen gegaan en op een plank gestapt om te zien wat er van ging komen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:29 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik ben doorverwezen naar orthopeed, 16 januari moet ik voor foto's etc naar het ziekenhuis.
Nu weer wat nieuws een hersenschudding omdat ik wilde leren snowboarden gisteren ;-), ik ben een seconde of 15 bewusteloos geweest en ben veel kwijt van die avond. Nu ontzettende hoofdpijn ;-).
Voel me een stuntel:P
Zelfde hier. Ik heb me gisteren wel gewogen, was 1,7 kg kwijt ten opzichte van vorige week terwijl ik niet heb gesport ed... Vond het maar apart eigenlijk..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:26 schreef Freddeh het volgende:
Nou, beetje late checkin van mijn kant
Snowworld Zoetermeer? Ghehe, laat me weten wanneer, dan kom ik je gezelschap houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:12 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik kreeg les van een vriend. Ik had tijdens het snowboarden totaal geen last van mijn enkel omdat ik vooral met lopen last heb. Ik kon al bijna zigzaggen van de piste en remmen :-). Gelukkig belde snowworld gisteren op met de mededeling dat ze vrijkaarten op gingen sturen kan ik nog een keer mét helm
Jij snapt 'm helmen zijn voor mietjes ;-)! Maar na 2 ongelukken is het wel tijd om een helm te dragen, zou ik ook met fietsen moeten doen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef Freddeh het volgende:
Helmen zijn voor mietjesNee hoor, als ik had geweten wat ik nu weet had ik voor m'n beginperiode ook een helm gekocht. Snowboarden is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |