Het staat toch tussen apostroffen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh, en dit ook trouwens. Misleidende TT's
Ik ga helemaal nergens heen, vind Nederland wel prima zo.quote:
Nou en.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het staat toch tussen apostroffen.
Mijn excuses prima OP, eensch met TSquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het staat toch tussen apostroffen.
[..]
Ik ga helemaal nergens heen, vind Nederland wel prima zo.![]()
![]()
![]()
Dat betekent dat het een verwijzing naar een object, zoals een boek of programma, is.quote:
Nice!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn excuses prima OP, eensch met TS
betekent. En nog steeds nou en.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat betekend dat het een verwijzing naar een object, zoals een boek of programma, is.En dus niet dat ik weg ga.
Ik verwijs dus naar het programma 'Ik Vertrek'. Er is dus geen sprake van een misleidende TT.quote:
Ik zie een ninja-edit.quote:
Heel leuk. En om je vraag van voor de ninja-edit te beantwoorden: ja.quote:
Ook leuk voor je!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Heel leuk. En om je vraag van voor de ninja-edit te beantwoorden: ja.
De OP kreeg een welverdiende tl;dr van mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook leuk voor je!Maar begrijp je nou waarom de TT niet misleidend is? Trouwens, als je de OP gewoon had gelezen, had je de TT gewoon begrepen.
Zeg je dat ook aan het begin van het boek.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
De OP kreeg een welverdiende tl;dr van mij.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch gelezen.
TS vat een aflevering samen, dit is de samenvatting van de samenvatting:
-Stel gaat naar het buitenland
-Bouwt schulden op
-Faalt
-Komt terug
Je vond me verhaal leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:57 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
de OP is wel leuk eigenlijk. Heb hem zowaar gelezen.
Krijg nou wat, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef Mkr het volgende:
TS die denkt dat "Ik vertrek" bij rtl uitgezonden wordt
Volgens mij is het toch echt een programma van de publieke omroep (tros)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |