ze hebben het nu verandert zie ik... maar je kunt het zien als je bij sale alles bekijken doet en dan staat boven het eerste plaatje ITEMS: en daar achter een getal.quote:
-50 wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:48 schreef alors het volgende:
Waarom is het zo drukkomen ze allemaal op die -50 af? wat nu in sale is stelt niks meer voor of is alleen in xxs of xxl te krijgen
Tassen via internet bestellen: Uberhaupt al iets wat ik nooit zou doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:25 schreef Probability het volgende:
Deze leek zo leuk maar is echt totaal anders dan op het plaatje, heel 'stoffig' en klein..
<foto>
die zijden blouse, die je hier in het blauw hebt staan, heeft iemand deze al in het ´echt´ gezien? zoja, hoe was die?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:39 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]
Moet van mezelf kiezen tussen de 2 jasjes, de 2 broeken, en de 2 kettingen.
Heb ik ook. Gelukkig heb ik de link van de T&T van PostNL nog wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
Kan het kloppen dat ik op mijn laptop niet mijn bestelling kan kijken (die dus al verzonden is).....heb bestelling op de thuiscomputer gedaan en nu op mijn laptop zegt H&M dat ik geen bestelgeschiedenis heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |