Zit een camera op , om te spioneren en je kon er mee repairen en dingen opblazen?quote:
Veel games laten dit vallen heden ten dage, terwijl het echt de meest efficiente verbinding is... Nu verzamel je gewoon x keer lag doordat iedereen naar buiten en weer naar binnen moet pompen...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dat dus... In November organiseer ik een LAN in een studio in Hilversum. Gelukkig hebben we daar glasvezel maar anders zou het zuur zijn.
Overigens gewoon gezellige BoF lan met veel vertier. open inschrijving maar beperkt aantal plaatsen.
En wat is daar het practisch nut van?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zit een camera op , om te spioneren en je kon er mee repairen en dingen opblazen?
gewoon om te ouwehoerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En wat is daar het practisch nut van?
dat je als enigneer niet neergeschoten word achter een tank bijv?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En wat is daar het practisch nut van?
oooh good onequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat je als enigneer niet neergeschoten word achter een tank bijv?
Grootste gamesbeurs van Europa, BF3 spelen, alle aankomende grote games speelbaar. Niks bijzonders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:15 schreef kingmob het volgende:
Dus daarom stond ik in de file vanochtend
[me=kingmob]woont in Keulen
[/me]
Nog wat boeiends te doen daaro?
zat dat ook in BF2?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:18 schreef jpjedi het volgende:
Moeten we trouwens wel gaan oefenen in heli vliegen. Er is geen auto stabilzation meer dus er is meer vliegkunst vereist om te kunnen ownen.
Nouja, ik weet niet of een uur inde rij staan voor 5 min gamen lollig isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Grootste gamesbeurs van Europa, BF3 spelen, alle aankomende grote games speelbaar. Niks bijzonders.
quote:
Lastiger dan BC2 neem ik aan? Lastiger dan BF2 mag mij betreft ook wel, zoals het in Desert Combat was was het eigenlijk perfect.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef jpjedi het volgende:
Ze zeggen wel dat het fun moet blijven dus zal niet ongeloofelijk moeilijk zijn maar wel lastiger dan BF2.
En dan wordt je karretje opgeblazen en kun je alsnog zelf aan komen kakken. Ik vind het een beetje nutteloos. Mooi ook dat je nu gewoon weer prone in een kuil kunt liggen, C4 onder een tank kunt plakken en door laten rijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat je als enigneer niet neergeschoten word achter een tank bijv?
Hahah precies, en dan heb ik er eentje als gunner maar ik een salto ofzo tijdens een gevecht springt mijn gunner eruit omdat die denkt dat we gaan crashenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Al die noobs erinduiken, denken weg te vliegen en dan met een salto achterover tegen gebouwen aan slaan, awesome.
PS3, beetje jammer.quote:
mijn opaquote:
Lol, idd. Al zat ik dan altijd wel te ragen "laat mij dan vliegen idioot!"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Al die noobs erinduiken, denken weg te vliegen en dan met een salto achterover tegen gebouwen aan slaan, awesome.
nee het zijn toch vlaggen van qonquest en dan vind ik ze juit weer veel te dichtbij elkaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:30 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
de m-coms liggen redelijk uit elkaar zo te zien
ik speelde nooit conquestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:32 schreef wuuht het volgende:
[..]
nee het zijn toch vlaggen van qonquest en dan w=vind ik ze juit weer veel te dichtbij elkaar
Welke?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef japjaan het volgende:
Iemand die mijn vraag over headsets nog heeft gelezen?ging nogal snel met de posts hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |