Dit moet ik quotenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef maxburger het volgende:
Dan vraag ik maar een blowjob aan mijn zusje... ik weet het anders ook niet meer.
Je kan je broer vragenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef Aethereal het volgende:
Terechte klacht, alleen heb ik geen zusje.
Dat rijmt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef ValHallen het volgende:
Elke nacht dezelfde fucking klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ga fappen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:20 schreef 045represent het volgende:
ik heb trouwens hetzelfde probleem TS
Een 'Bolletje Pretvet' op een scooter, wat is daar goed aan? Zij moeten lopen, dat is gezonder!quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een 'Bolletje Pretvet' op een scooter, wat is daar goed aan? Zij moeten lopen, dat is gezonder!
quote:
Doe dat ding weg, licht uit en ogen dicht. Dat wil nog wel eens werken.quote:
Ja, en op FOK! blijven gaat die situatie natuurlijk echt verhelpen.quote:
Haha, tsja, bepaalde pipo's hier lijken dat idd te denken. Immers, de klacht komt vaak weer terug.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en op FOK! blijven gaat die situatie natuurlijk echt verhelpen.
Fappen, natuurlijk slaapmiddel van de mannen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:31 schreef datisstom het volgende:
Nou misschien heeft er iemand van die 20.000 actieve users wel een tip ofzo...
Volgens mij is het prakiseren. Maar sowieso Gronings dacht ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:31 schreef datisstom het volgende:
Weet nu al dat als ik ga liggen ik toch maar blijf prakeseren (is dat goed gespeld?).
Al gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fappen, natuurlijk slaapmiddel van de mannen.
Het is prakkiseren, met dubbel k.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Volgens mij is het prakiseren. Maar sowieso Gronings dacht ik.
Nog een keer doen, gewoon net zo lang totdat je in slaap valt.quote:
Doe ik niet. Zie mijn AT.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fappen, natuurlijk slaapmiddel van de mannen.
Eh, ben je bitch niet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:12 schreef maxburger het volgende:
Maarja ik ga maar eens weer in bed liggen. Slaap lekker geile bitches! Xxx
Blowen is so passé.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:53 schreef Bear_Grylls het volgende:
The only way to get some sleep is to drinka cup of nice warm piss!
Option two:Deze userSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sure that guy sleeps better then ever before now!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |