SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
Maar ik ben 17 en heb waarschijnlijk genoeg vrienden die zullen blijven zeggen dat ik niet zo moet zeiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je eigenwaarde daalt gestaag naarmate je langer alleen bent; precies waar de hoerensector op overleeft.
Oke; goed; puur een vriendin krijgen is niet moeilijk; dat heb ik ook wel al ingezien ja. Waar het bij een relatie voor mij om draait is: a. Elkaar aantrekkelijk vinden en b. Goed met elkaar op kunnen schieten... dat zijn eigenlijk de belangrijkste (en voor mij enige) voorwaarden... en dan is het opeens wel moeilijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Opzich heb je dat wel in je eigen hand. Er is namelijk altijd wel een gemakkelijk, wanhopig iemand, natuurlijk. Schrijf je maar eens in op een datingsite, genoeg vrouwelijke draken denk ik zo. FOK! ook wel vermoed ik.
Ja op die fiets kan je alle dikke trollen afgaan totdat er eentje hapt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Opzich heb je dat wel in je eigen hand. Er is namelijk altijd wel een gemakkelijk, wanhopig iemand, natuurlijk. Schrijf je maar eens in op een datingsite, genoeg vrouwelijke draken denk ik zo. FOK! ook wel vermoed ik.
Conclusie: zoen gewoon eerst en geef dan een massage of andersom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef Newbie114 het volgende:
Happygirl de enige manier waarop je een fatsoenlijke manier goed kan zoenen en een massage krijgen is een extra meisje en een gaatjeskussen om je kop op te leggen, en dan door het gaatje zoenen terwijl je gemasseerd wordtz
Of zij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja op die fiets kan je alle dikke trollen afgaan totdat er eentje hapt.
Of je daar gelukkig van wordt is een tweede.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want daar ging het niet over het ging over wat chiller was en hoe het samen kon man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Conclusie: zoen gewoon eerst en geef dan een massage of andersom.
Maar ik hap dan niet.quote:
In dat geval heb ik niks gezegd, want ik weet het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee want daar ging het niet over het ging over wat chiller was en hoe het samen kon man.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef Newbie114 het volgende:
Happygirl de enige manier waarop je een fatsoenlijke manier goed kan zoenen en een massage krijgen is een extra meisje en een gaatjeskussen om je kop op te leggen, en dan door het gaatje zoenen terwijl je gemasseerd wordtz
Óf... Je masseert en stopt gewoon telkens als je een zoen wil gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Conclusie: zoen gewoon eerst en geef dan een massage of andersom.
Gast; heb je die dubble date nou geregeld trouwens?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Newbie114 het volgende:
Damn ik ga dalijk het licht uitzetten en het nog eens proberen te voelen, en ja ik kan dat soort dingen ja.
Wat dat meisje bij mij deed (op vakantie was et trouwens) iets met haar handen omhoog laten rollen op mijn rug voelde echt raar maar was super relaxt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als een ander meisje hem probeert te masseren breek ik d'r poten![]()
[..]
Óf... Je masseert en stopt gewoon telkens als je een zoen wil geven
Maar dit (tongzoenen tijdens masseren) was allemaal hypothetisch hè, niet over mijMijn geplande massagetechnieken geef ik niet zomaar prijs, anders kan iedereen natuurlijk geweldig masseren - een goochelaar geeft toch ook niet zomaar zijn trucs prijs?
Wat ga je voelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Newbie114 het volgende:
Damn ik ga dalijk het licht uitzetten en het nog eens proberen te voelen, en ja ik kan dat soort dingen ja.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Newbie114 het volgende:
Ohja. Serieus vergeten vandaag teveel commotie en mijn mobieltjah is leeg. En geen oplader want kwijt. Maar was echt zwaar serieus vergeten. Kut kortetermijngeheugen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gast; heb je die dubble date nou geregeld trouwens?
Masseren is iets wat je vrij makkelijk in de vingers hebt; ik doe het wel eens bij mijn moeder en zusje; volgens hen ben ik er wel goed in (maar hoe betrouwbaar is dat he?). Maar je voelt gewoon hoe de spieren zitten, en je weet van je eigen lichaam wel al waar het juist vaak wat vast zit...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat dat meisje bij mij deed (op vakantie was et trouwens) iets met haar handen omhoog laten rollen op mijn rug voelde echt raar maar was super relaxt.
Serieus? Hoe kun je nou zoiets vergeten... zie je haar wel echt zitten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohja. Serieus vergeten vandaag teveel commotie en mijn mobieltjah is leeg. En geen oplader want kwijt. Maar was echt zwaar serieus vergeten. Kut kortetermijngeheugen!
Als ik terugdenk aan iets kan ik mijn zintuigcellen overtuigen dat ik het weer voel (oftewel leven in die herrinnering zeg maar) ofzo. Kan het niet echt uitleggen maar mijn voelcellen hebbennzeg maar ook een geheugen of zo.quote:
Ga je mee naar Cherso komend jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef heloef het volgende:
Ik moet denk ik maar stoppen met op culturele vakanties gaan als ik hoor wat Newbie allemaal meemaakt op vakantie.
Ik zou mijn anus nog vergeten als die niet vast zat. Ik heb echt geheugengatenkaas soms loop ik ergens naartoe dan ben ik er en dan weet ik niet meer wat ik wou doen. School vergeet ik ook vaak dingen van. Eigenlijk alles wel. Is ook altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kun je nou zoiets vergeten... zie je haar wel echt zitten?
Aan de ene kant denk ik dat zijn wel de plekken waar het gebeurt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ga je mee naar Cherso komend jaar. Lekker cultureel doen.
Naja oke; het kan. Als je het maar niet aan het uitstellen bent omdat je het eigenlijk niet durft, want dat zou zonde zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou mijn anus nog vergeten als die niet vast zat. Ik heb echt geheugengatenkaas soms loop ik ergens naartoe dan ben ik er en dan weet ik niet meer wat ik wou doen. School vergeet ik ook vaak dingen van. Eigenlijk alles wel. Is ook altijd al zo geweest.
Cultureel en wat ik doe gemixt is sowieso het beste, anders gaat het snel vervelen (dat laatste dan, zoveel gebeurt er dan ook weer niet, al gingen een paar meiden 15,17&17 met lekkere tieten automobilisten die voorbijreden flashen! En ik stond precies goedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef heloef het volgende:
Ik moet denk ik maar stoppen met op culturele vakanties gaan als ik hoor wat Newbie allemaal meemaakt op vakantie.
Nee het is me ontschoten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja oke; het kan. Als je het maar niet aan het uitstellen bent omdat je het eigenlijk niet durft, want dat zou zonde zijn.
LOL, lees dit nog eens na:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan iets kan ik mijn zintuigcellen overtuigen dat ik het weer voel (oftewel leven in die herrinnering zeg maar) ofzo. Kan het niet echt uitleggen maar mijn voelcellen hebbennzeg maar ook een geheugen of zo.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Newbie114 het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit soort dingen mis ik dus in mijn leven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
al gingen een paar meiden 15,17&17 met lekkere tieten automobilisten die voorbijreden flashen! En ik stond precies goed(bh ging niet uit maardan nog
)
Waar was jij op vakantie dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Cultureel en wat ik doe gemixt is sowieso het beste, anders gaat het snel vervelen (dat laatste dan, zoveel gebeurt er dan ook weer niet, al gingen een paar meiden 15,17&17 met lekkere tieten automobilisten die voorbijreden flashen! En ik stond precies goed(bh ging niet uit maardan nog
)
Ik val soms op meisjes die anderen lelijk zouden noemen. Maar die zijn vaak kei aardig maar ze willen me ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je tenminste nog wel iets gescoord, zo moet je het bekijken.
Ikzelf heb trouwens dat ik lelijke meiden niet serieus kan nemen op het gebied van de liefde. Ik weet niet, alsof ik op ze neerkijk, onbewust.
Heb ik ook hoor; als ik iemand niet aantrekkelijk vind; wil ik er op die manier ook niets mee te maken hebben. Erop neerkijken is wat overdreven misschien; ik ben wel zo iemand die dan gewoon met ze blijft praten enzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef Mpj het volgende:
Ikzelf heb trouwens dat ik lelijke meiden niet serieus kan nemen op het gebied van de liefde. Ik weet niet, alsof ik op ze neerkijk, onbewust.
Ach joh dat komt wel je komt vanzelf wel geflipte mensen tegen die dit doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit soort dingen mis ik dus in mijn leven.
Ik ben wat dikker, maar ik kijk echt neer op van zeekoeien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je tenminste nog wel iets gescoord, zo moet je het bekijken.
Dikke negers zijn gaaf! Zolang je je pik nog maar kan zien als je naar beneden kijkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wat dikker, maar ik kijk echt neer op van zeekoeien.
Niet goed maar ja.
Hou jij nou eens op met dat gedoe over dikke negers knul.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dikke negers zijn gaaf! Zolang je je pik nog maar kan zien als je naar beneden kijkt.
Haar.quote:
Hahaha, tja. Gaat onbewust denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wat dikker, maar ik kijk echt neer op van zeekoeien.
Niet goed maar ja.
Daar heb ik nou nooit over na gedacht bij dikke mensen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar.
Ik betwijfel serieus of ze dat kan zien.
Kan je je pik niet meer zien lollollolomfgroflmaoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit over na gedacht bij dikke mensen.
Op schoot laten zitten; dat is ook een heerlijk gevoel. Tot zover was ik nog wel eens gekomen, bij een meid waar ik notabene verliefd op was. Echt genieten!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef Newbie114 het volgende:
Trouwens wat een meisje ooit tegen mij zei (waren toen 13 technisch gezien eerste vriendin maar eigenlijk ook niet): 'ja en toen vroegen ze wie kijkt er met een spiegeltje wel eens of het alllemaal goed is daarbeneden (het ging over sexuele voorlichting for some reason i can't remember, ze gaf me wel altijd boners want ze zat altijd uitdagend en op mijn schoot en voetje vrijen nzo) maar waarom zou je dat doen stel er is iets verkeerd dat weet ik liever niet' en toen dacht ik: oke tmi
Hoe zou dat bij echt dikke vrouwen zijn... zouden die soms hun vagina ook niet meer kunnen vinden... en zou het ooit voorkomen dat iemand seks met ze heeft; en denkt dat hij haar neukt; maar eigenlijk in een random vetkwab aan het batsen is? Just a tought...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kan je je pik niet meer zien lollollolomfgroflmao
Je hoeft niet bang te zijn voor een beetje haar knul.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ieuwl ik hoop het niet (want scheren)
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha, tja. Gaat onbewust denk ik.Sowieso echt lelijke mensen, 'n meisje uit mijn klas was ook echt gruwelijk, maar ook echt lelijk; spleet tussen haar tanden, gele tanden, hazebek, lui oog, scheel, beetje dikkig, klein, ontzettend véél puisten (waar ze ook 'n behandeling voor had) en haar haar was zo dun dat het leek alsof ze maar een paar haren op haar hoofd had, en dan ook nog eens afschuwelijke kleding. Haar hele leven gepest door haar uiterlijk natuurlijk, niet veel vrienden (alleen maar wijven die er net zo afzichtelijk uitzien), nooit 'n vriendje gehad/gezoend op haar negentiende en mensen willen ook niet bevriend met haar zijn door haar uiterlijk. Een vriendin van mij zei dat zelfs een keer; ik denk dat ik wel vrienden uitkies op basis van het uiterlijk. En nou zal ik eerlijk zijn, met haar wil ik no way gezien worden. Hoe hard het ook klinkt. Écht lelijke mensen kijk je onbewust op neer, ga je je volgens mij ook sneller aan ergeren dan aan mooie mensen.. Terwijl het meisje eigenlijk echt 'n lief meisje is..
Op jullie leeftijd had ik nauwelijks haar... nu ben ik bokito. Ik scheer/hars echter alles weg. Hels karwei dat welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor een beetje haar knul.
Met nadruk op een beetje.
Ze gaf je altijd boners? Op school?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef Newbie114 het volgende:
Trouwens wat een meisje ooit tegen mij zei (waren toen 13 technisch gezien eerste vriendin maar eigenlijk ook niet): 'ja en toen vroegen ze wie kijkt er met een spiegeltje wel eens of het alllemaal goed is daarbeneden (het ging over sexuele voorlichting for some reason i can't remember, ze gaf me wel altijd boners want ze zat altijd uitdagend en op mijn schoot en voetje vrijen nzo) maar waarom zou je dat doen stel er is iets verkeerd dat weet ik liever niet' en toen dacht ik: oke tmi
Ik vind het wel meevallen qua goed gevoel eigenlijk (dat meisje zat altijd over mijn pik te bewegen (ze zat te ver naar achter) en ik was 13 dus ik dikke boner zegt ze: ' nu ga ik kijkennof jullie eennstijve hebben van het bubbelbad' dus ik dacht kut en een baksteen dus toen hield ie op met stijf zijn maar ze zag het bijna), masserenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Op schoot laten zitten; dat is ook een heerlijk gevoel. Tot zover was ik nog wel eens gekomen, bij een meid waar ik notabene verliefd op was. Echt genieten!
Nee op vakantie. Was een kadotje heb het haar nooit vertelt eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ze gaf je altijd boners? Op school?
Ik ben al bokito op mijn gezicht na want daar groeit amper wat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Op jullie leeftijd had ik nauwelijks haar... nu ben ik bokito. Ik scheer/hars echter alles weg. Hels karwei dat wel
Ik heb beenhaar en aarshaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al bokito op mijn gezicht na want daar groeit amper wat.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen qua goed gevoel eigenlijk (dat meisje zat altijd over mijn pik te bewegen (ze zat te ver naar achter) en ik was 13 dus ik dikke boner zegt ze: ' nu ga ik kijkennof jullie eennstijve hebben van het bubbelbad' dus ik dacht kut en een baksteen dus toen hield ie op met stijf zijn maar ze zag het bijna),
Ik zeg: Doenquote:masserenik denk er echt over om mezelf eens professioneel te laten masseren (en nee niet met 'happy ending')
Ik koop gewoon een scheermesje net zo makkelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb beenhaar en aarshaar.
En schaamhaar. Maar ik moet scheren: maar geen scheerapparaat behalve die van ons pap: 'hee pap mag ik ff jou scheerapparaat moet ff me pikhaar scheren'
Ik gebruik gewoon mijn zippo en brandt het weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een scheermesje net zo makkelijk.
Nee; je moet je schaamhaar niet scheren met een apparaat dat bedoeld is voor je baard... althans, bij mij werkt het voor geen meter. Ik gebruik gewoon ladyshaves of die venus-scheermesjes; prima glad en nauwelijks ingegroeide haren. Met wat olie nabehandelen en dan ook geen last van scheerirritatie. *reclame modus uit*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb beenhaar en aarshaar.
En schaamhaar. Maar ik moet scheren: maar geen scheerapparaat behalve die van ons pap: 'hee pap mag ik ff jou scheerapparaat moet ff me pikhaar scheren'
Neuh maar meestal zit er een trimmer op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee; je moet je schaamhaar niet scheren met een apparaat dat bedoeld is voor je baard... althans, bij mij werkt het voor geen meter. Ik gebruik gewoon ladyshaves of die venus-scheermesjes; prima glad en nauwelijks ingegroeide haren. Met wat olie nabehandelen en dan ook geen last van scheerirritatie. *reclame modus uit*
Dan zeg je ik wil gladde benen voor de zomer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn zippo en brandt het weg.
Serieus, kom ik binnenlopen met scheermesjes: 'eey newbie waarvoorscheermesjes?' 'ja ik heb teveel balhaar' hoezo awkward?
Daar krijg je het toch niet glad mee?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neuh maar meestal zit er een trimmer op.
Kan me er iets bij voorstellen... al vind ik zelf voor mijn gevoel de oksel en de lies de vervelendste/meest linke plekken om mezelf te scheren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:52 schreef heloef het volgende:
Mijn ballen scheer ik sowieso niet het overige hou ik gewoon netjes bij.
Waarom weet ik eigenlijk niet.
Ik doe niet anders tegen dat meisje natuurlijk, staat ook nergens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
En dan op jou hè, niet op dat meisje. Ze klinkt idd lelijk maar om nou te zeggen dat je er niet mee gezien wil worden. Is toch hartstikke zielig? Lijkt mij dat ze zich flink eenzaam en onzeker gevoeld moet hebben, als er niks mis was met haar persoonlijkheid had ik wel contact met haar gezocht, hoor. Dat zij nou zo geboren is, daar kan zij toch niks aan doen?
Ik heb daar nooit goed tegen gekund, van die kinderen in min klas die dan werden gepest of genegeerd omdat ze lelijk waren of ziek of zo (of arm, dat heb ik ook een keer meegemaakt) en ik zocht altijd contact met ze (en grappig genoeg gaan mensen vanzelf aardiger doen tegen diegene, als ze zien dat een ander dat ook doet, heel stom is dat eigenlijk), en m.u.v. één geval waren het ook leuke mensen om mee om te gaan.
En nee, ik kijk echt niet neer op lelijke mensen. Heel misschien denk ik ergens in mijn achterhoofd "damn, je zult er maar zo uitzien" maar het beïnvloedt totaal niet hoe ik met ze omga.
Je bevestigt echt alleen maar meer en meer wat iedereen al van je dacht, weet je dat
Echt keer op keer. Ik vond je een hele tijd terug wel verwaand maar verder nog oké, maar de dingen die je zegt - ik vind je echt een heel nare en oppervlakkige persoonlijkheid hebben
'k Denk niet dat ik de enige ben.
Weet ik wel zeker, ja,
Oh, het klinkt in elk geval wel alsof je in elk geval gelijkgestemde vrienden hebtWees daar maar blij mee
Echt...
Nou ja, ik maak er geen woorden meer aan vuil - niemand heeft er wat aan en het is offtopic. Het lucht alleen wel op om het er even uit te gooien
Ik zeg altijd dat geschoren onderbenen voor homo's zijn. Dusja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zeg je ik wil gladde benen voor de zomer.
Ik ga over 5 minuten want ik moet morgen gewoon werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen... al vind ik zelf voor mijn gevoel de oksel en de lies de vervelendste/meest linke plekken om mezelf te scheren.
Ik ga werken aan een beter dag/nacht ritme; dus ik ga nu naar bed trouwens! Welterusten!
Het gaat niet alleen om wat je doet, maar ook wat je dénkt en de manier waarop je dat weer hier verkondigt. Je praat sowieso heel vaak over lelijke mensen. Het lijkt nogal een fixatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:55 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik doe niet anders tegen dat meisje natuurlijk, staat ook nergens.Pesten en buitensluiten deed ik op de basis en middelbare school, niet op een hogeschool. Ik doe gewoon aardig tegen haar zoals ik tegen iedereen doe, ik betrok haar ook bij bepaalde situaties omdat juist andere klasgenoten dat nooit deden en ook omdat ik haar sneu vond op een bepaalde manier. Ik wist dat ze onzeker was en ik heb haar soms complimenten gegeven over bijv. een nieuw kapsel of als die behandeling (tijdelijk) had gewerkt met haar huid, om haar een soort steuntje te geven. En ik vind haar, zoals ik al eerder vermeld had, een super aardig meisje.
Neemt niet weg dat ik er over denk dat ze erg lelijk is (dat is 'n feit) en dat ik liever niet met haar gezien wil worden. Ik weet dat het niet goed is en dat het nergens op slaat, mijn moeder heeft mij ook vaak genoeg gezegd dat ik niet zo hoor te denken en dat 't kinderachtig is; maar het gaat onbewust zo. Verder niets met persoonlijkheid te maken aangezien de meeste mensen onbewust zo denken, daar zijn zelfs onderzoeken van.
Goed bezig!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga over 5 minuten want ik moet morgen gewoon werken.
Ik kan het nu voor het eerst werken noemen want er was geen technicus voor mogen en toen zei die vent waarbij ik in de leer ben "dat kan die jongen wel"
Ik heb een jaar geleden een meisje continu dikke troll genoemd achter haar rug.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om wat je doet, maar ook wat je dénkt.
Ik kan er toch niks aan doen dat ik op die manier denk. Ik praat eigenlijk nooit over lelijke mensen in real life, maar wat ik me nu bedenk, is dat ik wel erg vaak met uiterlijk bezig ben, in mijn hoofd. Maar versieren heeft ook wel met uiterlijk te maken, en sowieso vind ik uiterlijk belangrijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om wat je doet, maar ook wat je dénkt en de manier waarop je dat weer hier verkondigt. Je praat sowieso heel vaak over lelijke mensen. Het lijkt nogal een fixatie.
Ik ben niet eens zo erg. Ik zeg het, iedereen denkt het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een jaar geleden een meisje continu dikke troll genoemd achter haar rug.
Wat dat betreft ben ik net zo erg als Mpj.
Al is zij gewoon tevreden met haar zelf is vriendinnen met ieder meisje in de klas, heeft een vriendje enzovoort.
Ja ikke! De studievereniging (waar je verplicht lid van bent) heeft introductiedagen - ik heb me niet opgegeven voor de introductieweek van de universiteit, though. Alleen die van mijn faculteit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn er nog meer mensen die binnenkort aan een nieuwe studie beginnen hier en daar nieuwe contacten gaan opdoen? Gaan jullie ook bij een studie/studentenvereniging of gezelligheidsvereniging?
Ja, dat vind ik ook best erg. En raar aangezien je zelf overgewicht hebt, maar goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een jaar geleden een meisje continu dikke troll genoemd achter haar rug.
Wat dat betreft ben ik net zo erg als Mpj.
Al is zij gewoon tevreden met haar zelf is vriendinnen met ieder meisje in de klas, heeft een vriendje enzovoort.
Bewust of onbewust hebben we altijd een mening over een ander.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook best erg. En raar aangezien je zelf overgewicht hebt, maar goed.
Dat gaat bij mij al lang niet meer in onbewust. Optiefen met je armoe, ga eerst maar eens lief voor jezelf zijn en goed voor jezelf zorgen. Het staat bij mij ook voor een gebrek aan zelfrespect en discipline en mijn vooroordeel is vaak genoeg bevestigd door dikke dames.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef Mpj het volgende:
Oh, ik ken heel veel lieve dikke vrouwen die heel erg gelukkig zijn met hun relatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij al lang niet meer in onbewust. Optiefen met je armoe, ga eerst maar eens lief voor jezelf zijn en goed voor jezelf zorgen. Het staat bij mij ook voor een gebrek aan zelfrespect en discipline en mijn vooroordeel is vaak genoeg bevestigd door dikke dames.
Ik moet er niets van hebben, uit mijn buurt blijven in amoreus opzicht.
Ik heb ook vriendinnen die aan de stevige kant zijn, maar vriendin/scharrel/neukmateriaal wordt het nooit. Natuurlijk zitten daar ook lieve mensen tussen, maar er is vrijwel 1/1 altijd iets met hun zelfbeeld aan de hand. En ik wil gewoon een zelfverzekerde tante die goed voor zichzelf zorgt en de discipline heeft om zichzelf in de hand te houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, ik ken heel veel lieve dikke vrouwen die heel erg gelukkig zijn met hun relatie.
Staan altijd voor me klaar, natuurlijk zouden ze graag een aantal kilo's willen verliezen, maar ik heb minder problemen met ze dan met populairdere dames.
Zo zie ik dat ook. Ik sport zelf graag en bij een dikke vrouw zou ik het eigen "oneerlijk" vinden dat ik wel aan mijn lichaam werk en zij er niks aan doet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendinnen die aan de stevige kant zijn, maar vriendin/scharrel/neukmateriaal wordt het nooit. Natuurlijk zitten daar ook lieve mensen tussen, maar er is vrijwel 1/1 altijd iets met hun zelfbeeld aan de hand. En ik wil gewoon een zelfverzekerde tante die goed voor zichzelf zorgt en de discipline heeft om zichzelf in de hand te houden.
ik weet dat ik veel vraag...
ik raad je de vereniging van je studie aan, dus niet zo'n vereniging die voor de hele stad is. daar heb je veel meer aan wat betreft het opbouwen van goede contacten, met een aantal van die mensen volg je ook lessen en je hebt dezelfde interesses.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn er nog meer mensen die binnenkort aan een nieuwe studie beginnen hier en daar nieuwe contacten gaan opdoen? Gaan jullie ook bij een studie/studentenvereniging of gezelligheidsvereniging?
Dat lijkt me wel redelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendinnen die aan de stevige kant zijn, maar vriendin/scharrel/neukmateriaal wordt het nooit. Natuurlijk zitten daar ook lieve mensen tussen, maar er is vrijwel 1/1 altijd iets met hun zelfbeeld aan de hand. En ik wil gewoon een zelfverzekerde tante die goed voor zichzelf zorgt en de discipline heeft om zichzelf in de hand te houden.
ik weet dat ik veel vraag...
Je praat wel leuk over vriendinnen van je.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij al lang niet meer in onbewust. Optiefen met je armoe, ga eerst maar eens lief voor jezelf zijn en goed voor jezelf zorgen. Het staat bij mij ook voor een gebrek aan zelfrespect en discipline en mijn vooroordeel is vaak genoeg bevestigd door dikke dames.
Ik moet er niets van hebben, uit mijn buurt blijven in amoreus opzicht.
Ja dat denk ik ook wel. Studentenverenigingen die eigenlijk vooral om zuipen draaien hou ik niet zo van.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik raad je de vereniging van je studie aan, dus niet zo'n vereniging die voor de hele stad is. daar heb je veel meer aan wat betreft het opbouwen van goede contacten, met een aantal van die mensen volg je ook lessen en je hebt dezelfde interesses.
Het zijn schatten van meiden, maar ik kan het er niet op. Daar maken we ook geen geheimen van. Dat hoeft toch ook niet, om een vriendschap te hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je praat wel leuk over vriendinnen van je.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus dikke dames zijn niet lief voor zichzelf? wat een onzin zeg.
Is ook echt heel belangrijk allemaal, je bent erg jong nog zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
ach een land waarin maat 40-42 en cupmaat D de standaard is, is het begrip dik sowieso al opgeschoven
30. Come again.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is ook echt heel belangrijk allemaal, je bent erg jong nog zeker?
quote:
Wat is er precies bekrompen aan om niet met de eerste de beste te willen eindigen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]je zou toch zeggen dat bekrompenheid toch minder word dan.
Ik zeg niet de 1e de beste, maar ik zou toch meer naar persoonlijkheid kijken, dan naar wat voor kledingmaat ze heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat is er precies bekrompen aan om niet met de eerste de beste te willen eindigen?
Misschien eens met MLPB( voorheen Mlig) praten?
Uiterlijk is de reden waarom je samenkomt, innerlijk is de reden waarom je samenblijft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zeg niet de 1e de beste, maar ik zou toch meer naar persoonlijkheid kijken, dan naar wat voor kledingmaat ze heeft.
Ik denk ook dat het de manier is hoe je een dikke/mollige vrouw ontmoet. In een kroeg sla je ze meestal toch over als je op jacht bent. Terwijl je op de chat superleuke gesprekken met ze hebt en dan eerst hun innerlijk leert kennen en dan pas hun uiterlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zeg niet de 1e de beste, maar ik zou toch meer naar persoonlijkheid kijken, dan naar wat voor kledingmaat ze heeft.
O ja?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Uiterlijk is de reden waarom je samenkomt, innerlijk is de reden waarom je samenblijft.
Dit dus..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Uiterlijk is de reden waarom je samenkomt, innerlijk is de reden waarom je samenblijft.
Innerlijk doet er pas toe als het uiterlijk ertoe doet. Ik val niet op dikke vrouwen en vind het iets zeggen over het innerlijk, iets dat geen reden is om samen te blijven. So why bother? Voor de ervaring? Been there, done that.
Ik kan mezelf niet in de spiegel aankijken als ik een lief meisje heb die ik gewoon niet echt knap vind. Ik ga me daaraan storen, net zoals ik me ga storen aan een naar innerlijk.quote:
Knap is voor mij het hele lichaam, niet alleen het koppie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar iemand die dik is, hoeft niet lelijk te zijn.
Daarom moet je maar genoegen nemen met een mollige meid ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
En ondertussen posten jullie in een als versieren niet zo makkelijk gaat topic?
Dat mag. Versieren van dikke vrouwen gaat me ook niet zo makkelijk af. Ik heb weerstand.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik quootte het eerste gedeelte van je post.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet in de spiegel aankijken als ik een lief meisje heb die ik gewoon niet echt knap vind. Ik ga me daaraan storen, net zoals ik me ga storen aan een naar innerlijk.
Het is en mensen, niet of.
Ja als je zelf hoge(re) eisen hebt, dan wordt het er niet makkelijker opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Precies, je kan wel heel veel willen, maar dat geldt andersom ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar kan je die eisen wel blijven stellen is de vraag, misschien houd jullie slanke ideaalbeeld vrouw, wel niet van jullie uiterlijk.
Ik had het over het samenkomen van partners, maar ook in het andere geval zit je er compleet naast. Alle onderzoeken over eerste indrukken laten zien dat je in de eerste minuten al weet hoe je tegen iemand aankijkt en dat dit een groot onderdeel van je uiteindelijke indruk is. Hierbij zijn verbale en met name non-verbale cues ontzetten belangrijk. En wat je non-verbaal zegt heeft heel erg met je uiterlijk, uitstraling etc te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik quootte het eerste gedeelte van je post.
Uiterlijk is niet de reden dat mensen samenkomen. Het afstappen op een potentieel partner is maar een heel klein deel van alle sociale contacten die je in het leven opdoet.
Ik heb tot nu toe geen reden aan te nemen dat mijn ideaalbeeld vrouw niet van 'mijn type' houdt. Integendeel, de laatste keer versierde mijn ideaalbeeld vrouw mij. Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar niet had kunnen versieren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar kan je die eisen wel blijven stellen is de vraag, misschien houd jullie slanke ideaalbeeld vrouw, wel niet van jullie uiterlijk.
Oh gut, nee he.. niet weer statistieken en sociale semiwaarheden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik had het over het samenkomen van partners, maar ook in het andere geval zit je er compleet naast. Alle onderzoeken over eerste indrukken laten zien dat je in de eerste minuten al weet hoe je tegen iemand aankijkt en dat dit een groot onderdeel van je uiteindelijke indruk is. Hierbij zijn verbale en met name non-verbale cues ontzetten belangrijk. En wat je non-verbaal zegt heeft heel erg met je uiterlijk, uitstraling etc te maken.
Zo'n meid heb ik gevonden en het is echt een topmeid in omgang. Maar dan zou ik puur een relatie met haar beginnen om een relatie te beginnen, terwijl ik nu al weet dat ik geen gevoelens voor haar zal krijgen en dit ook niet gaat gebeuren. ( ja, ze heeft overgewicht )quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies, je kan wel heel veel willen, maar dat geldt andersom ook.
Probeer eerst maar eens iemand te vinden die überhaupt een relatie met je aanwil.
Da's toch prima?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef kedge het volgende:
[..]
Zo'n meid heb ik gevonden en het is echt een topmeid in omgang. Maar dan zou ik puur een relatie met haar beginnen om een relatie te beginnen, terwijl ik nu al weet dat ik geen gevoelens voor haar zal krijgen en dit ook niet gaat gebeuren. ( ja, ze heeft overgewicht )
Dit is gewoon jezelf voor de gek houden.
Liever niet, maar gelieve dan geen semiwaarheden van jezelf verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh gut, nee he.. niet weer statistieken en sociale semiwaarheden.
Vriendschappelijk contact met haar vind ik idd leuk, maar als je nu al niet gek bent op een persoon, dan komt dit nooit. Dit heeft dus niks met schaamte te maken en als je een vriendin hebt, dik of dun dan ben je juist trots !!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's toch prima?
Ik weet niet hoe zij erover denkt, maar je bent nu gelukkiger dan wanneer je helemaal geen relatie hebt.
Punt is dat je je niet hoeft te schamen voor wat de buitenwereld van jouw vriendin vindt.
een gozer bij mij op tennis heeft ook een dikke vriendin, ze vragen telkens 'hey is porky er niet bij'quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar iemand die dik is, hoeft niet lelijk te zijn.
Wat is er toch mis met zulke mensen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een gozer bij mij op tennis heeft ook een dikke vriendin, ze vragen telkens 'hey is porky er niet bij'
Ze is te dik ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met zulke mensen.Ik verbaas me er constant maar over.
Mannen onderling?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met zulke mensen.Ik verbaas me er constant maar over.
Iets als Porky is natuurlijk ook niet geweldig leuk voor die kerel om te horen, tenzij hij het er roerend mee eens is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mannen onderling?![]()
Ik zeg ook wel eens: "Waar is het kleine ding?" of "Vindt poederdoos het wel oké?"
Zoiets zeg ik natuurlijk nooit recht in haar gezicht.
Zijn mannen onderling, bedoelen het ook niet slechtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iets als Porky is natuurlijk ook niet geweldig leuk voor die kerel om te horen, tenzij hij het er roerend mee eens is.
Nee daarom juist. Maar goed, zo zijn mijn vrienden nou eenmaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iets als Porky is natuurlijk ook niet geweldig leuk voor die kerel om te horen, tenzij hij het er roerend mee eens is.
Lekker cliche. M'n ex vond ik in eerste instantie niet knap genoeg, maar het was wel een erg leuke meid en zo is er toch een relatie ontstaan. Maar dat ik d'r eigenlijk niet zo heel erg aantrekkelijk vond is blijven knagen en uiteindelijk heeft dat er indirect wel toe geleid dat het uitgegaan is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Idd. Gister nog moesten in ons teampje de twee "diksten" (een teamgenoot en ik) maar spits staan omdat we het anders niet bij konden houden. Moet je tegen kunnen, anders moet je geen teamsport doen met kerels. We 'plagen' iedereen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:09 schreef Crutch het volgende:
Nee daarom juist. Maar goed, zo zijn mijn vrienden nou eenmaal.
Al was het toen ik nog op voetbal (team onderling) zat ook niet anders. Je moet er wel tegen kunnen natuurlijk.
Juist wel lief voor zichzelf eigenlijk..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus dikke dames zijn niet lief voor zichzelf? wat een onzin zeg.
Als ze bijna geen tieten hebben, dan wordt het meestal gecompenseerd met een mooie kontquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef Mpj het volgende:
[..]
Overigens vind ik van die dunne meisjes ook helemaal niks, zonder rondingen; kont, tieten e.d. maar die toch heel erg veel op hun gewicht letten.
Weet niet wat ik van je moet denken als je dit uberhaupt luistertquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef Maanvis het volgende:
Deze kwam ik toevallig weer tegen vandaag:
Hij blijft geniaal, en ik plaats hem hier omdat ik aan bepaalde mensen uit dit topique moest denken.
Da's nou juist het leuke aan mij, ik zit niet met m'n armen over elkaar alles af te kraken. Deze jongen is geestelijk niet helemaal 100% maar hij ziet het leven tóch positief in. Wij kunnen nog wat van hem leren!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Weet niet wat ik van je moet denken als je dit uberhaupt luistert
Liever beiden een beetje dan een ding wel en een ding niet. Of het moet echt een extreem lekker kontje zijn dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:44 schreef kedge het volgende:
[..]
Als ze bijna geen tieten hebben, dan wordt het meestal gecompenseerd met een mooie kont
Zelfverzekerdheid zit in je hoofd niet in je lichaamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef Mpj het volgende:
[..]
Juist wel lief voor zichzelf eigenlijk..
Dik zijn zegt ook niet veel, je weet nooit wat de gedachte/reden erachter is. Je hebt hele dunne mensen die heel veel eten en niet dik worden, je hebt hele dikke mensen die 'n ziekte hebben en daarom niet dunner kunnen worden. Al zou ik zelf nooit een echt dikke partner willen hebben (vind ik niet aantrekkelijk), ik vind niet dat dik direct zijn iets zegt over de persoonlijkheid van iemand.
Overigens vind ik van die dunne meisjes ook helemaal niks, zonder rondingen; kont, tieten e.d. maar die toch heel erg veel op hun gewicht letten.
Als ik zelf dik zou zijn (een klein buikje vind ik al erg) zou ik daar zo spoedig mogelijk wat aan doen. Ik wil er op zo'n jonge leeftijd niet als een papzak uit zien. Ook denk ik dat als je dunner bent (gewoon een goed figuur hebt) sowieso meer vrouwen kunt krijgen omdat je er dan beter uitziet.
Heb nooit vriendinnetjes met grote borsten gehad... grootste cup was een b. Maar ze waren allemaal wel bloedmooi in "mijn" ogen. Als ze het hebben, nou dan mooi meegenomen en zo niet... jammer dan. We zitten overigens wel eisen te stellen, maar als je verliefd bent, dan kijk je niet eerst of ze een volle kont heeft of grote borstenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Liever beiden een beetje dan een ding wel en een ding niet. Of het moet echt een extreem lekker kontje zijn dan.
ik zorg er wel voor dat ik haar kont en borsten heb beoordeeld voordat ik verliefd op haar word, maar da's mijn ding hèquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:20 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb nooit vriendinnetjes met grote borsten gehad... grootste cup was een b. Maar ze waren allemaal wel bloedmooi in "mijn" ogen. Als ze het hebben, nou dan mooi meegenomen en zo niet... jammer dan. We zitten overigens wel eisen te stellen, maar als je verliefd bent, dan kijk je niet eerst of ze een volle kont heeft of grote borsten
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
En staan jullie er weleens bij stil of zij jullie ook beoordelen?![]()
En wat dat oordeel dan luidt?
Moet je naar de meet komenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja ik zou zo graag even die foto's erbij willen zien
Ja wat moet ik er doen he?quote:
Laten zien dat het ook nog erger kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wat moet ik er doen he?
Heb een relatie ben psychisch niet te redden meer ook.
Als ik zoiets lees dan twijfel ik heel erg of verliefdheid bij veel andere mensen uberhaupt te vergelijken is met hoe ik verliefd ben; maargoed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zorg er wel voor dat ik haar kont en borsten heb beoordeeld voordat ik verliefd op haar word, maar da's mijn ding hè
Vraag me dan zelfs af of sommige mensen hier überhaupt echt verliefd zijn geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees dan twijfel ik heel erg of verliefdheid bij veel andere mensen uberhaupt te vergelijken is met hoe ik verliefd ben; maargoed.
Niet iedereen is daar zo simpel in, hoor, wees gerustquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees dan twijfel ik heel erg of verliefdheid bij veel andere mensen uberhaupt te vergelijken is met hoe ik verliefd ben; maargoed.
Nouja, een topic wat ik laatst hier zag over "moet je verliefd zijn om een relatie te beginnen" was echt een eye-opener voor mij wat dat betreft. Bijna iedereen leek dit de normaalste zaak van de wereld te vinden. Ik begrijp nu ook hoe het kan dat mensen snel over hun relatie heen zijn wanneer het uit gaat en hoe ze zo snel weer iemand anders kunnen vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar zo simpel in, hoor, wees gerust
Mag ik hopen dan.
dus jij wordt wel verliefd voordat je naar haar borsten of haar kont hebt gekeken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik altijd meteen verliefd geworden vanaf het moment dat ik de meid in kwestie zag. Nooit vanwege borsten of kont; meestal vanwege een lief gezichtje of haar complete uitstraling... lastig te omschrijven, maar meer de manier van hoe ze overkomt, hoe ze loopt, hoe ze beweegt, hoe ze uit haar ogen kijkt, hoe ze lacht. Dat soort vagere dingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus jij wordt wel verliefd voordat je naar haar borsten of haar kont hebt gekeken?
Tuurlijk iedereen oordeelt bij mij denken ze vast hahaha wat n kutkopquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
En staan jullie er weleens bij stil of zij jullie ook beoordelen?![]()
En wat dat oordeel dan luidt?
Ja maar daar heb je het nou, misschien ben je wel onwijs grappig ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tuurlijk iedereen oordeelt bij mij denken ze vast hahaha wat n kutkop
Hoe staat het met je duo-date?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tuurlijk iedereen oordeelt bij mij denken ze vast hahaha wat n kutkop
Minstens cup D. Checkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus jij wordt wel verliefd voordat je naar haar borsten of haar kont hebt gekeken?
Omschrijving van hoe het gaat wanneer je een neukertje zoekt lijkt me.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:49 schreef Murvgeslagen het volgende:
Minstens cup D. Check
zandloper. Check
mooie kont. Check
Gewicht op orde. Check
Eens. Sowieso vindt ik absurd grote tetten of een dikke kont ook niet echt aantrekkelijk. Een mooi gezicht een geen buikje vind ik wel een mustquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:20 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb nooit vriendinnetjes met grote borsten gehad... grootste cup was een b. Maar ze waren allemaal wel bloedmooi in "mijn" ogen. Als ze het hebben, nou dan mooi meegenomen en zo niet... jammer dan. We zitten overigens wel eisen te stellen, maar als je verliefd bent, dan kijk je niet eerst of ze een volle kont heeft of grote borsten
Da's echt bij 99% van de mannen zo, ik vond het alleen vreemd dat je verliefd werd voordat je haar borsten of kont uberhaupt gezien had. Want da's bij mij dus niet zo, ik kijk er echt wel naar voordat ik verliefd word. Al was het maar zodat ik tegen mijn vrienden kan zeggen hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik altijd meteen verliefd geworden vanaf het moment dat ik de meid in kwestie zag. Nooit vanwege borsten of kont; meestal vanwege een lief gezichtje of haar complete uitstraling... lastig te omschrijven, maar meer de manier van hoe ze overkomt, hoe ze loopt, hoe ze beweegt, hoe ze uit haar ogen kijkt, hoe ze lacht. Dat soort vagere dingen.
Nakend?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Crutch het volgende:
Ik raak nogal snel hoteldebotel van vrouwen die goed gitaar kunnen spelen.
Ik speel zelf ook goed hoor, tenminste dat is wat bands en studio's zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef Murvgeslagen het volgende:
Als ik een vrouw was dan waren we een goed stel geweest Crutch
Als ik uitga en een meid ontmoet in een kroeg/discotheek whatever, dan weet ik de dag erna nog vaag hoe ze eruit ziet en niet perse of ze een mooie kont hadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent een soort jw roy dus?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik speel zelf ook goed hoor, tenminste dat is wat bands en studio's zeggen.
Vrouwen die leuk gitaar kunnen spelen kom je niet zo vaak tegen helaas. Meestal willen ze wel 'opeens' leren spelen als ze je leuk vinden, maar dat komt meestal niet verder dan wat gepiel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik speel zelf ook goed hoor, tenminste dat is wat bands en studio's zeggen.
Flapoortjes, schattig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind het juist leuk als ze een afwijkend hoofd hebben, of grote oren ofzo
Ah, daar zit het verschil; ik heb geen vrienden om tegen op te scheppen. (ik heb wel een paar vrienden, maar die kunnen ook geen vrouw krijgen, dus zal ik er ook niet over lullen met hun wanneer ik er wel een zou krijgen... in die zin).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Maanvis het volgende:
Al was het maar zodat ik tegen mijn vrienden kan zeggen hoe ze eruit ziet.
Maar op dit moment ben jij dus al verliefd?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:59 schreef kedge het volgende:
[..]
Als ik uitga en een meid ontmoet in een kroeg/discotheek whatever, dan weet ik de dag erna nog vaag hoe ze eruit ziet en niet perse of ze een mooie kont had( laten we de drank de schuld geven ).
da's bij iedereen zo. Maar ik heb doorgaans in de kroeg wel al gezien hoe ze eruit ziet. Vrouwen vinden me altijd heel leuk omdat ik zo attent ben en onthoud wat voor schoenen ze aan heeft of wat voor sieraden ze aan heeft, en bijv. snel weet wat haar lievelingskleur isquote:Dan spreek je elkaar telefonisch en heb je leuke gesprekken( leer je het innerlijk ), je spreekt af om elkaar te zien en dan zie ik pas het uiterlijk 100% en qua innerlijk weet ik dan al of het een leuke meid is ( anders neem ik de moeite niet om af te spreken ). En dan speelt ook het innerlijk mee... althans bij mij. ( uiteraard check ik eerst Hyves of FB)
een ex van me heeft een beetje joods bloed, dus nogal een grote neus. dat vind ik bij vrouwen wel schattigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind het juist leuk als ze een afwijkend hoofd hebben, of grote oren ofzo
Ja bijvoorbeeld, maar grote van borsten maakt me nou echt niks uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een ex van me heeft een beetje joods bloed, dus nogal een grote neus. dat vind ik bij vrouwen wel schattig
Zolang ze maar echt zijn... dat silliconen gedoe heb ik helemaal niets mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, maar grote van borsten maakt me nou echt niks uit.
Van die grote tepels vind ik ook vaak lelijk. Maar dat zie je meestal niet gelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zolang ze maar echt zijn... dat silliconen gedoe heb ik helemaal niets mee.
ik vind grote tieten wel geil eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, maar grote van borsten maakt me nou echt niks uit.
Wel handig in het donkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Van die grote tepels vind ik ook vaak lelijk. Maar dat zie je meestal niet gelijk
Moet je ze minder stimuleren; zakken ze vanzelf in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Van die grote tepels vind ik ook vaak lelijk. Maar dat zie je meestal niet gelijk
een vriendin van mij heeft siliconentieten omdat ze eerst niets had. bij vrouwen met neppers voel je het echt wel (tenzij het van bijv. D naar F gegaan is) maar ik kan dus in discussies over d'r tieten (ze heeft het er godsgruwelijk vaak over) niets over zeggen. Want toen ik zei dat je het echt wel voelt als een vrouw neptietne heeft begon ze te jankenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zolang ze maar echt zijn... dat silliconen gedoe heb ik helemaal niets mee.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een vriendin van mij heeft siliconentieten omdat ze eerst niets had. bij vrouwen met neppers voel je het echt wel (tenzij het van bijv. D naar F gegaan is) maar ik kan dus in discussies over d'r tieten (ze heeft het er godsgruwelijk vaak over) niets over zeggen. Want toen ik zei dat je het echt wel voelt als een vrouw neptietne heeft begon ze te janken
Uiteraard ben ik dan niet verliefdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar op dit moment ben jij dus al verliefd?
[..]
da's bij iedereen zo. Maar ik heb doorgaans in de kroeg wel al gezien hoe ze eruit ziet. Vrouwen vinden me altijd heel leuk omdat ik zo attent ben en onthoud wat voor schoenen ze aan heeft of wat voor sieraden ze aan heeft, en bijv. snel weet wat haar lievelingskleur is.
Komt door de druk die op dit onderwerp ligt door mannen zoals jouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een vriendin van mij heeft siliconentieten omdat ze eerst niets had. bij vrouwen met neppers voel je het echt wel (tenzij het van bijv. D naar F gegaan is) maar ik kan dus in discussies over d'r tieten (ze heeft het er godsgruwelijk vaak over) niets over zeggen. Want toen ik zei dat je het echt wel voelt als een vrouw neptietne heeft begon ze te janken
klopt. naja ik ben blij als ze er niet bij is als we iets rustigs gaan doen, ze is op zijn zachtst gezegd nogal irritant met haar gelul over sex, sexattributen, macho kerels, ziekenhuisbezoeken in groot detail en andere dingenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:14 schreef minibeer het volgende:
[..]Ligt gevoelig blijkbaar
Kan me ook wel enigzins voorstellen
Facebook is ook zo'n naaisitequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef Catbert het volgende:
Ik ben er een tijdje terug achtergekomen dat een vriendin van me neppers heeft. Mooie meid, slank, met relatief grote, maar had er verder niks achter gezocht ofzo. Stond er opeens een foto op facebook van haar waarin ze 'gespot' was door iemand anders, 5 jaar eerder in bikini, waar ze dus echt helemaal niks hard. Teehee
Foto was in no time verdwenen trouwens, kennelijk had ze die kerel gevraagd ze te verwijderen
Vooral die prikbord berichten zijn verneukeratiefquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Facebook is ook zo'n naaisite. Ik heb helaas wel ooit een profiel aangemaakt; maar doe er nooit iets mee.
Geweldige site, perfect onderdeel als het gaat om versieren. Makkelijk na stappen nog even contact maken enz.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Facebook is ook zo'n naaisite. Ik heb helaas wel ooit een profiel aangemaakt; maar doe er nooit iets mee.
Ik heb wel eens ooit gezocht op meiden die ik tegen was gekomen via uitgaan; maar met alleen een voornaam kom je niet ver. Ik weet hun achternaam nooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geweldige site, perfect onderdeel als het gaat om versieren. Makkelijk na stappen nog even contact maken enz.
prima hulpmiddel.
enig probleem is alleen at ik iets te vaak op foto's staat en oms iets wat vreemd. Dat soms tegen je werken
Ik heb inmiddels iets van 120 mensen op facebook (heb er zelf welgeteld 0 toegevoegd). Ik doe er echt helemaal niets mee... ik ben meer van linkedin.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja begin is met een Facebook zeg
Als ik ze in mijn telefoon zet dan vraag ik zowel voor- en achternaam met die redenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ooit gezocht op meiden die ik tegen was gekomen via uitgaan; maar met alleen een voornaam kom je niet ver. Ik weet hun achternaam nooit.
Waar leg ik druk op dit onderwerp danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Komt door de druk die op dit onderwerp ligt door mannen zoals jou. Ben er trots op zou ik zeggen.
linkedin gebruiken als sociaal netwerk? Dat is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels iets van 120 mensen op facebook (heb er zelf welgeteld 0 toegevoegd). Ik doe er echt helemaal niets mee... ik ben meer van linkedin.
Owja, ik scoor nooit nummers; je weet tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef kedge het volgende:
[..]
Als ik ze in mijn telefoon zet dan vraag ik zowel voor- en achternaam met die reden
Welcome to the future 2011quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
linkedin gebruiken als sociaal netwerk? Dat is nieuw voor mij.
Ik gebruik het best veel; heb ook best veel mensen leren kennen via linkedin. Wel allemaal op gebied van werk (iets waar ik wel goed in ben); niet gewoon om wat te socializen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
linkedin gebruiken als sociaal netwerk? Dat is nieuw voor mij.
ik heb ook linkedin maar ik gebruik het alleen voor werkgerelateerde zaken, maar ik ga niet iemand toevoegen die ik niet ken zoals jij, daar is linkedin niet voor (er staat ook telkens bij dat je geen mensen moet toevoegen die je niet kent).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik gebruik het best veel; heb ook best veel mensen leren kennen via linkedin. Wel allemaal op gebied van werk (iets waar ik wel goed in ben); niet gewoon om wat te socializen.
Voor extra fb matties je weet toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Owja, ik scoor nooit nummers; je weet toch.
Edit: waarom heb je haar FB nog nodig als je haar nummer al hebt?
Ik voeg mensen vaak ook pas toe nadat ik ze ben tegen gekomen. Je hebt vaak groups of events waar je al eens gediscussieerd hebt; en ik stuur ook wel eens berichten naar interessante personen wanneer ik iets organiseer. Daar komt het uit voort. Natuurlijk heb je 99% van je connecties niet via linkedin leren kennen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb ook linkedin maar ik gebruik het alleen voor werkgerelateerde zaken, maar ik ga niet iemand toevoegen die ik niet ken zoals jij, daar is linkedin niet voor (er staat ook telkens bij dat je geen mensen moet toevoegen die je niet kent).
Omdat ik nieuwsgierig ben naar haar foto's en vrienden ( en dit is andersom ook ).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Owja, ik scoor nooit nummers; je weet toch.
Edit: waarom heb je haar FB nog nodig als je haar nummer al hebt?
Dat vind ik altijd kut eraan; ze weten dan meteen dat je geen sociaal leven hebt, omdat je maar 120 vrienden hebt enzo. Meteen ben je afgeschreven. Was ik maar in de jaren 80 jong geweest ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben naar haar foto's en vrienden ( en dit is andersom ook ).
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd kut eraan; ze weten dan meteen dat je geen sociaal leven hebt, omdat je maar 120 vrienden hebt enzo. Meteen ben je afgeschreven. Was ik maar in de jaren 80 jong geweest ofzo.
Ja lach maar; voor iemand die een hekel heeft aan het constant online moeten showen hoe geweldig zijn leven is; is dit ronduit kut.quote:
Als je ze ook alle 22 kent, dan vind ik het aardig veel.quote:
gelukkig is dat idee ook een waanbeeld dat niet bestaatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja lach maar; voor iemand die een hekel heeft aan het constant online moeten showen hoe geweldig zijn leven is; is dit ronduit kut.
quote:
Ja ik ben heel selectief het zijn alleen mensen, die ik ook echt ken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je ze ook alle 22 kent, dan vind ik het aardig veel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ben heel selectief het zijn alleen mensen, die ik ook echt ken.
Ik ken ze alle 86.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel; maar wat de meeste op FB doen is gewoon iedereen toevoegen die ze kennen (de meeste zijn inderdaad geen vrienden, maar gewoon kennissen, collega's, mede studenten etc.).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef kedge het volgende:
[..]
![]()
@ axel
Sommige meiden met 600+ vrienden accepten gewoon alles en iedereen. Geeft niet echt aan hoe sociaal ze zijn.
wat lul je dan met dat pochen over hoeveel vrienden je hebt, alsof iemand daarom mensen op hyves/facebook toevoegt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel; maar wat de meeste op FB doen is gewoon iedereen toevoegen die ze kennen (de meeste zijn inderdaad geen vrienden, maar gewoon kennissen, collega's, mede studenten etc.).
Inderdaad 5% van de mensen die ik op facebook heb zie ik daadwerkelijk als vrienden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel; maar wat de meeste op FB doen is gewoon iedereen toevoegen die ze kennen (de meeste zijn inderdaad geen vrienden, maar gewoon kennissen, collega's, mede studenten etc.).
Dat speelt gewoon een grote rol.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat lul je dan met dat pochen over hoeveel vrienden je hebt, alsof iemand daarom mensen op hyves/facebook toevoegt.
Voor sommigen is het aantal vrienden een soort statusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat speelt gewoon een grote rol.
Ik denk gewoon dat meiden die ik net heb leren kennen; mijn niet zo populistische FB-pagina niet zo kunnen waarderen. Ik denk dat ik daarmee wel minder interessant voor ze kan worden, zeker wanneer ik ze nog niet zo goed ken. Een van de redenen waarom ik het niet zo heb op dingen als facebook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat lul je dan met dat pochen over hoeveel vrienden je hebt, alsof iemand daarom mensen op hyves/facebook toevoegt.
Je heb geen facebook?quote:
Ik heb maar 90 vriendenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd kut eraan; ze weten dan meteen dat je geen sociaal leven hebt, omdat je maar 120 vrienden hebt enzo. Meteen ben je afgeschreven. Was ik maar in de jaren 80 jong geweest ofzo.
Je zal echt de ondergrens van 100 moeten halen, anders denken veel mensen toch ''haha die newbie heeft écht geen vrienden, wat zielig''.quote:
Je kon het niet laten om die 90 ff te vermelden hequote:
Onzin, de reden dat mensen anderen toevoegen op facebook is omdat ze het leven van die andere mensen interessant vinden. De enige uitzondering zijn artiesten of mensen die iets anders aan de man willen brengen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat speelt gewoon een grote rol.
Weer een waanbeeldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat meiden die ik net heb leren kennen; mijn niet zo populistische FB-pagina niet zo kunnen waarderen. Ik denk dat ik daarmee wel minder interessant voor ze kan worden, zeker wanneer ik ze nog niet zo goed ken. Een van de redenen waarom ik het niet zo heb op dingen als facebook.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Onzin, de reden dat mensen anderen toevoegen op facebook is omdat ze het leven van die andere mensen interessant vinden. De enige uitzondering zijn artiesten of mensen die iets anders aan de man willen brengen.
Nah gewoon omdat ik ze ken niet omdat ze zo interessant vind.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Onzin, de reden dat mensen anderen toevoegen op facebook is omdat ze het leven van die andere mensen interessant vinden. De enige uitzondering zijn artiesten of mensen die iets anders aan de man willen brengen.
dus je gebruikt het meer als 'adressenboekje' dan als buzz-checkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah gewoon omdat ik ze ken niet omdat ze zo interessant vind.
Laten we het hopen.quote:
Nee joh, mensen gebruiken facebook echt niet om op hun eigen ego te geilen, nee joh, al die honderde vrienden zijn allemaal oprecht interessant. Hahahaha, pleasequote:
Misschien kijk je te weinig naar d'r kont en tieten en kom je dus meer over als 'vriendelijke jongen' dan als 'supergeile geïnteresseerde droomman'quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Twitterupdate: "dringend op zoek naar verklaringen voor vrouwelijke desinteresse; saai facebook account afgevallen als kandidaat".
Haha; scherp. Maargoed; ik beoordeel ook net zo goed op uiterlijk; alleen spelen bij mij de omvang van de kont en tieten een minder grote rol. Ik ga altijd voor een lief gezichtje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien kijk je te weinig naar d'r kont en tieten en kom je dus meer over als 'vriendelijke jongen' dan als 'supergeile geïnteresseerde droomman'
friendzonequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien kijk je te weinig naar d'r kont en tieten en kom je dus meer over als 'vriendelijke jongen' dan als 'supergeile geïnteresseerde droomman'
Yes! Ik heb dat ooit een paar maanden geprobeerd, maar dat is echt te massochistisch voor mij. Je moet het eens voor de lol proberen, vrienden te blijven met iemand waarop je verliefd bent. Nee, als je interesse hebt in een meid, en zij wil niet meer dan gewoon vrienden zijn (wat meestal het geval is); is het gewoon einde contact. Geen seks, dan ook geen vriendschap.quote:
Voor SOMMIGEN ja, voor het overgrote deel van de mensen is het gewoon een leuk iets waarmee je (verre) vrienden in de gaten houdt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef kedge het volgende:
Voor sommigen is het aantal vrienden een soort status
Ik ken iedereen in m'n FB profiel. Niet alsin dat het beste vrienden zijn ofzo, maar wel dat je "hoi" zegt als je elkaar op straat tegenkomt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef kedge het volgende:
wat een negatieve benadering.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef hasjman het volgende:
[..]
Nee joh, mensen gebruiken facebook echt niet om op hun eigen ego te geilen, nee joh, al die honderde vrienden zijn allemaal oprecht interessant. Hahahaha, please
Typisch des Foks. Het is on-mo-ge-lijk dat iemand gewoon IRL 100+ mensen leert kennen en die toevoegt op Facebook. Zo sociaal kan niemand zijn. Riiight.quote:
Dat is logisch; zelfs 300+ geloof ik nog wel.. die kun je best allemaal kennen. Waar ik aan twijfel is of je ze allemaal zo boeiend vind om ze echt te volgen; maar dat heb ik bij 100 mensen al... dat er veel tussen zitten die me niet zo boeien, maar die ik toevallig ken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Typisch des Foks. Het is on-mo-ge-lijk dat iemand gewoon IRL 100+ mensen leert kennen en die toevoegt op Facebook. Zo sociaal kan niemand zijn. Riiight.
Ik ken ze wel allemaal wat wel een pluspunt is. En nee ik kon het niet laten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef kedge het volgende:
[..]
Je kon het niet laten om die 90 ff te vermelden he
Echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Catbert het volgende:
Het is mogelijk dat iemand gewoon IRL 100+ mensen leert kennen.
Ja dat kan ik ken ook 100 mensen, maar ja kennen is wat anders dan er echt mee omgaan.quote:
Of hun naam en gezicht kunnen onthouden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ken ook 100 mensen, maar ja kennen is wat anders dan er echt mee omgaan.
natuurlijk, daar heb je ook gewoon geen tijd voor. Maar het is toch wel leuk als je ff te zien krijgt in een wiewatwaartje dat iemand zwanger is, een kindje heeft gekregen of een nieuwe baan heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ken ook 100 mensen, maar ja kennen is wat anders dan er echt mee omgaan.
quote:
Aan de basisschool en de middelbare school heb ik bijna niemand overgehouden die ik op Facebook zou kunnen toevoegen. Mijn studie wordt niet door heel veel mensen gedaan, dus dat is ook niet echt een grote groep. Mijn bijbaan doe ik al sinds ik 15 was, bij een redelijk klein bedrijf, en ik heb daar ook mijn stage gedaan. Ik zit dan nog niet aan de 100.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:
![]()
Zo raar is dat niet, ten eerste zit je op de basisschool waar je vriendjes en vriendinnetjes maakt, dan ga je naar de middelbare school waar je erg veel mensen leert kennen, daarna MBO, HBO, WO waar je veel mensen leert kennen. Je beoefent sporten, je hebt bijbaantjes, je hebt stages, je hebt feestjes/evenementen, je gaat reizen, je leert mensen via via kennen.
Heb je een facebook trouwens; anders is deze discussie irrelevant..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Aan de basisschool en de middelbare school heb ik bijna niemand overgehouden die ik op Facebook zou kunnen toevoegen. Mijn studie wordt niet door heel veel mensen gedaan, dus dat is ook niet echt een grote groep. Mijn bijbaan doe ik al sinds ik 15 was, bij een redelijk klein bedrijf, en ik heb daar ook mijn stage gedaan. Ik zit dan nog niet aan de 100.
Nou, ik heb even voor jullie gekeken en ik heb (342) vrienden. En onbekende mensen accepteer ik nooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb je een facebook trouwens; anders is deze discussie irrelevant..
Dat vind ik wel vreemd opzich, maar goed, honderden mensen kennen is dus sowieso wel mogelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Aan de basisschool en de middelbare school heb ik bijna niemand overgehouden die ik op Facebook zou kunnen toevoegen. Mijn studie wordt niet door heel veel mensen gedaan, dus dat is ook niet echt een grote groep. Mijn bijbaan doe ik al sinds ik 15 was, bij een redelijk klein bedrijf, en ik heb daar ook mijn stage gedaan. Ik zit dan nog niet aan de 100.
Geen wonder dat je geen probleem hebt met de dames dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Mpj het volgende:
Nou, ik heb even voor jullie gekeken en ik heb (342) vrienden. En onbekende mensen accepteer ik nooit.
Helaas werken. Morgen zeker weten op stap... als een opgefokte stier.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef kedge het volgende:
Overigens nog mensen die vanavond uitgaan ?
Wel eerst naar de borsten en kont kijken hé !quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Helaas werken. Morgen zeker weten op stap... als een opgefokte stier.
Nope.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef kedge het volgende:
Overigens nog mensen die vanavond uitgaan ?
Ik ga niets kijken; ik ga lullen tegen het eerste beste wat er langs loopt. Van kijken word ik alleen maar meer gefrustreerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef kedge het volgende:
[..]
Wel eerst naar de borsten en kont kijken hé !![]()
![]()
Hij kon het niet laten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:
Ik vind het eerder raar dat er mensen zijn die onder de 100 mensen kennen.
wie niet waagt blijft maagdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ga niets kijken; ik ga lullen tegen het eerste beste wat er langs loopt. Van kijken word ik alleen maar meer gefrustreerd.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zou continu met een stijve plasser rondlopen als ik 342 vrienden had mpj.
(jk)
Is wel normaal getal. Ik weet niet wat jullie allemaal doen in jullie leven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen probleem hebt met de dames dan.
Ik ben serieus; hoe kan je in godsnaam onder de 100 mensen kennen in je hele leven als je iets van 20 jaar bent. Dan onderneem je toch ook helemaal niks of je woont in een gat.quote:
Ja kijk tegen wie je het zegt, dat is zijn hele probleem.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ben serieus; hoe kan je in godsnaam onder de 100 mensen kennen in je hele leven als je iets van 20 jaar bent. Dan onderneem je toch ook helemaal niks of je woont in een gat.![]()
Afgewezen worden en aan mijn piemel trekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef Mpj het volgende:
Is wel normaal getal. Ik weet niet wat jullie allemaal doen in jullie leven.
Oja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja kijk tegen wie je het zegt, dat is zijn hele probleem.
Woon jij op jezelf?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Afgewezen worden en aan mijn piemel trekken.
Zo'n leven?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:16 schreef Axel1988 het volgende:
Ff vluchtig door mijn FB-contacten gekeken, maar de meest sociale mensen zitten tussen de 300 en 500 connecties ongeveer. Maar zo'n leven zou ik nooit willen.
Ja is me simpelweg te druk; ik heb meer tijd voor mezelf nodig. Die mensen zijn actief lid van een studievereniging, studentenvereniging, 1 of meerdere sportverenigingen, studeren fulltime, hebben nog een bijbaan, gaan 2 of 3x per week uit EN hebben ook een vaste relatie. Dat hoeft voor mij ook weer niet.quote:
Wil net zeggen, je kan best veel mensen kennen, en je FB pagine kan gewoon saaier dan saai zijn. Ik doe aan die van mij helemaal niks.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nou, ik heb even voor jullie gekeken en ik heb (342) vrienden. En onbekende mensen accepteer ik nooit.
[..]
Dat vind ik wel vreemd opzich, maar goed, honderden mensen kennen is dus sowieso wel mogelijk.
Precies. En ik heb alleen mensen er in staan van wie me dat soort dingen interesseren. Mensen die ik oninteressant of irritant vindt (sommige mensen vind het nodig hun 'vrienden' lastig te vallen met irritant politiek geneuzel) gooi ik er gewoon weer af. Ik heb zelf ongeveer 160 mensen in m'n lijst staan en die 'ken' ik wel gewoon, maar da's ook niet zo moeilijk als je lid bent van een sportvereniging en veel mensen leert kennen. Als ik echt iedereen die ik ooit ontmoet zou toevoegen zouden het er een stuk meer zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef Maanvis het volgende:
natuurlijk, daar heb je ook gewoon geen tijd voor. Maar het is toch wel leuk als je ff te zien krijgt in een wiewatwaartje dat iemand zwanger is, een kindje heeft gekregen of een nieuwe baan heeft.
+ vakantiefoto's in bikini natuurlijk.
Bevalt dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Al sinds mijn 18de; helemaal alleen.
Ach ja. Ik begrijp het, maar heb je nooit het gevoel van; nu moet ik eruit? Als ik één dag constant binnenzit, word ik er depressief van. Ik moet er gewoon uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja is me simpelweg te druk; ik heb meer tijd voor mezelf nodig.
Over het algemeen bevalt het prima; soms is het ook oersaai.quote:
Dat gevoel heb ik heel vaak ja; maar niet na 1 dag al... meestal na 3 dagen alleen binnen zitten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:21 schreef Mpj het volgende:
Ach ja. Ik begrijp het, maar heb je nooit het gevoel van; nu moet ik eruit? Als ik één dag constant binnenzit, word ik er depressief van. Ik moet er gewoon uit.
Bij profiel en dan links onder zegmaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:22 schreef ook_gek het volgende:
hoe kan je in gods naam zien hoeveel vrienden je hebt dan![]()
Ik vind dat nergens
Ik zit op geen 1 verreniging. de gene die ik daar op heb staan ken ik van stappen of van vroeger.
Ben nu ook wel benieuwd!
En dan te bedenken dat hyves nog erger isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Op je naam klikken linksboven, en dan vrienden, kut facebook zit zo onlogisch in mekaar.
Daar heb je linkedin voorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:36 schreef ook_gek het volgende:
Ah 103 vrienden die ik alle personelijk ken. ik ben over de 100 vrienden grens heen!
En wat houd dat nu precies in![]()
ik heb er trouwens geen collega's tussen staan. Dat vind ik dan weer helemaal niks
Dat je 5x populairder bent dan mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:36 schreef ook_gek het volgende:
Ah 103 vrienden die ik alle personelijk ken. ik ben over de 100 vrienden grens heen!
En wat houd dat nu precies in![]()
ik heb er trouwens geen collega's tussen staan. Dat vind ik dan weer helemaal niks
Natuurlijk; (en Hyves, Google+, LinkedIn, YouTube, Last.fm en Twitter natuurlijk ook)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb je een facebook trouwens; anders is deze discussie irrelevant..
Face it nou eens een keer. Jij gaat nooit een date krijgen voor dat je eerst aan je zelf gewerkt hebt. Je eigen leventje op een rijtje hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Natuurlijk; (en Hyves, Google+, LinkedIn, YouTube, Last.fm en Twitter natuurlijk ook)
En het is best wel relevant; het is toch een soort uithangbord. Ik ben bang dat een potentiële date het een afknapper zal vinden als ze ziet dat ik geen vrienden heb, nooit op foto's sta, bijna niets over mijn leven te vertellen heb etc.
Heb ik ook hoor; alleen heb ik dan geen google+, twitter en last.fm. Die gedachte blijft hetzelfde, waardoor ik me toch wat onprettig voel met mijn FB account. Volgens de meeste mensen is dat irreëel; maar ik denk als je een gebrek aan succes hebt, dat je het in alle dingen gaat zoeken die ook maar iets met je sociale leven te maken hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:39 schreef benzin het volgende:
En het is best wel relevant; het is toch een soort uithangbord. Ik ben bang dat een potentiële date het een afknapper zal vinden als ze ziet dat ik geen vrienden heb, nooit op foto's sta, bijna niets over mijn leven te vertellen heb etc.
Oh nou uhm oke spannendquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat je 5x populairder bent dan mij.
Teveel moeitequote:
En dit klopt... het is echter voor ons de vraag hoe Benzin IRL nou precies overkomt. Misschien komt hij helemaal niet zo over als een hoopje ellende...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Face it nou eens een keer. Jij gaat nooit een date krijgen voor dat je eerst aan je zelf gewerkt hebt. Je eigen leventje op een rijtje hebt.
Zet die vrouw uit je hoofd en gaat je nou eens focusen op dat geen wat haalbaar en belangrijk is. En nee dat is geen vrouw.
Klinkt lullig maar zo is het nou gewoon. Geen 1 vrouw wilt een hoopje alende dat medelijden met zich zelf heeft.
Ik concludeer dit op basis van hoe hij hier over komt. Ik mag toch aan nemen dat hij zich zelf is op het forum.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En dit klopt... het is echter voor ons de vraag hoe Benzin IRL nou precies overkomt. Misschien komt hij helemaal niet zo over als een hoopje ellende...
Edit; wat wel duidelijk is, is dat er wat betreft vrouwen en je sociale leven OF een positieve of een negatieve spiraal gaande is; en die bij Benzin al zeer lange tijd negatief is. (bij mij niet anders trouwens).
Nee dat klopt, daar geloof ik Benzin ook wel in. Maar ik kan me voorstellen dat hij net als ik op fok veel meer zichzelf is dan IRL. Ik ga IRL niet zielig liggen doen over hoe ik me voel en tegen iedereen maar zeggen dat ik mezelf kut vindt en dat ik depri wordt van een gebrek aan contact met vrouwen. Ik zet een masker op en doe gewoon mee; ik denk dat niemand echt weet hoe kut het met me gaat. Het is daarom ook reëel de vraag... knappen vrouwen ECHT af op zijn zelfmedelijden... hoe weten hun nou hoe hij zich voelt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik concludeer dit op basis van hoe hij hier over komt. Ik mag toch aan nemen dat hij zich zelf is op het forum.
Ik ben precies het zeflde op Fok als in het dagelijk leven.
Zet een masker op en niemand komt ooit achter je daadwerkelijke gevoelens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, daar geloof ik Benzin ook wel in. Maar ik kan me voorstellen dat hij net als ik op fok veel meer zichzelf is als IRL. Ik ga IRL niet zielig liggen doen over hoe ik me voel en tegen iedereen maar zeggen dat ik mezelf kut vindt en dat ik depri wordt van een gebrek aan contact met vrouwen. Ik zet een masker op en doe gewoon mee; ik denk dat niemand echt weet hoe kut het met me gaat. Het is daarom ook reëel de vraag... knappen vrouwen ECHT af op zijn zelfmedelijden... hoe weten hun nou hoe hij zich voelt?
Je kunt bijzonder veel maskeren... ik weet daar alles van.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:50 schreef kedge het volgende:
[..]
Zet een masker op en niemand komt ooit achter je daadwerkelijke gevoelens.
QFT.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor; alleen heb ik dan geen google+, twitter en last.fm. Die gedachte blijft hetzelfde, waardoor ik me toch wat onprettig voel met mijn FB account. Volgens de meeste mensen is dat irreëel; maar ik denk als je een gebrek aan succes hebt, dat je het in alle dingen gaat zoeken die ook maar iets met je sociale leven te maken hebben.
Ik ben hier mezelf, maar in het echt niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik concludeer dit op basis van hoe hij hier over komt. Ik mag toch aan nemen dat hij zich zelf is op het forum.
Ik ben precies het zeflde op Fok als in het dagelijk leven.
En dan komen we op het eeuwige kip en ei verhaal. De meeste beweren hier dat je dat uitstraalt en je daardoor niet aantrekkelijk bent. Wat daarbij vergeten wordt, is dat dit negatieve zelfbeeld JUIST ONTSTAAN IS DOOR EEN GEBREK AAN VROUWELIJKE AANDACHT! Je negatieve zelfbeeld versterkt je onaantrekkelijkheid alleen maar, wat ik eerder aangaf als "in een negatieve spiraal zitten".quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef benzin het volgende:
Ik ben net te laat, maar het is precies wat Axel1988 zegt; Ik draag in het echt een masker. Ik ben ervan overtuigd dat niemand die mij in het echt kent dit achter me zou zoeken.
Jij hebt geen negatief zelfbeeld; of je hebt een negatief zelfbeeld om een andere reden bedoel je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
Nou bij mij is dat niet helemaal zo Axel.
Om een andere reden, wel gedeeltelijk door het gebrek aan vrouwelijk aandacht ja. Maar er zijn andere factoren bedoel ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jij hebt geen negatief zelfbeeld; of je hebt een negatief zelfbeeld om een andere reden bedoel je?
Misschien zijn die andere factoren makkelijker om aan te pakken op dit moment? Je moet namelijk opletten dat je negatieve zelfbeeld vanwege een gebrek aan vrouwelijke aandacht niet heel snel uit begint te groeien, want dat risico is wel degelijk reëel zodra je de 20 begint te naderen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Om een andere reden, wel gedeeltelijk door het gebrek aan vrouwelijk aandacht ja. Maar er zijn andere factoren bedoel ik.
Uiterlijk ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Om een andere reden, wel gedeeltelijk door het gebrek aan vrouwelijk aandacht ja. Maar er zijn andere factoren bedoel ik.
Dat ja.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef debeterebob het volgende:
Gebrek aan mannelijke aandacht? Hoe gay dat ook klinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |