ja echt ergquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef GimmeGore het volgende:
Bezorgd om mensen die ken en die op Pukkelpop zitten/zaten
Hier is het weer ff droog maar de tuin staat heul blankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja echt erg
ot ; hier in het zuiden de tweede ronde noodweer
dit. en verder erg goedquote:
Que? Wat? Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fucking hel wat een stortbui was hier zeg
En RIP aan de doden die zijn gevallen bij Pukkelpop... heb nog gedacht om er heen te gaan
Not sure if troll...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Que? Wat? Wat is er gebeurd dan?
Ik voel me raar trouwens.
Inmiddels 4.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Over België, Limburg en een stukje Brabant heeft een enorme hoosbui gewoed, maar dan echt echt buitenproportioneel, heb het zelf nog nooit zo hard zien regenen...
Ik was aan het werk en keek op een gegeven moment naar buiten en het was echt donker gewoon, na die hoosbui klaarde het op en was het weer gewoon licht. Heel vreemd en bizar.
Op Pukkelpop is dus het een en ander ingestort en zijn er so far 3 doden
op vakantie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:29 schreef Miam het volgende:
Ehhh vreemd, geen zin om weer naar huis te gaan. Aan de andere kant ook weer wel
londonquote:
Ik had gisteren geen gelegenheid om ook maar iets van het nieuws te volgen.quote:
A dirty mind is ........... etcquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En toch klinkt dit verkeerd, ondanks dat ik weet dat je je rug bedoelt.
OT.![]()
![]()
Same, en verder veels te moe en toch om 6 uur eruit om te gaan werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef Lastpost het volgende:
Ik voel me rot, zit met m'n gedachten teveel bij m'n vorige vriendin, op een manier die ik liever niet heb.
Verder ook nog verkouden, word je ook niet vrolijk van.
Wat pauper van je om geen vlaai te kopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Laatste dag bij dat kutbedrijf
Volgens mij verwachten ze ook nog dat ik vlaai meeneem ofzo :'D
Komen zij even mooi bedrogen uit.
Herkenbaar, hier konden ze ook de tering krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgens mij verwachten ze ook nog dat ik vlaai meeneem ofzo :'D
Wat pauper van je om te denken dat ik een fuck geef om dat bedrijf. Je zou niet misschien kunnen bedenken dat er een oorzaak achter zit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat pauper van je om geen vlaai te kopen
Als je een hekel aan je collega's hebt, dan moet je het niet doen iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat pauper van je om te denken dat ik een fuck geef om dat bedrijf. Je zou niet misschien kunnen bedenken dat er een oorzaak achter zit?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:12 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je een hekel aan je collega's hebt, dan moet je het niet doen idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |