Nou joepie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:43 schreef davako het volgende:
[..]
Inderdaad. De LP is weer op zijn retour
Oa veroorzaakt door dit Erg interessant.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef Romanus het volgende:
[..]
Die dingen zijn vet hoor, geluid is vaak veel 'zuiverder' dan cd
quote:003 | 42˚ , 5.2 N , set angle and force to exactly hit your plate
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef DeRakker. het volgende:
[ [url=http://forum.criminas.nl/image.php?http://www.damnlol.com/pi(...)46e66.gif]afbeelding[/url] ]
Het lage gebied is wel een zompige brij zonder enig detail, maarja dat is een discussie voor een ander topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef Romanus het volgende:
[..]
Die dingen zijn vet hoor, geluid is vaak veel 'zuiverder' dan cd
ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de grap niet.
heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gewoon doorscrollen maar. Grappen uitleggen is not done
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Markster het volgende:
Raisen is toch niet storten in het EngelsNee, hoeveel het evenement opleverde ('raisen' doe je met geld bij een goed doel enzo, inzamelen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doh, net 3 weken lang Euro's in Dong lopen omrekenen, vandaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de grap niet.
Owzo. Okee duidelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, hoeveel het evenement opleverde ('raisen' doe je met geld bij een goed doel enzo, inzamelen).
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ligt het aan mij of klopt die zin niet?
"we can't any staff to stay"
Eeehm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |