Chuckquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je blind en zie je m'n sig niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai, dat is slecht nieuws voor BB. Ik heb namelijk het idee dat het handjevol mensen dát kijkt het puur doen om te kunnen zeggen dat ze smaak hebben vanwege de Emmy's die BB krijgt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
0. Ze worden dit jaar niet meegenomen in de Emmy's
Helaas niet genomineerd, Falling Skies. Beste drama series zijn uit mijn hoofd ; Mad Men, Boardwalk Empire, Dexter, The Good Wife, Friday Night Lights en Game of Thrones.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Ai, dat is slecht nieuws voor BB. Ik heb namelijk het idee dat het handjevol mensen dát kijkt het puur doen om te kunnen zeggen dat ze smaak hebben vanwege de Emmy's die BB krijgt.
Als dit jaar Falling Skies overladen wordt met Emmy's (weet niet of ze genomineerd zijn, maar zou me niks verbazen) zul je zien dat al die kijkers ineens Skies-fan zijn.
Dus BB heeft Emmy's gekregen in het verleden? Heeft de jury tóch een goede smaakquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Ai, dat is slecht nieuws voor BB. Ik heb namelijk het idee dat het handjevol mensen dát kijkt het puur doen om te kunnen zeggen dat ze smaak hebben vanwege de Emmy's die BB krijgt.
Ik vind Breaking Bad erg goed en ik vind Mad Men vreselijk, maar dat is volgens jou niet mogelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Als dit jaar Falling Skies overladen wordt met Emmy's (weet niet of ze genomineerd zijn, maar zou me niks verbazen) zul je zien dat al die kijkers ineens Skies-fan zijn.
Juist wel. Als je 1 serie van stand kijkt hoef je toch niet door nóg zo'n serie heen te bijten?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:41 schreef Tijz het volgende:
[..]
Ik vind Breaking Bad erg goed en ik vind Mad Men vreselijk, maar dat is volgens jou niet mogelijk.
Volgens sommigen hier is het ook niet mogelijk dat iemand Breaking Bad gewoon niet leuk vindquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:41 schreef Tijz het volgende:
[..]
Ik vind Breaking Bad erg goed en ik vind Mad Men vreselijk, maar dat is volgens jou niet mogelijk.
Emmy's worden toch niet uitgereikt door critics, maar door collega's?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dexter of The Good Wife mogen wat mij betreft wel winnen ; maar het zal wel naar Mad Men of Boardwalk Empire gaan, daar kijken meer critics naar
ga maar snel weer lost kijken danquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Populair? Ze halen vrijwel nooit de 2 miljoen kijkers.
Iedereen Is Gek Op Jack trekt in het kleine Nederland serieus meer kijkers dan Breaking Bad in de hele VS.
Kan best, maar de genomineerde series komen verdacht veel overeen met de favorieten van criticsquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Emmy's worden toch niet uitgereikt door critics, maar door collega's?
Tsja, hoe zou dat toch komen? Dat moet wel een complot zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan best, maar de genomineerde series komen verdacht veel overeen met de favorieten van critics
Tel je de doelgroep bij het totaal op? Het totaal voor 4x01 was 2,576 miljoen, waarvan (dus niet plus) 1,5 miljoen van de doelgroep. In de afleveringen daarna zakte het weer terug naar het gebruikelijke niveau van 1,7 miljoen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ga maar snel weer lost kijken danje weet helemaal niet met welk programma het op de timeline zit
en het krijgt steeds meer kijkers, season 4 ep1 had 4.3 miljoen kijkers, en dat zegt ook trouwens helemaal niks
jij vind iedereen is gek op jack zeker ook tof
Hebben we het nog steeds over populariteit of gaat het nu over of kijkcijfers iets over kwaliteit zeggen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het gebrek aan kijkers voor Breaking Bad heeft dan ook meer met AMC (en het gebrek aan interesse voor die zender) dan met de serie zelf te maken. Ze hebben daar nog nooit meer dan 5 miljoen kijkers gehad en dat was dan nog voor de eerste aflevering van een superhype als The Walking Dead.
Zet Glee op AMC en die moeten het ook met een paar miljoen kijkers doen.
Jaren geleden moesten peer groups bij elkaar komen om uren aan inzendingen te bekijken en te beoordelen. Dat is veranderd omdat alleen oude, conservatieve, gepensioneerde industrie-mensen daar tijd voor hadden en het gat tussen de nominaties en de meningen van critici/publiek immens werd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tsja, hoe zou dat toch komen? Dat moet wel een complot zijn.
Ik had het over een zender waar onmogelijk series kunnen draaien die als populair kunnen omschreven worden (mits een bepaalde invulling aan populair wordt gegeven)quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over populariteit of gaat het nu over of kijkcijfers iets over kwaliteit zeggen?
Er is waarschijnlijk geen serie die door de critici nog meer werd geadoreerd dan The Wire (nog meer dan The Sopranos, The West Wing en andere Mad Men) en die hebben nooit iets van belang gewonnen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Jaren geleden moesten peer groups bij elkaar komen om uren aan inzendingen te bekijken en te beoordelen. Dat is veranderd omdat alleen oude, conservatieve, gepensioneerde industrie-mensen daar tijd voor hadden en het gat tussen de nominaties en de meningen van critici/publiek immens werd.
Sindsdien mogen inzendingen thuis bekeken worden. Ook hier is veel kritiek op omdat niemand controleert of die stemmers ook daadwerkelijk alles kijken (haast onwaarschijnlijk gezien de lange werkweken die werkende regisseurs, producers en showrunners maken). Ook wordt van ze verwacht dat ze een hele serie beoordelen op 1 enkele ingezonden aflevering.
Als je na een werkweek van 70 uur een krat met dvd's binnenkrijgt die je moet beoordelen van series die je verder nooit kijkt kan ik me heel goed voorstellen dat je je (onbewust of niet) laat leiden door critici om een selectie te maken.
Volgens mij zijn we het daarover dan eensquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had het over een zender waar onmogelijk series kunnen draaien die als populair kunnen omschreven worden (mits een bepaalde invulling aan populair wordt gegeven)
Over The Wire gaan weer andere theorieën, over de voornamelijk zwarte cast bijvoorbeeld.quote:Er is waarschijnlijk geen serie die door de critici nog meer werd geadoreerd dan The Wire (nog meer dan The Sopranos, The West Wing en andere Mad Men) en die hebben nooit iets van belang gewonnen.
Dat er zo weinig mensen in de verdediging schieten zegt ook wel genoeg. Als je 4 jaar geleden zei dat Heroes of Prison Break lachwekkend slecht begint te worden viel iedereen over je heen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat we trouwens niet te genuanceerd moeten gaan discussieren, met argumenten en zo, want dan wordt het zo'n saai topic dat enkel de critici nog goed vinden.
Volgens mij konden ze niet meedoen dit jaar vanwege de late seizoenstart. Seizoen 4 telt dus mee voor 2012.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Omdat de serie geen verdediging nodig heeft. Waarom zou je met onwetenden in discussie gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat er zo weinig mensen in de verdediging schieten zegt ook wel genoeg. Als je 4 jaar geleden zei dat Heroes of Prison Break lachwekkend slecht begint te worden viel iedereen over je heen.
Stellen dat Breaking Bad zuigt stuit niet op veel weerstand blijkbaar.
Dat was al genoemdquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Volgens mij konden ze niet meedoen dit jaar vanwege de late seizoenstart. Seizoen 4 telt dus mee voor 2012.
Dat komt doordat BB een serie is die nergens mee te vergelijken is, naar mijn idee de beste serie van de afgelopen jaren. Mensen die al zo hard stellen dat "het zuigt" daar gaan echt BB-kijkers niet eens mee in discussie. Breaking Bad is briljant, dat je er misschien niet van houdt geloof ik wel, maar het is geen slechte serie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat er zo weinig mensen in de verdediging schieten zegt ook wel genoeg. Als je 4 jaar geleden zei dat Heroes of Prison Break lachwekkend slecht begint te worden viel iedereen over je heen.
Stellen dat Breaking Bad zuigt stuit niet op veel weerstand blijkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |