abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100894196
Goed topic dit :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_100894257
Samsung klaagt Apple aan, geen succes.

Apple klaagt Samsung aan, Apple wint.

Karma bitch.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:18:55 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100894323
quote:
19s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ook hier was apple niet de eerste.
Nee, zie de Prada. Maar de prada lijkt verder maar weinig op de iPhone, heel andere onderkant etc.
Feit is dat Apple met de iPhone 4 kwam en samsung daarna meteen met een vrijwel identiek toestel.

Dat elke gsm een beetje op een gsm lijkt ben ik wel met je eens, daar ontkom je niet aan, zelfde met tablets. Maar de icoontjes, de plek en vorm van de speakers etc zijn gewoon heel erg hetzelfde.

het is dus niet 1 element, het is alle elementen tegelijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_100894333
Vroeger was het nog wel leuk. Was je kei hip als je een iPod had. Nu heeft iedere kneus zo'n ding.
pi_100894346
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:17 schreef Snuf. het volgende:
Samsung klaagt Apple aan, geen succes.

Apple klaagt Samsung aan, Apple wint.

Karma bitch.
Die rechtszaak, ja. Laat Apple zijn schermpjes voor vrijwel al zijn apparatuur dan maar bij een andere leverancier halen. O wacht, die is er niet. De zaken zijn gecompliceerder, Samsung wil zo'n grootafnemer ook niet verliezen. Wie nu de uiteindelijke 'winnaar' of 'verliezer' wordt, is voorlopig nog niet duidelijk.
pi_100894420
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, zie de Prada. Maar de prada lijkt verder maar weinig op de iPhone, heel andere onderkant etc.
Feit is dat Apple met de iPhone 4 kwam en samsung daarna meteen met een vrijwel identiek toestel.

Dat elke gsm een beetje op een gsm lijkt ben ik wel met je eens, daar ontkom je niet aan, zelfde met tablets. Maar de icoontjes, de plek en vorm van de speakers etc zijn gewoon heel erg hetzelfde.

Jongen alsjeblieft. Ga ergens anders verder met janken.

Het is belachelijk dat Apple patenten op zoiets heeft en kan behouden. Iedere TV lijkt toch ook op elkaar en dat mag toch ook zo blijven. De smartphone/tablet zijn zo ingeburgerd geworden dat een patent op een vorm belachelijk is geworden.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:22:15 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100894481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:20 schreef Daanus het volgende:

[..]

Jongen alsjeblieft. Ga ergens anders verder met janken.

Het is belachelijk dat Apple patenten op zoiets heeft en kan behouden. Iedere TV lijkt toch ook op elkaar en dat mag toch ook zo blijven. De smartphone/tablet zijn zo ingeburgerd geworden dat een patent op een vorm belachelijk is geworden.
Waarom gaan jullie droeftoeters echt altijd schelden in dit soort topics? Zie je mij iemand iets persoonlijks verwijten? Iemand vertellen dat ie jankt?

Tief zelf lekker op als je niet gewoon normaal je mening kan overbrengen.
Get woke, go broke!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:24:24 #108
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_100894575
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_100894583
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom gaan jullie droeftoeters echt altijd schelden in dit soort topics? Zie je mij iemand iets persoonlijks verwijten? Iemand vertellen dat ie jankt?

:') :')
pi_100894587
Samsung brengt de Galaxy S uit een telefoon die meer op Apple producten lijkt dan zijn opvolger de S2
De Galaxy S is qua hardware geen echte hoogvlieger en is voor de Iphone 4 geen echte concurrent.
geen rechtszaak , niks aan het handje.

Samsung brengt de S2 uit een telefoon met spierballen , met een mooi schermpje en is extreem dun en minder overeenkomsten met Apple hardware dan de eerste Galaxy
De Spierballen zijn zo groot dat de S2 zelfs de vloer aanveegt met de Ipad 2 en laat daar nou de opvolger van de Iphone 4 hardwaretechnisch naar alle waarschijnlijkheid op gebaseerd zijn ( A5 sock )

Het is eind September....... de Galaxy S2 ziet het levenslicht in Amerika nog VOORDAT de opvolger van de Iphone vier gelanceerd kan worden.
Dikke grote tranen rollen over Stevie zijn wangen, een grote Ifail want ze raken hun Iphones niet meer kwijt
Aandelen onderuit , waarde vermindering enz enz .

Ik denk dat de galaxy tab helemaal het probleem niet is
het probleem is die 30 miljoen schermpjes die Samsung voor de USA heeft besteld
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:25:18 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100894619
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:24 schreef Daanus het volgende:

[..]

:') :')
precies, inhoudsloos gelul in de ruimte, ga nu maar weer buiten spelen.
Get woke, go broke!
pi_100894637
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

precies, inhoudsloos gelul in de ruimte, ga nu maar weer buiten spelen.
Iemand op zn teentjes getrapt.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:26:25 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100894656
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:24 schreef Martinovibes het volgende:
Samsung brengt de Galaxy S uit een telefoon die meer op Apple producten lijkt dan zijn opvolger de S2
De Galaxy S is qua hardware geen echte hoogvlieger en is voor de Iphone 4 geen echte concurrent.

Samsung brengt de S2 uit een telefoon met spierballen , met een mooi schermpje en is extreem dun en minder overeenkomsten met Apple hardware dan de eerste Galaxy
De Spierballen zijn zo groot dat de S2 zelfs de vloer aanveegt met de Ipad 2 en laat daar nou de opvolger van de Iphone 4 hardwaretechnisch naar alle waarschijnlijkheid op gebaseerd zijn ( A5 sock )

Het is eind September....... de Galaxy S2 ziet het levenslicht in Amerika nog VOORDAT de opvolger van de Iphone vier gelanceerd kan worden.
Dikke grote tranen rollen over Stevie zijn wangen, een grote Ifail want ze raken hun Iphones niet meer kwijt

Apple is het rijkste bedrijf ter wereld, waar zie je ze janken?

Zullen we de wishfull thinking en kleuterachtige haat jegens een bedrijf een laten varen en gewoon objectief kijken?
Get woke, go broke!
pi_100894736
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waar scheld hij dan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:29:22 #115
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100894770
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe je een dergelijke telefoon functioneel anders kan ontwerpen. En dat gaat zelfs voor veel icoontjes op.

Ik bedoel ze gebruiken allebei een telefoon icon, wow :') Allebei een chatbubble, poe poe. Een radertje voor settings, revolutionair!

[ Bericht 5% gewijzigd door kingmob op 18-08-2011 14:41:36 ]
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_100894772
quote:
Ja ze zijn echt gek. Bericht klopt trouwens al niet meer, want gisteren heeft de rechter het tijdelijke verkoop/importverbod voor heel Europa opgeheven. Het is nu alleen nog Duitsland.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100894777
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waar scheld hij dan?
Scheldt.
pi_100894827
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Apple is het rijkste bedrijf ter wereld, waar zie je ze janken?
Aandelenwaarde is geen daadwerkelijke cashwaarde he.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:32:43 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100894904
quote:
19s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe je een dergelijke telefoon functioneel anders kan ontwerpen. En dat gaat zelfs voor veel icoontjes op.

Ik bedoel ze gebruiken allebei een telefoon icon, wow :') Allebei een chatbubble, poe poe. Een radar voor settings, revolutionair!
Jongen je snapt mij totaal niet. Je doet net alsof ik het niet met jou eens ben, en het MIJ wat aangaat.

Ik deel je mening deels zelfs, ik zeg alleen dat dat soort "argumenten" gewoon geen stand houden in een rechtzaak. Apple denkt gelijk te hebben op basis van hun patenten, en misschien krijgen ze gelijk, misschien niet.

Mij boeit het persoonlijk geen moer, ik heb Apple spullen, Samsung spullen en weet ik het nog meer...
Get woke, go broke!
pi_100895099
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:24 schreef Martinovibes het volgende:

Dat is denk ik wel een beetje de kern van het verhaal en waarom Apple zijn concurrent uit probeert te schakelen. Ik denk dat de publieke opinie zich nog wel eens tegen ze kan keren en dit een heel domme zet zou kunnen zijn van Apple.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:37:06 #121
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_100895101
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:43:27 #122
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100895347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jongen je snapt mij totaal niet. Je doet net alsof ik het niet met jou eens ben, en het MIJ wat aangaat.

Ik deel je mening deels zelfs, ik zeg alleen dat dat soort "argumenten" gewoon geen stand houden in een rechtzaak. Apple denkt gelijk te hebben op basis van hun patenten, en misschien krijgen ze gelijk, misschien niet.

Mij boeit het persoonlijk geen moer, ik heb Apple spullen, Samsung spullen en weet ik het nog meer...
Ik heb geen van beide, da's nog beter :P
Ik bedoelde je niet aan te vallen, maar je postte wel dat het opvallend hetzelfde was. Het punt is dat je daar net zo min aan ontkomt dan dat een magnetron op een andere magnetron lijkt en een klok heeft als icoontje.
pi_100895408
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:47:05 #124
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100895490
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
So true, ik heb ook wel een speciaal rage-plekje in mijn hart gereserveerd als er weer eens een stupide apple uitspraak langskomt :P
Hoort bij het nerd zijn I guess, apple maakt niet echt producten voor techneuten en ingenieurs e.d. wmb.
pi_100895513
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:19 schreef Daanus het volgende:
Vroeger was het nog wel leuk. Was je kei hip als je een iPod had. Nu heeft iedere kneus zo'n ding.
Maakt dat wat uit dan? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')