oh jammer ik dacht dat wij mischien wat konden beginnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja ik heb een papa
[..]
Ben pas 2 maanden bezig hoorKan nog wel even duren.
Ga kijken voor een goed doelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:19 schreef MissVanity het volgende:
Hallo mede FOK!kers!
Ik heb zojuist vernomen dat ik binnen het bedrijf waar ik nu werk niet mag doorgroeien.
Ik werk momenteel als receptioniste. Erg hersendodend werk.
Dit wil ik dus niet al te lang blijven doen. Dus ik ben op zoek naar ander werk.
Ik weet alleen niet zo goed wat. Nu ben ik natuurlijk aan het zoeken op Google.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Hebben jullie tips om het zoeken makkelijker te maken? Of ideetjes voor leuk werk? Ik heb jammer genoeg alleen maar een HAVO diploma
Dat is lastig. Ik check regelmatig de sites van verschillende hulporganisaties.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:55 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ga kijken voor een goed doel.. Altijd goede werksfeer en nooit saai
(wow serieuze reactie van mij)
thuglifequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is lastig. Ik check regelmatig de sites van verschillende hulporganisaties.
Ze hebben alleen maar vrijwillge functies open over het algemeen.
De betaalde functies gaan als warme broodje
Moet het persé als receptioniste zijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is lastig. Ik check regelmatig de sites van verschillende hulporganisaties.
Ze hebben alleen maar vrijwillge functies open over het algemeen.
De betaalde functies gaan als warme broodje
Juist niet als receptioniste!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Moet het persé als receptioniste zijn?Ik ken zat goede doelen met een zeer goed salaris
ook beren?tijgers?leeuwen die zijn schattigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef MissVanity het volgende:
Ik zou wel zielige beesten willen redden
PoezenHonden
Cavia's
![]()
PS: Ik mag een konijn of cavia aanschaffen van mijn vriend!
Die zijn mij te gevaarlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef speedking het volgende:
[..]
ook beren?tijgers?leeuwen die zijn schattig
jammer idd, ik neem later een kleine baby tijger en dan groeit hij met me op en worden we besten vrienden!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die zijn mij te gevaarlijkWel schitterende beesten trouwens!
Dieren helpen is niet leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef MissVanity het volgende:
Ik zou wel zielige beesten willen redden
PoezenHonden
Cavia's
![]()
PS: Ik mag een konijn of cavia aanschaffen van mijn vriend!
dieren zijn cool, alleen mag ik geen huisdierquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef banapples het volgende:
[..]
Dieren helpen is niet leuk. Allemaal zijn ze zielig en ziek en soms wil je een eigenaar voor ze kop slaan.
Dat is nou werk waar je voldoening uit haalt. Daarbij ben ik heel sterk en kan daar wel mee omgaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef banapples het volgende:
[..]
Dieren helpen is niet leuk. Allemaal zijn ze zielig en ziek en soms wil je een eigenaar voor ze kop slaan.
Proffesioneel dwergbowling balquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben niet zo gevaarlijk hoor![]()
Ik ben maar een meisje van 1.59
Sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:32 schreef speedking het volgende:
yes ben langer! hahah maar dit is al 2e x in 2 dagen tijd dat je zegt dat je iemand gaat klappen...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Proffesioneel dwergbowling bal
oh oke, nu kan ik weer ademhalen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SorryIk doe wel stoer maar sla nooit iemand hoor
Ik ben best lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |