Weer vetrek, deed je expres.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:31 schreef Superslechterik het volgende:
Goede OP,
Mijn probleem is alleen dat 95% van de Nederlanders die ik ken zo'n instelling heeft
en daarom vetrek ik in oktober naar 't buitelandt.
Ja, dat ken ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef Superslechterik het volgende:
Ik vetrek naar Schotlandt, ken je dat, dat ligt in het Verenigdt Koningkrijk.
Nou daarom dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik.Hoezo zou je daar nou willen wonen? Het regent daar nog meer dan in Nederland en Haggis is niet te vreten.
Oké, nou veel geluk met het oefenen van je Schotse accent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:41 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Nou daarom dus.
Het regendt daar bijna altijd, het is daar in de winter om 15.00 dongker, in de winter ligt er een dik pak schneeuw en mijn vriend woont daar.
Het is veel grappiger om daar met een cockney accent te praten in Schotland.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, nou veel geluk met het oefenen van je Schotse accent.
Ik heb toch niks beters te doen dan tijd verspillen. Dus tijd verspillen om dit topic te maken was eigenlijk tijd goed besteed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben blij dat het niet mijn tijd was dat voor dit topic werd verspild.
Zeg je dat ook aan het begin van een boek?quote:
Dat wou ik gewoon even duidelijk maken; in verhaalvorm!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:09 schreef Id_do_her het volgende:
Schotland is dan ook niet El Salvador of Kenya of zo.
OT: dat programma.
Haha, het is een samenvatting van een gemiddelde aflevering van 'Ik Vertrek'. Dus zo'n beetje iedere aflevering lijkt hier op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:17 schreef TitaToven het volgende:
Welke aflevering is dat? Die wil ik eigenlijk wel eens zien
Frankrijk dan wel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:09 schreef Id_do_her het volgende:
Schotland is dan ook niet El Salvador of Kenya of zo.
OT: dat programma.
Inderdaad, maar meestal is het het idee van de vrouw om te vertrekken, omdat Nederland toch maar kut is. Het is dus meestal gewoon stom tokkievolk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
't is inderdaad zeer voorspelbare zut, die 'ik vertrek' afleveringen. Kansloze acties, voortkomend uit de penopauze van de gefrustreerde ambtenaar.
Oh, en dit ook trouwens. Misleidende TT'squote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |