Catalonie vs Spanje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nou, dit gaat vast zeer binnenkort escaleren vrees ik voor Spanje.
Ik zou gewoon de Madrilenen thuislaten in dat geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nou, dit gaat vast zeer binnenkort escaleren vrees ik voor Spanje.
Daar hebben we het hier nu niet over. We hebben het over jankerds en zeikerds en die zitten dus ook in de F1.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Lekker zwaaien prima maar het beïnvloed de wedstrijd tenminste niet! Bij het voetbal proberen ze bewust de scheids te beïnvloeden en schamen zich er niet eens voor....
Valdes doet echt wel onder voor Casillas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de Madrilenen thuislaten in dat geval.
Maar goed, de bondscoach is een Madrileen.
Van de Spanjaarden bij Madrid zijn enkel Casillas, Ramos en Alonso ook basisspelers. Die zijn beter te vervangen dan Pique, Puyol, Busquets, Xavi en Iniesta.
Zo doet Valdes niet onder voor Casillas, Alonso is sowieso al slechter dan Busquets. Enkel Ramos is wel de beste Spaanse rechtsback.
Nou, dit is niet ondenkbaar hoor, dat ze gezamenlijk aangeven niet meer uit te willen komen voor Spanje zolang er spelers van Madrid rondlopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Catalonie vs Spanje.
Fabregas, Xavi, Valdes, Villa en consorten gaan niet verder met hun aartsvijanden
Casillas is een veel betere keeper dan Valdes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Valdes doet echt wel onder voor Casillas.
Jep.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Casillas is een veel betere keeper dan Valdes.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Van de Spanjaarden bij Madrid zijn enkel Casillas, Ramos en Alonso ook basisspelers. Die zijn beter te vervangen dan Pique, Puyol, Busquets, Xavi en Iniesta.
Zo doet Valdes niet onder voor Casillas, Alonso is sowieso al slechter dan Busquets. Enkel Ramos is wel de beste Spaanse rechtsback.
Zijn hier ook nieuwsberichten over of zo? Ik hoor iedereen dit roepen, maar zijn er ook bronnen dat er echt wrijving is in bijv. de kleedkamer bij het Spaanse team?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Het schijnt dat de sfeer dan de laatste tijd niet zo goed meer is.
Dit gaat sowieso nooit gebeuren, eerder nog andersom, mensen vergeten dat er Real in Real Madrid zitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef Thas het volgende:
[..]
![]()
Sowieso, wie gaan ze dan rechtsback zetten? Arbeloa is ook een Madrileen. Albiol ook.
Dan moeten ze Iraola van 29 jaar met 8 caps als rechtsback gaan zetten en hebben ze niet eens een backup.
Ook pikant trouwens dat Casillas de aanvoerder van het Spaanse elftal is en Xabi Alonso de 2e aanvoerder is.
lol lol lol, die Catalanen mogen Casilisas heel erg bedanken voor die cup. Zonder hem stond NL gewoon nog steeds te feesten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Moeten we je serieus nemen of..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Aan z'n vergelijkingen tussen Valdes & Casillas en Alonso & Busquets te zien, niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moeten we je serieus nemen of..
Heerlijk.quote:Villanova gaf Mourinho daarom een duw. 'Ik ga tenminste niet voor het minste tegen de grond', sneerde hij richting de Barça-spelers, wie hij beschuldigt de vallende ziekte te hebben.
snoeiharde tacklesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mogen jullie gaan vertellen in welk aspect van het spel Alonso beter is dan Busquets.
is echt niet te zien hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mourinho schopt Fabregas op 00:09!
quote:
Screenshot van een video waarin duidelijk te zien is dat zijn been een zwieper maakt richting Fabregas. Vriend, blijf lekker in je eigen wereldje zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Doe eens een screenshotje dan?
uuuh... okay?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Screenshot van een video waarin duidelijk te zien is dat zijn been een zwieper maakt richting Fabregas. Vriend, blijf lekker in je eigen wereldje zitten
Hij gaat inderdaad met z'n been anders (lees: verder) naar achteren de laatste stap. Alleen jammer dat je niet goed kan zien wat er gebeurt, omdat er iemand voor staat. Maar het lijkt inderdaad echt op een schop.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mourinho schopt Fabregas op 00:09!
De voortekenen lijken inderdaad eerder te wijzen in de richting van wel moedwillig schoppen dan een toevalligheid idd...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad met z'n been anders (lees: verder) naar achteren de laatste stap. Alleen jammer dat je niet goed kan zien wat er gebeurt, omdat er iemand voor staat. Maar het lijkt inderdaad echt op een schop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |