abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101118719
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe mij maar een draai aan het Wiel der Rampen, dan zie ik wel of ik het overleef of niet.
pi_101144685
Jongens ik zit nog met een vraag. Ik heb voor die vraag een topic geopend maar die is helaas gesloten. Misschien dat iemand hier mij het antwoord kan verstrekken.

Ik dacht namelijk dat er veel meer dan 7 miljard mensen op deze planeet woonden.

Mijn vraag is: het aantal van 7 miljard; is dat inclusief of exclusief de buitenechtelijke kinderen van prins Bernhard?
What falls down must go up
pi_101165861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:50 schreef Nober het volgende:

Verplichte euthanasie is gewoon noodzakelijk, maar geen enkele politieke partij zal dat steunen. :+
Wat heeft men aan een cynicus die de prijs kent van bijna alles, maar de waarde van bijna niets?
Dat gaat ook (veel meer) op voor 'leven'.

Het is aan de mensen zelf, inzicht is alles, van daaruit kan men slimmer plannen.
Zo zullen niet-opgeleiden in bepaalde landen voor hun oude dag toch iets verzinnen, zo veel mogelijk kinderen, dat werkte ook voor hun voorouders, plus dat 'je er een paar kan missen' die vroeg het loodje leggen... :'(
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:11:20 #129
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_101165905
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef Goldman_Sucks het volgende:
Jongens ik zit nog met een vraag. Ik heb voor die vraag een topic geopend maar die is helaas gesloten. Misschien dat iemand hier mij het antwoord kan verstrekken.

Ik dacht namelijk dat er veel meer dan 7 miljard mensen op deze planeet woonden.

Mijn vraag is: het aantal van 7 miljard; is dat inclusief of exclusief de buitenechtelijke kinderen van prins Bernhard?
:') 14.gif
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:15:34 #130
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_101166073
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ze steken het in brand omdat de grond eronder dan vruchtbaar is, ook blijven ze hout kappen. Indonesie, Brazilie en midden Afrika. Ze doen het daar allemaal. Ze beseffen niet dat het regenwoud niet zomaar terug kan groeien, wat wordt vernietigd , blijft ook voor tientallen jaren leeg. Ze zijn te dom om te begrijpen dat uiteindelijk er helemaal niets meer is..net zoals de mensen die op tijgers en olifanten jagen. Maarja, vraag en aanbod. China is het grote probleem.
China is een probleem, maar kan ook de oplossing zijn. Als er 1 land is wat ontzettend veel geld steekt in onderzoek en uitvoering van groene energiebronnen is het China wel. En vergeet ook niet dat India binnen een aantal jaar meer inwoners zal hebben dan China en dat ze daar nog sneller groeien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_101166498
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En vergeet ook niet dat India binnen een aantal jaar meer inwoners zal hebben dan China en dat ze daar nog sneller groeien.
Hun onderwijs (india) is ook de juiste mengeling tussen speciaal/montessori, en met 60 kids klassikaal met ouderwets leraar gezag. Ouders zijn veel meer dan hier tegenwoordig vooral bezig met scores van 90% of hoger, zorgen voor rust en vitaminen en helpen met huiswerk of zorgen voor bijscholing.
Chinesen zijn ook niet dom natuurlijk, neem alleen de taal en hun geschrift maar, als dat je hersens niet vormt als kind zijnde! :)
Daar is het echter nog steeds meer dwang en zelfs het bespotten van hen die niet het hoge gemiddelde halen.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_101429377
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

China is een probleem, maar kan ook de oplossing zijn. Als er 1 land is wat ontzettend veel geld steekt in onderzoek en uitvoering van groene energiebronnen is het China wel. En vergeet ook niet dat India binnen een aantal jaar meer inwoners zal hebben dan China en dat ze daar nog sneller groeien.
Is Prins Bernhard ook in India geweest dan?
What falls down must go up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')