en soberzo is al je gear soulboundquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
haha gelukig heb ik daar geen last van op wow alleen knappe meiden
Hier is een introductie: linkquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lees het topic kreng.
En
Wtf TS, jij hebt 3 nachten wakker gelegen?
Thanks dude.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:53 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Hier is een introductie: link
idd, originaliteit moet ten alle tijden de kop ingedrukt worden! Ordnung muss sein!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:54 schreef Pallas-Athene het volgende:
Je bent homo of je hebt er ambities voor TS.
En het is: toen ik de mensen leerde kennen, ging ik van de dieren houden.
Dus niet je eigen draai eraan geven...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind……eigenlijk…..over het algemeen…alle, vrouwen….KUTHOEREN…Allemaal!!
Hans Teeuwen
Episch.quote:
Kan ook niet!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:00 schreef Piye het volgende:
Ik wist helemaal niet dat vrouwen ook op hun pik getrapt konden worden.
Tenzij ze omgebouwd zijn tot vrouw maar nog een lul hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:00 schreef Piye het volgende:
Ik wist helemaal niet dat vrouwen ook op hun pik getrapt konden worden.
Nou eigenlijk beschrijft de OP vrij normale vrouwen hoor. Kunnen jullie ook niks aan doen, dat is gewoon de natuur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan ook niet!
Maar ik bedoelde het ook niet zo, ik voel me namelijk totaal niet aangesproken door de OP. En weet helaas dat er vrouwen zijn die idd zo zijn, maar er zijn ook normale vrouwen
It takes a real man to handle a real womanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou eigenlijk beschrijft de OP vrij normale vrouwen hoor. Kunnen jullie ook niks aan doen, dat is gewoon de natuur.
Je propt hem daar alleen 'n beetje moeilijk naar binnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef Shispeed het volgende:
vrouwen, je kunt beter kippen houden
ervaring?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef ounsciz het volgende:
[..]
Je propt hem daar alleen 'n beetje moeilijk naar binnen.
Dan leer je toch echt de verkeerde vrouwen kennen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou eigenlijk beschrijft de OP vrij normale vrouwen hoor. Kunnen jullie ook niks aan doen, dat is gewoon de natuur.
Ik praat niet per sé uit ervaring. Ik bedoel meer dat het de vrouwelijke natuur is om een man te vinden die voor haar (en haar kroost) zorgt. Persoonlijk vind ik daar niks mis mee zolang de vrouw in kwestie niet te veeleisend is. Het klopt dat er genoeg vrouwen zijn die graag carrière maken maar dat is eerder abnormaal dan normaal. Je ziet ook vaak dat als er eenmaal kinderen zijn de vrouw parttime gaat werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan leer je toch echt de verkeerde vrouwen kennen.
Ik ken ze wel hoor zulke types, maar dat zijn vaak van die ontevreden types die zelfs niets in het leven bereiken.
Genoeg vrouwen die wel een carrière opbouwen en geld in het laatje brengen.
Geld is blijkbaar een zeer belangrijke drijfveer bij vrouwen. Er zijn vaak genoeg onderzoeken geweest met de vraag wat een vrouw het belangrijkste vind aan een man. Op de eerste plaats staat ALTIJD dat hij een goede baan moet hebben (dus geld).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef Leonidas82 het volgende:
Uiteindelijk schuilt achter een prachtige vrouwelijke verschijning een duivels gebroed. Het gaat namelijk niet om jou als man en wie je bent, maar vooral hoeveel geld je op je rekening hebt en of je haar kan betalen.
Maar zit nogal een verschil in voor zichzelf laten zorgen (en daar komt meestal de zorg voor eventuele kinderen bij) en de vrouwen die ts omschrijft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik praat niet per sé uit ervaring. Ik bedoel meer dat het de vrouwelijke natuur is om een man te vinden die voor haar (en haar kroost) zorgt. Persoonlijk vind ik daar niks mis mee zolang de vrouw in kwestie niet te veeleisend is. Het klopt dat er genoeg vrouwen zijn die graag carrière maken maar dat is eerder abnormaal dan normaal. Je ziet ook vaak dat als er eenmaal kinderen zijn de vrouw parttime gaat werken.
Ik zie het verschil niet TS beschrijft gewoon een verwende vrouw die voor zich laat zorgen. Ik ben het zeker met je eens dat het "onze" schuld is dat die vrouwen zo verwend zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar zit nogal een verschil in voor zichzelf laten zorgen (en daar komt meestal de zorg voor eventuele kinderen bij) en de vrouwen die ts omschrijft.
En dan nog, meeste mannen pikken het allemaal dus eigenlijk is het ook jullie eigen schuld dat sommige vrouwen zo zijn
Ik loldequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
haha gelukig heb ik daar geen last van op wow alleen knappe meiden
Maar je vindt het wel nodig om te reagerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef snakelady het volgende:
God, wat haat ik mezelf nu dankzei jouw overtuigende tirade, ik voel geen zin meer in het leven....
Gelukkig maar dat ik een kreng ben en het me eigenlijk weinig uitmaakt allemaal
Ja, vind het wel een grappig topic eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel nodig om te reageren
They control the ladyparts!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:34 schreef erodome het volgende:
Leer ermee leven, uiteindelijk is de man er alleen maar om de vrouw te dienen, dat alles omdat vrouwen kutjes hebben, het machtigste wapen op aarde![]()
Dat is het grappige er aan he, haten op vrouwen maar wel iedere avond rukken op naakte vrouwen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:34 schreef erodome het volgende:
Leer ermee leven, uiteindelijk is de man er alleen maar om de vrouw te dienen, dat alles omdat vrouwen kutjes hebben, het machtigste wapen op aarde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Fixed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is het grappige er aan he, haten op vrouwen maar wel iedere avond rukken op naakte vrouwen.
Ze kunnen niet met ons gezeik maar ook niet zonder onze kut.
Tja, in diezelfde utopia zouden mannen geen bierbuik hebben en veel geld binnen brengen, helaas, we zullen het met elkaar moeten doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:43 schreef GordonRamsay het volgende:
[..]
Fixed.
In een droomwereld zouden vrouwen gewoon hun bek houden en hun benen spreiden. De werkelijkheid is anders helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil je erover praten...?
Haha hij laat zijn vriendin bazig zijn wat een faler.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:23 schreef Fascination het volgende:
Was je vriendin weer bazig?
Relatieprobleem, vriendin vertoond bazig gedrag
Maar dat is wel logisch he. Anders word het zo'n sleutelkind.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik praat niet per sé uit ervaring. Ik bedoel meer dat het de vrouwelijke natuur is om een man te vinden die voor haar (en haar kroost) zorgt. Persoonlijk vind ik daar niks mis mee zolang de vrouw in kwestie niet te veeleisend is. Het klopt dat er genoeg vrouwen zijn die graag carrière maken maar dat is eerder abnormaal dan normaal. Je ziet ook vaak dat als er eenmaal kinderen zijn de vrouw parttime gaat werken.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:28 schreef yasmin.r het volgende:
En TS, blijkbaar kom je de verkeerde vrouwen tegen in je leven
Wats je nummer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:24 schreef yasmin.r het volgende:
Ik ben geen zeurderig, claimend, verbitterd, vatzig en veeleisend kreng op de bank ja
Dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:56 schreef Geelman het volgende:
Doet me aan dit topic denken. Na 8 jaar de relatie maar ontbinden omdat mevrouw niks meer 'voelt'... Maar nog wel even bij elkaar blijven voor de centen.
Ik zie mijn relatie niet meer zitten, wat moet ik doen?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Geen probleem mee met mijn meid. Maar goed, wat er nog niet is, kan zal nog komen
Vrouwen die een carrière opbouwen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan leer je toch echt de verkeerde vrouwen kennen.
Ik ken ze wel hoor zulke types, maar dat zijn vaak van die ontevreden types die zelfs niets in het leven bereiken.
Genoeg vrouwen die wel een carrière opbouwen en geld in het laatje brengen.
Welquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:24 schreef yasmin.r het volgende:
Ik ben geen zeurderig, claimend, verbitterd, vatzig en veeleisend kreng op de bank ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |