quote:
Lastiger dan BC2 neem ik aan? Lastiger dan BF2 mag mij betreft ook wel, zoals het in Desert Combat was was het eigenlijk perfect.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef jpjedi het volgende:
Ze zeggen wel dat het fun moet blijven dus zal niet ongeloofelijk moeilijk zijn maar wel lastiger dan BF2.
En dan wordt je karretje opgeblazen en kun je alsnog zelf aan komen kakken. Ik vind het een beetje nutteloos. Mooi ook dat je nu gewoon weer prone in een kuil kunt liggen, C4 onder een tank kunt plakken en door laten rijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat je als enigneer niet neergeschoten word achter een tank bijv?
Hahah precies, en dan heb ik er eentje als gunner maar ik een salto ofzo tijdens een gevecht springt mijn gunner eruit omdat die denkt dat we gaan crashenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Al die noobs erinduiken, denken weg te vliegen en dan met een salto achterover tegen gebouwen aan slaan, awesome.
PS3, beetje jammer.quote:
mijn opaquote:
Lol, idd. Al zat ik dan altijd wel te ragen "laat mij dan vliegen idioot!"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Al die noobs erinduiken, denken weg te vliegen en dan met een salto achterover tegen gebouwen aan slaan, awesome.
nee het zijn toch vlaggen van qonquest en dan vind ik ze juit weer veel te dichtbij elkaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:30 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
de m-coms liggen redelijk uit elkaar zo te zien
ik speelde nooit conquestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:32 schreef wuuht het volgende:
[..]
nee het zijn toch vlaggen van qonquest en dan w=vind ik ze juit weer veel te dichtbij elkaar
Welke?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef japjaan het volgende:
Iemand die mijn vraag over headsets nog heeft gelezen?ging nogal snel met de posts hehe
quote:
Lui.quote:
In Bad company 2 speelde ik nooit conquestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
![]()
Heb je uberhaupt wel een BF-game gespeeld?
Vind het wel meevallen. Lijkt op Laguna Presa als ik het zo bekijk, maar dan met Jets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:30 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
de m-coms liggen redelijk uit elkaar zo te zien
hierbij nog een keer danquote:Nog even terugkomen op jullie discussie over headsets: ben zelf ook opzoek naar een nieuwe, heb nu een Steelseries maar hier zit weinig laag in en dat vind ik toch wel heel vet met BF. Mis ik wel in BC2.
Nu heb ik deze site ff gechecked http://www.gamingpcbuilds.com/headsets/gaming-headsets/
Nummer 1 is dus de Sennheiser PC 360 volgens hun.. maar ik hoorde jullie over dolby enzo, is dat 7.1 voor de beleving nou beter dan bijv de stereo PC 360? Zit dus te twijfelen of ik zon 7.1 zou kopen of die PC 360.
quote:"Standby] Next Battlefield 3 Gamescom chat is at 11:30am CET August 19th."
soo tomorrow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |