Heb je die van mij nou al beluisterd?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Niet weten wat Chloroform is.
vett relaxxd man..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heb je die van mij nou al beluisterd?
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
op de knietjes
vouw de handjes
deel de wijn
eet me pik op
eet een tosti
richt u tot god
sla een kruisje over hier
kerk
Watquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:22 schreef Chloroform het volgende:
Penissen zijn meestal donkerder van kleur dan het lichaam waaraan zij hangen.Vaak is dat het gevolg van overvloedig masturberen. #seksfeiten
Die gaat dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:21 schreef Hooidraad het volgende:
Zie dan toch, die dichtkunsten
[..]
* BBQSausage trekt z'n broek naar beneden en gaat checken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:22 schreef Chloroform het volgende:
Penissen zijn meestal donkerder van kleur dan het lichaam waaraan zij hangen.Vaak is dat het gevolg van overvloedig masturberen. #seksfeiten
Nee ...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:22 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:25 schreef Chloroform het volgende:
https://twitter.com/#!/PaulZijnPenis
Valt me nog mee, voor Nederland.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:25 schreef Dalando het volgende:
25% van het kledingaanbod in NL voor meisjes van 10, 11 en 12 jaar oud is seksueel getint. Dat blijkt uit een scriptieonderzoek #seksfeiten
Daar denk ik liever niet over naquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:26 schreef Dalando het volgende:
Per dag komen je handen indirect in contact met een stuk of 15 penissen (via deurkrukken, handenschudden, wc-bril enz.) #seksfeiten
Gatverdamme?
Door mij te quoten heb je mijn penis ook indirect aangeraakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:26 schreef Dalando het volgende:
Per dag komen je handen indirect in contact met een stuk of 15 penissen (via deurkrukken, handenschudden, wc-bril enz.) #seksfeiten
Gatverdamme?
hahahhahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:21 schreef Hooidraad het volgende:
Zie dan toch, die dichtkunsten
[..]
bah handenschudden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:26 schreef Dalando het volgende:
Gatverdamme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |