Ze vinden ons liefquote:veel lieve meiden daar met een pondje meer, ze kennen je pijn en willen je vast helpen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 06:23 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Het was me het nachtje wel.
• 1 lijkwagen uit de modder duwen
• 1 borrel
Ik weet niet of ik dat wel wil wetenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil weten
Lijkwagens uit de modder duwen, lees ik net.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat doe jij allemaal s'nachts!
Neeee!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkwagens uit de modder duwen, lees ik net.
eet je wel genoeg? En drink je wel geneog? Kan je zwanger zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:03 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Meh, ik voel me de laatste avonden zo vaagVan het weekend was ik aan het niezen, dus dacht dat ik verkouden a/h worden was.
Maandag naar de zaak gegaan en 's avonds trainen. Tijdens trainen al half stuk gaan en me 'leeg' voelen. Moest een shake erin gooien om de training af te maken. 's Avonds met pijn en moeite wakker blijven en niet de fut hebben om de troep achter mijn kont op te ruimen... 9 uur geslapen.
Dinsdag thuis gewerkt, 's avonds wezen trainen en alles redelijk ok. 6 uur geslapen
Woensdag naar de zaak, niet getraind. 's Avonds raar gevoel in mijn hoofd, geen hoofdpijn maar duffig. En ik had gisteraaf superveel late honger. 7 uur geslapen.
Ik ben niet verkouden, houd wel vocht vast merk ik. Dus vandaag lekker een kopje brandnetel thee![]()
oh en ik heb vorige week mijn mirena laten verwijderen, maar kan dit soort vage dingen daar mee te maken hebben?
/x-file
Dit lijkt me niet zo veel. Hooguit 1300 kcal. En waar is je groente?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Vervelend van de baan, Maria. En Aurum, misschien heb je even wat rust nodig? Een weekje vroeg naar bed en niet teveel trainen?
Ik ga vandaag op de uni aan het werk. Minder afleiding, dus dan doe ik vast wat meer.
Lijstje:
O: twee sneetjes roggebrood met kaas
L: drie boterhammen met oude kaas
T: schaaltje vanilleyoghurt met all-bran (als ik dan weer thuis ben, anders wordt dit 's avonds)
D: rijst met ragoût
Oh ik doe boontjes door de rijst hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet zo veel. Hooguit 1300 kcal. En waar is je groente?
Dat zou dan gebeurd moeten zijn tijdens de mirena..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
eet je wel genoeg? En drink je wel geneog? Kan je zwanger zijn?
ik heb mijn eten ff door de eetmeter gehaald. Op niet sportdagen zit ik rond de 1700kcals, wel trainingsdagen rond de 2100kcals. Dus ik denk wel dat ik genoeg eet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
eet je wel genoeg? En drink je wel geneog? Kan je zwanger zijn?
wat moet gebeurd zijn tijdens de mirena? ik snap 'm niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zou dan gebeurd moeten zijn tijdens de mirena..
Dat je dan zwanger had moeten worden terwijl je de mirena nog had. Die kans is denk ik ook niet zo grootquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat moet gebeurd zijn tijdens de mirena? ik snap 'm niet...
Dat wilde ik nog zeggen laatst, ik bewonder jouw discipline echt enorm. Ik zie altijd keurige lijstjes voorbij komen en je hebt een sportregime waar ik nog iets van kan leren. Maar op de één of andere manier denk ik altijd dat het niet haalbaar is voor mij ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb mijn eten ff door de eetmeter gehaald. Op niet sportdagen zit ik rond de 1700kcals, wel trainingsdagen rond de 2100kcals. Dus ik denk wel dat ik genoeg eet.
Ik drink de hele dag door
Ik kan zwanger zijn, maar ik acht de kans erg klein.
nah, ik heb dat ding 7 jaar gehad (wel 2 he) maar dan zou het wel heeeel raar zijn als ik op het laatst ineens zwanger benquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat je dan zwanger had moeten worden terwijl je de mirena nog had. Die kans is denk ik ook niet zo groot
Zwanger worden. De mirena voorkomt niet bij alle vrouwen een eisprong. Ik gok bij jou wel (geen cyclus), maar dar zegt niet alles. Voorkomen van innesteling is een van de principes waardoor de mirena werkt (bmslijmvlies ongeschikt maken voor innesteling, slijmprop waardoor sperma meer moeite heeft, voorkomen eisprong).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Door die meervoudige werking zou het dus theoretisch wel kunnen. Niet heel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nah, ik heb dat ding 7 jaar gehad (wel 2 he) maar dan zou het wel heeeel raar zijn als ik op het laatst ineens zwanger ben![]()
Misschien moet je lichaam weer wennen dat je die stofjes uit de mirena niet meer binnen krijgt??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nah, ik heb dat ding 7 jaar gehad (wel 2 he) maar dan zou het wel heeeel raar zijn als ik op het laatst ineens zwanger ben![]()
Thanks!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog zeggen laatst, ik bewonder jouw discipline echt enorm. Ik zie altijd keurige lijstjes voorbij komen en je hebt een sportregime waar ik nog iets van kan leren. Maar op de één of andere manier denk ik altijd dat het niet haalbaar is voor mij ofzo
Volgens mij had ik ook altijd wel eisprong en ik was altijd virtueel ongesteld (zo noem ik het dan he : P ). Wel gevoelige borsten en wat gewichtsschommeling, maar daar bleef het dan ook bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:45 schreef loveli het volgende:
Zwanger worden. De mirena voorkomt niet bij alle vrouwen een eisprong. Ik gok bij jou wel (geen cyclus), maar dar zegt niet alles. Voorkomen van innesteling is een van de principes waardoor de mirena werkt (bmslijmvlies ongeschikt maken voor innesteling, slijmprop waardoor sperma meer moeite heeft, voorkomen eisprong).
In principe duurt het 10 dagen voor een eitje gerijpt is/bevrucht kan worden. Weet uit m'n hoofd niet wanneer je de hormonen gaat merken als je zwanger bent, maar niet meteen op moment van bevruchting. Van eigen progesteron word je erg moe.
Dus als je nu zwanger bent (week na verwijderen) zou je tijdens de mirena een eisprong moeten hebben gehad.
heb je 'm net laten plaatsen? De eerste 2 maanden zijn ff rot met uitlijnen van je hormonen enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:46 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Misschien moet je lichaam weer wennen dat je die stofjes uit de mirena niet meer binnen krijgt??
Ik heb dat gevoel een beetje andersom, sind ik de mirena heb
Ik ben een jaar of 6-7 lid van een sportschool en ben altijd 2x in de week gaan fitnessen en 1 of 2x in de week gaan spinnen. Maar het afgelopen jaar heb ik echt bijna niks aan sport gedaan, en veel met de auto. Een enkele keer heb ik geprobeerd het weer op te pakken, maar lukte niet.quote:De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
t zwanger worden..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Thnx! Ja idd ik eet altijd brood als ontbijt en lunch (wel volkoren broodquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
luxuria, ik vind dat je nogal weinig groenten & fruit en zuivel hebt en erg veel koolhydraten (brood, brood, brooden pasta / aardappels). Wel goed dat je bent begonnen met sporten weer
Ja dat is waar! Maar volle yoghurt? Is magere yoghurt juist niet beter?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Perruche het volgende:
Bij avond eten kan je wel gewoon normaal eten lijkt me. Maar als je vraagt of ze bijv. een pak volle yoghurt willen meebrengen, of een bak kwark lijkt me niet dat de rest van je familie zich daaraan stoort toch?
En als ik yoghurt eet smorgens doe ik meestal 250 yoghurt, 4 el muesli en dan nog een stuk fruit erin. Daar zit ik wel vol van
Ik vind van niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef Qwea het volgende:
Mogguh! Zeg, rijst is beter dan aardappels toch?
Moet je 'gezonde' muesli halen. Cruesli zit vaak vol met suikers.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja dat is waar! Maar volle yoghurt? Is magere yoghurt juist niet beter?
In muesli zitten toch ook best veel koolhydraten of niet en suikers?
Thanx!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom luxuria!
Leuk, al die nieuwe mensen, we spread the word
Havermout vult ook supergoed! Maar daar moet je van houden. Kan je ook door je yoghurt doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Thanx!
Door in dit topic erover te praten, word je ook nog eens extra gemotiveerd, echt fijn!
Ik ga nu proberen om 's ochtends toch wat vaker yoghurt te eten in plaats van brood
Zijn aardappelen ook beter dan volkorenpasta?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Rijst (zilvervlies) en aardappelen zijn wel beter dan pasta.
haha, langzamerhand wordt jij ook een loveli!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:54 schreef Perruche het volgende:
Qwea, waaroim zou rijst beter zijn? Zoek eens een voedingswaarde tabel op?
Luxuria; ik vind volle yoghurt lekkerder en vullender, en ja meer vet maar minder suikers. Muesli is gezond mits je degene neemt zonder toegevoegde suikers. En ja koolhydraten maar daar is in principe niets mis mee.
En fruit...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet zo veel. Hooguit 1300 kcal. En waar is je groente?
ik werd vanmorgen wakker omdat het zo hard regende! Maar nu komt er een vaag zonnetje door...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef Perruche het volgende:
jagar ik vind dat een compliment
Hoe is het weer in het hoge noorden? lekker weertje daar?
Mijn planning:
O: 150 hv yoghurt, 1 kiwi, 4el muesli
T: wat tomaatjes, cappuccino
L: uiensoep, groot broodje geitenkaas
T: 200 gr rauwkost
B: 2 x 20 minuten fietsen
D: tortilla van aardappels en ei
S: bodycombat, buikspieren
T: iets van groenten om te "knagen"
Ik heb ooit in een saai uurtje de voedingswaardes vergeleken van volkorenbrood, aardappelen, rijst en pasta. Hierbij gekeken naar vitamines en mineralen en dan kwam eerst brood en daarna aardappelen als beste uit mijn eigen schema. Met name de hoeveelheid kalium in aardappelen viel op en aangezien ik steeds te weinig kalium binnenkreeg volgens de eetmeter wel een puntje om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef Qwea het volgende:
Mogguh! Zeg, rijst is beter dan aardappels toch?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef progje het volgende:
goedemorgen
Maria wat jammer van die baan
Ikke niet, want ik heb een doorzettingsvermogen van likmevestjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:00 schreef Luxuria het volgende:
Zijn jullie eigenlijk allemaal al veel afgevallen in de tijd dat jullie bezig zijn?
Lastige vraagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zijn aardappelen ook beter dan volkorenpasta?
Die 2e vind ik niet zo schokkend. Die 1e daarentegen...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 06:23 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Het was me het nachtje wel.
• 1 lijkwagen uit de modder duwen
• 1 borrel
idemditoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[..]
Ikke niet, want ik heb een doorzettingsvermogen van likmevestjeIk eet veelal wel gezonder dan voor ik hier kwam!
![]()
En welkom
Ik ben nu een maand bezig en ben zo'n 1,5 kilo kwijt (was niet echt nodig).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:00 schreef Luxuria het volgende:
Zijn jullie eigenlijk allemaal al veel afgevallen in de tijd dat jullie bezig zijn?
Klinkt goed! Wat voor soort dingen zou je daar willen/kunnen doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
idemdito
Ik overweeg trouwens lid te worden van de hele dure sportschool die letteriljk tegenover m'n werk zit. Dan kan ik altijd sportkleren op kantoor hebben liggen, en makkelijk eens een uurtje tussendoor gaan...En het werk betaald 200 euro per jaar mee aan sportkosten...
misschien gewoon eens een half uurjte steppen of op de loopband, of eens een les spinning of yoga meedoen. En eens met gewichten zeulen. En ze hebben een zwembad, dus eens baantjes zwemmen ofzo..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat voor soort dingen zou je daar willen/kunnen doen?![]()
Ik moet m'n sportmojo weer terugvindenDe laatste tijd vaak gesukkeld met verkouden/keelpijn/buikpijn/blargh, en dan voel ik mezelf zielig of ben ik bang dat mn buik Stom gaat doen tijdens sporten en ga ik niet
De afgelopen weken ben ik veelal maar 1-2x per week geweest geloof ik en het zomerrooster maakt het er niet beter op
Overigens wel props voor mij, ik was vanochtend om half 9 mijn nest uit en heb voor 10 uur ontbeten en ben nu aan het werkDa's al weer een vooruitgangetje!
![]()
Dat is heel fijn!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ben nu een maand bezig en ben zo'n 1,5 kilo kwijt (was niet echt nodig).
Doe het vooral om me beter/energieker te voelen en omdat ik veel last heb van mn buik.
Dat is wel stukken beter, vooral de laatste 2 weken!
Alleen als het een rustige weg is danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Yoghurt met muesli en bramen van langs de weg
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Alleen als het een rustige weg is danniet zo eentje met veel uitlaatgassen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Zegt me nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^.. doorzettingsvermogen is ook niet mijn sterkste punt haha.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[..]
Ikke niet, want ik heb een doorzettingsvermogen van likmevestjeIk eet veelal wel gezonder dan voor ik hier kwam!
![]()
En welkom
Ik zou het doen, je gaat veel sneller dan! Of blijft er echt een absurd bedrag over na aftrek van het geld van je werkgever?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
idemdito
Ik overweeg trouwens lid te worden van de hele dure sportschool die letteriljk tegenover m'n werk zit. Dan kan ik altijd sportkleren op kantoor hebben liggen, en makkelijk eens een uurtje tussendoor gaan...En het werk betaald 200 euro per jaar mee aan sportkosten...
Welkomquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:06 schreef Luxuria het volgende:
Maar hoe snel merk je resultaat? Ik vind het zo langzaam gaan![]()
Na de tweede week merkte ik wel dat mijn lovehandels een stuk geslonken waren, maar verder merk ik niet echt iets. Nou kan ik de derde week ook niet echt meetellen, want dat was een feestweek. Ik ben ook pas na de tweede week begonnen met mezelf opmeten, op de weegschaal ga ik niet staan. Ben beniewd zaterdag!
Ja, mijn doorzettingsvermogen is ook niet zo goedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
En welkom
Dankjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welkom
En als ik dat zo lees, klinkt het juist als best al veel resultaat in, wat, effecief één week tijd?
(week 1 niet gemeten, alleen in week 2, wek 3 telt niet want feest, en week 4 moet nog gemeten worden)
That's me!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik voel mijn tweede glimlach wel erg goed vandaag![]()
Nog maar een keer omdat ie leuk ende toepasselijk is:
[ afbeelding ]
^_^
Wel wat!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:14 schreef Perruche het volgende:
mariaheb je nog leuke vacatures kunnen vinden?
Aye, je moet ook gewoon even kijken wat voor jou het beste werkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dankje
Haha ja ik stond er wel van te kijken dat die lovehandels zo snel verminderd waren, maar dat is ook het enige wat ik zo gemerkt heb aan mijn lichaamHeb aan het eind van week 2 voor het eerst gemeten op de zaterdag, week 3 ook gemeten maar bijna geen verschil, en nu zaterdag dus weer
Maar deze week ben ik echt heel goed bezig met eten en sporten vind ik zelf, dus ik hoop wel dat ik zaterdag dus weer wat resultaat zie
Maar ik moet zeggen dat ik de eerste weken wat geworsteld heb met op welke manier ik nu het beste kan sporten om zo optimaal mogelijk vet te verbranden. Want ik heb me op verschillende sites ingelezen en hier op het forum en er worden veel verschillende dingen gezegd.
Maar ik denk dat ik nu wel weet op welke manier ik dat het beste kan doen
*boks*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik voel mijn tweede glimlach wel erg goed vandaag![]()
Nog maar een keer omdat ie leuk ende toepasselijk is:
[ afbeelding ]
^_^
Dat is ook weer waar inderdaad. Ik heb geen overgewicht nee, maar vind wel dat ik een dikke buik hebquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye, je moet ook gewoon even kijken wat voor jou het beste werkt.
Je hebt trouwens geen overgewicht, toch? Houd er rekening mee dat de kilo's er dan natuurlijk niet meer afvliegen, zou ook ongezond zijn natuurlijk. Als er maar gestaag vooruitgang inzit
Echt wel, één en al glimlachende gloriequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*boks*
Ik heb er ook last vanAch, we zijn gewoon hele vrolijke meisjes
![]()
Goed te zien op deze foto van onsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echt wel, één en al glimlachende glorie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed te zien op deze foto van ons
BFF! <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[..]
BFF! <3CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik lach jullie toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lach je ons nou uit?![]()
Uitgerekend in dit topic had ik op wel iets meer begrip verwacht![]()
*kras*
[..]
BFF! <3Lekkere wieven zijn wij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is V1z0R met zijn struisvogel
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Die is met vakantiequote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar inderdaad. Ik heb geen overgewicht nee, maar vind wel dat ik een dikke buik hebMaarja daar gaat het meestal het laatste ervanaf he zeggen ze
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] I have the weirdest boner right now...
Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] I have the weirdest boner right now...
Bwaaa dat is zo irritant! Dan kan je niet eens wachten ofzo, dus je kan nooit zeker zijn dat je de volgende bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn huisarts faalt echt big time, ze had gister gewon de uitslag al binnen en dan gewoon niet bellen. Het is dat ik ongeduldig ben en eerder bel dan vrijdag.
En dan weet de assistente weer niet wat er staat want ze snapt de uitslag niet dus ik mag vanmiddag weer bellen...
En heb vanmorgen al 5 keer het bandje "alle lijnen zijn bezet, de verbinding wordt nu verbroken" gehoord.
Komt denk ik door de krentenbollen! en de kaas natuurlijk, maar krentenbollen zijn vrij hoog in suiker en zijn vooral lege calorieën. Wel lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef Qwea het volgende:
lijstje :
O : Schaaltje magere yoghurt met watermeloen (schaaltje)
T : Noppes
L : 2 krentenbollen met wat boter en kaas en 2 wasa volkoren crackers met wat boter en kaas. En een glas Milk en fruit.
T : Ik denk strakjes een beetje druiven of een banaan
D : Sla met partjes mandarijn en een eitje, karbonade.
T : Wat fruit waarschijnlijk.
Ik heb het idee dat ik mijn met lunch qua kcal vrij hoog zit. 792. Ontbijt was maar 103
Krentenbollen dus niet meer doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Komt denk ik door de krentenbollen! en de kaas natuurlijk, maar krentenbollen zijn vrij hoog in suiker en zijn vooral lege calorieën. Wel lekker
Ik mis een beetje stevige voedingsmiddelen, zoals brood, aardappels, pasta, muesli... Ben je aan t low carben?
Afvallen, 15kgquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
Wat wil je bereiken Qwea en hoeveel moet eraf?
Geen rijstewafels met pindakaas en biefstuk?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
Wat wil je bereiken Qwea en hoeveel moet eraf?
Lijstje voor vandaag:
O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel+kalkoenfilet
L: rijst, kip en sperziebonensalade
T: havermoutshake
D: aardappeltjes, vis
S: muur gladsmeren met fix en finish
Hmm, dikke kak. Mijn darmen verdragen bruinbrood veel slechter dan wit brood. Mijn crohn vindt bruin brood niet tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:30 schreef Nallie het volgende:
Witbrood is echt een no go! Daar zit echt niks in. Vezels zijn ook erg belangrijk als je wil afvallen.
En je eet wel heel veel fruit. Wel gezond, maar zitten ook veel suikers in.
Dus ik denk dat je beter een deel van je fruit kan vervangen door groente en meer dingen zoals volkoren brood of volkoren crackers eten!
Sport je ook?
Oh ja dat wist ik niet! Met jouw ziekte is het misschien een ander verhaal. En dat van blue band bijvoorbeeld? Wit waar bruin in zit? Of muesli? Of crackers?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, dikke kak. Mijn darmen verdragen bruinbrood veel slechter dan wit brood. Mijn crohn vindt bruin brood niet tof
Nee, ik sport niet. Doe niks aan beweging want ik zit met voetklachten. Ben 4 maanden geopereerd eraan en het is compleet drama. Minder fruit, meer groente, check.
Nou, dan maar een bruin brood halen
Nah, ik ga het wel weer eens proberen. Kijken of het beter wil als ik niet gelijk na 3 dagen afhaak. Kijken of mijn darmen eraan kunnen wennen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh ja dat wist ik niet! Met jouw ziekte is het misschien een ander verhaal. En dat van blue band bijvoorbeeld? Wit waar bruin in zit? Of muesli? Of crackers?
Je zou denken dat bruin brood altijd beter is voor je darmen, maar blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik ga het wel weer eens proberen. Kijken of het beter wil als ik niet gelijk na 3 dagen afhaak. Kijken of mijn darmen eraan kunnen wennen.
Crackers heb ik wel, wasa volkoren
Probeer een uitgebalanceerde manier van eten te vinden. Iets wat je lekker vindt en wat je vol kan houden.quote:
Ik zou ook gaan Jagar! Lijkt me ideaal, sporten nabij werk. Combinatie van mijn 2 lievelingsdingenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:16 schreef Perruche het volgende:
Jagar ik zou het doen. Je kan altijd weer opzeggen als je het toch niet gebruikt!
En aan wie het vroeg; ik ben nog niet echt afgevallen maar wel strakker in mn vel komen te zitten. Maar goed, ben niet te zwaar, weeg 70 kg bij 1.72 ofzo. Doordat ik meer rekening houd met wat ik eet en meer sport voel ik me ook een stuk beter. En ik erger me meer aan vriendje nu ik weet wat suikers en cola met je lichaam doen
"U krijgt per email een bericht met daarin één meisjes- en één jongensnaam. Wij kijken uit naar het geboortekaartje waarop tenminste een van deze namen. De borg storten wij dan volledig terug, en uw zuigling krijgt een certificaat waaruit blijkt dat zijn of haar naam niet uw keus was."quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
http://www.nietmijnkeus.nl/index.php
Wat geniaal
"Lente" en "Sem"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
"U krijgt per email een bericht met daarin één meisjes- en één jongensnaam. Wij kijken uit naar het geboortekaartje waarop tenminste een van deze namen. De borg storten wij dan volledig terug, en uw zuigling krijgt een certificaat waaruit blijkt dat zijn of haar naam niet uw keus was."
Voor ¤2,50!Ik krijg er bijna een kinderwens van!
Oh, weer een excuus om hem erin te gooien! Forgive me, ik moet er iedere keer weer om lachenquote:
?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even dat plaatje zoeken waar de gezichten zijn omgewisseld
Maria
YEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
?
[ afbeelding ]
Noes, te laat!![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
YEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
[ afbeelding ]
Ben je nou sarcastisch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan Jagar! Lijkt me ideaal, sporten nabij werk. Combinatie van mijn 2 lievelingsdingen
Het voelde helemaal niet als 70 kg op mijn rug
Bijgelezen en wat klinken de verhalen van Chico toch jaloersmakend!
En hoi en welkom nieuwe aanwinsten!
Was hij wel lekker op z'n minst?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef Nallie het volgende:
Ik heb gezondigd met een hazelnootschuimgebakje en mn buik is niet blij
Hij was lekker. Maar nu moet ik nog lunchen en geen honger, en zo vergadering ...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was hij wel lekker op z'n minst?
Moet je eens gaan kijken wat je in Kerkrade eo. (Parkstad) kunt krijgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:16 schreef Perruche het volgende:
In Eindhoven koop ik voor 2 ton 112 m2 met tuin, in Amsterdam 50 m2 met niet eens een balkon. Beuh.
Just a weeeee bitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch?![]()
En dan ben jij erg sterk, met al mijn 70 kg zomaar mij optillen
Heet? Hier regent het pijpestelen en ik heb net een wollen vest aangetrokken!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:31 schreef Syrena het volgende:
HA, eindelijk de grijze blazer kunnen bestellen bij EspritBenieuwd of ie ook komt, site deed erg vreemd (gewoon via mijn favorieten inloggen: jas niet meer in mijn maat, inloggen via een email die ik kreeg: jas wel in mijn maat?).
O: Brinta
L: Tosti ham/kaas,dotje aardappelsalade, 2 augurkjes
Ik ga eens even kijken hoe heet het is in de tuin....
*hoopje mensch onder fleecedeken meldt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heet? Hier regent het pijpestelen en ik heb net een wollen vest aangetrokken!
Ja wie wil daar nu wonenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moet je eens gaan kijken wat je in Kerkrade eo. (Parkstad) kunt krijgenKrimpregio ftw.
Ah gos! Fleecedekentje is wel heel fijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*hoopje mensch onder fleecedeken meldt!
Nog steeds spekkies ende bloated, maar minder rommels ende auw, dank u!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ah gos! Fleecedekentje is wel heel fijn, hoe is het met de buuk?
om ook maar met het weer mee te doen: hier hadden we zonet een stevige regens en onweersbui. Wel lekker eigenlijk. Hoop dat het straks regent als ik wil gaan hardlopen, ik ben gek op in de regen hardlopen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja wie wil daar nu wonen![]()
![]()
Hier regent het ook!
Kloptquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:53 schreef Luxuria het volgende:
Hier in limboland is het lekker warm en zonnig!
Ik ben weer binnen, niet te harden zo warmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt![]()
Warm en zweterig ben ik![]()
quote:
Had helemaal geen idee dat er voetbalbroeken voor vrouwen bestonden! Ik droeg vroeger een oudje van mijn vaderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een voetbalbroek!![]()
Deze . 2 euro goedkoper dan degene die ik gister aan had en een tuk charmanter.
Mwoah, weet ik nog niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef _aurum_ het volgende:
krijgen we ook nog een aan foto te zien
Wat is het verschil tussen een dames voetbalbroek en een voor heren? En hoe kan zoiets niet lekker zitten? Broek met elastiek, chille stof, fijn model die zitten toch altijd goed? Ik heb er alleen nog geen fatsoenlijk shirt bij en ik zweet altijd als een malle maar zo'n shirt van een mooie club vind ik echt te duurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een voetbalbroek!![]()
Deze . 2 euro goedkoper dan degene die ik gister aan had en een tuk charmanter.
Cancellen? What did I miss?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, sollicitatie voor morgen cancellen, maar sollicitatie voor inbound callcentre verstuurd
De uren staan vast (staan ook duidelijk in de advertentie en daar is niet onderuit te komen) en ik heb dus geen idee van mijn rooster dankzij technische problemen bij de universiteitquote:
Ohw, das irritant! Dan wordt het gewoon het callcenter!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De uren staan vast (staan ook duidelijk in de advertentie en daar is niet onderuit te komen) en ik heb dus geen idee van mijn rooster dankzij technische problemen bij de universiteit
Ik heb er 10 gepast deze week en welgelteld 1 heren model zat redelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Leuk dat het tof was idd Chico
[..]
Wat is het verschil tussen een dames voetbalbroek en een voor heren? En hoe kan zoiets niet lekker zitten? Broek met elastiek, chille stof, fijn model die zitten toch altijd goed? Ik heb er alleen nog geen fatsoenlijk shirt bij en ik zweet altijd als een malle maar zo'n shirt van een mooie club vind ik echt te duur![]()
![]()
doe je trouwens veld of zaal?
Wat goed! Volhouden nu!quote:Ik ben nu vanaf maandag gezond aan het eten, een unicum in de afgelopen tijd eigenlijk. Dus ik peer hem maar weer een week ofzo.
Wat een hoax!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Greys het volgende:
O: Danio peer & pecan yoghurtje
T: Sultana Volop ontbijtkoekje
L: Bruine pistolet met geitenkaas en komkommer** (zie foto)
T: Handje druiven
D: Uit eten bij Shabu, dus sushi enzo
Kijk nou hoe een TREURIG broodje geitenkaas![]()
Mijn collega ging broodjes halen bij de lekkerste bakker van het durp. Daar werkte een nieuw meisje en die kon de rest van de geitenkaas niet vinden denk ik... 4,80 eu alstublieft!
[ afbeelding ]
En die vier eenzame plakjes komkommerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Greys het volgende:
O: Danio peer & pecan yoghurtje
T: Sultana Volop ontbijtkoekje
L: Bruine pistolet met geitenkaas en komkommer** (zie foto)
T: Handje druiven
D: Uit eten bij Shabu, dus sushi enzo
Kijk nou hoe een TREURIG broodje geitenkaas![]()
Mijn collega ging broodjes halen bij de lekkerste bakker van het durp. Daar werkte een nieuw meisje en die kon de rest van de geitenkaas niet vinden denk ik... 4,80 eu alstublieft!
[ afbeelding ]
Karig omdat sparen voor vanavondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat een hoax!
En ik vind je lijstje wat karig eigenlijk... vooral je ontbijt (oh en ontbijtkoek)
Eet smakelijk straks!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
En die vier eenzame plakjes komkommer. Maar helemaal frappant is die hap eruit, ik zou teruggaan hoor!
Neuh want dan hadden ze gezegd 'kom maar terug voor een nieuwe' en daar hadden we geen tijd voor op het werkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie hier geen foto, maar ik had 'm op FB gezien. Maar ga je niet even bellen ofzo, ik vind het wel een beetje triest
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
En die vier eenzame plakjes komkommer. Maar helemaal frappant is die hap eruit, ik zou teruggaan hoor!
Of vragen of de volgende keer gratiesj is!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh want dan hadden ze gezegd 'kom maar terug voor een nieuwe' en daar hadden we geen tijd voor op het werkDus een volgende keer letten we er wel op
Tof! Ga je ook echt competitie spelen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe veld overigens. Als ik het echt ga doen dan.Even kijken wat mn enkel er van vindt.
Voor mn hardlopen is het wel goed, omdat het heel veel interval is. En het is rete-gezellig. Dus eigenlijk ben ik gewoon voor.![]()
Als ze het niet te irritant vinden dat ik ook nog wel eens in het buitenland verkeer.
Oh nog even hierover...quote:
Ik eet ook ontbijtkoek hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nog even hierover...
Ik weet best dat het geen ideaal tussendoortje is, maar is ontbijtkoek sinds kort echt Het Kwaad?
Dat was voorheen toch helemaal niet zo?
Dat is wel de bedoeling!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tof! Ga je ook echt competitie spelen?
Volgens mij was de consensus nu vooral dat ontbijtkoek prima is, zolang je dan maar niet het idee hebt dat je machtig 110% totally awesome bezig bent ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nog even hierover...
Ik weet best dat het geen ideaal tussendoortje is, maar is ontbijtkoek sinds kort echt Het Kwaad?
Dat was voorheen toch helemaal niet zo?
WB to carb-heaven!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net twee plakjes roggebrood op, zķ lekker
Oh je gaat nu weer opbouwen! Kan me voorstellen dat het dan ineens extra lekker isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net twee plakjes roggebrood op, zķ lekker
quote:
Heel langzaam, maar vanavond eten we nog gewoon low carb courgettepastaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh je gaat nu weer opbouwen! Kan me voorstellen dat het dan ineens extra lekker is
Babysteps at a time!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Ahhh oke
Ik kan me herinneren dat het bij Sonja Bee in haar boekje als 'verantwoord extraatje' ofzo stond, ontbijtkoek. Heb met de danio peer/pecan ook niet echt het idee dat ik reuze gezond bezig ben, net als met het ontbijtkoekje. Maar voor iemand die normaal NOOIT ontbeet is het sowieso al een stuk beter, dús heb ik het idee dat ik prima bezig ben
/logica
Zelfgemaakte appelmoesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, heb vakantie.. en ben chagrijnig, waarom dan toch
Maar ben op het werk voor 6 uur vanochtend al naar de appelboom gelopen, lekker wat geplukt en heb nu net voor het eerst appelmoes gemaakt... Lekker dat ie is!
Welkom iedereen
Maria, ik lees rauwe wortels, doe ik ook altijd maar soms valt het helemaal verkeerd, kan je nagaan of je buikpijn komt als je wortels hebt gegeten?
O: 150 kwark, 150 vla
T's: Appel geplukt van boom en opgegeten, peer, boterham kaas
L: 2 boterhammen tonijn uit blik met mayo en lente-ui, 2 kommen tomatencremesoep met ballen, beschuit jam
S: 1. 15 uur wandelen
T's:gekookt ei, proeven van zelfgemaakte rabarbermoes, appelmoes, 2 koffieleutjes met choco
D: gegrilde koolvis, 500gr, verse sperziebonen, rabarber, appelmoes, 4 aardappelkroketjes
die eerste is prettyquote:
Jeetje ver weg!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Op weg naar rotterdam om nieuwe laptop op te halen. In blazer en witte broek die doorschijnt als ie nat wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Huu Joppiechips! Ik heb het nooit gegeten maar het klinkt bah! Waarom chips en friet? Ik zou persoonlijk dan eerder friet met een kroket eten ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet twee zakjes joppiechips en een frietjeblame zeh nw laptop.
Dat snap ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoezo? Rdam is niet zo ver van DH hoor
per persoon?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik eet vandaag een chowder met 2 blikjes mais en 600 gram prei, hoe bedoel je veggie-verantwoord
Heb het dus gekocht omdat iedereen zo jubelde...nou ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Huu Joppiechips! Ik heb het nooit gegeten maar het klinkt bah! Waarom chips en friet? Ik zou persoonlijk dan eerder friet met een kroket eten ofzo
Eh neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
per persoon?
Ik ga zo een rondje hardlopen, en daarna schuif ik een grote courgette, een paprika en een aantal wortelen in stukjes gesneden in de oven. Daar eet ik vanavond en een beetje voor lunch morgen van...
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waddis mangez-tous?
Uniek, ik zal het eens checken! Toevallig speelt de buik nu weer op, en had maar twee worteltjes opIk zal eens kijken of er een patroon te ontwaren valt
![]()
Boekoe Kita is leukHeb nu een onbeschadigde versie, en ben er in aan het bladeren!
En:Awesomeness runs in the family! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kleine broer heeft nog niet zo lang een baan en hij ging net zo veel verdienen als ik na drie jaar werken. Ik vind het ook heel fijn dat ik toch vooral blij en trots ben daarover!
ook lekker! Maar joppiechips is mn favoriet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bleh Joppiechips! Bleh!
Ze hadden een tijdje geleden bij de AH Honing/Mosterd chips - die was wel echt hemels. Is er nu helaas niet meer.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Awesomeness runs in the family! Gefeliciteerd!
Mijn kleine broer heeft nog niet zo lang een baan en hij ging net zo veel verdienen als ik na drie jaar werken. Ik vind het ook heel fijn dat ik toch vooral blij en trots ben daarover!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef sigme het volgende:
Nou. De eerste werkweek zit erop. Vermoeiend.
De routine van direct uit bed springen (om 5 uur) en dan eerst 5 km / half uur hardlopen bevalt me voorlopig wel.
en dan na de pasta nog een T. Fruit ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:43 schreef Ewelina het volgende:
O: aardbeienkwark, cracker (volkoren) met een klein beetje hagelslag
L: saucijzenbroodje
T: 2 boterhammen farmersalade
D: denk pasta bolognese
Waar heb jij hem staan dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef Laureline het volgende:
Is het straks niet te donker om zo vroeg te gaan lopen, sigme?
En welkom terug Greys, en alle nieuwen!![]()
Wat mij het meeste helpt om niet een dikke blob te worden is de crosstrainer thuis. Toen de meneer en ik merkten dat we in de dure sportschool toch alleen maar op dāt apparaat stonden, en we voor ieder 5 maanden contributie ook een eigen ding hadden kunnen kopen, was de beslissing snel gemaakt. Het scheelt zoveel: niet eerst ergens heen, omkleden, moed verzamelen etc...Gewoon thuis als je kan met een domme serie (ik kijk nu, dankzij de dames van dit topicToddlers en Tiaras op youtube) van een half uur/drie kwartier op dat ding, en ongemerkt blijf je toch in vorm.
Hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef Laureline het volgende:
In de computerkamer, en dat ik het scherm kan zien tijdens mijn inspanning
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef Laureline het volgende:
Hij heeft ook een tijdje in de slaapkamer gestaan, dan had ik alleen muziek of de radio erbij. Dat verveelde best snel, moet ik zeggen (sporten is al zo dodelijk saai, het is dat het moet hoor, ik kan wel wat leukers bedenken)
Ik lust weer koffie en het gaat kwa pijn/ontsteking nog steeds elke dag een stukje beter. Morgenochtend gesprek met huisarts!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Marmar je eet weer beter![]()
![]()
Gaat het ook wat beter?
SPOILER: blehbahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 minuten hard gelopen, en zo eens een verzamelijk groente aan stukjes snijden!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
Sit ups (30 - 38 - 23 - 23 - 45) en push ups (10 - 12 - 8 - 8 - 12) gedaanen over een half uurtje op naar de sportschool om te spinnen
Jij doet het schema van internet toch? Ik heb de app gedownload en daar moet ik de volgende keer dus 9-9-10-9-9 pushups doen en 30-28-32-30-30-26-22 situps doen. Een heel ander schema dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
Sit ups (30 - 38 - 23 - 23 - 45) en push ups (10 - 12 - 8 - 8 - 12) gedaanen over een half uurtje op naar de sportschool om te spinnen
yup, ik gebruik die 100 push ups en 200 sit ups sitequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij doet het schema van internet toch? Ik heb de app gedownload en daar moet ik de volgende keer dus 9-9-10-9-9 pushups doen en 30-28-32-30-30-26-22 situps doen. Een heel ander schema dus.
En ik maar denken dat de app en de site hetzelfde waren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup, ik gebruik die 100 push ups en 200 sit ups site
pauzes worden volgens mijsteeds korter. Zit nu op een serie van 8 met 60 seconden pauze.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de app en de site hetzelfde waren.
De pauzes op de app verschillen trouwens ook, die varieren van 60 tot 90 seconden.
quote:
Het werk lijkt wel een aardig leuk bedrijf te zijn, en voor de rest verwacht ik dat het nogal veel overeenkomsten gaat hebben met eerdere banen. Voor mij is het makkelijk en zwaar (kortom: snel) dat ze veel cursusaanbod hebben en ik dus in korte tijd heel veel informatie op me afgevuurd krijg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Crisis ik vind om 6:15 opstaan om te gaan lopen al pittigbaas boven baas hč. Bevalt het verder, sigme?
Ik heb het eerder ook wel in het pikkedonker gedaan. Het is niet zo heel vaak echt aardeduister, maar zo wel: het is gewoon rechtuit. Rennen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef Laureline het volgende:
Is het straks niet te donker om zo vroeg te gaan lopen, sigme?
je zou zo'n koplamp voor op je hoofd (ik kan niet op de naam komen) kunnen overwegen. Zo'n zaklamp, die je met elastiek op je hoofd kunt zetten..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Het werk lijkt wel een aardig leuk bedrijf te zijn, en voor de rest verwacht ik dat het nogal veel overeenkomsten gaat hebben met eerdere banen. Voor mij is het makkelijk en zwaar (kortom: snel) dat ze veel cursusaanbod hebben en ik dus in korte tijd heel veel informatie op me afgevuurd krijg.
[..]
Ik heb het eerder ook wel in het pikkedonker gedaan. Het is niet zo heel vaak echt aardeduister, maar zo wel: het is gewoon rechtuit. Rennen!.
En nu is het alweer bijna bedtijd, morgen om iets voor drieën op. Dan hoef ik gelukkig niet te rennen.
wat was het verhaal? waren ze vlak bij jullie in een greppel gereden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef sigme het volgende:
Ik heb wel zo'n koplamp, maar dat rent niet lekker. Voor mij hoeft het ook niet, ik ren wel in het donker denk ik.
'k Had 'm gister wel op: toen dacht de lijkwagenbijrijdster dat ik een mijnwerkershelm opgezet had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zelfs het call centre dat al wéken adverteert wil me niet hebben!
Dan moet Wolve je toch maar houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Die hebben wij hier ook:9 maar dan bio versiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh oh oh oh oh !!!
Ze Hebben Bij De Jumbo Peper&Zout Chips!!!! Was voorheen alleen in België te krijgen en dat is zooooo lekker. Heb dus meteen een zak meegenomen. Niet slank-verantwoord (uiteraard, want chips) maar omg zo lekker...!!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik lust weer koffie en het gaat kwa pijn/ontsteking nog steeds elke dag een stukje beter. Morgenochtend gesprek met huisarts!Klinkt als beterende handSPOILER: blehbahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh bah Sjaapje! Hopelijk belt hij snel!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:20 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn broertje zit op pukkelpop :S en de netwerken liggen plat...Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Die van lays vind ik persoonlijk minder lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ja idd Sjaap!
@Mi-etje: wij namen het altijd mee van vakantie, als we door België reden. Vooral mijn moeder was er echt gek op. Die heb ik net gebeld vanuit de Jumbo (ze zit met mn zusje heel zielig in een caravan ergens in 't oosten van het land, te verregenen), ze was helemaal enthousiast :p.
De versie die ik nu heb is gewoon van Lays. Ben benieuwd.
Het is mozzarella.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitieve lijst, graag commentaar!
O: yoghurt met banaan, aardbei en allbran
T: halve chococroissant
L1: broodje met parmaham en mozerella, wat sla
L2: kom broccolisoep
T: 2 knackebrod met roomkaas
S: 25 minuten hardlopen
D: gegrilde paprika, courgette, aubergine en wortel met anderhalf worstje
T: 3 blokjes chocola.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
In welk deel van t land is dat? Dat hebben zij bij ons niet denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die van lays vind ik persoonlijk minder lekker
Wij hebben hoeksche chips
Juist bij jullie/ons!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
In welk deel van t land is dat? Dat hebben zij bij ons niet denk ik.(R'dam en omgeving)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |