Dat kon in BC2, dus BF3 lijkt me ook. ( Ik speelde alleen maar Hardcore in BC2)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:52 schreef Monco10 het volgende:
Weet iemand of je in BF3 nou eindelijk ook eens goed gebruik kan maken van het terrein zonder gezien te worden? Dan heb ik het over bosjes, gras, jungle, noem maar op.
Waarom word ik dan altijd gezien in BF2? Het is echt niet zo dat spelers me zomaar voorbij lopen als ik in het gras ligquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kon in BC2, dus BF3 lijkt me ook. ( Ik speelde alleen maar Hardcore in BC2)
In BF2 zag je soms de nametag als je lang genoeg op een plek bleef kijken. En je kon spotten. Buiten dat, ook in BF2 kon je gewoon bij een bosje of een dak lopen campen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:57 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Waarom word ik dan altijd gezien in BF2? Het is echt niet zo dat spelers me zomaar voorbij lopen als ik in het gras lig
waar danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:01 schreef Eenskijken het volgende:
Heb net BF3 gepreorderd voor 36 euro, pc versie. Alst goed is krijg ik ook die back to karkand pack. Lijkt me wel een mooie deal. Nu maar hopen dat mn pc 'm aankan.
Ik voor 31 euroquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:01 schreef Eenskijken het volgende:
Heb net BF3 gepreorderd voor 36 euro, pc versie. Alst goed is krijg ik ook die back to karkand pack. Lijkt me wel een mooie deal. Nu maar hopen dat mn pc 'm aankan.
je vergeet Wake, welke met 1.4 kwam.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
UT2k4Geef een nieuwe "UT2k4"
.
Battlefield 2 had:
Karkand
Mashtuur
Oman
Wake
Sharqi
Zatar Wetlands
Dragon Valley
Dalian plant
Daqing oilfields
Kubra dam.
FuShe pass
En nog 1 map volgens mij met release
red name bugquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In BF2 zag je soms de nametag als je lang genoeg op een plek bleef kijken. En je kon spotten. Buiten dat, ook in BF2 kon je gewoon bij een bosje of een dak lopen campen.
Wake staat erbij. Ik heb de maps van de Booster packs weggelaten. En ook die vehicle only map die er als laatst bij kwam. Jalalabad kwam ook nog in een patch met 2 andere maps. 15 maps in totaal exclusief booster shitquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je vergeet Wake, welke met 1.4 kwam.
en dan nog de SF, EF en AF uitbreidingen
Ja, dat was lolquote:
precies, vandaar mijn opmerking dat er niet goed over nagedacht is. Hopelijk nu wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In BF2 zag je soms de nametag als je lang genoeg op een plek bleef kijken. En je kon spotten. Buiten dat, ook in BF2 kon je gewoon bij een bosje of een dak lopen campen.
Dolpin divenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dat was lolJe kon in het begin van BF2 ook nog springen dan snel prone zodat je prone jump deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |