Geen probleem mee hier?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:46 schreef Catch_me het volgende:
Zou anno 2011 eens tijd worden dat alt-tab altijd fatsoenlijk werkt.
Kloptquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
play4free is al duizend jaar uit
quote:
Maar jullie hebben ook nooit last van lag en slechte hitdetectie toch?quote:
met bc2 had ik wel last van een vastloper hier en daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:00 schreef Catch_me het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie hebben ook nooit last van lag en slechte hitdetectie toch?
Als je de boel in de gaten had gehouden dan had je geweten dat mensen in de alpha daar veel minder last van hebben dan normaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:00 schreef Catch_me het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie hebben ook nooit last van lag en slechte hitdetectie toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
mhh okee niks gemist dan anders dan dat battlelog steeds veelbelovender klinktquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:36 schreef Roces18 het volgende:
Overigens zuigdez00g deze live-stream weer big-time.
Allemaal bullshit vragen als:
Is er prone?
Hoeveel spelers op de console?
Zijn jullie slaperig?
Ik bedoel who gives a shit, en mijn vragen beantwoorden ze niet
Had? Hoe heb jij het opgelost dan? Ik heb er ook last van, 10 sec heel traag beeld, daarna weer soepelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
met bc2 had ik wel last van een vastloper hier en daaren na 10 seconden liep die weer soepel, maar geen last gehad van lag of slechte hitdetectie.
ctrl + alt + delquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:29 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Had? Hoe heb jij het opgelost dan? Ik heb er ook last van, 10 sec heel traag beeld, daarna weer soepel
Consolers gaan toch zo prat op met maten op een bank gamen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:08 schreef Sickert het volgende:
Die laatstekrijgt de pc wel splitscreen mp dan? Lol
Laat dan die melding weg.
BF2 had er hoeveel? BC2 had er hoeveel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:25 schreef CantFazeMe het volgende:
9 mappen? Of lees ik het verkeerd?
UT2k4quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF2 had er hoeveel? BC2 had er hoeveel?
Kijk, het is geen UT2k4 waar 36 maps in zaten, maar toch, 9 maps plus even later 5 back to Karkand en weer later meer DLC... Vind het wel meevallen.
9 is genoeg ja. Met 32 vs 32 conquest kun je al dagen lang karkand alleen spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:46 schreef jpjedi het volgende:
In bf2 spelen de meesten maar een paar favo mappen. 9 is meer dan genoeg en er zijn er sowieso meer beloofd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |