Wat is er zondag danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat zit ik nu voor a.s. zondag. Benieuwd hoe ik dit zelf op een goede manier oplos.
dubbele afspraak, allebei ruim n maand geleden afgesproken. Ik kan zondag in de finale staan maar er staat ook varen in Amsterdam met de fam, cadeau nog van vaderdag.quote:
leuk leuk en lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:40 schreef golfer het volgende:
Restaurant-reservering voor a.s. zaterdagsavond is bevestigd.
Wanneer weet je zeker of je in de finale staat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
dubbele afspraak, allebei ruim n maand geleden afgesproken. Ik kan zondag in de finale staan maar er staat ook varen in Amsterdam met de fam, cadeau nog van vaderdag.
zaterdag, dubbel en misschien enkel. Dubbel opgeven is klote voor mijn partner, zeker omdat zij gisteren nog naar Nieuwkoop is gereden om speelschema te wijzigen omdat zatermiddag haar niet uitkomt. Ik kwam er gister achter toen mn zus vroeg of ik een taart wilde bakken voor zondag. Enkel kan ik opgeven, daar doe ik niemand pijn mee behalve mezelf maar dat geeft niet. Snap je t allemaal?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer weet je zeker of je in de finale staat?
Anders zou ik het varen laten doorgaan.
Dat heb ik nu met de kittens ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja, dat is waar, echt heel zuinig doe ik niet.. En Sam kost ook het een en ander, scheelt ook weer gemiddeld 70,- per maand (ruim geschat)
Ja, ik snap het. Nou dan moet je dus ervoor zorgen dat je de halve finales verliest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
zaterdag, dubbel en misschien enkel. Dubbel opgeven is klote voor mijn partner, zeker omdat zij gisteren nog naar Nieuwkoop is gereden om speelschema te wijzigen omdat zatermiddag haar niet uitkomt. Ik kwam er gister achter toen mn zus vroeg of ik een taart wilde bakken voor zondag. Enkel kan ik opgeven, daar doe ik niemand pijn mee behalve mezelf maar dat geeft niet. Snap je t allemaal?
Dat ia wat dat vriendje van FFT doet toch?quote:
Daar zou ik mijn spaargeld echt niet aan uitgeven, ik heb genoeg andere zinloze bezigheden die geld kostenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil toch ooit trouwen met een leuk feestje erbijdus ik zal wel moeten
Trouwen? Da's echt toch nergens voor nodig johquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil toch ooit trouwen met een leuk feestje erbijdus ik zal wel moeten
Hear hearquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn spaargeld echt niet aan uitgeven, ik heb genoeg andere zinloze bezigheden die geld kosten
Hmm... spannend welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet over een uur bij de directeur komen voor een overleg....in mijn uppieIk vraag me af waarom
![]()
Mijn teamlead heeft ook ineens al haar afspraken afgezegd en is niet op kantoor....
Mwjah....zal wel weer niets zijn, maar blijft spannendquote:
Oh...dat kan ik hem zo vertellen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef Felagund het volgende:
Hij vraagt zich natuurlijk af waarom je zit te Fok!ken in je werktijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |