Ja ik kan me moeder wel vragen of ze de auto pakt om hier naar mijn was te kijken terwijl het droogt, maar dat schiet ook niet op. En ik heb wel een droger, maar fuck die shit, mijn T's gaan daar echt niet in!quote:
Maakem stuk jonge, dit is hoe die shit begint.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:30 schreef dreamzk het volgende:
Negers schuur die slettenbillen stuk,
Sorry dames maar Partysquad in the club.
Flesje water en wobble boeren!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:41 schreef Frankii het volgende:
Vanavond inderdaad, biertje erbij alles. Weekend!
Nee jongu gek, kermis in O duubel S wat denk je dan kutquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:40 schreef dreamzk het volgende:
Zijn er trouwens andere partypeople die morgen naar decibel gaan?
Blister ging toch ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:40 schreef dreamzk het volgende:
Zijn er trouwens andere partypeople die morgen naar decibel gaan?
Ook kermis in Den Bosch GEKKENHUYS!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee jongu gek, kermis in O duubel S wat denk je dan kut
water??? Ohja ramadanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Flesje water en wobble boeren!
Leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ook kermis in Den Bosch GEKKENHUYS!
PARTY!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ook kermis in Den Bosch GEKKENHUYS!
Maar verder werkt het allemaal wel goed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef vandermar het volgende:
3 hitmarkers met de L96en nog niet een kill. 3x dezelfde persoon geraakt.
Doe 1 tegen 1 dan aap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:59 schreef PierreTT het volgende:
Voor de mannen van gister:
[ afbeelding ]
KEEPER DOET MEE!
Soldmayor, eigenaar van FC Pearle Opticien United
4 hitmarkers op een persoon met de Intervention netquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef vandermar het volgende:
3 hitmarkers met de L96en nog niet een kill. 3x dezelfde persoon geraakt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al genoeg gedaan, maar dan verlies je nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |