Iets met vis en rode zee, oziets?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:24 schreef Chloroform het volgende:
In Catalonië was het ooit de gewoonte dat vissersvrouwen hun vagina aan de zee lieten zien als hun mannen uitvoeren #seksfeiten
Gelukkig zijn we door geëvalueerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:24 schreef Chloroform het volgende:
In Catalonië was het ooit de gewoonte dat vissersvrouwen hun vagina aan de zee lieten zien als hun mannen uitvoeren #seksfeiten
Die is niet van mijzelf helaasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kwam die tegen in mijn bladwijzers, het heeft me blijkbaar geraakt
Onmogelijk, ik kom mijn huis nauwelijks uit en hier lopen geen mannen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:26 schreef Dalando het volgende:
Per dag komen je handen indirect in contact met een stuk of 15 penissen (via deurkrukken, handenschudden, wc-bril enz.) #seksfeiten
Gatverdamme?
Bewuste keuzequote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ga ik zo ook weer even pakken, nachtelijke snack
Ja oké, nu weten we het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:32 schreef Dalando het volgende:
Een arts heeft naar eigen zeggen een 'revolutionaire vibrator' uitgevonden die iedere vrouw 16 orgasmen per minuut kan bezorgen. #seksfeiten
Wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:33 schreef Dalando het volgende:
Seks is goed voor je relatie, maar ook voor je conditie, je humeur en voor je dieet! Kortom, seks is gezond! #seksfeiten
Zeg ns, Chloro...
Mja mja, beter wel toch. Vroeger nooit bh's dragen, gewoon laten hangen, verdrietige tieten krijgen alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:32 schreef VBlom het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we door geëvalueerd.
Die van mij hangen soms ook.>quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja mja, beter wel toch. Vroeger nooit bh's dragen, gewoon laten hangen, verdrietige tieten krijgen alles.
Zielig man, droevige tieten, wordt niemand blij van hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:35 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Die van mij hangen soms ook.>
Lekker pront, lekker purky, omhoogstaand, blij tepels?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:36 schreef MajorTom. het volgende:
mja mijn tieten zijn nog lekker stevig
Oh, nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bewuste keuze
Bron van vezels, minder dan 3% vet
Ruim 40% minder suiker dan gewone ontbijtkoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |