En daar heb je inderdaad het grootste argument. Al die massageproduceerde rotzooi van tegenwoordig valt echt in het niet bij de karakterbakken uit midden jaren negentig en ouderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, zo'n autootje heeft wel een ziel!![]()
Veilig? Mweh...
oldschool bmw's vind ik ook mooier, zoals wel meer merkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En daar heb je inderdaad het grootste argument. Al die massageproduceerde rotzooi van tegenwoordig valt echt in het niet bij de karakterbakken uit midden jaren negentig en ouder.
Idd, en daarbij, autorijden mag ook wel een beetje comfortabel zijn. Ik reed eerst in een Opel Astra F, die was redelijk zuining en goedkoop in onderhoud, maar het rijdt bij lange na niet zo lekker als m'n Volvo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En daar heb je inderdaad het grootste argument. Al die massageproduceerde rotzooi van tegenwoordig valt echt in het niet bij de karakterbakken uit midden jaren negentig en ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga jij nou maar patsen met die aftandse audi van jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als je altijd cola bij de lidl koopt lijkt alles duur idd
krijg er binnenkort een als bedrijfswagen, al had ik eerlijk gezegd liever een volvo-stoomboot gekregenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje een voetbalvrouwenauto. Hipsterbakje, noem maar op.
Schijnt wel heerlijk te rijden, dus dat compenseert.
In de jaren negentig heeft men ook wel wat dikke bagger geproduceerd!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Aziaten zijn sowieso altijd karakterloze bakken. M.u.v. een paar Nissans en Yotota's.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
In de jaren negentig heeft men ook wel wat dikke bagger geproduceerd!
[ afbeelding ]
Maar ik zou nog liever deze auto hebben dan een Aygo. Al was het maar om te trollen!
Fiat Multiplaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
In de jaren negentig heeft men ook wel wat dikke bagger geproduceerd!
[ afbeelding ]
Maar ik zou nog liever deze auto hebben dan een Aygo. Al was het maar om te trollen!
Een Nissan 370Z zou ik best willen hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Aziaten zijn sowieso altijd karakterloze bakken. M.u.v. een paar Nissans en Yotota's.
Nee joh, die is zo lelijk dat het gewoon stoer is. Met drie mensen op de voorbank, lekker ruim, en goede rijeigenschappen. Hij heeft alles wat een Aygo niet heeft. En spotgoedkoop natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fiat Multiplabagger van de eerste klasse.
Er staat 85g heel groot op de zijkant. Wat dus de CO2-uitstoot is. Dat is heden ten dage het voornaamste argumentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:42 schreef Gulmez het volgende:
De nieuwe kia die eind augustes uit komt word wel khankerleip alleen wss veel minder matriaal als bv een VW
[ afbeelding ]
For the win!quote:
Aha een Turk zou nooit khankerleip zeggen busted makkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:42 schreef Gulmez het volgende:
De nieuwe kia die eind augustes uit komt word wel khankerleip alleen wss veel minder matriaal als bv een VW
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik o.a. Evenals de Skyline en consorten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:42 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Een Nissan 370Z zou ik best willen hebben
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Aha een Turk zou nooit khankerleip zeggen busted makker
Echt zonde inderdaad. De Lada Niva is ook al geveld door de Co2-maffia...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Er staat 85g heel groot op de zijkant. Wat dus de CO2-uitstoot is. Dat is heden ten dage het voornaamste argument.
Ik ben te laat geboren.
Godnondeju wat een lellek dingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:45 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is net uit, beter dan die oude kia picanto, qua uiterlijk
Supra TTquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik o.a. Evenals de Skyline en consorten.
De nieuwe Picanto is in ieder geval 10000 maal beter dan de Aygo. Hij heeft tenminste wel rijeigenschappen, een interieur en een vierpitter. Allemaal zaken die je zou wensen in een auto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:45 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is net uit, beter dan die oude kia picanto, qua uiterlijk
Nissan GT-R ook welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:42 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Een Nissan 370Z zou ik best willen hebben
Lambo Gallardo ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:47 schreef Geelman het volgende:
Toyota Camry en Landcruiser zijn ook wel leuk. Maar ik vind bijna alle Europese Toyota's lelijk.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat zijn gewoon vrouwenauto's . Wat doen mensen gelijk aangevallen hier?
Rijden jullie ook in een wijvenbak ?![]()
U jelly?
U mad?Ik wel blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |